Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älykkäät miehet, uskallatteko lähestyä kaunista naista?

Giftedcurse
24.07.2016 |

Onko älykkäillä miehellä esimerkiksi sellainen käsitys, että erittäin kaunis nainen on usein ollut monen miehen kanssa sängyssä tai tuleeko epävarma olo, että nainen on niin haluttu ettei hän kaikista hänestä kiinnostuneista miehistä juuri sinua valitsisi?

Ja entä jos kaiken lisäksi nainen on vielä esim aika jollain tavoin lahjakas tai älykäs tai molempia, lisääkö tämäkin epävarmuutta lähestyä häntä?

Jos asia on niin, niin miten nainen voisi saada itsestään helposti lähestyttävämmän?

Kommentit (109)

Vierailija
81/109 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohon varakkuuden jankutukseen, minun mieheni on työtön enkä yhtään ole vaikertanut meidän melko huonon taloudellisen tilanteen takia. Miehen varallisuudella ei ole minulle mitään merkitystä. Mutta en ole mikään hyvä ihminen tai nainen kuitenkaan - työtön ja vähävarainen mieheni on todella hyvännäköinen, pitkä ja hyvin varusteltu. Älykäs, hauska, kiltti. Kaikkea mitä koskaan olen halunnut. Ei paljon haittaa, ettei rahaa ole.

Valitettavasti tältä "naiset ahneine vaatimuksineen"-jankkaajalta taitaa puuttua täysin ne muut, kompensoivat ominaisuudet. 

Melkein sama sitten vaatia jo jotain miljonääriä, jos on pakko tavisnaiselle olla mallimiehen ulkonäkö yms. Oishan se vähän liikaa, että nainen ottais itsensä tasoisen miehen, eikä tavoittelis semmosta miestä ketä ei saa pidettyä kuin hetken.

Vierailija
82/109 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti vika on jossain muualla kuin työtön/työssäkäyvä-statuksessa, jos ei naista löydy... Miten olisi vaikka luonteessa/käytöksessä, persoonassa?

Jos molemmissa pitkisä suhteissa naiset yrittivät kuukausia putkeen pakottaa hakemaan töitä kiukuttelemalla, uhkailemalla, lakkoilemalla ja jättivät suunnilleen tippa linssissä, niin eiköhän se tarkoita, että muita avuja oli. Tuskimpa olisivat muuten jaksaneet kiukutella ja uhkailla kuukausia putkeen. Ahneus vei kuitenkin voiton molemmissa, joten se niistä suhteista.

Noin sinä sen kuvion olet aivan varmasti itsellesi parhain päin selitellyt, ettei tarvitse tuostakaan asiasta itse vastuuta ottaa.

Lähinnä huvittaa se, että täällä pari akkaa yrittävät koko ajan uskotella "että ei, kyse ei missään tapauksesta ollut työstä rahasta", vaikka mun molemmat eksät tekivät harvinaisen selväksi, että kyse oli nimenomaan työstä ja rahasta.

Niinhän sinä sanot, mutta toisaalta narsisti selittelee aina asiat itselleen parhain päin.

Juu, kaikki mitä mä sanon mun eksien syistä jättää mut on tietenkin valetta. Mutta palstan akat sen sijaan tietävät yksityiskohtia myöten oikeat syyt eroille.

Jos kykenisit lukemaan oman viestihistoriasi objektiivisesti läpi niin huomaisit itsekin, että kantava teemasi on se että kaikki elämäsi epäkohdat ovat aina muiden syytä.

En ole ole väittänyt tällaista. Se ei silti ole oma syytäni, että ahneet muijat ovat alkaneet laskemaan suhteen arvoa rahassa, josta sitten kiukuttelun ja uhkailujen kautta ero, kun en suostunut kummankaan rahantekovälineeksi.

Tirsk. Tottakai vika on naisten ahneudessa, sinussahan ei vikaa voi olla. Hyvin todistit nuo aiemmat kommentit tosiksi.

Eiköhän se kuitenkin mennyt niin päin, että naiset eivät halunneet alkaa tuollaisen suu ammollaan odottavan linnunpojan elättäjäksi. Tyylipuhdasta narsistista projektiota siis.

Aika yhtä hauska vasta-argumentti. Ilmeisesti haen naisesta elättäjää siitä huolimatta, etten vaadi naiseltakaan työssäkäyntiä, vaan nainenkin saa olla työtön jos haluaa.

Jos nainen käy töissä niin hän elättää sinua osaltaan jo veroistaan.

Se on sitten naisen ongelma, jos kerran käy töissä. Mikään pakko ei ole.

Ei edelleenkään muuta sitä tosiasiaa, että sinä tulet euromääräisen hintalapun kanssa kaikille muille naisille, paitsi niille jotka elävät sossupummina ja ovat tyytyväisiä siihen. Naisten ahneudesta voit ruikuttaa vasta sitten kun sinä olet maksaja eikä nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/109 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohon varakkuuden jankutukseen, minun mieheni on työtön enkä yhtään ole vaikertanut meidän melko huonon taloudellisen tilanteen takia. Miehen varallisuudella ei ole minulle mitään merkitystä. Mutta en ole mikään hyvä ihminen tai nainen kuitenkaan - työtön ja vähävarainen mieheni on todella hyvännäköinen, pitkä ja hyvin varusteltu. Älykäs, hauska, kiltti. Kaikkea mitä koskaan olen halunnut. Ei paljon haittaa, ettei rahaa ole.

Valitettavasti tältä "naiset ahneine vaatimuksineen"-jankkaajalta taitaa puuttua täysin ne muut, kompensoivat ominaisuudet. 

Melkein sama sitten vaatia jo jotain miljonääriä, jos on pakko tavisnaiselle olla mallimiehen ulkonäkö yms. Oishan se vähän liikaa, että nainen ottais itsensä tasoisen miehen, eikä tavoittelis semmosta miestä ketä ei saa pidettyä kuin hetken.

Ehkä tämän elämäntapasossuloisen kannattaisi myös katsella niitä oman viiteryhmänsä naisia eli muita sossuloisia, niin ei tarvitsisi itkeä kuinka kohtuutonta on että vaaditaan elättämään itse itsensä.

Vierailija
84/109 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Giftedcurse kirjoitti:

Onko älykkäillä miehellä esimerkiksi sellainen käsitys, että erittäin kaunis nainen on usein ollut monen miehen kanssa sängyssä

No ei tule kyllä heti ensimmäisenä mieleen 

Giftedcurse kirjoitti:

tai tuleeko epävarma olo, että nainen on niin haluttu ettei hän kaikista hänestä kiinnostuneista miehistä juuri sinua valitsisi?

Tulee kyllä sellainen epäusko

Giftedcurse kirjoitti:

Ja entä jos kaiken lisäksi nainen on vielä esim aika jollain tavoin lahjakas tai älykäs tai molempia, lisääkö tämäkin epävarmuutta lähestyä häntä?

Kyllä

Giftedcurse kirjoitti:

Jos asia on niin, niin miten nainen voisi saada itsestään helposti lähestyttävämmän?

Jos tulee itse juttelemaan

Vierailija
85/109 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti vika on jossain muualla kuin työtön/työssäkäyvä-statuksessa, jos ei naista löydy... Miten olisi vaikka luonteessa/käytöksessä, persoonassa?

Jos molemmissa pitkisä suhteissa naiset yrittivät kuukausia putkeen pakottaa hakemaan töitä kiukuttelemalla, uhkailemalla, lakkoilemalla ja jättivät suunnilleen tippa linssissä, niin eiköhän se tarkoita, että muita avuja oli. Tuskimpa olisivat muuten jaksaneet kiukutella ja uhkailla kuukausia putkeen. Ahneus vei kuitenkin voiton molemmissa, joten se niistä suhteista.

Noin sinä sen kuvion olet aivan varmasti itsellesi parhain päin selitellyt, ettei tarvitse tuostakaan asiasta itse vastuuta ottaa.

Lähinnä huvittaa se, että täällä pari akkaa yrittävät koko ajan uskotella "että ei, kyse ei missään tapauksesta ollut työstä rahasta", vaikka mun molemmat eksät tekivät harvinaisen selväksi, että kyse oli nimenomaan työstä ja rahasta.

Niinhän sinä sanot, mutta toisaalta narsisti selittelee aina asiat itselleen parhain päin.

Juu, kaikki mitä mä sanon mun eksien syistä jättää mut on tietenkin valetta. Mutta palstan akat sen sijaan tietävät yksityiskohtia myöten oikeat syyt eroille.

Jos kykenisit lukemaan oman viestihistoriasi objektiivisesti läpi niin huomaisit itsekin, että kantava teemasi on se että kaikki elämäsi epäkohdat ovat aina muiden syytä.

En ole ole väittänyt tällaista. Se ei silti ole oma syytäni, että ahneet muijat ovat alkaneet laskemaan suhteen arvoa rahassa, josta sitten kiukuttelun ja uhkailujen kautta ero, kun en suostunut kummankaan rahantekovälineeksi.

Tirsk. Tottakai vika on naisten ahneudessa, sinussahan ei vikaa voi olla. Hyvin todistit nuo aiemmat kommentit tosiksi.

Eiköhän se kuitenkin mennyt niin päin, että naiset eivät halunneet alkaa tuollaisen suu ammollaan odottavan linnunpojan elättäjäksi. Tyylipuhdasta narsistista projektiota siis.

Aika yhtä hauska vasta-argumentti. Ilmeisesti haen naisesta elättäjää siitä huolimatta, etten vaadi naiseltakaan työssäkäyntiä, vaan nainenkin saa olla työtön jos haluaa.

Jos nainen käy töissä niin hän elättää sinua osaltaan jo veroistaan.

Se on sitten naisen ongelma, jos kerran käy töissä. Mikään pakko ei ole.

Ei edelleenkään muuta sitä tosiasiaa, että sinä tulet euromääräisen hintalapun kanssa kaikille muille naisille, paitsi niille jotka elävät sossupummina ja ovat tyytyväisiä siihen. Naisten ahneudesta voit ruikuttaa vasta sitten kun sinä olet maksaja eikä nainen.

Kritiikki naisten ahneuden on kyllä täysin perusteltua ja aiheellista joka kerta kun nainen vaatii ahneuksissaan mieheltä työssäkäyntiä tai vähintään työnhakua, että mies kelpaa.

Vierailija
86/109 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska en tarkoita varakkaita.

Ap

Niinhän sä väität, kuten kaikki muutkin naiset aina väittävät. Totuus tulee kuitenkin ilmi siinä vaiheessa kun alat listaamaan vaatimuksiasi.

Mitä vittu sun päässä on vialla kun jankutat joka ketjuun samaa paskaa? Jos joku puhuu asiasta x, miksi täytyy aina kääntää keskustelu asiaan y ja pilata keskustelu? Rasittava idiootti.

Vierailija
87/109 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä tämän elämäntapasossuloisen kannattaisi myös katsella niitä oman viiteryhmänsä naisia eli muita sossuloisia, niin ei tarvitsisi itkeä kuinka kohtuutonta on että vaaditaan elättämään itse itsensä.

Naisista niin iso osa rahan ja materiaalin perään, että eipä tuollaista kovin helposti löydy. Niistä tahallaan työttömistäkin monet silti vaativat mieheltä työssäkäyntiä.

Vierailija
88/109 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Niinhän sä väität, kuten kaikki muutkin naiset aina väittävät. Totuus tulee kuitenkin ilmi siinä vaiheessa kun alat listaamaan vaatimuksiasi.

Mitä vittu sun päässä on vialla kun jankutat joka ketjuun samaa paskaa? Jos joku puhuu asiasta x, miksi täytyy aina kääntää keskustelu asiaan y ja pilata keskustelu? Rasittava idiootti.

Useimmiten tämä "ei kiinnosta mieheen rahat, vaan persoona ja luonne" tuppaa vaan olemaan pelkkää sanahelinää. Ei kai näitä topikkeja olisi jos naiset olisivat oikeasti tuollaisia, eivätkä teeskentelisi olevansa sellaisia.

Vierailija
89/109 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Hmm.. Täällä yksi niistä kaikista naisista. Itse just alan opiskella, mies työtön. Enkä tuota miestä vaihtaisi mihinkään.  Toki kannustan, kun nyt on alansa paikka vapaana meidän kaupungissa ja aikoo sitä hakea, mutta onneksi ei ole raha se pääasia. Alansa on aika heikko työllistämään, mutta kyllä me pärjätään näinkin. Ja mun ala tulee olemaan hyvin työllistävä. Näin siis pitää miettiä, jos lapsia hankitaan jossain vaiheessa.

Rakastan tuota ihanuutta itsensä, en rahan takia.

Vierailija
90/109 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniita ei kannata lähestyä siksi, että he ovat liian tottuneita antamaan automaattisesti pakkeja.

Vierailija
91/109 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan tuota ihanuutta itsensä, en rahan takia.

Eli toisin sanoen mies saa halutessaan jättää työnhaun kokonaan ja alkaa tahallaan työttömäksi, se ei sua haittaa.

Vierailija
92/109 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Useimmiten tämä "ei kiinnosta mieheen rahat, vaan persoona ja luonne" tuppaa vaan olemaan pelkkää sanahelinää. Ei kai näitä topikkeja olisi jos naiset olisivat oikeasti tuollaisia, eivätkä teeskentelisi olevansa sellaisia.

Mitä se sua liikuttaa? Jos joskus suostuisit pitäytymään ketjun aiheessa, voitaisiin ehkä keskustella muustakin kuin aina rahasta ja ehkä huomaisit, ettei maailma ole niin mustavalkoinen kuin sun päässä. 

Mun miehet on aina olleet köyhiä.

Vierailija
93/109 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mitä se sua liikuttaa? Jos joskus suostuisit pitäytymään ketjun aiheessa, voitaisiin ehkä keskustella muustakin kuin aina rahasta ja ehkä huomaisit, ettei maailma ole niin mustavalkoinen kuin sun päässä. 

Kyllä se nyt liikuttaa kun tällaiset naiset ovat monesti yrittäneet hyväksikäyttää mua.

Vierailija
94/109 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kyllä se nyt liikuttaa kun tällaiset naiset ovat monesti yrittäneet hyväksikäyttää mua.

Jos puhutaan yleisellä tasolla jostain, sun täytyy kääntää se itseesi ja rahaan ja siihen kuinka naiset aina hyväksikäyttävät sua? Huhhuh, ei kai kukaan tuollaista jaksakaan.

Vierailija
95/109 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

En rakastu rahaan vaan ihmiseen. Tulee sellainen tunne, että et ole kovin varakas eikä ihmissuhteissa ole onnannut syystä tai toisesta ja haluat laittaa epäonnistumiset sen piikkiin, että et ole kelvannut koska naiset on rahan perään.

Ap

Mun molemmat pitkät suhteet ovat kaatuneet siihen, että kummassakin suhteessa muija alkoi ahneuksissaan vaatimaan työnhakya ja työssäkäyntiä, kun suhteen taloudellinen puoli ei kumpaakaan tyydyttänyt. Luultavasti sulla on ihan samat ahneet työhön ja rahaan liittyvät vaatimukset, vaikka täällä julistat että "rakastut ihmiseen"

Älykkyys on yksi perinteisimpiä tekosyitä kun ei kehdata suoraan myöntää, että on kyse työstä ja rahasta. Argumenttihan niin, "et eihä se mies voi olla älykäs jos se ei käy töissä ja tienaa tarpeeksi".

Voit toki olla poikkeus, mutta viestiesi perusteella epäilen vahvasti, ettet ole.

Sun molemmat pitkät suhteet kaatui siihen että olet saamaton, tyhmä, itsekeskeinen loinen joka on vain käsi ojossa ottamassa muttei itse viitsi ottaa vastuuta mistään. Tuo ahneus-jankkaaminen on vain tyypillinen narsistinen defenssi jolla välttelet peiliin katsomista koska et pidä itsekään siitä mitä siellä näet.

Hohhoijaa. Mamma tietää taas muiden asiat muita paremmin.

Sanoo tyyppi joka luulee tietävänsä kaikkien naisten ajatukset heitä paremmin. Ironista. :D

Vierailija
96/109 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan uskalla. Silmäkulmasta tsekkailen ja runkkaan kotona, jos oli oikein kuuma tapaus.

Vierailija
97/109 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älykkäästä ja kauniista naisesta helposti olettaa, että hän on varmasti laskelmoiva ihminen, myös ihmissuhteissaan, ja tuskin kuluttaa aikaansa sellaiseen ihmiseen, josta hänelle ei ole hyötyä. Ja jos ei ole sellaisessa asemassa, niin on ehkä parempi pitää etäisyyttä.

Älykäs ja kaunis ei ole yhtä kuin kylmän laskelmoiva, outo käsitys.

Vierailija
98/109 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en todellakaan uskalla. Silmäkulmasta tsekkailen ja runkkaan kotona, jos oli oikein kuuma tapaus.

Harmi, olen itsekin liian ujo lähestymään vaikka ihmisistä pidänkin.

Vierailija
99/109 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En uskalla. Jokainen vähänkin analyyttisempi nuori mies tajuaa kuinka pilalla naiset ovat tindereiden jne takia. En minä näe mitään perusteita, miksi joku kaunis nainen haluaisi seurustella tai tutustua minuun kun paria nappia painamalla hän voi tutustua johonkin minua paljon komeampaan mieheen. 

Kaikki ei pyöri tindereissä tai etsi mitään valmiiksi suunniteltua miestä. Jos joku ihminen on mukava ja kemiat toimii, hänen ei tarvitse olla kummoisen näköinen eikä mikään komeampi tylsä tyyppi ole todellakaan parempi.

Vierailija
100/109 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

En rakastu rahaan vaan ihmiseen. Tulee sellainen tunne, että et ole kovin varakas eikä ihmissuhteissa ole onnannut syystä tai toisesta ja haluat laittaa epäonnistumiset sen piikkiin, että et ole kelvannut koska naiset on rahan perään.

Ap

Mun molemmat pitkät suhteet ovat kaatuneet siihen, että kummassakin suhteessa muija alkoi ahneuksissaan vaatimaan työnhakya ja työssäkäyntiä, kun suhteen taloudellinen puoli ei kumpaakaan tyydyttänyt. Luultavasti sulla on ihan samat ahneet työhön ja rahaan liittyvät vaatimukset, vaikka täällä julistat että "rakastut ihmiseen"

Älykkyys on yksi perinteisimpiä tekosyitä kun ei kehdata suoraan myöntää, että on kyse työstä ja rahasta. Argumenttihan niin, "et eihä se mies voi olla älykäs jos se ei käy töissä ja tienaa tarpeeksi".

Voit toki olla poikkeus, mutta viestiesi perusteella epäilen vahvasti, ettet ole.

Sun molemmat pitkät suhteet kaatui siihen että olet saamaton, tyhmä, itsekeskeinen loinen joka on vain käsi ojossa ottamassa muttei itse viitsi ottaa vastuuta mistään. Tuo ahneus-jankkaaminen on vain tyypillinen narsistinen defenssi jolla välttelet peiliin katsomista koska et pidä itsekään siitä mitä siellä näet.

Hohhoijaa. Mamma tietää taas muiden asiat muita paremmin.

Sanoo tyyppi joka luulee tietävänsä kaikkien naisten ajatukset heitä paremmin. Ironista. :D

No aika kovalla prosentilla työssäkäynti/työnhakuvaatimus osuu maaliin niissäkin tapauksissa joissa kerrotaan, että rahalla ei ole mitään väliä, vaan luonne ja persoona ratkaisee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi