Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Horoskooppimerkkien luonteenpiirteiden stereotypiat

Vierailija
23.07.2016 |

Tehdäänkö lauantain ratoksi tällainen leikkimielinen ketju, missä pistetään yleisimpiä käsityksiä eri horoskooppimerkkien edustajien luonteenpiirteistä. Itse olen vaakanainen, ja olisi hauska kuulla ihmisten käsityksiä millaisia vaakanaiset ovat. Ja en ota horoskooppeja niin kauhean vakavasti, mutta tällaisten pohtiminen on ihan hauskaa. Muistetaan toki yksilölliset erot. :)

Itse allekirjoitan ainakin sen, etten osaa tehdä päätöksiä ja vitkuttelen niiden kanssa viimeiseen asti. Mietin aina asioiden molemmat puolet ja vertailen perusteellisesti. Esteettisyys ja harmonia on tärkeää, esimerkiksi juuri vaate- tai sisustustyylissä.

Olisi kiva kuulla myös muista merkeistä, esimerkiksi omasta mielestäni kauriit ovat usein vaikeita ihmisiä. Tai itselläni on ollut vaikeuksia tulla toimeen jostain syystä kauriin aikoina syntyneiden kanssa. :D

Oletteko myös onnistuneet arvaamaan livenä jonkun uuden tuttavuuden kohdalla tämän horoskooppimerkin? Itse pystyn, en nyt joka kerta, mutta aika usein arvaamaan oikein suurin piirtein ainakin vuodenajan, jollen kuukaudenkin, jolloin henkilö on syntynyt.

Kommentit (383)

Vierailija
61/383 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos eivät vesimiehet ole niitä uskollisimpia, niin kaksoset ovat sitä vielä vähemmän. Skorpionit on mun inhokkimerkki, ilkeä, käsittämätön ja ex-mieheni skorppari yritti aina nujertaa henkisesti.

Mikä itse olet?

Olen kalat ja jostain syystä tunnen vetoa skorpioneihin. Onko totta että ovat yleensä mustasukkaisia?

Minua kiehtoo skorpionien pelaama "psykologinen valtapeli". Oletteko muut huomanneet skorpioneissa tällaista?

Vesimies olen. Minusta skorpparit, jos ovat negatiivisia, ovat ikäviä tyyppejä.

Vierailija
62/383 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin joo, kalojen kanssa tulen toimeen varmaan parhaiten. Melkein aina kun tapaan kalat, bondataan jotenkin heti tosi hyvin ja juttu lentää, vaikken heidän horoskooppimerkkiään siis tiedä kuin vasta myöhemmin. Kalat ovat ärsyyntyneinä ja suuttuessaan myös tosi pisteliäitä, mutta normaalisti hauskoja tyyppejä. 

t. vaaka

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/383 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vaakanainen. Alussa etäinen enkä päästä helposti ihmisiä lähelle, mutta kaikille olen kuitenkin ystävällinen ja lempeä. Joustava, mutta mulla on myös oma tahto enkä ole ns. lapanen missään tapauksessa. Olen tasapainoinen ja avulias, vähän flirtti luonne :D Harmonia ja yhteensopiva kokonaisuus on mulla tosi tärkeää.

Vierailija
64/383 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eikö täällä oo ketään vaakaa?

Mulla ei ole lähipiirissä ollut koskaan vaakaa. Millainen on vaaka?

Tietääkö kukaan miten kalojen ja vaa'an ystävyys tai parisuhde toimii? (Itse olen siis kalat)

Vierailija
65/383 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin joo, kalojen kanssa tulen toimeen varmaan parhaiten. Melkein aina kun tapaan kalat, bondataan jotenkin heti tosi hyvin ja juttu lentää, vaikken heidän horoskooppimerkkiään siis tiedä kuin vasta myöhemmin. Kalat ovat ärsyyntyneinä ja suuttuessaan myös tosi pisteliäitä, mutta normaalisti hauskoja tyyppejä. 

t. vaaka

Allekirjoitan täysin tämän kalojen ominaisuuden. En suutu helposti, mutta jos suutun niin loukkaan kyllä sanoillani tosi pahasti.

-kalat (n)

Vierailija
66/383 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen jousimies on? 

Oman kokemukseni mukaan: vähän sellainen hyväuskoinen hölmö. Ei halua pahaa kenellekään eikä konflikteja, mutta yrittäessään miellytää kaikkia tulee loukanneeksi monia. Taloudenpito usein retuperällä, ei pidä rutiineista.

Vähän sellainen huithapeli, mutta kuitenkin omaa hyvän tuurin niin että asiat lopulta aina järjestyvät.

Tuosta tunnustan joitain kohtia. Jos pidän jostain ihmisestä, olen hänen suhteensa usein hyväuskoinen. Hän ei ikäänkuin voi tehdä mitään väärin. Päinvastainen tyyppi taas ei voi tehdä mitään oikein. Mustavalkoisuutta siis löytyy.

Hyvä tuuri on tuttua, mutta ei valitettavasti toteudu lotossa ikinä. Olen suurpiirteinen, ehkä se just ilmenee huithapeliutena. En oikein kestä hitaita ja harkitsevia ihmisiä.

Vierailija
67/383 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen jousimies on? 

Oman kokemukseni mukaan: vähän sellainen hyväuskoinen hölmö. Ei halua pahaa kenellekään eikä konflikteja, mutta yrittäessään miellytää kaikkia tulee loukanneeksi monia. Taloudenpito usein retuperällä, ei pidä rutiineista.

Vähän sellainen huithapeli, mutta kuitenkin omaa hyvän tuurin niin että asiat lopulta aina järjestyvät.

No ei osu sitten minuun vaikka jousimies olenkin. Olen järjestelmällinen. Raha-asiat hyvässä kunnossa. Olen päämäärätietoinen ja teen sinnikkäästi töitä päämäärien saavuttamiseksi.

Arjen rutiinejakin pidän tärkeinä, vaikkakin osaan myös irrotella, rentoutua ja tehdä jotain ihan 'extremeäkin'. Hieman sellaista kokemus/elämysnarkkaria minusta löytyy, että en ihan pelkkää tylsää arkea jaksaisi. Joku sanoisi rohkeaksikin.

Konfiktien välttely osuu ja se, että pyrin olemaan kaikille miellyttävä. En siltikään ole kynnysmatto ja valitsen tarkkaan ihmiset, jotka päästän lähelle.

Vierailija
68/383 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mutta itse olen härkä ja aina ollut ongelmia neitsyiden, oinasten ja vesimiesten kanssa ongelnia. Toisten härkien ja leijonien kanssa tulen parhaiten juttuun :)

Vierailija
69/383 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen jousimies on? 

En tiedä muista, mutta itse olen joskus tahdittomuuteen asti suorapuheinen, ilmeisesti en kuitenkaan kovin paha, sillä minua yleensä pidetään mukavana ihmisenä. Päättelen siitä, että ystäviä on.

Itseäni harmittaa ylikorostunut oikeudemukaisuuden vaaliminen. Ei ole yks eikä kaks kertaa, kun haluan, että homma menee oikein, vaikka on selkeästi oman etuni vastaista. Sitten mulla on vielä ehdoton vaatimus saada päättää omista asioista. Parisuhteet olleet aina haastavia, koska olen niin ehdoton ja myös mustasukkainen eli omistava. En voi sietää tosikkoja. Itse tykkään veistellä hauskoja juttuja ja sana on minulla hallussa vähän liiankin hyvin.

Tykkään loputtomiin kuunnella muiden tarinoita, omat asiat pidän itselläni.

Sanoisin, että ajat, joita nyt elämme, ovat jouskarille vaikeita. 

Ei voi olla totta, täällä yksi samanlainen jousimies! Suorapuheisuus, kyllä. Vanhempani ja sisarukseni vitsailevatkin aina, että jos johonkin asiaan haluaa suoran ja rehellisen vastauksen niin kannattaa kysyä minulta. Sanon siis asiat hyvin suoraan ja niinkuin itse ajattelen enkä kaunistele. Ystäviä kuitenkin löytyy myös :D Oikeudenmukaisuuden kanssa sama homma, saatan vatvoa ja pyöritellä mielessäni asioita, että menikö nyt ihan oikein ja reilusti ja korjata jälkeenpäin. Parisuhteessa myös samoja ongelmia! Olen hirveän tarkka siitä, että minun selkäni takana ei tehdä mitään suunnitelmia, ja jos suunnitelmia on niin niissä pitäisi pysyä :D Myös mulla on sana hallussa ja juttu luistaa, mutta kuten sanoit, omat asiat pysyy omassa tiedossa. Lähinnä keskustelut siis pyörii muiden asioiden ympärillä ja tykkään kuunnella ja kertoa sen suoran mielipiteeni :D 

Vierailija
70/383 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mutta itse olen härkä ja aina ollut ongelmia neitsyiden, oinasten ja vesimiesten kanssa ongelnia. Toisten härkien ja leijonien kanssa tulen parhaiten juttuun :)

Joo, härkänä en tuu neitsyen,oinaan,skorpparin tai kalojen kanssa juttuun

Neitsyt liian kovia inttämään ja on maailman viisain ihminen.Oinas kaivelee riitaa,saattaa huomauttaa ulkonäöstä,vaatteista tai painosta

Härän stressiä hoitaa puutarhassa möyriminen :)

Vierailija
71/383 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eikö täällä oo ketään vaakaa?

Mulla ei ole lähipiirissä ollut koskaan vaakaa. Millainen on vaaka?

Tietääkö kukaan miten kalojen ja vaa'an ystävyys tai parisuhde toimii? (Itse olen siis kalat)

Olin naimisissa vaa'an kanssa. Ihana ihminen ja jumalainen rakastaja, hyvä seuraihminen. Sellainen tyyppi, jolla ei paljon mitään tehnyt harmaassa arkipäivässä. Jos rahaa riitti, niin hauskaa oli. Tuollainen kestää aikansa, kunnes lopahtaa. Valitettavasti viina vei miestä ihan liikaa.

Vierailija
72/383 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauriit ovat laiskoja, mutta erittäin kunnianhimoisia.

Vierailija
73/383 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunistelematon horoskooppi on paras horoskooppi ikinä :D Etenkin siksi, että noista niin moni istuu lähipiirini ihmisiin, myös itseeni.

http://personal.inet.fi/koti/jarmo.sutinen/horosk.htm

Vierailija
74/383 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen jousimies on? 

En tiedä muista, mutta itse olen joskus tahdittomuuteen asti suorapuheinen, ilmeisesti en kuitenkaan kovin paha, sillä minua yleensä pidetään mukavana ihmisenä. Päättelen siitä, että ystäviä on.

Itseäni harmittaa ylikorostunut oikeudemukaisuuden vaaliminen. Ei ole yks eikä kaks kertaa, kun haluan, että homma menee oikein, vaikka on selkeästi oman etuni vastaista. Sitten mulla on vielä ehdoton vaatimus saada päättää omista asioista. Parisuhteet olleet aina haastavia, koska olen niin ehdoton ja myös mustasukkainen eli omistava. En voi sietää tosikkoja. Itse tykkään veistellä hauskoja juttuja ja sana on minulla hallussa vähän liiankin hyvin.

Täällä toinen jousimies. ;) Kuvailit juuri minut.. Lisäksi olen erittäin työorientoitunut ja töissäkin teen mieluummin itse, kuin luottaisin hommat jonkun toisen tehtäväksi (usein on nähty, ettei tuu mitään valmista tai tulee sutta ja sekundaa).

Enkä kestä yhtään tyhmiä tai hitaita ihmisiä, jotka eivät yhtään ymmärrä, mitä heille sanoo. Haluan välttää konflikteja, mutta oma suorapuheisuus ärsyttää muita ihmisiä. 

Haluan pitää itselläni tietynlaisen vapauden. En osaa tehdä päätöksiä... Sotkut eivät haittaa, joten siivoan vain viimeisen pakon edessä, tietyt jutut vaan pitää hoitaa tietyssä järjestyksessä eikä siitä järjestyksestä tingitä. Vaadin ihmisiltä ehdotonta lojaalisutta, en itsekään lavertele muille minulle uskottuja juttuja. 

Olen nousevalta merkiltäni rapu, kiinalaisessa rotta.  

Vierailija
75/383 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mammat ne lääkkeet.

76/383 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksoset; impulsiivisia, hyviä näyttelijöitä, toisinaan kaksinaamaisia, pitävät ulkonäöstä hyvää huolta, energisiä, ailahtelevaisia, vaarallisen helposti rakastuttavissa, ikinuoria, käyttävät hyväksi, voimakkaasti seksuaalisia, flirttailevia, kovaäänisiä, joukon naurattajia, itsekkäitä, persoja imartelulle.

Vierailija
77/383 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen jousimies on? 

Ei voi olla totta, täällä yksi samanlainen jousimies! Suorapuheisuus, kyllä. Vanhempani ja sisarukseni vitsailevatkin aina, että jos johonkin asiaan haluaa suoran ja rehellisen vastauksen niin kannattaa kysyä minulta. Sanon siis asiat hyvin suoraan ja niinkuin itse ajattelen enkä kaunistele. Ystäviä kuitenkin löytyy myös :D Oikeudenmukaisuuden kanssa sama homma, saatan vatvoa ja pyöritellä mielessäni asioita, että menikö nyt ihan oikein ja reilusti ja korjata jälkeenpäin. Parisuhteessa myös samoja ongelmia! Olen hirveän tarkka siitä, että minun selkäni takana ei tehdä mitään suunnitelmia, ja jos suunnitelmia on niin niissä pitäisi pysyä :D Myös mulla on sana hallussa ja juttu luistaa, mutta kuten sanoit, omat asiat pysyy omassa tiedossa. Lähinnä keskustelut siis pyörii muiden asioiden ympärillä ja tykkään kuunnella ja kertoa sen suoran mielipiteeni :D 

Hui. Alkoi tuntua ihan aavemaiselta. Sain oikeasti kylmiä väreitä. Piti vielä lisätä, että jos mulla on joku asia just nyt hyvin tärkeä ja sydämellä, niin alan helposti julistamaan ja todistamaan, että olen oikeassa. Hyvät ystävät huomauttavat silloin, että hei, nyt sä vaahtoat taas, jolloin älyän sulkea suuni. Pidn itsekin suu vaahdossa paasaajia kamalan rasittavina ihmisinä.

Vierailija
78/383 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen jousimies on? 

Täällä toinen jousimies. ;) Kuvailit juuri minut.. Lisäksi olen erittäin työorientoitunut ja töissäkin teen mieluummin itse, kuin luottaisin hommat jonkun toisen tehtäväksi (usein on nähty, ettei tuu mitään valmista tai tulee sutta ja sekundaa).

Enkä kestä yhtään tyhmiä tai hitaita ihmisiä, jotka eivät yhtään ymmärrä, mitä heille sanoo. Haluan välttää konflikteja, mutta oma suorapuheisuus ärsyttää muita ihmisiä. 

Haluan pitää itselläni tietynlaisen vapauden. En osaa tehdä päätöksiä... Sotkut eivät haittaa, joten siivoan vain viimeisen pakon edessä, tietyt jutut vaan pitää hoitaa tietyssä järjestyksessä eikä siitä järjestyksestä tingitä. Vaadin ihmisiltä ehdotonta lojaalisutta, en itsekään lavertele muille minulle uskottuja juttuja. 

Olen nousevalta merkiltäni rapu, kiinalaisessa rotta.  

Aika samanlainen meininki täällä :D Samoin voin allekirjoittaa osittain tuon hannuhanhimaisuuden, jotenkin olen vain aina päätynyt itseni kannalta parhaaseen tilanteeseen huonoinakin aikoina. Vaikka aluksi olisi näyttänyt hankalalta ja vaikealta niin loppu on onnellinen (esim. en saanut erästä hakemaani työpaikkaa, mikä osoittautui lopulta onnenpotkuksi, koska samassa firmassa aukesi parempi paikka, jonka sain). Ja noita onnenpotkuja riittää tämän elämän varrella :D 

Vierailija
79/383 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko lisätä vielä lisää näitä kalojen ominaisuuksia :D

Olen laiska ja mukavuudenhaluinen. Huumorintajuinen,omaperäinen huumorintaju jonka osaan mukauttaa sen mukaan millaisessa seurassa olen. Olen hyvä myös näyttelemään ja imitoimaan. Seurassani viihtyy lähes poikkeuksetta jokainen ja sosiaalinen kanssakäyminen yleensä kuluttaa minua paljon koska annan itsestäni paljon.

Olen äärimmäisen herkkä siinäkin suhteessa etten pysty lukemaan ikäviä uutisia (vaikka eläinrääkkäys,lapsen hyväksikäyttö yms) koska vatvon asioita pitkään mielessäni.

Jos minut saa suuttumaan,olen todella viekas ja annan samalla mitalla takaisin,olen pitkävihainen todellisuudessa vaikka antaisinkin anteeksi pian.

Olen seksuaalinen ja pidän siitä että minua halutaan. Flirttailen ja ihastun helposti.

Lisäilen näitä jos tulee vielä mieleen. :)

Vierailija
80/383 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vesimies, yleensä ystävällinen (vesimies on ystävyyden merkki), itsepäinen, usein omissa ajatuksissaan, mutta rakastan mielenkiintoisia keskusteluja. Kuulemma olen hauska. Olen taiteellinen oman tien kulkija. Päämäärätietoisempi kuin kalat. Kestän aika pitkälle veemäisiä juttuja, mutta kun mitta täyttyy, sen huomaa ja kuulee. Olen sekä hiljainen että puhelias, suurpiirteinen. Olen huono taloudenpidossa.

Minä myös vesimies ja tää kuvaa muakin hyvin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi