Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten teillä mies ehdottaa yhdyntää?

Vierailija
23.07.2016 |

Meillä mies tulee illalla lasten nukahdettua mun viereen ja kysyy: " jaksaisitko harrastaa tänään jotain kivaa yhdessä? "

Kommentit (562)

Vierailija
21/562 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sano mitään, vaan tekee fyysisen aloitteen. Esim. halaa takaapäin, suutelee niskaa ja hyväilee vartaloani.

:D Eihän noista mikään ole yhdyntään kehoittava toimenpide! Miten sinä tai no en halua tietää olet toiminut kun äitisi tai isäsi on halannut sinua takaapäin samalla pussanut sinua?

No eipä ihan normiperheessä vissiin tulla halaamaan takaapäin ja SUUDELLA niskaa. Kääntyi vähän itseäs vastaan tää argumentti. 

Ehkä heillä on hieman erikoisempi perhe? Vanhemmat sisaruksia tms.

Vierailija
22/562 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyy kulmiaan nostellen, että "miten ois". Samalla ehdotus ja huumoria, ensin yleensä naurattaa ja sitten mennään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/562 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mennäänkö petiin?" On yĺeisin "Haluan sua" ja "rakastellaanko" on myös miehen suosikkeja. Ei vaan ymmärrä, ettei tuollaiset suorat ehdotukset toimi, vaikka oon niin monesti sanonut. Huomaavaisuus ja hellyyden osoitukset (hyväily ja "kiusoittelu") olis kunnon turn on, mutta mies ei joko tajua tai osaa. Nautin kyllä seksistä, mutta en ole koskaan automaattisesti sillä tuulella, jos en ensin lämmittele itseäni vaikka eroottisella kirjallisuudella.

No ei kai se nyt sitä vaadikaan, että pitää olla. Ideanahan on se, että sen jälkeen tulee esileikit ja muut, joiden ideana on kiihottaa. Eihän siitä mitään tule, jos jo tuossa vaiheessa toisen torjuu!

Meillä mies ehdottaa vähän miten sattuu. Joskus se vaan ottaa peniksen esiin ja antaa ymmärtää, että nyt pitäisi jotain tapahtua. Toisinaan taas tulee vaan iholle. 

Vierailija
24/562 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"V*ttu akka ny sitä pillu niiku ois jo, perkele"

Vierailija
25/562 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä luonnollisesti nainen tekee 99% aloitteen, koska tasa-arvo. En anna kuin noin 3-5 kertaa viikossa, jotta oppii olemaan. Ei tarvitse kysyä, vaan ottaa tilanne oma-aloitteisesti haltuun ottamalla esim. Munan suuhun.

Vierailija
26/562 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä hellii ja hiplaa ja rupeaa panemaan.

Vierailija
27/562 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Popsii pillerin ja änkäytyy sitten viereen. Odottaa puoli tuntia, että kovenee ja kuiskuttaa joka kerran samoilla sanoilla: "Tämän tekisi nyt mieli sisääsi!" Sanoisi edes kerran jotain muuta, karjaisisi vaikka, että PANETTAA!

Vierailija
28/562 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä sen ihmeellisempiä ole kuin ennen nukkumaan menoa lasten ollessa hereillä katsomme ja ohimennen kosketamme toisiamme ja kun lapset nukkuvat, niin ei siinä yleensä paljon enempää tarvita kun jo hyökkäämme toistemme kimppuun. Yhtä paljon haluamme molemmat ja teemme aloitteita, ei meillä mitään erikoisia tapoja ole kummallakaan. Jos yöllä toisen jo nukkuessa alkaa tekemään mieli, niin koskettaminen ja vaikka käsivarren tai selän silittämisestä toinen tietää asian nopeasti. Olemme olleet pian 20 vuotta yhdessä.

Vierailija
29/562 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jukupätkä kirjoitti:

Popsii pillerin ja änkäytyy sitten viereen. Odottaa puoli tuntia, että kovenee ja kuiskuttaa joka kerran samoilla sanoilla: "Tämän tekisi nyt mieli sisääsi!" Sanoisi edes kerran jotain muuta, karjaisisi vaikka, että PANETTAA!

uuh.. kostuin..

Vierailija
30/562 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm... Meidän pitäisi suorittaa avioliittoon kuuluva yhdyntä pois alta. Joten oletko ystävällinen niin menet selällesi ja avaat haarat. Käyn kylpyhuoneessa laittamassa kumisen ehkäisyvälineen penikseni ympärille. Tulen kohta.

Sitten minä menen vuoteeseen ja alasti siinä olen haarat auki. Sitten mieheni tulee ja suorittaa yhdynnän.

Onko miehesi gynekologi.

31/562 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tulee lähelle, suutelee kunnolla kielen kassan ja puristaa perseestä. :P Tuota puristelua kuitenkin tapahtuu muutenkin..

Kerran kysyi ihan sohvalla istuessa ja pussaillessa, voisiko viedä mut makuuhuoneeseen.

Eniten tykkään just siitä, että mies vie. Kerran oli yksi kaverinsa täällä mun luona ja kun kaveri meni vessaan, mies kuiskasi "kohta mennään nukkumaan ja otetaan kaikki vaatteet pois". Ja kun kaveri sitten lähti, hän tuli keittiöön suutelemaan minua ja sanoi käyvänsä vessassa, ja että sillä aikaa mun pitäisi laittaa makuuhuone valmiiksi. (verhot kiinni ja itseltä vaatteet pois) :D

Vierailija
32/562 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää millään tavalla. On jotenkin vaisu ja ankea jolloin mun pitää älytä kysyä että haluaako panna.

Vierailija
33/562 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"rakastellaanko" tai sitten vaan aloittaa hyväillä.

Vierailija
34/562 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on leikkisällä tuulella niin sanoo "voisi saada taas aviollista laatuaikaa illalla" joka on vähän tylsää.

Jos taas puutteessa "mä aion panna sua tänään, tykkäsit tai et". Tämä saa aikaiseksi minussa märkää kutinaa, esim jos lapset ovat kavereillaan keskellä kirkasta päivää, mies saattaa tulla vaikkapa keittiöön, suudella niskaan, kourii tissejä, hivuttaa hameen alta pikkarit pois ja ottaa minut määrätietoisesti vaikkapa tiskipöydän ääressä tai keittiön lattialla. Tai sohvalla tai pesuhuoneen allastasolla taitai...

Vierailija
35/562 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...esim jos lapset ovat kavereillaan keskellä kirkasta päivää, mies saattaa tulla vaikkapa keittiöön, suudella niskaan, kourii tissejä, hivuttaa hameen alta pikkarit pois ja ottaa minut määrätietoisesti vaikkapa tiskipöydän ääressä tai keittiön lattialla. Tai sohvalla tai pesuhuoneen allastasolla taitai...

Uuuhhh... Nyt kostuin heti aamusta. :) Tahtoo tuollaisen määrätietoisen miehen!

Vierailija
36/562 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin ehdottelee mitään. Useimmiten aloittaa suutelun ja hyväilyn. Ei siinä tarvi enää kysellä, että miten ois, aikeet tulee kyllä selväksi. Osaa lukea mua niin hyvin, että yleensä aina olen minäkin sillä tuulella, viimeistään kun huulet osuu kaulaan.

Vierailija
37/562 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hassutellaanko?"

Ei intohimosta tietoakaan... 😣

Vierailija
38/562 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Menisköhän se sinne?"

Juu ei enää hirveesti intohimoa jäljellä.

Vierailija
39/562 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt Kissa panee! (miehen lempinimi)

Vierailija
40/562 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sanoo " No jos tän kerran, niin et sit tuu viikkoon kärttämään mitään" ;(