Horoskooppimerkkien luonteenpiirteiden stereotypiat
Tehdäänkö lauantain ratoksi tällainen leikkimielinen ketju, missä pistetään yleisimpiä käsityksiä eri horoskooppimerkkien edustajien luonteenpiirteistä. Itse olen vaakanainen, ja olisi hauska kuulla ihmisten käsityksiä millaisia vaakanaiset ovat. Ja en ota horoskooppeja niin kauhean vakavasti, mutta tällaisten pohtiminen on ihan hauskaa. Muistetaan toki yksilölliset erot. :)
Itse allekirjoitan ainakin sen, etten osaa tehdä päätöksiä ja vitkuttelen niiden kanssa viimeiseen asti. Mietin aina asioiden molemmat puolet ja vertailen perusteellisesti. Esteettisyys ja harmonia on tärkeää, esimerkiksi juuri vaate- tai sisustustyylissä.
Olisi kiva kuulla myös muista merkeistä, esimerkiksi omasta mielestäni kauriit ovat usein vaikeita ihmisiä. Tai itselläni on ollut vaikeuksia tulla toimeen jostain syystä kauriin aikoina syntyneiden kanssa. :D
Oletteko myös onnistuneet arvaamaan livenä jonkun uuden tuttavuuden kohdalla tämän horoskooppimerkin? Itse pystyn, en nyt joka kerta, mutta aika usein arvaamaan oikein suurin piirtein ainakin vuodenajan, jollen kuukaudenkin, jolloin henkilö on syntynyt.
Kommentit (383)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolmetoista sivua huuhaata ja jos joku kirjoittaa täällä kristinuskosta niin teilataan 60-0. Kertoo kyllä tän palstan kirjoittajista jotain, toisaalta tää vois olla huvittava ketjukin.
Astronomia on tähtitiedettä, kristinusko on USKONTO.
Ja astrologia ei ole kumpaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, sinä tieteen kaikkivoipaisuutta melko tosikkomaisesti puolustava soturi. Mikä mahtaa olla oma horoskooppimerkkisi?
Sehän sinun pitäisi tietää kirjoitusteni pohjalta. Ja meitä on täällä useampiakin, niin voit selittää virheesi kertomalla tarkoittaneesi sitä toista kirjoittajaa.
Olet kai sitten neitsyt. Minulla on tutuissa yksi neitsyt ja hän suhtautuu ihan oudon vihamielisesti kaikkeen yliluonnolliseen. Käy jossain vapaa-ajattelijoiden kokouksissa. Ei ole varsinainen tosikko, koska nauraa kyllä vitseille joskus, mutta itse hän ei koskaan kerro mitään hauskaa. Tai siis kertoo joistain itselleen sattuneista jutuista, jotka välillä ovat tosi koomisia, mutta hän ei sitä koomisuutta pysty itse näkemään. Ihan vakavalla naamalla vetää. Aloittaa usein kaikkea harrastusta, kuten esim. lausuntaa, otsa pysyvissä huolen kurtuissa, mutta jättää yhtä usein kesken. Hyvä ruuanlaittaja ja kotinsa on nätti ja viihtyisä. Todella suuttuessaan hyvin kiivas, mutta unohtaa nopeasti. Ei kovin hyvä raha-asioiden hoidossa. Haaveilija, mutta melko ponneton toteuttaja.
Tämä ei osunut eikä uponnut ei minun eikä puolisoni mielestä missään suhteessa. Ainoa, mikä liippasi lähelle oli kiivaus, mikä tässä ketjussa purkautui lähinnä sarkasmina. Pahoittelen, että meni vähän yli.
Mutta olen sanottavani tämän jälkeen sanonut: elämä on paljon hienompaa ja rikkaampaa ilman horoskooppien henkistä falskiutta, laiskuutta ja latteutta, edes "leikin" ja "huumorin" varjolla. Kun tarjolla on esimerkiksi nykytiede ja sen loputtoman mielenkiintoiset paljastukset ja löydöt, miksi tyytyä vähempään. Se on kuin siirtyisi lasten legoista aikuisten maailmaan.Näytitkö tämän analyysin itsestäsi puolisollesi. Oikeesti? Miten liikuttavaa.
Mistä tämä tarpeesi todistella tieteen tärkeyttä tällaiseen kevytmieliseen keskusteluun oikein tulee. Tuon kirjoittamani jutun neitsyt on muuten tyypiltään ja pukeutumiseltaan opettajatarmainen. Niin taidat olla sinäkin.
P.S. Sarkasmista sinä et tiedä etkä tajua hölkäsen pöläystä.
LOL!
Vierailija kirjoitti:
Olen kalat, melankoliaan ja päihteisiin taipuvainen. :D Myöskin vähän sulkeutunut ja omissa maailmoissani oleva.
Minäkin olen tuollainen. Terveisin jousimies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en ole kirjoittanut tuota toista viestiä kyllä todellakaan. :D Olen vaaka, en ollut siinä tunnissa ehtinyt muuttua oinaaksi siitä, kun tuo ketju on tämän jälkeen aloitettu.
Tervetuloa vaan teille sivusta huutelijoillekin kertomaan, kuinka hölmöjä ollaan tässä asiassa. <3 Näyttää kovasti kiinnostavan teitäkin, kun vaivauduitte ihan klikkaamaan ja päätymään keskustelussa tänne asti piikittelemään typeryydestämme. Antakaa meille mammoille vapaus olla ihan niin hörhöjä kun halutaan olla, tämä on hauskaa.:) Niinhän se oli tarkoituskin, että leikkimielisesti vertaillaan. Mikäs olikaan se tosikkomerkki, neitsytkö? Höhö.
Ap
Niin aina, "leikkimielisesesti". Koskaan en ole tavannut oikeasti "leikkimielisesti" asiaan suhtautuvia, vaan mitä pervoimpia ideoita minäkuvasta, horoskooppien vertailuista ja matcheista, lasten merkeistä, horoskooppitatuoinneista, deittipalstoilla ilmoitettavista merkeistä ja vaikka mistä.
Maailma on paljon tylsempi ja tyhmempi paikka kaiken ikivanhan, paljaaksikalutun tylsämielisen taikauskon, stereotyyppien, valmiiden roolien ja repliikkien keskellä, kun se samaan aikaan voisi olla ihmeellinen seikkailu. Todellisuus on aina tarua ihmeellisempää.Nimenomaan TODELLISUUS, ja siitä eivät ihmisäly ja -aistit pysty käsittämään kuin ihmisen pikkuriikkisen osan.
Horoskoopit eivät selitä siitä yhtään. Piste.
Pisteen kirjoittamin virkkeen jälkeen kirjaimin ei tee virkkeesi sisällöstä yhtään painavampaa.
Horoskoopit ovat yksi ihmisen tavoista hahmottaa maailmaa. Tämä ketju tuskin oli skeptikoille tarkoitettukaan, ja varmaa on, että et ole omine uskomuksinesi vakuuttava täällä.Maailmaa voi selittää vaikka maalaamalla omalla paskalla kuvia seinälle, ei se niistä sen syvällisempiä tee. Selitysvoimakin on sama kuin horoskoopeilla.
Minun henkilökohtainen vakuuttavuuteni täällä on samantekevää, tieteestä on kysymys ja sen vakuuttavuus on kiistämätön.
Jos pesukoneesi menee rikki tai lapsesi sairastuu, horoskoopit ja muu vastaava huuhaa eivät sinua auta.
:D Miten voi ottaa leikkimielisen ketjun näin tosissaan??
Ja, ei ehkä auta pesukoneeseen, mutta planeettojen liikkeistä voi nähdä tämänkin takaiskun. Ja astrologia voi auttaa ajattelemaan asioita laajemmin, helpottaa ketutukseen. Näin minä, sinulla on varmaan muita tapoja, joita en ajatellut alkaa pilkkaamaan, olenhan hyväsydäminen Jousimies ;)
Vierailija kirjoitti:
Olen kalat. Viihdyn omissa ajatuksissani, olen kiinnostunut musiikista ja kirjallisuudesta ja kaiketi olen jollain tapaa luova. Ainakin harrastan kirjoittamista ja säveltämistä. Seurassa olen usein vähän ulkopuolinen. Sen sijaan päädyn helposti kuuntelemaan toisten murheita. Lisäksi olen ylenpalttisen herkkä ja reagoin moniin asioihin tarpeettoman voimakkaasti ja tavoilla, joita en itsekään aina ymmärrä tai osaa ennakoida.
Olen jousimies ja tuo kuvaus sopii myös minuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa hienoa tulla tuomituksi pelkän horoskoopin perusteella vaikka seksikeskeiseksi pettäjäksi, ennen kuin edes on tutustunut toiseen ihmiseen... Oon ujo, seurustellut kerran ja suhde oli tasapainoinen ilman mustasukkaisuutta tai muuta draamaa. Seksi ei ollut meillä pääosassa, mukana kylläkin. Kasvoimme vain erilleen, siitä sitten ero viiden vuoden jälkeen. Harkitsin eroa vuoden. Muutenkin oon rauhallinen ja harkitseva tyyppi, en tykkää tehdä äkkinäisiä päätöksiä. Olen skorpioni.
Mutta kiva, että jo ennalta on tuomittu täysin päinvastaiseksi kuin oikeasti olen...
Et todellakaan ole tuomittu. Vapaa tahto menee kaiken yli.
Ohis, mutta tämänkin ketjun perusteella osa tuntuu jaottelevan ihmisiä "hyviin ja huonoihin" pelkästään heidän horoskooppinsa = syntymäpäivän (!) perusteella. Paljon on kommentteja tyyliin "Neitsyitä inhoan sydämeni pohjasta", "En tule lainkaan toimeen Oinaiden kanssa", "Kaikki inhoamani ihmiset ovat Vesimiehiä".
Nämä ovat mielipideasioita, kaikki ei tykkää kaikista. Ei täältä universaalia totuutta löydy. Ja kaikissa merkeissä on vahvuuksia ja heikkouksia, ihan kuin ihmisissäkin. Joku sun mielestä sietämätön tyyppi on jonkun toisen mielestä tosi mukava. Ei tämä ole mustavalkoista, ainakaan pitäsisi olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kalat, melankoliaan ja päihteisiin taipuvainen. :D Myöskin vähän sulkeutunut ja omissa maailmoissani oleva.
Minäkin olen tuollainen. Terveisin jousimies.
Ja minä!
T. Kaksonen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen jousimies on?
Oman kokemukseni mukaan: vähän sellainen hyväuskoinen hölmö. Ei halua pahaa kenellekään eikä konflikteja, mutta yrittäessään miellytää kaikkia tulee loukanneeksi monia. Taloudenpito usein retuperällä, ei pidä rutiineista.
Vähän sellainen huithapeli, mutta kuitenkin omaa hyvän tuurin niin että asiat lopulta aina järjestyvät.
Olen jousimies ja kieltämättä olen hyväuskoinen hölmö, minulta on lainattu paljon rahaa ja takaisinmaksulla ei näytä olevan kiirettä. En halua pahaa kenellekään, mutta en mielistele ketään. Oikeudenmukaisuus on minulle tärkeää, haen nuo velat vielä tavalla tai toisella. Taloudenpito on yleensä aika holtitonta, juuri mitään ei jää säästöön (no palkasta jää käteen n. 1500-1600 e/kk). Asiat on aina lopulta järjestyneet, vaikka on ollut laskuja ja vuokraa maksamatta mutta aina olen saanut lopulta maksettua.
Vierailija kirjoitti:
Mikä skorppareissa on hyvää? Niin negatiivisia kuvauksia tullut. Läheisissäni on kolme skorpparia eikä kuvaukset osu ollenkaan heihin. Ovat mukavia ja helppo tulla toimeen.
Sovinisteja, kontrolloivia, sairaalloisen mustasukkaisia, kostonhimoisia, itsekkäitä, seksistisiä, pihejä, kieroutuneita pervoja, alistavia ja pitkävihaisia. Siinä ei vaakakupissa paljon "hyve: itsenäisiä" paina.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen psykologian maisteri ja kohta myös kasvatustieteen maisteri. Että varokaa vain. :-)
Kieroon kasvanut puoskari, jonka oikea paikka olisi risusavotta. Kukaan täysijärkinen ei halua ammattiapua paranormaaliin haksahtaneelta friikiltä, joka kuuluisi X-filesin henkilögalleriaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen jousimies on?
En tiedä muista, mutta itse olen joskus tahdittomuuteen asti suorapuheinen, ilmeisesti en kuitenkaan kovin paha, sillä minua yleensä pidetään mukavana ihmisenä. Päättelen siitä, että ystäviä on.
Itseäni harmittaa ylikorostunut oikeudemukaisuuden vaaliminen. Ei ole yks eikä kaks kertaa, kun haluan, että homma menee oikein, vaikka on selkeästi oman etuni vastaista. Sitten mulla on vielä ehdoton vaatimus saada päättää omista asioista. Parisuhteet olleet aina haastavia, koska olen niin ehdoton ja myös mustasukkainen eli omistava. En voi sietää tosikkoja. Itse tykkään veistellä hauskoja juttuja ja sana on minulla hallussa vähän liiankin hyvin.
Tykkään loputtomiin kuunnella muiden tarinoita, omat asiat pidän itselläni.
Sanoisin, että ajat, joita nyt elämme, ovat jouskarille vaikeita.
Hei sielunsisko,
Tähän vielä lisänä, että tarvitsen oman vapauteni ja päätäntävallan omista asioistani. Vältän konflikteja ja haluan kaikille hyvää, mutta vain tiettyyn pisteeseen. Kun piste ylittyy esim. epäoikeudenmukaisuuden takia niin ei hyvä heilu. Silloin se olen yleensä aina minä joka ottaa ohjat ja hoitaa asian vaikka se mitä vaatisi. Olen kiltti, mutta varpailleni ei hypitä. Rutiineja en kestä. Nuorempana kaipasin jatkuvaa maisemien vaihtumista ja olin myös yllytyshullu.
t. toinen jouskari
Onpas täällä paljon kaloja! Olen itsekin kalat ja samaistun todella paljon edellisten kirjoituksiin. Olen itsekin todella herkkä, empaattinen, taiteellinen, boheemi, melankolinen ja yksinään viihtyvä. Kuitenkin samaan aikaan olen myös todella kunnianhimoinen perfektionisti ja vihaan pettymyksiä. Kamppailen usein opiskeluissa ja töissä näiden asioiden kanssa koska olen toisaalta laiska boheemi ja toisaalta perfektionisti. Haluan aina tehdä asiat helposti ja nopeasti ja asenteeni on hälläväliä kunnes tulokset tulevat. Haluan aina parhaimmat tulokset ja olen todella kriittinen itseni ja tekemisteni suhteen. Tämä näkyy myös siinä että vatvon menneitä asioita, tekemisiäni ja sanomisiani todella paljon ja pitkään.
Kaipaan ystävien seuraa ja olen seurassa usein viihdyttäjän roolissa, mutta sitten kotiin päästyäni olen aivan lopussa ja istun vain hiljaisuudessa ja nautin yksinolosta. Tarvitsen paljon omaa aikaa akkujen lataukseen. Ystävyyssuhteet yms vievät minulta paljon energiaa ja välillä saatan sen takia jättää kaverini ilman yhteydenottoa pitkiksi ajoiksi koska en vain jaksa. Koen tästä kuitenkin paljon pahaa mieltä ja häpeän käytöstäni.
Empaattisuuteni ja herkkyyteni näkyy siinä kuinka esimerkiksi uutisissa kamalat asiat saavat kyyneleet silmiin ja pahan olon pitkäksi aikaa. Olen todella herkkä, en pysty pidättelemään itkua vaan kyyneleet ovat virranneet usein töissä ja koulussa. Sitten taas vatvon käyttäytymistäni ja mietin mitä muut oikein minusta ajattelevat. Haluan miellyttää enkä osaa oikein sanoa ei tai pitää puoliani riidoissa. Välttelen konflikteja.
Asun joen rannalla ja rakastan merta sekä uimista. Vesi on minulle tärkeä elementti. Olen myös taiteellinen ja luovalla alalla ja luonto sekä kauniit maisemat ja hienot kaupungit ja matkailu antaa minulle paljon inspiraatiota. Haluaisin joskus matkata maailman ympäri ja elää vapaana kuin taivaan lintu jonkin aikaa.
Mieheni on jousimies ja olemme todella hyvä match. Hän on yhtäaikaa kumppanini sekä paras ystäväni ja ainoa ihminen jonka seura ei kuluta voimiani kuten muut sosiaaliset tilanteet. Hän on hyvin oikeudentajuinen, kova tekemään työtä, urheilullinen, hauska, ymmärtäväinen, antelias ja auttavainen. Olemme samaan aikaan todella samanlaisia sekä aivan toistemme vastakohtia. Samanlaisia arvoiltamme ja mielipiteiltämme mutta persoonamme ovat täysiä vastakohtia. Tämä sopii meille tosi hyvin koska hän jaksaa aina hoitaa naapurien jututtamisen ja muut sosiaaliset kanssakäymiset kun itse olen erakkotuulella ja omissa maailmoissani. Kaksistaan olemme kuin paita ja peppu, täysin erottamattomat. Nukumme lusikassa kiinni toisissamme joka yö ja meillä on paljon hyvää seksiä ja herkkää tunteilua. Riitelemme harvoin ja sillonkin vain pienistä, mitättömistä asioista ja osaamme antaa anteeksi. Tosin mieheni on yleensä se joka pyytää ensin anteeksi. Itse olen jonkinverran teatraalinen mököttäjä joka kuitenkin kaipaa vastapuolen huomiota ja välittämistä ja sen saatuani annan heti anteeksi.
Kaksonen täällä o/
Seurassa olen melko hiljainen, jos on siis isompi porukka, mutta jos minun lisäksi on kaksi, niin uskallan puhuakin. Rakastan omaa tilaa ja rauhallisuutta (seurakin on kyllä mukavaa, mutta ei liiaksi), kyllästyn melko nopeasti johonkin asiaan tai hommaan, jos se ei kiinnosta. Myös melankoliaan on taipuvaisuutta ja olen hyvin sulkeutunut, lämpenen todella hitaasti uusille tuttavuuksille ja jämähdän hyvin helposti paikalleni. En pidä muutoksista, haaveilen paljon ja syksyt/talvet ihastelen vain tähtiä taivaalla ja mietin asioita.
Päätökset tosin ovat vaikeita ja sen takia kauppareissut ovat kamalia. :D
En taida olla ihan peruskaksonen, mutta en tiedä onko syntymäajalla vaikutusta (22.5), tai näin olen yhdeltä tuttavalta kuullut, mutta tiedä sitten että pitääkö paikkaansa. :P
-
Sinä uskontopropagandaa levittävä ihminen, älä korruptoi tätä ketjua. Mukava lueskella tätä, mutta nuo sinun jutut eivät kiinnosta.. :<
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen ihminen alapeukuttaa ITSE RAAMATTUA VASTAAN? Mieti vielä kerran tekemisiäsi ja rukoile anteeksiantoa.
En, miksi niin tekisin kun en usko raamattuun ja sen satuihin. Mieluummin uskoisin Luciferiin ja alkaisin samalla tavalla vouhkaamaan, kuin te raamattukiihkoilijat. :)
Otahan ne lääkkeet ja mene päikkäreille. <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä skorppareissa on hyvää? Niin negatiivisia kuvauksia tullut. Läheisissäni on kolme skorpparia eikä kuvaukset osu ollenkaan heihin. Ovat mukavia ja helppo tulla toimeen.
Sovinisteja, kontrolloivia, sairaalloisen mustasukkaisia, kostonhimoisia, itsekkäitä, seksistisiä, pihejä, kieroutuneita pervoja, alistavia ja pitkävihaisia. Siinä ei vaakakupissa paljon "hyve: itsenäisiä" paina.
Kolikon toinen puoli: Todella lojaali, pitkäjänteinen, luotettava, huumorintaju mustaa, voimakkaasti kokeva ja intohimoinen. Kaikissa merkeissä on plussaa ja miinusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen jousimies on?
En tiedä muista, mutta itse olen joskus tahdittomuuteen asti suorapuheinen, ilmeisesti en kuitenkaan kovin paha, sillä minua yleensä pidetään mukavana ihmisenä. Päättelen siitä, että ystäviä on.
Itseäni harmittaa ylikorostunut oikeudemukaisuuden vaaliminen. Ei ole yks eikä kaks kertaa, kun haluan, että homma menee oikein, vaikka on selkeästi oman etuni vastaista. Sitten mulla on vielä ehdoton vaatimus saada päättää omista asioista. Parisuhteet olleet aina haastavia, koska olen niin ehdoton ja myös mustasukkainen eli omistava. En voi sietää tosikkoja. Itse tykkään veistellä hauskoja juttuja ja sana on minulla hallussa vähän liiankin hyvin.
Tykkään loputtomiin kuunnella muiden tarinoita, omat asiat pidän itselläni.
Sanoisin, että ajat, joita nyt elämme, ovat jouskarille vaikeita.
Hei sielunsisko,
Tähän vielä lisänä, että tarvitsen oman vapauteni ja päätäntävallan omista asioistani. Vältän konflikteja ja haluan kaikille hyvää, mutta vain tiettyyn pisteeseen. Kun piste ylittyy esim. epäoikeudenmukaisuuden takia niin ei hyvä heilu. Silloin se olen yleensä aina minä joka ottaa ohjat ja hoitaa asian vaikka se mitä vaatisi. Olen kiltti, mutta varpailleni ei hypitä. Rutiineja en kestä. Nuorempana kaipasin jatkuvaa maisemien vaihtumista ja olin myös yllytyshullu.
t. toinen jouskari
Korostunut oikeudenmukaisuudentaju on minullakin sama kuin sinulla ja edellisellä. Katson esim. ihmisten välisiä konfiliktitilanteita objektiivisesti ja voin loukatakin jotakuta kun olen sen "puolella", kuka oikeustajuni mukaan ansaitsee sen.
En voi sietää ihmisiä, jotka eivät pidä sanaansa ja kusettavat muita. En ole myöskään itse ikinä kusettanut ketään ja olen rehellinen sekä muita kohtaan että esim omien tunteitteni suhteen (en voi teeskennellä mitään). En kuitenkaan niin, että lauon totuuksia ihmisille päin naamaa, koska haluan välttää konflikteja ja että kanssani on miellyttävää olla. Näitäkin taisi jouskarikuvauksissa olla, että joku todellakin sanoo suoraan ja rehellisesti aina mitä ajattelee, mikä minusta ei ole järkevää.
Sama tuokin, että pienet riidat unohdan hyvin nopeasti enkä ole mikään mielensäpahoittaja. Mutta kun mittani täyttyy on piru merrassa ja päätäni on todella vaikeaa enää kääntää. Erityisesti kun minua on kohdeltu epäoikeudemukaisesti - jotenkin mitä en todellakaan ansaitse.
Tykkään arkirutiineista, mutta elämässäni on aina suunta kohti jotain uutta. Olen utelias näkemään ja kokemaan kaikenlaista. Olen matkustanut paljon elämäni aikana. Pidän vapaudentunteesta. En voi sietää, että minua rajoitetaan tai kahlitaan tai sanotaan, että joku ei ole mahdollista mitä olen ajatellut tehdä. Aina on joku iso projekti menossa tai suunnitteilla. Haluan oppia koko ajan uutta ja kehittyä.
Parisuhteessakin olen sellainen, että minulle pitää antaa vapautta. Olen myös sen arvoinen. En ole ikinä pettänyt ketään kumppaniani. Olen tässä hyvin mustavalkoinen. Joko olen jonkun kanssa täysillä tai sitten en ole. Täysi rehellisyys siinäkin. Ei ole tarpeen hakea mistään muualta ihailua tai hyväksyntää. Tai jos olisi, niin pitää ensin lähteä edellisestä suhteesta.
t: yks jouskari
Vierailija kirjoitti:
Horoskooppien luonnekuvauksista vastaan eniten neitsyttä. Oikeasti olen oinas enkä vastaa oinaan luonnekuvausta juuri ollenkaan.
Mulla taas on toisinpäin, oon neitsyt mut neitsyen kuvaus ei sovi yhtään. Luonteeni puolesta sopisin ennemmin kalaksi, viihdyn meren äärellä, rakastan uimista, olen luova ja sopivasti herkkä ja tunteellinen. Neitsyen kuvaus sopii minuun ainoastaan työasioissa, työni yritän hoitaa tarkasti.
Vierailija kirjoitti:
Jumala ja Jeesus ei oikein pidä teidän taikauskosta. Tervemenoa Helvettiin. Enkä sano tätä pahalla vaan se on fakta.
Miksi ihmeessä sitten luet ketjua jossa käsitellään horoskooppien stereotypiota?:D painu muualle jeesustelemaan. Ja kyllä kirjoitin jeesuksen tahallaan pienellä:D ja news flash sulle: Mitään noista kolmesta ei ole oikeasti olemassakaan.
Olen aurinko- ja kuukaksonen. Myös merkuriukseni on kaksosissa. Nouseva vaaka ja pluto askendentilla.
Venus ja mars ovat yhtymässä härässä.
Tunnistan itsessäni eniten kaksosta, mutta myös härkää ja skorpparia.