Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten teillä mies ehdottaa yhdyntää?

Vierailija
23.07.2016 |

Meillä mies tulee illalla lasten nukahdettua mun viereen ja kysyy: " jaksaisitko harrastaa tänään jotain kivaa yhdessä? "

Kommentit (562)

Vierailija
81/562 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

81, niinpä sanoinkin, että ei toimi!

Palkinto tästä olisi intohimoinen seksi vaimon kanssa. Mut jos ei kiinnosta, ei sitten. Voin olla ilmankin.

Vierailija
82/562 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lätkytettäiskö kusivehkeitä vastakkain?"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/562 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olis yks pikku juttu.

Vierailija
84/562 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta on tylsää, jos pitää puhua jotain. Siksi ärsyttää, kun mies jotenkin kyselee tai anelee tai tehdään joku sopimus. En myöskään tykkää huumorista seksin yhteydessä. "Makkaraa piiloon", yäks!

Miehen pitäis osata lukea mua. Jos olen huonolla tuulella tai väsynyt, mikään ei ole ärsyttävämpää kuin ehdotteleva mies. Saman tien voisi osoittaa, että on intohimosta suunniltaan, eli haluaa mut just nyt. Silloin voisi syttyäkin. Mutta sellainen "voitasko", yäks!

Lähelle, tietyllä herkkyydellä, suudellen, näykkien, tunnustellen. Ja sitten toimintaa! Ei välimuotoja.

Siis näin haluaisin, käytännössä ei toimi.

Sua pitäisi lukea, sinäsinäsinä. Miten kukaan mies jaksaa tollasta? Mikä on palkinto? Miten itse ehdotat seksiä? Näykkien? Herrajumala.

No juu, näykkien, kun sen muna on jo puoliksi mun suussa.

Vierailija
85/562 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Lätkytettäiskö kusivehkeitä vastakkain?"

Hyi yrjö!!!! Mä juoksisin tuhatta ja sataa vastakkaiseen suuntaan viimeistään tässä vaiheessa. 😖

Vierailija
86/562 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisko mimmi melaa mekkoon? Samalla hieroo rintoja ja painaa itseään minua vasten. Harvoin olen torjunut ja toki itsekin ehdottoman vaikka niin että hiero mun tissejä, anna mulle kikkeliä tai saanko ottaa sulta suihin...suikkarin antaminen kiihottaa niin että siitä onkin helppo itsellä kohta hypätä ratsaille 😊

Vierailija
87/562 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pikkuveikka haluais tulla sun sisään", "antaisitko mulle vähän hellyyttä",

tms :P usein leikkii pientä leijonaa ja huitoo 'tassuillaan' alapäätäni ja menee sänkyyn mouruamaan jolloin kömmin viereen.

Vierailija
88/562 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies: Onko sulla nälkä?

Minä: No en oo kyllä mitään syönyt tänään, eli on.

Mies: No syö sitten kullia!

Että semmoista...

Vierailija
89/562 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoo, että pussit on taas täynnä ja pitäisi kohta  päästä pökittelemään...

Vierailija
90/562 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa koskettelemaan ilman sen kummempia sanomisia. Kerran tiskasin ja mies tarrasi perseeseen kiinni niin pantiin sitten siinä. 

Vierailija
91/562 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on ihanan kuuloista tämä toiminta täällä. 

Ihmetelläänkö vielä, että tätä ei paljon enää Suomessa harrasteta?

92/562 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on ihanan kuuloista tämä toiminta täällä. 

Ihmetelläänkö vielä, että tätä ei paljon enää Suomessa harrasteta?

Mietin aivan samaa. Minulla menisi totaalisesti kaikki halut jos mies sanoisi jotain pikkuveikasta, kusivehkeistä, pyytelisi seksiä, tai leikkisi jotain eläintä... Yök. 

Vierailija
93/562 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähes joka ilta sänkyyn mentäessä mies ottaa alushousunsa pois ja tulee päälleni. Siitä se sitten lähtee. Itellä ei oo koskaan pikkuhousuja sängyssä paitsi kun on menkat. Annan miehelleni aina kun hän haluaa. Eikä hänen tarvii erikseen kysyä tai ehdotella. Sen kun tulee päälle vaan ja panee.

Oletteko muslimeja?

Vierailija
94/562 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimitin entisen poikaystäväni vehkeen Turreksi. Hän sanoi aina, että Turre tahtoo kylään ja haukahti päälle muka huomionosoitukseksi.

Vierailija
95/562 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme meininkiä.

Vierailija
96/562 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käänny.

Vierailija
97/562 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekee aloitteen miten nyt tekeekin. Joskus raahaa tukasta makkariin tai repäisee housut alas ja painaa sohvan selkänojaa vasten, joskus suutelee ja hyväilee painaen allensa. En varmasti anna jos alkaa kyselemään/ilmoittelemaan tyhmiä tai neuvottelemaan/pyytämään, hyi hele mikä turn off, kaikki "mennäänkö panemaan" on siis aivan turhia, yhyhyhy. Enkä muutenkaan voi sietää sitä, että miehen pitäisi kysyä tai ilmoittaa asiasta jotenkin, tylsää, epävarmaa ja epäkiihottavaa.

Tää on jännä miten seksi päästää kummassakin sukupuolessa tuollaiset ihan alkukantaiset jutut valloilleen. Jos tuollaista käytöstä esiintyisi missään muussa kanssakäymisessä, niin täällä kehotettaisiin soittamaan poliisille ja jättämään se sika samantien. Mutta seksissä tuo on ihan ok. Ja niin se on minustakin :) Tuntuu hyvältä kun mies tavallaan tekee mitä tahtoo.

Ei ihme että ne raiskausfantasiat ovat yllättävänä yleisiä, jos naisilla on paljonkin kotona tuollaista "kulta miten ois pikku jumppa tänään illalla abouttiarallaan 21:00 tasan"

Vierailija
98/562 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähes joka ilta sänkyyn mentäessä mies ottaa alushousunsa pois ja tulee päälleni. Siitä se sitten lähtee. Itellä ei oo koskaan pikkuhousuja sängyssä paitsi kun on menkat. Annan miehelleni aina kun hän haluaa. Eikä hänen tarvii erikseen kysyä tai ehdotella. Sen kun tulee päälle vaan ja panee.

Oletteko muslimeja?

Varmaan lestadiolaisia.

Vierailija
99/562 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"HALUUN HÄSSII SUT PUHKI, KULTAMURMELI!"

Vierailija
100/562 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kiehnään vieressä ja koetan herätellä häntä. Lopulta sanon suoraan: "Voitaskohan me olla...?" Mies vastaa: "No, jos ei tarte kaulaansa venyttää". (Tarkoittaa sitä ettei tarte vaivautua suutelemaan.)