Miten teillä mies ehdottaa yhdyntää?
Meillä mies tulee illalla lasten nukahdettua mun viereen ja kysyy: " jaksaisitko harrastaa tänään jotain kivaa yhdessä? "
Kommentit (562)
Ei ole vuoden 2012 tapahtunut mitään.Mies syntynyt 1960 ja minä 1983
Meillä mies tulee minun viereeni ja alkaa levittää lanttulaatikkoa päälleni. Siitä tiedän aina, että nyt on miehellä yhtymisaika, ja minun tulee levittää jalkani.
Makkarista kuuluu "akkaaa pilluuu". Haen seksini ihan muualta.
Kaavake 24E (sininen), kahtena kopiona.
Aiemmin kans kertoilin, että miten meillä ehdotellaan.
Nyt kävi eka moka miehellä. Olin tosi maassa.. (äiti oli suht isossa jalkaleikkauksessa, heti seuraavana päivänä mummi tahdistimen patterin vaihdossa, plus itsellä jotain ihme masennusta) Ja istuin sängyllä joskus iltapäivällä sitä itkemässä pois. Mies tuli viereen ja ensin ihanasti vaan halasi ja oli lähellä, mutta sitten heitti:"Sua voisi helpottaa, että ottaisit housut hetkeksi pois ja vain kävisit tuohon makaamaan." Hyvä etten heittänyt sitä ulos. Olin vaan niin rikki, että aloin itkeä yhä pahemmin. Meillä joskus käy vähän ronskimpi huumori, mutta tuo oli täysin väärä ajankohta.
En enää mitenkään. Voisin kirjoittaa kirjan niistä syistä, joita vaimo on käyttänyt seksistä kieltäytymiseen.
Ja se on ihan se ja sama miten vaimoa lähestyn.
Täällä kovasti peukutettiin suoraa määrätietoista lähestymistä. No ei toimi. Suoria ehdotuksia on turha tehdä ja mikään hiveltely tms. ei vain toimi.
Tästä syystä en enää mitään ehdottelekkaan.
Makkarista kuuluu huuto "Tuo Lyyli se vittus tänne".
Ei meillä tee kumpikaan alotteita seksin suhteen, vaan kumpikin vaan syyttää toista siitä että toinen ei halua. Kun juniori lopettaa lukion niin tämän parisuhde loppuu siihen.
Apua, ihan kamalia. Näin miehen näkökulmasta pitää kyllä alkaa harrastamaan määrätietoisuutta enemmän. Ihan hirveitä monet ehdottelut. Pitääpä itse varoa jatkossa käyttämästä. Hellyys ja näykkiminen tosin ei meillä niin toimi aloitteen tekemisessä, koska meillä on sitä jatkuvasti muutenkin. Aika usein vaimo sanoo hellyyden keskellä että pannaanko. Ihan hyvä, koska tuollaista hellyyttä/kiusottelua meillä on jatkuvasti kaikissa tilanteissa. Kaupassakin joskus tarraan kiinni ja suutelen, keskellä käytävää. Saa molemmat aina hyvälle tuulelle.
Ei sano koskaan mitään, mutta eleillään tekee selväksi että nyt pannaan :D kun makoillaan yhdessä, hän koskettelee mua hellästi ja sivelee mun vatsaa. Joskus hän tulee halaamaan takaapäin ja suutelee niskaa, koskettelee alavatsaa ja hieroo reisiä ja peppua
No meillä on muutakin seksiä kuin yhdyntää, mutta joskus käy niin, että mies tuo tarpeensa esille (painautuu seisokin kanssa minua vasten ja kehuu minua) tai sitten päätetään yhdessä, että mennään päiväunille, missä nukutaan jos nukuttaa ja jos ei nukuta niin sitten halipusitaan, josta voi seurata suuseksiä tai yhdyntää, riippuen fiiliksistä, useimmiten molempia.
''pitäiskö nusutella tänään?''
joo hyi hitto. ja ei auta vaikka oon lukuisia kertoja sanonu et älä kysy vaan toimi
Katsoo sohvalla mua sillain pervomaisesti ja silittää mua eritavalla kun normaalisti.
Tai siitä tietää myös että haluaa illalla seksiä kun tulee keittiöön, avaa jääkaapin oven (että ollaan lapsilta piilossa) ja haluaa nähdä tissit. :D
Siis hyi, en ikinä antaisi miehelle seksiä jos se rupeaisi kyselemään tyyliin " olisiko tänään illalla seksiä"
Meillä mies ottaa minut intohimoisesti, eikä kysele. Olemme vielä kaukosuhteessa ja nähdään joka toinen viikonloppu, niin seksi on kyllä parasta. ;)
Joskus laittelemme tuhmia viestejä ja minä kuvia miehelleni, mistä se tykkää ;)
Vierailija kirjoitti:
Katselee minua kuin naarasta. Samalla alkaa nylkyttää minua nilkkaan ja siihen laukeaa.
Sitten menen suihkuun ja pesen jalkani.
Sama. Paitsi ei oo naista, niin tuolin jalka saa kelvata. Sitten pesen sen, samalla hieman nyyhkien.
:'(
Poikaystäväni ei koskaan kysy mitään, vaan hän tekee sen eleillään. Tulee suutelemaan niskaa takaapäin ja hyväilee kiusoitellen. Tai vaan kun suudellaan, niin homma etenee siitä petipuuhiin, minä imen häntä, hän nuolee minua ja työntyy sisälle upealla kullillaan. Alkaa oikein himottamaan, kun vaan miettii miehen kaikkia tempeuksia. Joskus hän vaan riisuu kaikki vaatteensa ja tulee suutelemaan intohimoisesti ja silloin ei kävis mielessäkään sanoa ei. Se on niin kuumaa! Mies on sellainen, että ei koskaan ottaisi minua, jos en halua. Hän on aivan täydellinen (seksi)kumppani juuri minulle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekee aloitteen miten nyt tekeekin. Joskus raahaa tukasta makkariin tai repäisee housut alas ja painaa sohvan selkänojaa vasten, joskus suutelee ja hyväilee painaen allensa. En varmasti anna jos alkaa kyselemään/ilmoittelemaan tyhmiä tai neuvottelemaan/pyytämään, hyi hele mikä turn off, kaikki "mennäänkö panemaan" on siis aivan turhia, yhyhyhy. Enkä muutenkaan voi sietää sitä, että miehen pitäisi kysyä tai ilmoittaa asiasta jotenkin, tylsää, epävarmaa ja epäkiihottavaa.
Tää on jännä miten seksi päästää kummassakin sukupuolessa tuollaiset ihan alkukantaiset jutut valloilleen. Jos tuollaista käytöstä esiintyisi missään muussa kanssakäymisessä, niin täällä kehotettaisiin soittamaan poliisille ja jättämään se sika samantien. Mutta seksissä tuo on ihan ok. Ja niin se on minustakin :) Tuntuu hyvältä kun mies tavallaan tekee mitä tahtoo.
Ei ihme että ne raiskausfantasiat ovat yllättävänä yleisiä, jos naisilla on paljonkin kotona tuollaista "kulta miten ois pikku jumppa tänään illalla abouttiarallaan 21:00 tasan"
Tuollaista käytöstä esiintyy kaikessa kanssakäymisessä kun tarpeeksi tuttuja ollaan. Eikä kukaan soita poliisia ja palokuntaa. Kyllä vaimotkin komentavat miestään kursailematta viemään roskat, kohtelias pyyntö unohtuu moneltakin kun 20 vuotta on oltu kimpassa. Teepä sama töissä niin esimies ottaa puhutteluun. Samoin parhaan kaverin luona joku marssii kyselemättä jääkaapille ja ottaa mitä tahtoo. Ja monille se on OK. Että se siitä alkukantaisuudesta.
Mies, kolmikymppinen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Istuskellaan sohvalla iltasella kun lapset ovat menneet nukkumaan ja pusutellaan, siinä hän sitten sanoo että "ei meidän tänään tarvii mitään tehdä jos et halua, ollaan vaan näin."
Olen käyttänyt samaa taktiikkaa, joskus myös ihan sanonut että "ei olla tänään tekemässä mitään". Saman tien akat lämpee. Joskus myös satunnaispanoille tokaissut että "et ole saamassa mitään" ja taas herahtaa kun alkaa testata viehätysvoimaansa. Näiden voimasuhteiden kääntäminen päälaelleen tuntuu toimivan.
No jaa, ehkä ihan noin ikävänsävyinen "et ole saamassa mitään" ei toimisi minulle, tulisi lähinnä olo että ei sitten saatana. Mutta tietynlainen pidättely miehen puolelta kyllä saa mut lämpeämään. Eikä ole kyse siitä, että testaisin viehätysvoimaani, kyllä se on testattu ja todettu jo siinä puolin ja toisin, jos olen miehen ottanut luokseni yöksi. Ei miehen tarvitse todellakaan kääntää kylkeä ja olla jääpuikkona, mutta olen selvästi halukkaampi, jos saan itse johdatella tilanteen seksiin.
Mitkä pöksyt sulla on tänään jalassa? Ja tarraa hanuriin 😁