Kenen kanssa haluaisit viettää viimeisen elinpäiväsi?
Kommentit (19)
Koirani kanssa. Ei ole muita läheisiä.
Ehkä empaattisen johon voi luottaa. Ehkä vanhana ei ole sellaista siinä saatavilla heti. Mene ja tiedä.
Lemmikkien kanssa, toki huolehdin, että heille järjestyy uudet omistajat tai eutanasia, jos näitä ei pystytä järjestämään.
Teidän kanssa vaikka ketään ei kiinnostaisi.
Itsekseen kahvia nauttien. En tarvitse muita.
Varmaankin yksin koska koirani kuoli jo vanhuuteen ja hyvä niin, koska jos se eläisi kuollessani niin ei siitä kukaan olisi enää huolehtimassa. Toisaalta nyt mä olen ihan yksin eikä mulla edes ole ketään kenestä huolehtia.
Toisaalta olisi voinut olla kiva lähteä yhtä aikaa. Mennä kaksin jonnekin mistä ei olisi koskaan tultu enää takaisin.
Vain ja ainoastaan omien kissojen kanssa.
Ei ole ainuttakaan nimeä antaa. Ihan tyhjää. Mielummin ypöyksin kun jonkun 'mikäliekukalie' kanssa... itse olen ollut kuolevien vieressä odottamassa kuolemaan... keuhkosyöpäosastolla opiskeluaikana... siellä oli paljon ihmisiä joilla ei ollut ketään katsomassa viimeisillä hetkillä ja minut laitettiin sitten... en tiedä minkä ominaisuuksieni perusteella... mutta satun olemaan ihminen josta joku voisi leikillä sanoa että se on jonkun vanhojen pappiloiden mamselli joten sille tommonen homma sopi oikein hyvin...
Sellaisen seksikkään, alastoman ja isotissisen 14-15-vuotiaan tytön kanssa. :P
Ruskean talon steppaavan menninkäisen kanssa.
Mieheni