Nainen, voisitko seurustella transnaisen kanssa?
Oletetaan, että alakerrassa on kalusto tallessa ja yläkertaan on muodustuneet rinnat.
Kommentit (2495)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Olen hetero ja kiinnostunut vain cis-miehistä.
Hei älkää käyttäkö cis-termiä. Ei suostuta näihin uussanoihin, vaan sano mieluummin mies ja nainen.
Okei, sorry. Olen siis kiinnostunut vain miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Typerä uussana, jolla pyritään hallitsemaan naisia ja miehiä. Termiä ei pidä käyttää.
juu kauheaa mielenhallintaa tollanen sana millä voi erotella trans ut ja ei-trans ut toisistaan
ihan niinkun se sana olis tullu tarpeeseen, mut ei, kyllä se on mielenhallintaa
Eli se sana on tarpeellinen vain sukupuolentutkimuksen laitoksen runkkuringissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei älkää käyttäkö cis-termiä. Ei suostuta näihin uussanoihin, vaan sano mieluummin mies ja nainen.
transmiehistä siis ilmeisesti myös
En todellakaan. Ei kiinnosta neitimäisesti käyttäytyvät miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Typerä uussana, jolla pyritään hallitsemaan naisia ja miehiä. Termiä ei pidä käyttää.
juu kauheaa mielenhallintaa tollanen sana millä voi erotella trans ut ja ei-trans ut toisistaan
Eli se sana on tarpeellinen vain sukupuolentutkimuksen laitoksen runkkuringissä.
ylipäänsä sukupuolesta puhuttaeessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
byhyy ei saa käyttää tollasia sanoja tulee paha mieli
Taitaa tulla sulle paha mieli, kun emme enää hypi pillisi mukaan.
sinähän se tässä muita määräilet mitä sanoja saa tai ei saa käyttää
Se oli kehotus, mutta ei todellakaan pidä hyppiä jonkin vähemmistön pillin mukaan.
Millä tavalla on käytännöllistä ilmaista, ettei 99,99 prosenttia ihmisistä ole transeja? Miksi normaalin ihmisen tarvitsisi ilmoittaa, ettei ole trans?
Ei ketään ole tässä vaadittu ilmoittamaa, onko trans vai cis. Taidat olla ihan kuutamolla koko keskustelusta.
(Itsehän olen cis, jos se nyt ketään kiinnostaa. Tuskin kiinnostaa.)
Vierailija kirjoitti:
Täältä poistuu jatkuvasti mielenkiintoisia ketjuja, mutta miten tällainen ketju saa olla, jossa joku riehuu kuin kaistapäinen ja haukkuu jatkuvasti muita kirjoittajia?
En poistata, koska en tee sitä ns. asiallisten ketjujen kohdalla, mutta tolle päävikaiselle sanoisin, että mene hoitoon.
Off topic mutta tämän päivän Suomessa "mene hoitoon" on ihan yhtä utopistinen ajatus kuin se "tilaa satakaksitoista". Ei sinne hoitoon niin vain mennä.
Vierailija kirjoitti:
Täältä poistuu jatkuvasti mielenkiintoisia ketjuja, mutta miten tällainen ketju saa olla, jossa joku riehuu kuin kaistapäinen ja haukkuu jatkuvasti muita kirjoittajia?
En poistata, koska en tee sitä ns. asiallisten ketjujen kohdalla, mutta tolle päävikaiselle sanoisin, että mene hoitoon.
Tämä ketju todistaa sen, ettei transeilla ole mitään argumentteja. Kun housut on kintuissa, niin alkaa uhkailu ja solvaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
transmiehistä siis ilmeisesti myös
Transmies ei ole mies, vaan transidentifioituva nainen. Miehistä kiinnostunut ei halua vulvallista kumppania.
En erityisesti minäkään pidä termistä cis enkä sen takia käytä sitä lähes ollenkaan. Töissä käytän sitä termiä mitä asiakas itse haluaa käytettävän, mutten kyllä vielä kertaakaan itseasiassa ole kuullut kenenkään itse kutsuvan itseään cis-mieheksi tai cis-naiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos transeja on väestöstä promille, niin miksi 99,99 prosentin pitäisi ilmoittaa olevansa ei-transeja?
Vierailija kirjoitti:
En erityisesti minäkään pidä termistä cis enkä sen takia käytä sitä lähes ollenkaan. Töissä käytän sitä termiä mitä asiakas itse haluaa käytettävän, mutten kyllä vielä kertaakaan itseasiassa ole kuullut kenenkään itse kutsuvan itseään cis-mieheksi tai cis-naiseksi.
Entä naisoletetuksi tai miesoletetuksi? Ihan kuin ihminen ei itse tietäisi kumpaa sukupuolta on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos transeja on väestöstä promille, niin miksi 99,99 prosentin pitäisi ilmoittaa olevansa ei-transeja?
Klikkaa tota "Näytä aiemmat lainaukset" -tekstiä niin näet ketjun, johon vastaat etkä kirjoita tällaista hölynpölyä. Ei kukaan sanonut, että ihmisten pitäisi kertoa, ovatko he trans- vai cissukupuolisia. Joku vain sanoi tykkäävänsä cissukupuolisista miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Off topic mutta tämän päivän Suomessa "mene hoitoon" on ihan yhtä utopistinen ajatus kuin se "tilaa satakaksitoista". Ei sinne hoitoon niin vain mennä.
Se nyt vain on sellainen sanonta, joka tarkoittaa, että yritä hankkia itsellesi apua, koska kärsit selkeästi mielenterveysongelmista. Ihan jo keskusteluapu voisi auttaa, mutta täällä räyhääminen vain pahentaa tilannetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju todistaa sen, ettei transeilla ole mitään argumentteja. Kun housut on kintuissa, niin alkaa uhkailu ja solvaaminen.
yhyy ei saa rauhassa lietsoa vihaa pahat tran sut tulee ja sanoo ikävästi :(((
täällä ei oo edelleenkään ollut kuin ehkä yks tran su eikä sekään kun parin viestin ajan
Heteronaisena en varmastikaan olisi kiinnostunut toisesta naisesta. Oletan, että tässä transnaisella tarkoitetaan ulkonäkönsä (strereotyypisesti) "naiselliseksi" muutenkin muuttanutta henkilöä, koska rinnat mainittu. Se, että penis on jäljellä, ei asiaa muuttaisi. Minua viehättää parta, itseäni vantterampi ruumiinrakenne, miehen matala ääni, ja joku epämääräinen "miehinen" tapa olla, mitä en naisissa koe olevan. Haluan toki sitä penistäkin, mutta vain ja ainoastaan osana tuota koko miehekästä pakettia. Irtodildoja saa kaupastakin.
Ystävä voisin hyvin olla jos toinen olisi hyvä tyyppi ja meillä olisi jotain yhteistä.
Sen sijaan voisin varmastikin olla transmiehen kanssa, jos hänen ulkoinen olemus ja luonne olisi edellä kuvatun kaltainen (ei rintoja, parta kasvaa, ääni matala, henkilökemiat natsaisi jne). En tiedä kuinka iso ongelma peniksettömyys olisi, mutta voisin kuvitella, että jos muuten seksi ja kaikki natsaisi, ehkäpä sitä pärjäisi. Hyvään seksiin tarvitsee myös sormia, suuta, leluja ja hyvää mieltä, ei pelkkä penis yksin riitä siinäkään.
Ennen kaikkea pidän miesten piukeista pepuista ja lihaksikkaista jaloista, en naisten leveistä lanteista, pyöreistä pepuista ja pehmeistä muodoista. ;)
N44
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kuka on käskenyt ilmoittamaan yhtään mitään
sitä paitsi jos trans uja olis yks promille, ei-tran suja (ihankun sille olis joku sana, hmm) olis 99,9%
ylläri ettei incel osaa edes yksinkertaisia prosentteja laskea
Kieltämättä sekin jää epäselväksi miksi tämä yksi kommentoija itsepintaisesti käyttää tran-su -nimitystä transsukupuolisuudesta puhuessa, joka perinteisesti kuitenkin on koettu hyvin halventavaksi (ja aikaisemmin sillä viitattiin nimenomaan transseksuaaleihin, ei -sukupuoliin).
vihanlietsonta on vihanlietsontaa. tää on sanonut sellaisia yleistyksiä kaikista trans uista että oksat pois