Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älykkäät miehet, uskallatteko lähestyä kaunista naista?

Giftedcurse
24.07.2016 |

Onko älykkäillä miehellä esimerkiksi sellainen käsitys, että erittäin kaunis nainen on usein ollut monen miehen kanssa sängyssä tai tuleeko epävarma olo, että nainen on niin haluttu ettei hän kaikista hänestä kiinnostuneista miehistä juuri sinua valitsisi?

Ja entä jos kaiken lisäksi nainen on vielä esim aika jollain tavoin lahjakas tai älykäs tai molempia, lisääkö tämäkin epävarmuutta lähestyä häntä?

Jos asia on niin, niin miten nainen voisi saada itsestään helposti lähestyttävämmän?

Kommentit (109)

Vierailija
21/109 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kumma aloitus. "älykkäät miehet". Onko sinulla kiikarissa useita älykkäitä miehiä, vai haluatko niputtaa jonkun tietyn miehen kategoriaan "älykkäät miehet" ja etsiä sitä kautta syytä miksei hän lähesty sinua? Vai onko kyse siitä, että sinua lähestyvät eniten ns. vähemmän fiksut miehet?

Viimeksimainittu voi johtua siitä, että useimmat ihmiset eivät ole mitenkään erityisen älykkäitä. Myös siitä, että vapaalla jalalla juoksentelevista (yli 25-vuotiaista) on ehkä vielä korostetumman pienempi osa ns. älymystöä. Toisaalta kovin älykkäät miehet saattavat istua kammioissaan tekemässä tutkimustyötä sen sijaan että juoksisivat baareissa. Toisaalta, jos kohtaat vaikka työelämässä älykkään miehen josta olet kiinnostunut, hän varmasti kyllä lähestyy sinua jos on a) naisten perään b) suhteesta kiinnostunut c) sinusta kiinnostunut. Jos ei lähesty, voinet itse kysyä onko hän kiinnostunut sinusta. On myös outoa olettaa, että mies ei lähesty sinua siksi, että olet (omasta mielestäsi) kaunis. Ehkä et ole hänen tyyppiään tai hänellä on aivan muut syyt. Onhan hyvänen aika naisessakin monta muutakin asiaa kuin ulkonäkö.

t. ihan kaunis nainen minäkin

Vierailija
22/109 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ÄOn perusteella saa kutsua älykkääksi, niin en lähesty. Ajattelen että kauniilla naisella on niin paljon valinnanvaraa, että helposti löytää jonkun "paremman" kumppanin. Komeampi, pidempi, varakkaampi, ja tietysti itsevarmempi :)

Joku viikko sitten kaunis vaaleasilmäinen nainen piti katseeni (varmaan väärin käännetty suomeksi tämä, held my gaze), kun kävelin ohitse, mikä on aika harvinaista. Näytti suomenruotsalaiselta tai ulkomaalaiselta. Hänellä oli hetken melkein huomaamaton ilmeen säpsähdys, ikään kuin olisi tukahduttanut reaktion katsoa pois. Oliko kiinnostunut, vai pelkäsikö? Jos kiinnostunut, niin yleisuteliaisuuttaan vai tustumistarkoituksessa?

Kallistuin pelon puolelle, vaikka ei pelkoa näkynyt ilmeessä. Se säpsähdys tuli varmaan kun hän pelon peittämiseksi jähmetti ilmeensä, ettei pelko paistaisi läpi. Kävelin siis jalkakäytävän toista reunaa pitkin, pieni ystävällinen hymy kuten naapurille, ja jatkoin matkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/109 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkyys ja ulkonäkö eivät useimiten kohtaa, samassa paketissa. Varsinkaan sitä ei voi nähdä päältä.  Minua ei kyllä haittaisi jos nainen on kaunis ja älykäs. Kuitenkaan kaunis nainen ei ole koskaan niinkauan siinä lähistöllä, että ehtisi havaita sen älykkyyden.

Vierailija
24/109 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska en tarkoita varakkaita.

Ap

Niinhän sä väität, kuten kaikki muutkin naiset aina väittävät. Totuus tulee kuitenkin ilmi siinä vaiheessa kun alat listaamaan vaatimuksiasi.

En rakastu rahaan vaan ihmiseen. Tulee sellainen tunne, että et ole kovin varakas eikä ihmissuhteissa ole onnannut syystä tai toisesta ja haluat laittaa epäonnistumiset sen piikkiin, että et ole kelvannut koska naiset on rahan perään.

Ap

Mun molemmat pitkät suhteet ovat kaatuneet siihen, että kummassakin suhteessa muija alkoi ahneuksissaan vaatimaan työnhakya ja työssäkäyntiä, kun suhteen taloudellinen puoli ei kumpaakaan tyydyttänyt. Luultavasti sulla on ihan samat ahneet työhön ja rahaan liittyvät vaatimukset, vaikka täällä julistat että "rakastut ihmiseen"

Älykkyys on yksi perinteisimpiä tekosyitä kun ei kehdata suoraan myöntää, että on kyse työstä ja rahasta. Argumenttihan niin, "et eihä se mies voi olla älykäs jos se ei käy töissä ja tienaa tarpeeksi".

Voit toki olla poikkeus, mutta viestiesi perusteella epäilen vahvasti, ettet ole.

Sun molemmat pitkät suhteet kaatui siihen että olet saamaton, tyhmä, itsekeskeinen loinen joka on vain käsi ojossa ottamassa muttei itse viitsi ottaa vastuuta mistään. Tuo ahneus-jankkaaminen on vain tyypillinen narsistinen defenssi jolla välttelet peiliin katsomista koska et pidä itsekään siitä mitä siellä näet.

Vierailija
25/109 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskallan lähestyä, vaikka saankin aina pakit. Parempi lähestyä aina, koska nössöilemällä häviää varmasti

Vierailija
26/109 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Niinhän sä väität, kuten kaikki muutkin naiset aina väittävät. Totuus tulee kuitenkin ilmi siinä vaiheessa kun alat listaamaan vaatimuksiasi.

En rakastu rahaan vaan ihmiseen. Tulee sellainen tunne, että et ole kovin varakas eikä ihmissuhteissa ole onnannut syystä tai toisesta ja haluat laittaa epäonnistumiset sen piikkiin, että et ole kelvannut koska naiset on rahan perään.

Ap

Mun molemmat pitkät suhteet ovat kaatuneet siihen, että kummassakin suhteessa muija alkoi ahneuksissaan vaatimaan työnhakya ja työssäkäyntiä, kun suhteen taloudellinen puoli ei kumpaakaan tyydyttänyt. Luultavasti sulla on ihan samat ahneet työhön ja rahaan liittyvät vaatimukset, vaikka täällä julistat että "rakastut ihmiseen"

Älykkyys on yksi perinteisimpiä tekosyitä kun ei kehdata suoraan myöntää, että on kyse työstä ja rahasta. Argumenttihan niin, "et eihä se mies voi olla älykäs jos se ei käy töissä ja tienaa tarpeeksi".

Voit toki olla poikkeus, mutta viestiesi perusteella epäilen vahvasti, ettet ole.

Sun molemmat pitkät suhteet kaatui siihen että olet saamaton, tyhmä, itsekeskeinen loinen joka on vain käsi ojossa ottamassa muttei itse viitsi ottaa vastuuta mistään. Tuo ahneus-jankkaaminen on vain tyypillinen narsistinen defenssi jolla välttelet peiliin katsomista koska et pidä itsekään siitä mitä siellä näet.

Hohhoijaa. Mamma tietää taas muiden asiat muita paremmin.

Vierailija
27/109 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On han niitä naisiakin kuin kärpäsiä ympärillä surraamassa, kun ei ensimmäisen töljötyksen ja "minä anna sinulle" mies ei tulekkaan pokkaamaan, häirintä - epätoivoiset kostoyritykset muiden miesten kautta - naisen puolelta on tosiasia. Jos on tarvetta pörrätä jatkuvasti toisen sukupuolen ympärillä ja seurailla ilman sosiaalisia avuja, kuinka viitsii kiinnostua sellaisesta... Naisesta.

Kun nainen huutelee jo yhdynnöistä lähes ensimmäisiksi repliikeiksi, tiedetään jo tarpeeksi missä naikkosen pääasiat pyörivät.

Luuleeko että muutama sanan vaihto on potentiaalista iskuyritystä?

Vierailija
28/109 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on varmasti kateellinen jonkun kauniin naisen ulkonäöstä.

T.Komea ja älykäs mies 39.v

Vierailija
29/109 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Ei ole kovin vaikeaa, kun olet jo tyyliin vuoden veisannut samaa valitusvirttä palstalla.  Yhyhyy boohoo porvarit riistää, naiset ahneuksissaa jättää. Elämä potkii päähän ja kaikki on aina muiden syytä, niisk. 

Vierailija
30/109 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkäästä ja kauniista naisesta helposti olettaa, että hän on varmasti laskelmoiva ihminen, myös ihmissuhteissaan, ja tuskin kuluttaa aikaansa sellaiseen ihmiseen, josta hänelle ei ole hyötyä. Ja jos ei ole sellaisessa asemassa, niin on ehkä parempi pitää etäisyyttä.

Vierailija
31/109 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö sen sanonnan: "siitä puhe, mistä puute".

Vierailija
32/109 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älykkyys ja ulkonäkö eivät useimiten kohtaa, samassa paketissa. Varsinkaan sitä ei voi nähdä päältä.  Minua ei kyllä haittaisi jos nainen on kaunis ja älykäs. Kuitenkaan kaunis nainen ei ole koskaan niinkauan siinä lähistöllä, että ehtisi havaita sen älykkyyden.

Itseasiassa älykkyys kyllä korreloi positiivisesti ulkonäön kanssa. Toki se ei tarkoita, että jokainen kaunis nainen olisi myös älykäs, mutta todennäköisemmin kuitenkin kuin ruma.

Vierailija
33/109 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähesty. Harvoin näkee paria, jossa kaunis nainen olisi ottanut kaltaiseni lyhyen hintelän taviksen. Poikkeuksen tekevät vain julkkismiehet tai ökyrikkaat. Koska en ole kumpaakaan, niin en viitsi tuhlata aikaani yrittäen olla harvinainen poikkeus tilastoon. Etenkin, kun ulkonäkö ei minua kiinnosta juurikaan, niin en edes voittaisi mitään, vaikka sattuisinkin saamaan hottiksen.

Vierailija
34/109 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Ei ole kovin vaikeaa, kun olet jo tyyliin vuoden veisannut samaa valitusvirttä palstalla.  Yhyhyy boohoo porvarit riistää, naiset ahneuksissaa jättää. Elämä potkii päähän ja kaikki on aina muiden syytä, niisk. 

Naisten ahneus (tekosyiden ja olkiukkojen kera) ei ole muuttanut miksikään, joten se on edelleen täysin aiheellinen kritiikin aihe.

Vierailija
35/109 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkäät miehet eivät takerru semmoissiisiin asioihin kuten ulkonäkö.

Vierailija
36/109 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa älykkyys kyllä korreloi positiivisesti ulkonäön kanssa. Toki se ei tarkoita, että jokainen kaunis nainen olisi myös älykäs, mutta todennäköisemmin kuitenkin kuin ruma.

Niinpä, älykkäät naiset ovat myös todennäköisesti hoikempia eikä ole sitä "elintasoläskiä".

Vierailija
37/109 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon varakkuuden jankutukseen, minun mieheni on työtön enkä yhtään ole vaikertanut meidän melko huonon taloudellisen tilanteen takia. Miehen varallisuudella ei ole minulle mitään merkitystä. Mutta en ole mikään hyvä ihminen tai nainen kuitenkaan - työtön ja vähävarainen mieheni on todella hyvännäköinen, pitkä ja hyvin varusteltu. Älykäs, hauska, kiltti. Kaikkea mitä koskaan olen halunnut. Ei paljon haittaa, ettei rahaa ole.

Vierailija
38/109 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohon varakkuuden jankutukseen, minun mieheni on työtön enkä yhtään ole vaikertanut meidän melko huonon taloudellisen tilanteen takia. Miehen varallisuudella ei ole minulle mitään merkitystä. Mutta en ole mikään hyvä ihminen tai nainen kuitenkaan - työtön ja vähävarainen mieheni on todella hyvännäköinen, pitkä ja hyvin varusteltu. Älykäs, hauska, kiltti. Kaikkea mitä koskaan olen halunnut. Ei paljon haittaa, ettei rahaa ole.

Se, että miljoonassa on yksi poikkeus, on tosiaan poikkeus. Ei sääntö.

Vierailija
39/109 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä korreloi. Yleensä nämä länsimaalaislla kriteereillä "kauniit ja hoikat naiset" ovat suht tylsiä ja tilannetajuttomia mukananaureskelijoita, jotka odottavat miehen pitävän seuraa ja huolehtimaan viihdykkeistä. Oma panos on sitten lähinnä hihitellä vieressä kun mies heittää läppää.

Yleensä hieman pulleammat naiset ovat niitä verbaalisesti lahjakkaimpia, hauskimpia, pervompia, suorasanaisempia ja älykkäimpiä, sellaisia, jotka osaavat itsekin heittää läppää eivätkä jäädy vain sivustakuuntelijaksi sosiaalisissa tilanteissa.

Tämä ilmiö on tullut havaittua niin usein, ettei se voi olla ihan sattumaa.

Vierailija
40/109 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti tältä "naiset ahneine vaatimuksineen"-jankkaajalta taitaa puuttua täysin ne muut, kompensoivat ominaisuudet. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme