Jätänkö miehen /ilmoitanko löydöstäni/ haihdunko vaan? Olen ihan sirpaleina
Olen tapaillut kesän miestä, jonka kanssa mennyt upeasti. Syksylle on maksettu lyhyt reissukin eli rahaa on kiinni. Molemmilla on työpaikat ja teinejä ja asumme eri kaupungeissa,ei pitkä ajomatka kuitenkaan. Eilen näin sattumalta miehen profiilin nettideitissä. Lopetanko suhteen tämän takia sanomatta mitään vai kerronko löydöstäni ja lopetan sitten.? Aika paskaa on tapailla ja suunnitella reissua, kun samalla vierailee nettihaussa.
Kommentit (29)
No onko se ollut aktiivinen siellä vai onko profiili vain jäänyt aikaisemmasta?
Kysy nyt ainakin ihmeessä ja anna toiselle mahdollisuudet selittää.
Monesti ihmiset tekevät noita profiileja ja eivät vain muista edes poistaa niitä vaikka eivät olisi mitenkään aktiivisia sillä rintamalla.
Niin, kieltämättä, itsekin olit siellä.
Ei se välttämättä ole vakava juttu kummallekaan.
Älä nyt hyvää suhdetta tuollaisen takia pilaa, kysymättä ainakin!
Tilit suljetaan heti tai niissä ei enää vierailla sen jälkeen, kun on tavannut kiinnostavan ihmisen.
Mies ei ole tosissaan, vaan etsii kivempaa/kauniimpaa/nuorempaa/näpsäkämpää naista samalla. Ei kannata kiintyä tuollaisiin miehiin.
Vierailija kirjoitti:
Tilit suljetaan heti tai niissä ei enää vierailla sen jälkeen, kun on tavannut kiinnostavan ihmisen.
Mutta eihän ap sanonut, onko mies vieraillut siellä. Jos vain tili jäänyt roikkumaan epäaktiivisena, niin ei se nyt niin kauhea juttu ole. Siksi kannattaa selvittää asia.
Tietenkin kysyt asiaa ja keskustelette siitä.
Kyllä sitä mitättömistä syistä ollaan jättämässä. Haihtuminen olisi täysin kusipäinen temppu.
Ja älä nyt suhtaudu siihen keskusteluun sillä oletuksella, että syytät toista ja sitten jätät.
Kysy ja anna toisen selittää. Se, onko ollut aktiivinen siellä on tärkeää, ei se onko profiilia olemassa jos se on epäaktiivinen.
Ja olit tosiaan itsekin siellä. ... ja siltikään noin loukkaantunut, mikä todistaa että voi olla toisen suhteen vakavissaan ja silti uteliaisuudesta tsekkailla nettiä ilman että se tarkoittaa mitään.
Ei nyt tosiaan kannataisi hyvää suhdetta lopettaa noin vain ilman avointa ja rehellisestä keskustelua.
Keskustele suoraan ja rauhallisesti asiasta. Ota aluksi hieman leikkisä ote, koska itsekin seikkailit siellä ja ilmeisesti vakoilit miestä. Kysy kuitenkin ensin yleisellä tasolla, mitä mieltä mies on suhteestanne, ennen kuin paljastat, että itsekin seikkailet sivustolla. Kerro omat tuntemuksesi ja mielipiteesti. Tuollainen asioiden oman pään sisällä vatvominen johtaa mitä hurjimpiin päätelmiin, kun kysymällä voisi saada vastauksen. Jos mies ei ota suhdettanne joko jatkat kevyemmällä otteella itsekin ja katsot vähän aikaan syveneekö suhde tai lopetet suhteen. Mutta mieti aina hetki ennen kuin teet lopullisen päätöksesi.
Itselläni on ainakin kaikenlainen profiilien selaaminen jäänyt samantien kun olen löytänyt kiinnostavan ihmisen. Ei ole syytä vilkuilla sivuille, jos on aidosti kiinnostunut toisesta. On kyllä syytä ottaa asia puheeksi, muuten jää asia kalvamaan mieltä ja jatkuva epävarmuus rasittaa mieltä. En oikein ymmärrä, miksi profiili pitää yleensäkään enää olla aktiivisena, mutta jos kyse on vahingosta, niin ok. Ttse en ainakaan pidä siitä, että ollaan jatkuvasti haku päällä. Aina löytyy joku parempi, mutta jos ei kenenkään kohdalle uskalla pysähtyä, jää pian luu käteen. Tsemppiä sinulle, asiat selviävät puhumalla:)
Anna mä arvaan, mies on nimeltään Ilkka?
Mitä sä sieltä deittisivustolta haet ap, jos sulla on hyvä mies ja suhde? Sattumalta eksyit? Joopa joo... Vai ootko itse tyyppiä, joka ajattelee saavansa vapaasti deitteilla montaa, mutta toisen osapuolen pitää olla sulle uskollinen.
Mitäs mies ajattelee kun kerrot roikkuneesi deittipalstoilla löysit miehen profiilin?
Vasta kesän tapaillut eli pari kuukautta ja sekin vasta tapailua.
Miksi miehen olisi pitänyt poistaa profiilinsa? Onko edes vielä sovittu ettei panna tai tapailla muita? Ei kannata olettaa mitään vaan puhua ja kertoa omat mielipiteensä. Vaikka jopa molemmat osapuolet olisi ihastuneita toisiinsa, saattaa silti olla eroja siinä, miten toivoo erilaiset asiat ja tilanteet hoidettavan. 
Oletteko keskustelleet ja sopineet että olette eksklusiivisia? Jos vain silloin tällöin tapailua, niin eihän se vielä ole seurustelusuhde.
Minä en haluaisi miestä, jonka kanssa pitäisi monen kuukauden tapailun ja yhteisen reissusta sopimisenkin jälkeen erikseen sopia "ekslusiivisuudesta". Huomaa kyllä, että ajat ja käsitykset on muuttuneet, kun oletusarvo onkin nykyään muiden pitäminen, ei yhden kanssa oleminen.
Vierailija kirjoitti:
Minä en haluaisi miestä, jonka kanssa pitäisi monen kuukauden tapailun ja yhteisen reissusta sopimisenkin jälkeen erikseen sopia "ekslusiivisuudesta". Huomaa kyllä, että ajat ja käsitykset on muuttuneet, kun oletusarvo onkin nykyään muiden pitäminen, ei yhden kanssa oleminen.
Miten muuten tiedät ellei asiasta ole mitään puhetta?
Sitten oletetaan, että "nyt ei tapailla muita" ja kohta huudetaan miten sika petti.
Olettaminen ei yksinkertaisesti vaan ole kovinkaan fiksua, varsinkin, kun vaihtoehtona on keskustelu. 
Pistä välit poikki. Säästyy mies aika paljolta.
Ja sitten rips raps hoitoa hakemaan.
Hahhaahaa.
Pelaatta näköjään samaa peliä. Jos se oli nettideittissä täysin samasta syystä kuin miksi sinä olit siel