Nainen, voisitko seurustella transnaisen kanssa?
Oletetaan, että alakerrassa on kalusto tallessa ja yläkertaan on muodustuneet rinnat.
Kommentit (2495)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on käynyt alakerran leikkauksessa niin joo, jos ei niin ei t. lesbo
Mitä lesbo tekee nyljetyllä peniksellä vuoratun arpionkalon kanssa, joka ei muistuta toiminnallisesti eikä ulkonäöllisesti vulvaa?
Hyi miten puhut muiden ihmisten kehoista!
Totuudenmukaisesti. Kukaanhan ei estä sua hoitelemasta nyljetystä kyynärvarren kudoksesta kursittua penisrullaa.
Yhtä yksilöä? Oletko huomannut että täällä on lukuisia kirjoittajia?
Vierailija kirjoitti:
90% viesteistä on tuon yhden ja saman incelin kirjoittamia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on käynyt alakerran leikkauksessa niin joo, jos ei niin ei t. lesbo
Mitä lesbo tekee nyljetyllä peniksellä vuoratun arpionkalon kanssa, joka ei muistuta toiminnallisesti eikä ulkonäöllisesti vulvaa?
Hyi miten puhut muiden ihmisten kehoista!
Totuudenmukaisesti. Kukaanhan ei estä sua hoitelemasta nyljetystä kyynärvarren kudoksesta kursittua penisrullaa.
tapa nyt jo ittes, jäte
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"En ole sama kirjoittaja, mutta jos transsukupuolinen ihminen kysyisi minulta miksen ole hänestä kiinnostunut niin hyvin voisin kertoa. Olen lesbolle antanut pakit kertomalla, että "not into women", eikä kukaan loukkaantunut. Samalla lailla kertoisin, että kysyjä ei ole tyyppiäni ja jos sitä pitää vielä tarkentaa niin kertoisin mistä kenkä puristaa"
Minä olen se kirjoittaja ja jos kysymys esitetään noin, niin vastaisin samaan tyyliin. Että sori, olen kiinnostunut ainoastaan heteromiehistä.
Yli 90 prosenttia transnaisista on heteromiehiä, jotka pitävät peniksensä.
Lähde?
Vierailija kirjoitti:
Oon hyvin naisellinen transnainen ja oon saanut aina kiinnostusta osakseni vain miehiltä. Naiset lähinnä näyttävät hapanta naamaa, paitsi ei kaikki toki. Silleen voisin olla myös ihan hyvin naisellisen naisen kanssakin.
T: muna tallessa
Kukaan ei ole kiistänyt bimiesten ja homomiesten olemassaoloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"En ole sama kirjoittaja, mutta jos transsukupuolinen ihminen kysyisi minulta miksen ole hänestä kiinnostunut niin hyvin voisin kertoa. Olen lesbolle antanut pakit kertomalla, että "not into women", eikä kukaan loukkaantunut. Samalla lailla kertoisin, että kysyjä ei ole tyyppiäni ja jos sitä pitää vielä tarkentaa niin kertoisin mistä kenkä puristaa"
Minä olen se kirjoittaja ja jos kysymys esitetään noin, niin vastaisin samaan tyyliin. Että sori, olen kiinnostunut ainoastaan heteromiehistä.
Lähde?
normaali havannointikyky riittää. tuo sama incel kirjoittelee täällä joka päivä vuodesta toiseen tästä samasta aiheestas
Se oli sitten jo viides itsemurhaan kehottava viesti tässä muutaman sivun sisällä. Onko äitisi sinusta ylpeä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Se oli sitten jo viides itsemurhaan kehottava viesti tässä muutaman sivun sisällä. Onko äitisi sinusta ylpeä?
no voi itku
ei saa lietsoa vihaa rauhassa kun joku sanoo pahasti :(((
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole.
lähde?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Transsukupuolisille kehollisuus sukupuoleen liitettynä on tosi tärkeää, kun kyse on heidän omista kehoistaan. Miksi heistä kehollisuus (genitaalit) ei saisi olla lainkaan merkityksellistä intiimeissä suhteissa muille ihmisille?
miks kirjoitat täysin aivokuollutta paskaa kaiket päivät nettiin?
Sinähän sellaista kirjoitat. Mutta aika selkeästi häiriintynyt persoona siellä näpyttelee, että kai sitä pitäisi ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Transsukupuolisille kehollisuus sukupuoleen liitettynä on tosi tärkeää, kun kyse on heidän omista kehoistaan. Miksi heistä kehollisuus (genitaalit) ei saisi olla lainkaan merkityksellistä intiimeissä suhteissa muille ihmisille?
Sinähän sellaista kirjoitat. Mutta aika selkeästi häiriintynyt persoona siellä näpyttelee, että kai sitä pitäisi ymmärtää.
byhyy tuliko itku
Hei sinä aggressiivinen transaktivisti, joka kirjoitat täällä,
sinulla on ajatukset lähteneet laukalle ja teet vääriä päätelmiä kirjoittajista.
Tapa itsesi -viestit on hyvin aggressiivisia ja vahingoittavia. Ajatteletko sinä että sinulla on oikeus satuttaa koska sinua on satutettu?
Terv. Keski-ikäinen täti-ihminen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähde?
normaali havannointikyky riittää. tuo sama incel kirjoittelee täällä joka päivä vuodesta toiseen tästä samasta ai
Aika ironista, koska sinun kirjoituksesi ovat hyvin tunnustettavia: haukkumista, itsemur.haan kehottamista ja surkeaa kielioppia. Joku taisi tunnistaa Musta enkeli -nimimerkiksi Facebookissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no voi itku
ei saa lietsoa vihaa rauhassa kun joku sanoo pahasti :(((
Tiesitkö että itsemurhaan yllyttävästä viestinnästä on Suomessakin jaettu tuomioita?
Minä luulen että ketjun späämmäjä on ehkäpä pedofiili
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
byhyy tuliko itku
Päinvastoin, naurahdin ääneen.
En voisi, olen kiinnostunut vain incel-miehistä.
Kyllä sinä lietsot tällä hetkellä hyvin montaa eri ihmistä kohti vihaa. Irvokasta kyllä lietsot vihaa noilla kommenteillasi myös transsukupuolisille joista hyvin moni haluaisi vaan elää omaa elämäänsä rauhassa ilman että joku provosoi netissä ja vahvistaa ennakkoluuloisten ihmisten ennakkoluuloja transsukupuolisia vastaan.