Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kommentoin erään naisen deittiprofiilia " Sinullapa on näpsäkkä pylly". Mokasinko?

Vierailija
24.07.2016 |

Lähetin siis hänelle viestin. Samanikäisiä olemme suurinpiirtein molemmat ja muutenkin fiksu profiili. Jäin nyt miettimään että Mokasinko? Tai voinko lähettää hänelle toisen viestin..

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et sä suoranaisesti mokannut mutta mulla sä menisit kyllä heti ö-kansioon, ei-vakavasti otettavat idiootit. 

Vierailija
2/24 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo jos siinä oli vaan kasvokuvia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No et sä suoranaisesti mokannut mutta mulla sä menisit kyllä heti ö-kansioon, ei-vakavasti otettavat idiootit. 

Ööh näin ohiksena miksi laittaa profiiliin sitten kuvaa takaapäin jos ei saa kommentoida?

Vierailija
4/24 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ööh näin ohiksena miksi laittaa profiiliin sitten kuvaa takaapäin jos ei saa kommentoida?

Tuskin kuva on ollut ihan takaapäin, ehkä joku sivuprofiili korkeintaan...

Vierailija
5/24 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näpsäkkä? Itä-Suomi?

Vierailija
6/24 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vastaisi, koska kuvittelisin pyllykehujan etsivän vain pyllyä/reikää. Tietysti, jos olette jollain seksitreffipalstalla, niin asia on ihan eri :)

Vierailija
7/24 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän hänen profiilinsa kerro, millainen hän on ja mitä hän on etsimässä.

Jos hän ensi ruumiinosiaan ensimmäisenä kommentoivaa miestä, niin olet kärkisijoilla. 

Olen kerran laittanut ilmoituksen, jossa etsin ikäistäni miestä, jota kiinnostaa mm. kirjoittaminen, kulttuuri, matkustaminen jne. Minulle vastasi isäni ikäinen mies, joka tarjosi seksiseuraa. 

Vierailija
8/24 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tuo aika tökeröä. Varsinkin kun tuo ei ole edes kummoinen kohteliaisuus, vaan osoittaa lähinnä, mikä mielestäsi naisessa on se kehumisen arvoinen osuus. Uskon, että kaikki ilahtuvat kun kuulevat jonkun yleispätevän "olet kaunis", "näytätpä hyvältä" tai ehkä jonkun tyyliin liittyvän jutun kuten "nätit hiukset", mutta noi hyväperseilyt kannattaa jättää väliin jos kyseessä ei ole joku fitnessmimmi bodauskuvineen. Tai minua henkilökohtaisesti alkaa kyllä ahdistaa, jos joku tuntematon arvioi intiimialueitani ääneen. Poikaystäväksi päässyt saakin sitten eri vapaudet tämän asian suhteen, sitten se kehuminen on oikein kivaakin. Tuntemattomat: älkää kommentoiko ruumiinosia, vaikka itse mieltäisittekin sen kehuksi. Vastaanottaja todennäköisesti kokee sen yksityisyyden loukkaamisena.

Vierailija
9/24 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mokasit. Vakavaa parisuhdetta etsiessä voisi alkuun tervehtiä ihan normaalisti. Miltä sinusta tuntuisi, jos nainen lähestyisi sinua kehumalla sinun pyllyäsi? Kokisitko, että nainen on kiinnostunut sinusta persoonana ja ihmisenä, vai kertapanona?

Vierailija
10/24 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita jatkoviestiä ja kerro esim. , että "edellisellä kommentillani tarkoitin sitä, että   näytät  siltä kuin treenaisit. Mahdatko harrastaa jotain lajia?"

Vierailija
11/24 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, no mitenkä mahtais olla...? Oikeesti vielä kysyt.

Vierailija
12/24 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homot kattelee pyllyjä.

Vierailija
13/24 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et! Loukkasit muita naisia. 

Vierailija
14/24 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jujuhan on myös siinä, että perseen kehuminen on helppoa. Ei tarvitse ajatella mitään, kuhan sanoo vain samat liirumlaarumit. Mutta näillä,hyvä ap, et tule erottautumaan muista kehujista mitenkään.

Ja erottautuminen kannattaa, niin kuin työhaastattelussa.

Täytyy käyttää mielikuvitusta, eri näkökulmaa.

Eiköhän nainen persekuvalla saa aika monta kommenttia perseestään ja ne kaikki ovat samanlaisia. Eikä kukaan niistä kommentoijista pääse sillä yhtään pidemmälle.

Vierailija
15/24 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltä sinusta tuntuisi, jos nainen lähestyisi sinua kehumalla sinun pyllyäsi?

Erittäin hyvältä.

Vierailija
16/24 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat kuulua miehiin, jonka mielestä nainen =tissit ja pylly. Mokasit!

Vierailija
17/24 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mokasit. Vakavaa parisuhdetta etsiessä voisi alkuun tervehtiä ihan normaalisti. Miltä sinusta tuntuisi, jos nainen lähestyisi sinua kehumalla sinun pyllyäsi? Kokisitko, että nainen on kiinnostunut sinusta persoonana ja ihmisenä, vai kertapanona?

Haukoitus. Arvaappa kaksi kertaa pääseekö jatkamaan keskustelua jos avaus on "Moikka. Olen Lauri 35v. Mitä kuuluu?" Jotenkin niiden kymmenien tai satojen viestien joukosta pitää erottua, jos aikoo pääästä pidemmälle.

Jos nainen on treenannut pakaroita, niin tuo ap:n kommnetti saattoi osua hyvinkin nappiin.

Vierailija
18/24 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat kuulua miehiin, jonka mielestä nainen =tissit ja pylly. Mokasit!

Nuo ovat ne millä nainen erottuu miehestä.

Vierailija
19/24 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen ottaa tuon kohteliasuutena ja homma kehittyy, niin mokasit, tosin taisit löytää tasoitasi seuraa.

Mikähän helvetti on näpsäkkä pyll, jos pitää persettä kehua niin kehu suoraan.

Meillä oli töissä "näpsäkkä" sihteeri, jolla oli yhtä vähän tissiä ja persettä, kuin Masi-sarjiksen neiti Näpsällä. Näpsäkkä pylly siis assosioituu lankkuperseeseen.

Vierailija
20/24 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset taas puhuvat yhtä ja tykkäävät toisesta. Jos nainen tykkää olla esillä niin todennäköisesti perseen kehuminen tuntuu hyvältä.