Nainen, voisitko seurustella transnaisen kanssa?
Oletetaan, että alakerrassa on kalusto tallessa ja yläkertaan on muodustuneet rinnat.
Kommentit (2495)
miesvauvoja jotka menee paniikkiin vaikka kaljuuntuvan naisen näkemisestä kuuluukin pilkata
Pääasia että henkilö ajattelee kuin nainen ja ymmärtää millaista on olla heikompi sukupuoli.
Ai naista larppaavan miehen kanssa?
En missään tapauksessa. Jo se teennäinen naissukupuolen leikkiminen saisi minut voimaan huonosti.
Miehet miehinä ja naiset naisina.
Tämän keskustelun pohjalta on vahvistunut käsitys että en haluaisi. Kamalan vaativa ja tuomitseva suhtautuminen toisiin ihmisiin ja kyvyttömyys tuntea minkäänlaista myötätuntoa toisenlaisia sairauksia tai ongelmia läpikäyviä ihmisiä kohtaan tuntuu kulkevan käsi kädessä sukupuolivähemmistöön kuulumisen kanssa. "Me" ja "nuo toiset" -jaottelun periaatteella elävät ihmiset eivät koskaan ole kuuluneet itselleni valitsemaani lähipiiriin.
Transihmisiä on kaikenlaisia. Anonyymin keskustelupalstan perusteella en tekisi johtopäätöksiä heistä kaikista.
Parisuhteeseen? En kyllä haluaisi, etenkään ihmistä jolla prosessi vaikuttaa olevan vielä keskeneräinen. En jaksaisi tai edes haluaisi jaksaa olla tukena koska omassakin elämässä riittää haasteita ilman että myös parisuhteessa olisi.
mielenkiintoisen havainnon tein.. Joku esiintyy "keski-ikäisenä naimisissa olevana naisena", mutta uskaltaisin väittää, että keskustelussa on nimenomaan naiseksi transitioituneita tai sitä harkitsevia melko aggressiivisia heteromiehiä, ainakin kaksi. Kun vilkaisette viimeistä kolmea sivua se tulee melko selväksi.
Asia ei kyllä sinänsä yllätä, aivan sama ilmiö löytyy mistä hyvänsä Redditin tai Jodelin keskusteluista.
Olisikin kiinnostavaa kuulta mitä mieltä transmiehet ovat näistä keskusteluista!
Vierailija kirjoitti:
mielenkiintoisen havainnon tein.. Joku esiintyy "keski-ikäisenä naimisissa olevana naisena", mutta uskaltaisin väittää, että keskustelussa on nimenomaan naiseksi transitioituneita tai sitä harkitsevia melko aggressiivisia heteromiehiä, ainakin kaksi. Kun vilkaisette viimeistä kolmea sivua se tulee melko selväksi.
Asia ei kyllä sinänsä yllätä, aivan sama ilmiö löytyy mistä hyvänsä Redditin tai Jodelin keskusteluista.
Olisikin kiinnostavaa kuulta mitä mieltä transmiehet ovat näistä keskusteluista!
t incel joka esiintyy joka sivulla vuoronperään hetero- tai lesbo cis-naisena, näkee kaikkialla trans uleita ja lietsoo transvihaa
Vierailija kirjoitti:
Tämän keskustelun pohjalta on vahvistunut käsitys että en haluaisi. Kamalan vaativa ja tuomitseva suhtautuminen toisiin ihmisiin ja kyvyttömyys tuntea minkäänlaista myötätuntoa toisenlaisia sairauksia tai ongelmia läpikäyviä ihmisiä kohtaan tuntuu kulkevan käsi kädessä sukupuolivähemmistöön kuulumisen kanssa. "Me" ja "nuo toiset" -jaottelun periaatteella elävät ihmiset eivät koskaan ole kuuluneet itselleni valitsemaani lähipiiriin.
voivoi tuliko itku kun sun transvihan lietsomiseen ei suhtauduttukaan vaan päätä silittelemällä :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t incel joka esiintyy joka sivulla vuoronperään hetero- tai lesbo cis-naisena, näkee kaikkialla trans uleita ja lietsoo transvihaa
sinä olet täysin vapaa ajattelemaan noin. Minä puolestaan tunnistan sen että aina kun jossain ollaan esittämässä kaikenlaisia vaatimuksia (biologisesti) vastakkaista sukupuolta kohtaan, lopulta taantumalla vaativan taaperon keinoihin -kiukuttelu, haukkuminen, syyttely, uhriutuminen - on esittäjänä (biologinen) mies ja vastaanottavassa päässä nainen.
On tainnut äidistä irtaantuminen jäädä vähän kehityksen asteelle kun sitä äidin syliä tai ankaraa avokämmentä etsitään vielä lapsuuden ollessa enää etäinen muisto..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sinä olet täysin vapaa ajattelemaan noin. Minä puolestaan tunnistan sen että aina kun jossain ollaan esittämässä kaikenlaisia vaatimuksia (biologisesti) vastakkaista sukupuolta kohtaan, lopulta taantumalla vaativan taaperon keinoihin -kiukuttelu, haukkuminen, syyttely, uhriutuminen - on esittäjänä (biologinen) mies ja vastaanottavassa päässä nainen.
On tainnut äidistä irtaantuminen jäädä vähän kehityksen asteelle kun sitä äidin syliä tai ankaraa avokämmentä etsitään vielä lapsuuden ollessa enää etäinen muisto..
ihan umpisekaisin olet
Oon hyvin naisellinen transnainen ja oon saanut aina kiinnostusta osakseni vain miehiltä. Naiset lähinnä näyttävät hapanta naamaa, paitsi ei kaikki toki. Silleen voisin olla myös ihan hyvin naisellisen naisen kanssakin.
T: muna tallessa
enpä usko että olen. Sekä niillä ns inceleillä, että peniksellisillä "lesbo"naisilla on yhteinen missio: osoittaa että naisten vaatimukset ovat kohtuuttomia, mikään ei kelpaa, mies ei kelpaa edes naisena, ellei ole laatikkoleukaa ja aivokirurgin pankkitiliä. Miksi ihmeessä nämä ryhmät toisiaan nokkisivat? heitähän yhdistää katkera pettymys naisiin.
Olen bi-nainen ja ehkä voisinkin.
En ole törmännyt itseäni viehättävään transnaiseen, koska tuntuvat yleensä olevan aika supernaisellisia ja iso osa myös kiinnostuneita miehistä. Tykkään enemmän maanläheisistä tomboy-tyyppisistä naisista. Ja olen muutenkin tosi nirso, mutta jos kaikki tähdet sattuisi kohdalleen niin ehkä.
Vierailija kirjoitti:
Oon hyvin naisellinen transnainen ja oon saanut aina kiinnostusta osakseni vain miehiltä. Naiset lähinnä näyttävät hapanta naamaa, paitsi ei kaikki toki. Silleen voisin olla myös ihan hyvin naisellisen naisen kanssakin.
ootko itse kiiinnostunut enemmän naisista vai miehistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidän molemmista. Miehille tykkään antautua naisena, miehien paneminen ei sytytä itseäni ja naisille voisin myös antaa jos ovat kauniita. Musta ois kiva kun ois 2 kaunista ja naisellista myös tai sit mies ja nainen, muttei maskuliinen nainen tai femiininen mies ole mun juttu. Elämäni rakkaus on mies. Siinä lyhyesti.
Voisi kysyä samantien haluanko seurustella naisellisen miehen kanssa. En halua. Haluan että mies on mies. Ja jos kysytään seurustelisinko transmiehen kanssa niin vastaan ei, haluan oikean miehen en mitään joka ei itsekään tiedä mikä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidän molemmista. Miehille tykkään antautua naisena, miehien paneminen ei sytytä itseäni ja naisille voisin myös antaa jos ovat kauniita. Musta ois kiva kun ois 2 kaunista ja naisellista myös tai sit mies ja nainen, muttei maskuliinen nainen tai femiininen mies ole mun juttu. Elämäni rakkaus on mies. Siinä lyhyesti.
voevoe, ehdin jo melkeen innostua
661: röyhkeä kommentti ihmiselle joka puhuu äitiänsä koskettavasta henkilökohtaisesta kipeästä tapahtumasta. Mitäpä muutakaan liberaalisakilta voi odottaa, eivät tunne kunnioitusta yhtään mitään kohtaan.
Niin ja seksuaalisen katseesta teit yksin sinä. Jokainen jonka ulkonäössä on joskus ollut jokin huomiota herättävä seikka, vaikka käyttänyt niskatukea loukkaantumisen yhteydessä, tietää, että ihmiset kiinnittävät huomiota näkemiinsä poikkeuksiin. Huomio voi olla seksuaalista, se voi olla neutraalia, se voi osoittaa myötätuntoa tai kauhistusta, kaikki tunteiden kirjo on mahdollista poikkeavuudesta ja katselijasta riippuen. Ihmisluontoa ei liberaalikaan pysty muokkaamaan haluamakseen muiden kuin itsensä kohdalla, ja sitäkin vain huomatakseen itsessään epämieluisan ennakkoluulon tai uteliaisuuden silloin kun jokin yllättävä asia (jolla ei pysty keräämään suvaitsevaisuuspisteitä omassa frenemyporukassa) osuu kohdalle.