Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten teillä mies ehdottaa yhdyntää?

Vierailija
23.07.2016 |

Meillä mies tulee illalla lasten nukahdettua mun viereen ja kysyy: " jaksaisitko harrastaa tänään jotain kivaa yhdessä? "

Kommentit (562)

Vierailija
61/562 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekee aloitteen miten nyt tekeekin. Joskus raahaa tukasta makkariin tai repäisee housut alas ja painaa sohvan selkänojaa vasten, joskus suutelee ja hyväilee painaen allensa. En varmasti anna jos alkaa kyselemään/ilmoittelemaan tyhmiä tai neuvottelemaan/pyytämään, hyi hele mikä turn off, kaikki "mennäänkö panemaan" on siis aivan turhia, yhyhyhy. Enkä muutenkaan voi sietää sitä, että miehen pitäisi kysyä tai ilmoittaa asiasta jotenkin, tylsää, epävarmaa ja epäkiihottavaa.

Lahna kertoo, osa 345.

Hehe, miten tämä liittyy lahnailuun? :D Kysymyshän oli, että miten MIES ehdottaa yhdyntää. Muuten taidan olla niin kaukana lahnasta kuin Jupiter on Maasta...

Vierailija
62/562 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen aloitteet meillä. ;D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/562 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silittelee ja siitä siirtyy tuhmempiin juttuihin.Yleensä kuiskaa sitten että nyt rouva alakertaan.Siellä meillä kutuluola...

Vierailija
64/562 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, kolmikymppinen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Istuskellaan sohvalla iltasella kun lapset ovat menneet nukkumaan ja pusutellaan, siinä hän sitten sanoo että "ei meidän tänään tarvii mitään tehdä jos et halua, ollaan vaan näin."

Olen käyttänyt samaa taktiikkaa, joskus myös ihan sanonut että "ei olla tänään tekemässä mitään". Saman tien akat lämpee. Joskus myös satunnaispanoille tokaissut että "et ole saamassa mitään" ja taas herahtaa kun alkaa testata viehätysvoimaansa. Näiden voimasuhteiden kääntäminen päälaelleen tuntuu toimivan.

Minä pahoittaisin mieleni jos mies käyttäytyisi noin ja ei varmasti heruisi. Joko haluaa minua tai ei halua. Jahkailu = ei halua ja en kiihota. Tuo "ei meidän tänään tarvii mitään tehdä jos et halua, ollaan vaan näin" viestittää vain, että miestä ei haluta ja seksi olisi ainoastaan sääliseksiä kun minä haluaisin ja hän ei. Ei kiitos, ei todellakaan.

Vierailija
65/562 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa hyväilemään ja pussailemaan. Pussaillaan muutenkin kokoajan, mut tiedän milloin haluaa. Molemmat tehdään samoin.

Vierailija
66/562 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Leikitään makkaran piilotusta jooko? :P:P:P:::P" Joo, meillä vähän lapsettaa.

Tää oli hauska! 😂

Vierailija
67/562 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaa jo aamusta kyselemällä :" Oisko tänään se pimppipäivä ;);)" ja vinkkailee ja hiplailee iltaan asti yhtä "kiihottavia" kommentteja heitellen..

Vierailija
68/562 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuna nyt, mutta edellisessä suhteessa minä tein aloitteet seksiin. Aika suoraviivaisen linjan valitsin. Esim. kun mies oli käynyt suihkussa, niin ryhdyin imemishommiin. Tai vedin pelikoneen ääreltä sänkyyn ja aloin suudella. Mitä milloinkin. Kyllä hän näistä aina innostui, mutta kyllä se olisi mukavalta tuntunut olla välillä toisen aloitteen kohteena. Kokeilin useamman kerran olla tekemättä aloitteita, mutta ei se koskaan johtanut mihinkään muuhun kuin pitkään kuivaan kauteen. Enää en kyllä tuollaista ottaisi.

Vierailija
69/562 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes joka ilta sänkyyn mentäessä mies ottaa alushousunsa pois ja tulee päälleni. Siitä se sitten lähtee. Itellä ei oo koskaan pikkuhousuja sängyssä paitsi kun on menkat. Annan miehelleni aina kun hän haluaa. Eikä hänen tarvii erikseen kysyä tai ehdotella. Sen kun tulee päälle vaan ja panee.

70/562 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä yleensä jo suutelutavasta huomaa, että nyt toinen haluaa. Yleensä miesystäväni suutelee mua todella intohimoisesti ja samalla käsi hakeutuu housujen alle. Tykkää antaa mulle orgasmin ensin sormillaan ja sitten vasta siirrytään sänkyyn.

Sama, jos ollaan jo menossa nukkumaan. Maataan sängyssä ja silitellään toisiamme. Silittely leviää laajemmalle.. Näin. Ei sitä erikseen ehdotella. Jos toisella ei tee mieli, tai ei jaksa, niin kun huomaa toisen käden menevän housuihin tms, sanotaan vaan, että halitaan nyt vain..

Vierailija
71/562 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on tylsää, jos pitää puhua jotain. Siksi ärsyttää, kun mies jotenkin kyselee tai anelee tai tehdään joku sopimus. En myöskään tykkää huumorista seksin yhteydessä. "Makkaraa piiloon", yäks!

Miehen pitäis osata lukea mua. Jos olen huonolla tuulella tai väsynyt, mikään ei ole ärsyttävämpää kuin ehdotteleva mies. Saman tien voisi osoittaa, että on intohimosta suunniltaan, eli haluaa mut just nyt. Silloin voisi syttyäkin. Mutta sellainen "voitasko", yäks!

Lähelle, tietyllä herkkyydellä, suudellen, näykkien, tunnustellen. Ja sitten toimintaa! Ei välimuotoja.

Siis näin haluaisin, käytännössä ei toimi.

Vierailija
72/562 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentaa, että tule tänne, housut pois, tms. Joo ei todellakaan kiihota tollanen eikä montaa kertaa ole seksiä ollut viimeisen parin vuoden sisällä. Yleensä jos ollaan sängyllä tai sohvalla vierekkäin niin alkaa valitus jostain aiheesta, se jo vie halut. Yksinäni sitten öisin puuhastelen kun mies on nukkumassa. Ei auta keskustelu asiasta. 

Vierailija
73/562 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota housut pois :D

Vierailija
74/562 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies tulee illalla lasten nukahdettua mun viereen ja kysyy: " jaksaisitko harrastaa tänään jotain kivaa yhdessä? "

Entäs millä tavalla sinä ehdotat yhdyntää?

Vierailija
75/562 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hei Paula, oisko sulla hetki aikaa?"

Vierailija
76/562 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta on tylsää, jos pitää puhua jotain. Siksi ärsyttää, kun mies jotenkin kyselee tai anelee tai tehdään joku sopimus. En myöskään tykkää huumorista seksin yhteydessä. "Makkaraa piiloon", yäks!

Miehen pitäis osata lukea mua. Jos olen huonolla tuulella tai väsynyt, mikään ei ole ärsyttävämpää kuin ehdotteleva mies. Saman tien voisi osoittaa, että on intohimosta suunniltaan, eli haluaa mut just nyt. Silloin voisi syttyäkin. Mutta sellainen "voitasko", yäks!

Lähelle, tietyllä herkkyydellä, suudellen, näykkien, tunnustellen. Ja sitten toimintaa! Ei välimuotoja.

Siis näin haluaisin, käytännössä ei toimi.

Sua pitäisi lukea, sinäsinäsinä. Miten kukaan mies jaksaa tollasta? Mikä on palkinto? Miten itse ehdotat seksiä? Näykkien? Herrajumala.

Vierailija
77/562 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaankohan me vanhoja..mutta yleensä, pidämme aamuseksistä, herään siihen, että miehen kädet vaeltaa mun selässä ja siitä se lähtee..ja vielä melkein joka aamu.. Ihanaa..

Iltaisin ollaan niin väsyneitä, ettei tahdo huvittaa, mutta aamut on meidän juttu.

Ja siitä nauttii molemmat..ja on mukava lähteä päivän töihin.

Vierailija
78/562 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä sängyssä mies alkaa räplätä mun pillua, ei tunnu hyvältä eikä kiihota jos en oo mitenkään valmiiks kiihottunu ja jos kosketus on liian kovakouraista. eli tykkään hellästä kosketuksesta aluksi, ja sen jälkeen kun oon tarpeeksi kiihottunut niin tuntuu voimakkaampikin kosketus hyvältä. tätä vaan mies ei oikein tunnu tajuavan vaikka oon monta kertaa sanonut. toinen juttu mikä on mulle turnoff jos mies sanoo vaan "panettaa" siis tulee semmonen olo että no miestä nyt panettaa ja mun pitää "antaa" sille pillua että se saa purkaa panetuksensa muhun, hyi. oon tästä sanonut miehelle ja onneksi nyt käyttää enemmän toisenlaisia ilmauksia kuten esim "mä haluan sua"

Vierailija
79/562 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoo "haluaisin panna sua".

80/562 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskettelee ja suutelee niskaa, saattaa sanoa haluavansa/tarvitsevansa minua. Koskettelee ja suukottelee mies muutenkin, mutta kun lähentelee, niin siinä on sellainen kiihko taustalla.