Älykkäät miehet, uskallatteko lähestyä kaunista naista?
Onko älykkäillä miehellä esimerkiksi sellainen käsitys, että erittäin kaunis nainen on usein ollut monen miehen kanssa sängyssä tai tuleeko epävarma olo, että nainen on niin haluttu ettei hän kaikista hänestä kiinnostuneista miehistä juuri sinua valitsisi?
Ja entä jos kaiken lisäksi nainen on vielä esim aika jollain tavoin lahjakas tai älykäs tai molempia, lisääkö tämäkin epävarmuutta lähestyä häntä?
Jos asia on niin, niin miten nainen voisi saada itsestään helposti lähestyttävämmän?
Kommentit (109)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älykkyys ja ulkonäkö eivät useimiten kohtaa, samassa paketissa. Varsinkaan sitä ei voi nähdä päältä. Minua ei kyllä haittaisi jos nainen on kaunis ja älykäs. Kuitenkaan kaunis nainen ei ole koskaan niinkauan siinä lähistöllä, että ehtisi havaita sen älykkyyden.
Itseasiassa älykkyys kyllä korreloi positiivisesti ulkonäön kanssa. Toki se ei tarkoita, että jokainen kaunis nainen olisi myös älykäs, mutta todennäköisemmin kuitenkin kuin ruma.
Ei kyllä korreloi. Yleensä nämä länsimaalaislla kriteereillä "kauniit ja hoikat naiset" ovat suht tylsiä ja tilannetajuttomia mukananaureskelijoita, jotka odottavat miehen pitävän seuraa ja huolehtimaan viihdykkeistä. Oma panos on sitten lähinnä hihitellä vieressä kun mies heittää läppää.
Yleensä hieman pulleammat naiset ovat niitä verbaalisesti lahjakkaimpia, hauskimpia, pervompia, suorasanaisempia ja älykkäimpiä, sellaisia, jotka osaavat itsekin heittää läppää eivätkä jäädy vain sivustakuuntelijaksi sosiaalisissa tilanteissa.
Tämä ilmiö on tullut havaittua niin usein, ettei se voi olla ihan sattumaa.
Heh heh, ihanko tosissaan joku tällaista kirjoittaa? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älykkyys ja ulkonäkö eivät useimiten kohtaa, samassa paketissa. Varsinkaan sitä ei voi nähdä päältä. Minua ei kyllä haittaisi jos nainen on kaunis ja älykäs. Kuitenkaan kaunis nainen ei ole koskaan niinkauan siinä lähistöllä, että ehtisi havaita sen älykkyyden.
Itseasiassa älykkyys kyllä korreloi positiivisesti ulkonäön kanssa. Toki se ei tarkoita, että jokainen kaunis nainen olisi myös älykäs, mutta todennäköisemmin kuitenkin kuin ruma.
Ei kyllä korreloi. Yleensä nämä länsimaalaislla kriteereillä "kauniit ja hoikat naiset" ovat suht tylsiä ja tilannetajuttomia mukananaureskelijoita, jotka odottavat miehen pitävän seuraa ja huolehtimaan viihdykkeistä. Oma panos on sitten lähinnä hihitellä vieressä kun mies heittää läppää.
Yleensä hieman pulleammat naiset ovat niitä verbaalisesti lahjakkaimpia, hauskimpia, pervompia, suorasanaisempia ja älykkäimpiä, sellaisia, jotka osaavat itsekin heittää läppää eivätkä jäädy vain sivustakuuntelijaksi sosiaalisissa tilanteissa.
Tämä ilmiö on tullut havaittua niin usein, ettei se voi olla ihan sattumaa.
Tutkitusti kuitenkin korreloi. Yksi selittävä tekijä on se, että älykkäät miehet yleensä menestyvät elämässään paremmin ja menestyvät miehet pääsevät valitsemaan kauniimpia kumppaneita. Älykkyys taas on vahvasti periytyvää, joten jälkikasvulla on sekä "kauneusgeenit" että "älykkyysgeenit". Toinen tekijä on se, että sekä älykkyys että ulkonäkö riippuvat osin terveydestä ja ravinnosta kasvuiässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohon varakkuuden jankutukseen, minun mieheni on työtön enkä yhtään ole vaikertanut meidän melko huonon taloudellisen tilanteen takia. Miehen varallisuudella ei ole minulle mitään merkitystä. Mutta en ole mikään hyvä ihminen tai nainen kuitenkaan - työtön ja vähävarainen mieheni on todella hyvännäköinen, pitkä ja hyvin varusteltu. Älykäs, hauska, kiltti. Kaikkea mitä koskaan olen halunnut. Ei paljon haittaa, ettei rahaa ole.
Valitettavasti tältä "naiset ahneine vaatimuksineen"-jankkaajalta taitaa puuttua täysin ne muut, kompensoivat ominaisuudet.
Tämähän se taitaa olla. Voin kyllä uskoa, että mittavalla omaisuudella tämä jankkaajakin tosiaan voisi (vaikka sitten epäsuorasti) ostaa itselleen naisen, ainahan sellaisiakin ihmisiä on, joilla rikkaudet kompensoivat kaikki muut puutteet. Mutta se ei merkitse sitä, että syy jankkaajan naisettomuuteen on vähävaraisuudessa. Luonne vaikuttaa epäkiinnostavalta ja se jo yksin riittää turn-offiksi lähes kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska en tarkoita varakkaita.
ApNiinhän sä väität, kuten kaikki muutkin naiset aina väittävät. Totuus tulee kuitenkin ilmi siinä vaiheessa kun alat listaamaan vaatimuksiasi.
En rakastu rahaan vaan ihmiseen. Tulee sellainen tunne, että et ole kovin varakas eikä ihmissuhteissa ole onnannut syystä tai toisesta ja haluat laittaa epäonnistumiset sen piikkiin, että et ole kelvannut koska naiset on rahan perään.
ApMun molemmat pitkät suhteet ovat kaatuneet siihen, että kummassakin suhteessa muija alkoi ahneuksissaan vaatimaan työnhakya ja työssäkäyntiä, kun suhteen taloudellinen puoli ei kumpaakaan tyydyttänyt. Luultavasti sulla on ihan samat ahneet työhön ja rahaan liittyvät vaatimukset, vaikka täällä julistat että "rakastut ihmiseen"
Älykkyys on yksi perinteisimpiä tekosyitä kun ei kehdata suoraan myöntää, että on kyse työstä ja rahasta. Argumenttihan niin, "et eihä se mies voi olla älykäs jos se ei käy töissä ja tienaa tarpeeksi".
Voit toki olla poikkeus, mutta viestiesi perusteella epäilen vahvasti, ettet ole.
Äh siis miten viestien perusteella voit tulkita minusta jotain tuollaista? Väärin tulkittu. Oikeastaan aloitin tämän keskustelun, koska olen tuntenut yhden miehen vuoden verran joka antaa miljoonia merkkejä siitä, että tykkää minusta ja tavataan hänen kanssa joka päivä ja keskustellaan tuntikausia, mutta suoraan ei mitään sano tunteistaan, ei ainakaan tarpeeksi suoraan, koska olen itse tottunut että miehet on ne jotka tekee aloitteen ja vielä vähän niin kuin painostaa minusta tunteet esiin, en sano että mun ajattelutapa on oikein, mutta tähän olen tottunut. Se mies johon olen ihastunut on todella älykäs, tietää niin paljon kaikesta, lukee kirjan päivässä, samat arvot kanssani, sama elämänkatsomus, osaa ja haluaa keskustella, on niin kiltti, hyvä kuuntelia ja saa minut aina onnelliseksi ja on hän todella hyvännäköinenkin. Mutta hän on koulut jättänyt kesken ja mitään vakituista työtä ei ole. Mutta kun se ei haittaa, niin kuin sanoin rakastun ihmiseen, ammatti ei nosta minun silmissä kenenkään arvoa. Ja jos varkkaan miehen haluaisin niin sen kyllä myöntäisin, mutta kun en halua. Enhän minä rahojen kanssa seurustele vaan sen ihmisen.
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti vika on jossain muualla kuin työtön/työssäkäyvä-statuksessa, jos ei naista löydy... Miten olisi vaikka luonteessa/käytöksessä, persoonassa?
Jos molemmissa pitkisä suhteissa naiset yrittivät kuukausia putkeen pakottaa hakemaan töitä kiukuttelemalla, uhkailemalla, lakkoilemalla ja jättivät suunnilleen tippa linssissä, niin eiköhän se tarkoita, että muita avuja oli. Tuskimpa olisivat muuten jaksaneet kiukutella ja uhkailla kuukausia putkeen. Ahneus vei kuitenkin voiton molemmissa, joten se niistä suhteista.
Mikset halua töihin? Ja tosi outoja naisia, jos kiukuttelevat siitä ettei joku muu hae töitä. Mitä vittua? Ei ole mun mielestä normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Mikset halua töihin?
Ei ole mitään tarvetta. Ja työssäkäynti on ajatuksenakin todella vastenmielinen.
Vierailija kirjoitti:
Mikset halua töihin? Ja tosi outoja naisia, jos kiukuttelevat siitä ettei joku muu hae töitä. Mitä vittua? Ei ole mun mielestä normaalia.
Eiköhän ne kyllästyneet siihen, että olisivat joutuneet pidemmällä tähtäimellä kustantamaan tuon loisen elämisen. Ja sanotaan nyt vaikka että ehkä perheen perustaminenkin tulevaisuudessa saattaisi houkuttaa - kuinka todennäköiseksi arvioisit, että mies joka ei viitsi ottaa vastuuta edes itsestään myöhemmän kantaisi vastuun perheestään ja erityisesti lapsestaan?
En uskalla. Jokainen vähänkin analyyttisempi nuori mies tajuaa kuinka pilalla naiset ovat tindereiden jne takia. En minä näe mitään perusteita, miksi joku kaunis nainen haluaisi seurustella tai tutustua minuun kun paria nappia painamalla hän voi tutustua johonkin minua paljon komeampaan mieheen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti vika on jossain muualla kuin työtön/työssäkäyvä-statuksessa, jos ei naista löydy... Miten olisi vaikka luonteessa/käytöksessä, persoonassa?
Jos molemmissa pitkisä suhteissa naiset yrittivät kuukausia putkeen pakottaa hakemaan töitä kiukuttelemalla, uhkailemalla, lakkoilemalla ja jättivät suunnilleen tippa linssissä, niin eiköhän se tarkoita, että muita avuja oli. Tuskimpa olisivat muuten jaksaneet kiukutella ja uhkailla kuukausia putkeen. Ahneus vei kuitenkin voiton molemmissa, joten se niistä suhteista.
Noin sinä sen kuvion olet aivan varmasti itsellesi parhain päin selitellyt, ettei tarvitse tuostakaan asiasta itse vastuuta ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Ja sanotaan nyt vaikka että ehkä perheen perustaminenkin tulevaisuudessa saattaisi houkuttaa - kuinka todennäköiseksi arvioisit, että mies joka ei viitsi ottaa vastuuta edes itsestään myöhemmän kantaisi vastuun perheestään ja erityisesti lapsestaan?
Itsestään vastuun ottaminen = suostu porvarin orjaksi suurpääoman palveluksen ja anna porvarin aikatauluttaa elämäsi.
Vierailija kirjoitti:
No eipä täällä Suomessa ole montaa kaunista näkynyt.
Tuu sieltä korvesta kaupunkiin niin näkyy kauniita naisia:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sanotaan nyt vaikka että ehkä perheen perustaminenkin tulevaisuudessa saattaisi houkuttaa - kuinka todennäköiseksi arvioisit, että mies joka ei viitsi ottaa vastuuta edes itsestään myöhemmän kantaisi vastuun perheestään ja erityisesti lapsestaan?
Itsestään vastuun ottaminen = suostu porvarin orjaksi suurpääoman palveluksen ja anna porvarin aikatauluttaa elämäsi.
Itsestään vastuun ottaminen = naapureiden lompakolla loisimisen lopettaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin sinä sen kuvion olet aivan varmasti itsellesi parhain päin selitellyt, ettei tarvitse tuostakaan asiasta itse vastuuta ottaa.
Lähinnä huvittaa se, että täällä pari akkaa yrittävät koko ajan uskotella "että ei, kyse ei missään tapauksesta ollut työstä rahasta", vaikka mun molemmat eksät tekivät harvinaisen selväksi, että kyse oli nimenomaan työstä ja rahasta.
En lähesty kaupassa ketään. Muutenkin se eka passi täytyy tulla naiselta, vähän pidempi katse tai jotain. Ja joo, olen väitellyt ja Mensan jäsen jos se jotain tarkoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska en tarkoita varakkaita.
ApNiinhän sä väität, kuten kaikki muutkin naiset aina väittävät. Totuus tulee kuitenkin ilmi siinä vaiheessa kun alat listaamaan vaatimuksiasi.
En rakastu rahaan vaan ihmiseen. Tulee sellainen tunne, että et ole kovin varakas eikä ihmissuhteissa ole onnannut syystä tai toisesta ja haluat laittaa epäonnistumiset sen piikkiin, että et ole kelvannut koska naiset on rahan perään.
ApMun molemmat pitkät suhteet ovat kaatuneet siihen, että kummassakin suhteessa muija alkoi ahneuksissaan vaatimaan työnhakya ja työssäkäyntiä, kun suhteen taloudellinen puoli ei kumpaakaan tyydyttänyt. Luultavasti sulla on ihan samat ahneet työhön ja rahaan liittyvät vaatimukset, vaikka täällä julistat että "rakastut ihmiseen"
Älykkyys on yksi perinteisimpiä tekosyitä kun ei kehdata suoraan myöntää, että on kyse työstä ja rahasta. Argumenttihan niin, "et eihä se mies voi olla älykäs jos se ei käy töissä ja tienaa tarpeeksi".
Voit toki olla poikkeus, mutta viestiesi perusteella epäilen vahvasti, ettet ole.
Äh siis miten viestien perusteella voit tulkita minusta jotain tuollaista? Väärin tulkittu. Oikeastaan aloitin tämän keskustelun, koska olen tuntenut yhden miehen vuoden verran joka antaa miljoonia merkkejä siitä, että tykkää minusta ja tavataan hänen kanssa joka päivä ja keskustellaan tuntikausia, mutta suoraan ei mitään sano tunteistaan, ei ainakaan tarpeeksi suoraan, koska olen itse tottunut että miehet on ne jotka tekee aloitteen ja vielä vähän niin kuin painostaa minusta tunteet esiin, en sano että mun ajattelutapa on oikein, mutta tähän olen tottunut. Se mies johon olen ihastunut on todella älykäs, tietää niin paljon kaikesta, lukee kirjan päivässä, samat arvot kanssani, sama elämänkatsomus, osaa ja haluaa keskustella, on niin kiltti, hyvä kuuntelia ja saa minut aina onnelliseksi ja on hän todella hyvännäköinenkin. Mutta hän on koulut jättänyt kesken ja mitään vakituista työtä ei ole. Mutta kun se ei haittaa, niin kuin sanoin rakastun ihmiseen, ammatti ei nosta minun silmissä kenenkään arvoa. Ja jos varkkaan miehen haluaisin niin sen kyllä myöntäisin, mutta kun en halua. Enhän minä rahojen kanssa seurustele vaan sen ihmisen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä huvittaa se, että täällä pari akkaa yrittävät koko ajan uskotella "että ei, kyse ei missään tapauksesta ollut työstä rahasta", vaikka mun molemmat eksät tekivät harvinaisen selväksi, että kyse oli nimenomaan työstä ja rahasta.
Niinhän sinä sanot, mutta toisaalta narsisti selittelee aina asiat itselleen parhain päin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän sinä sanot, mutta toisaalta narsisti selittelee aina asiat itselleen parhain päin.
Juu, kaikki mitä mä sanon mun eksien syistä jättää mut on tietenkin valetta. Mutta palstan akat sen sijaan tietävät yksityiskohtia myöten oikeat syyt eroille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, kaikki mitä mä sanon mun eksien syistä jättää mut on tietenkin valetta. Mutta palstan akat sen sijaan tietävät yksityiskohtia myöten oikeat syyt eroille.
Jos kykenisit lukemaan oman viestihistoriasi objektiivisesti läpi niin huomaisit itsekin, että kantava teemasi on se että kaikki elämäsi epäkohdat ovat aina muiden syytä. Se on aika tyypillistä voimakkaasti narsistiselle persoonallisuudelle. Tuskinpa olet kirjoittanut ainoatakaan viestiä jossa edes etäisesti reflektoisit mahdollista omaa rooliasi asioidesi tolassa. Ironisinta on se, kuinka toistuvasti sopotat vapaudesta ja porvarin ikeestä, vaikka olet tekstiesi perusteella täydellisen riippuvainen muista ihmisistä, niin taloudellisesti kuin henkisestikin - elät porvarin hihallaan pöydältä lattialle karistamilla murusilla ja itsetuntosi (tai sen puutteen) olet rakentanut naisten varaan.
Itse taas tunnen vaikka kuinka monta työtöntä miestä, jotka ovat parisuhteessa. Yksinäisissä on työssäkäyviä ja työttömiä.
Todennäköisesti vika on jossain muualla kuin työtön/työssäkäyvä-statuksessa, jos ei naista löydy... Miten olisi vaikka luonteessa/käytöksessä, persoonassa? Niitähän voi aina kehittää, ja mielenterveysongelmiin on myös apua tarjolla. Monille vakavat mt-ongelmat ovat iso turn off, ei niinkään se työttömyys.
Luulisi jokaisen normaalijärkisen tajuavan.