Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten teillä mies ehdottaa yhdyntää?

Vierailija
23.07.2016 |

Meillä mies tulee illalla lasten nukahdettua mun viereen ja kysyy: " jaksaisitko harrastaa tänään jotain kivaa yhdessä? "

Kommentit (562)

Vierailija
1/562 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oiskos rouvalla hetki aikaa olla seljällään?"

Vierailija
2/562 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"panettais"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/562 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuskellaan sohvalla iltasella kun lapset ovat menneet nukkumaan ja pusutellaan, siinä hän sitten sanoo että "ei meidän tänään tarvii mitään tehdä jos et halua, ollaan vaan näin." -ja sellainen huomaavaisuus saa multa pöksyt tippumaan lattialle välittömästi. :D

Vierailija
4/562 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittamalla homman. Ei ole mitään rynkyttäjätyyppiä vaan kiireetön ja huomaavainen rakastaja. Aina saa ja niin minäkin.

Vierailija
5/562 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisköhän sitä tänään panna?

Vierailija
6/562 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Bilu maistuis" jooh

Vierailija
7/562 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

khoitus.... humm?....choituusssss... täh?... COITUS?!.... aah joo. 

Vierailija
8/562 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mä haluun sua " , sanoo noin.

Vierailija
9/562 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sano mitään, vaan tekee fyysisen aloitteen. Esim. halaa takaapäin, suutelee niskaa ja hyväilee vartaloani.

Vierailija
10/562 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittamalla homman. Ei ole mitään rynkyttäjätyyppiä vaan kiireetön ja huomaavainen rakastaja. Aina saa ja niin minäkin.

Mun mielestä toikin on paljon parempi tapa kuin alkaa kyselemään/anelemaan että jokos tänään lohkeaisi.

Vierailija
11/562 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mennäänkö petiin?" On yĺeisin "Haluan sua" ja "rakastellaanko" on myös miehen suosikkeja. Ei vaan ymmärrä, ettei tuollaiset suorat ehdotukset toimi, vaikka oon niin monesti sanonut. Huomaavaisuus ja hellyyden osoitukset (hyväily ja "kiusoittelu") olis kunnon turn on, mutta mies ei joko tajua tai osaa. Nautin kyllä seksistä, mutta en ole koskaan automaattisesti sillä tuulella, jos en ensin lämmittele itseäni vaikka eroottisella kirjallisuudella.

Vierailija
12/562 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Leikitään makkaran piilotusta jooko? :P:P:P:::P" Joo, meillä vähän lapsettaa.

Vierailija
13/562 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sano mitään, rupee vaan puuhastelemaan.

Vierailija
14/562 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei suostu, en edes ole vuosiin enääehdotellut. Luen hänestä vastauksen: "En suostu, kun sinäkin silloin kerran kieltäydyit v. 2002. "

Vierailija
15/562 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään. Naiseni on hyväksikäyttäjä ja olen ansassa perheenisänä.

Vierailija
16/562 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm... Meidän pitäisi suorittaa avioliittoon kuuluva yhdyntä pois alta. Joten oletko ystävällinen niin menet selällesi ja avaat haarat. Käyn kylpyhuoneessa laittamassa kumisen ehkäisyvälineen penikseni ympärille. Tulen kohta.

Sitten minä menen vuoteeseen ja alasti siinä olen haarat auki. Sitten mieheni tulee ja suorittaa yhdynnän.

Vierailija
17/562 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sano mitään, vaan tekee fyysisen aloitteen. Esim. halaa takaapäin, suutelee niskaa ja hyväilee vartaloani.

:D Eihän noista mikään ole yhdyntään kehoittava toimenpide! Miten sinä tai no en halua tietää olet toiminut kun äitisi tai isäsi on halannut sinua takaapäin samalla pussanut sinua?

Vau. Mä kun luulin, että olin jo nähnyt AV:n tyhmimmän käyttäjän, mutta pistit paremmaksi.

Vierailija
18/562 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kerran kuukaudessa kouraisee pakaraa ja siitä tiedän, että tiedossa on muutakin kuin nukkumista.

Vierailija
19/562 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pökkii seisokillaan minua selkään tai peppuun ja hihittää. Minulla on siis vaatteet päällä vielä. Kysyn että mitäs nyt, niin sanoo haluavansa jotain vähän tehdä. Kysyn että mitä. Sanoo jotain erilaista, keksi sinä. En kyllä mitään kovin erilaista tuollaisen viettelyn päätteeksi keksi.

Vierailija
20/562 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:D Eihän noista mikään ole yhdyntään kehoittava toimenpide! Miten sinä tai no en halua tietää olet toiminut kun äitisi tai isäsi on halannut sinua takaapäin samalla pussanut sinua?

No eipä ihan normiperheessä vissiin tulla halaamaan takaapäin ja SUUDELLA niskaa. Kääntyi vähän itseäs vastaan tää argumentti.