Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Miten kävi? Pystyikö mies jäämään vai ottiko eron? Mitä itse tunnet?

• ylös 0
  • alas 0

Kommentit (2)

hahhaa

Vierailija kirjoitti:
Miten kävi? Pystyikö mies jäämään vai ottiko eron? Mitä itse tunnet?

Hyvä vitsi.Kukahan nainen tekisi abortin miehen toivoessa lasta,tämä asetelma on 99,9% päinvastoin.

Vierailija

Olen ollut kaksi kertaa raskaana.

Ensimmäisellä kerralla mies ei halunnut lasta, mutta ei toisaalta yrittänytkään saada minua aborttiin tai edes ehdottanut sitä (katosi vaan paikalta).
Itse hankin ajan aborttiin kyllä, mutta en lopulta jostain syystä kyennyt menemään sinne (olin aivan sekaisin ne viikot ja itkin päivät pitkät yksin kotonani), joten lapsi syntyi.
Mies ei halunnut olla lapsen kanssa tekemisissä ja koin sen aika rankaksi, päätin etten enää ikinä tee lapsia.
Jälkeenpäin olen miettinyt ja sanonutkin miehelle, että jos hän olisi ottanut silloin asiaan jotain kantaa ja vaikka taluttanut mut sinne aborttiin, se olisi tehty eikä olisi koskaan syntynyt mitään lasta.

No, tulin muutaman vuoden päästä tuosta uudelleen raskaaksi, eri mies tietysti oli jo silloin.
Raskaus aiheutti minussa välittömän ja HYVIN voimakkaan paniikkireaktion; ei enää ikinä, hyi.
Soitin heti testin tehtyä neuvolaan ja sainkin ajan seuraavalle päivälle, kahden päivän päästä oli jo lääkärikin ohi ja lupa aborttiin "taskussa".
Parin viikon päästä pääsin keskeytykseen ja se oli todella iso helpotus.
Raskauden alulle saattanut mies taas ajatteli aivan toisin.
Hän olisi halunnut lapsen ja yritti ylipuhua minua pitämään se, mutta olin jo valmiiksi yh ja tiesin, etten jaksaisi toista lasta eikä miehistä ikinä tiedä, ei voi luottaa että kantaisivat vastuunsa.
Tuo mies oli muutenkin epätasapainoinen enkä todellakaan halunnut lasta hänen kanssaan tai ollenkaan, lisää ahdistusta elämääni tekemällä lisää lapsia.
Tuo mies kuoli parin kuukauden päästä abortistani, veti yliannostuksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla