Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Horoskooppimerkkien luonteenpiirteiden stereotypiat

Vierailija
23.07.2016 |

Tehdäänkö lauantain ratoksi tällainen leikkimielinen ketju, missä pistetään yleisimpiä käsityksiä eri horoskooppimerkkien edustajien luonteenpiirteistä. Itse olen vaakanainen, ja olisi hauska kuulla ihmisten käsityksiä millaisia vaakanaiset ovat. Ja en ota horoskooppeja niin kauhean vakavasti, mutta tällaisten pohtiminen on ihan hauskaa. Muistetaan toki yksilölliset erot. :)

Itse allekirjoitan ainakin sen, etten osaa tehdä päätöksiä ja vitkuttelen niiden kanssa viimeiseen asti. Mietin aina asioiden molemmat puolet ja vertailen perusteellisesti. Esteettisyys ja harmonia on tärkeää, esimerkiksi juuri vaate- tai sisustustyylissä.

Olisi kiva kuulla myös muista merkeistä, esimerkiksi omasta mielestäni kauriit ovat usein vaikeita ihmisiä. Tai itselläni on ollut vaikeuksia tulla toimeen jostain syystä kauriin aikoina syntyneiden kanssa. :D

Oletteko myös onnistuneet arvaamaan livenä jonkun uuden tuttavuuden kohdalla tämän horoskooppimerkin? Itse pystyn, en nyt joka kerta, mutta aika usein arvaamaan oikein suurin piirtein ainakin vuodenajan, jollen kuukaudenkin, jolloin henkilö on syntynyt.

Kommentit (383)

Vierailija
341/383 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen ihminen alapeukuttaa ITSE RAAMATTUA VASTAAN? Mieti vielä kerran tekemisiäsi ja rukoile anteeksiantoa.

En, miksi niin tekisin kun en usko raamattuun ja sen satuihin. Mieluummin uskoisin Luciferiin ja alkaisin samalla tavalla vouhkaamaan, kuin te raamattukiihkoilijat. :)

Otahan ne lääkkeet ja mene päikkäreille. <3

Minä olen ihan varma, että nämä raamattuhihhulit eivät ole kristittyjä vaan anti-propagandaa tekeviä yhden sortin porvoolaisia.

Ja minä olen uuspakana, jos nyt joku haluaa määritellä arvoni sillä perusteella.

Takaisin horoskooppeihin..

Vierailija
342/383 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks jouskari 347 jatkaa:

Olen myös idealisti ja uskon lähtökohtaisesti kaikista hyvää. Tosin kynnysmatoksi en ala ja kukaan ei ole koskaan pystynyt käyttämään minua hyväkseen. Olen kaikille ystävällinen ja kiltti, elleivät ansaitse jotain muuta. Ja siinäkin tapauksessa, jos joku heittäytyy ikäväksi, vetäydyn sellaisen seurasta. En ala riitelemään tai käynnistä konfliktia. Minua ei sitten vain enää kiinnosta olla sellaisen ihmisen kanssa tekemisissä. En jaksaisi jatkuvaa draamaa tai sitä, että joku koko ajan testaa minua, kyseenalaistaa päätöksiäni, mielipiteitäni tms. Annan myös muille tilaa ja vapautta mielipiteidensä kanssa.

Nuorempana olin kerran hyväuskoinen ja lainasin rahaa jollekin, jolla ei ollut aikomustakaan maksaa sitä takaisin. Mutta se yhdeksi kerraksi. Kaiken kaikkiaan olen rahan suhteen avokätinen enkä missään nimessä pihi. Kaikki menee mitä tulee ja sitä menee avokätisesti läheisten lahjoihin, miehenkin menoihin jne. En ole siitä niin tarkka. Siitä kuitenkin olen tarkka, että kaikki laskut ja velat maksetaan. En missään nimessä elä yli varojeni, mutta en myöskään laita koko ajan rahaa sukanvarteen, pihistele, stressaa rahasta tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/383 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Itämaan tietäjistä kerrotaan Matteuksen evankeliumin toisessa luvussa (Matteus. 2:1-12) Raamatun kertomuksen mukaan idästä tuli tietäjiä kunnioittamaan vastasyntynyttä lasta, jonka he odottivat olevan juutalaisten kuningas. Tietäjät olivat nähneet tähden nousevan taivaalle kuninkaan syntymän merkiksi.

Tietäjät kysyivät kuningas Herodekselta vastasyntyneen olinpaikkaa. Herodes pelästyi, ja pyysi tietäjiä ilmoittamaan hänelle, kun he ovat löytäneet lapsen. Tähti johdatti tietäjät Jeesuksen Seimen luo Beetlehemiin."

http://www.evl2.fi/sanasto/index.php/It%C3%A4maan_tiet%C3%A4j%C3%A4t

Vierailija
344/383 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumala ja Jeesus ei oikein pidä teidän taikauskosta. Tervemenoa Helvettiin. Enkä sano tätä pahalla vaan se on fakta.

edellinen kommenttini oli näkökulma tähän t. 352

Vierailija
345/383 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

352 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jumala ja Jeesus ei oikein pidä teidän taikauskosta. Tervemenoa Helvettiin. Enkä sano tätä pahalla vaan se on fakta.

Lue kaikki Raamatun kohdat, missä puhutaan selvästi astrologiaa vastaan. Saatat yllättyä.

Vierailija
346/383 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen skorpioni ja nouseva leijona. Tunnistan itsessäni molempien merkkien hyviä ja huonoja puolia. Itse kyllä tykkään tästä kombosta :D

Vierailija
347/383 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen härkä. Jalat maassa, pää pilvissä. Luovalla alalla, mutta osaan organisoida. Vihaan epäoikeudenmukaisuutta ja itsekeskeisyyttä. Tykkään herkutella ja viinikin maistuu välillä liian hyvin. Kuuntelija. Itsepäinen kuin mikä, kun sille päälle satun. Rakastan lemmikkejä, kaunista sisustusta ja näen taidetta monessa paikassa. Tykkään kuumasta säästä. Perusolemus rauhallinen, mutta villiinnyn aika ajoin.

Mun mielestä ravut on monesti liian tylsiä. Parhaiten tulen toimeen kaksosten, vaakojen ja neitsyeiden kanssa. Skorppareiden kanssa on usein viha-rakkaussuhde. Harvoin olen tutustunut vesimiehiin ja jousimiehiin.

Kuvailit just mut ja mä olen neitsyt :)

Vierailija
348/383 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rapuna voin sanoa, että minäkään en oikein tule toimeen vesimiesten kanssa. Alku näyttää hyvälle, ollaan molemmat avoimia ja vastustetaan joitakin asioita mitä yhteiskunnassa pidetään normeina, kapinoidaan vastaan siis. Mutta se mihin tökkää, niin veskareiden tunteettomuuteen ja sitoutumiskammoon! . En voi yhtään sietää ihmisiä jotka ei osaa voimakkaasti myös tunteilla ajatella asioita tai kammoksuu yhteenmuuttoa ja avioliittoa. Minun mielestä se on ihan hölmöä, koska kyllä huonosta avioliitosta pääsee irti eroamalla ja muuttamalla toiseen osoitteeseen, että ei kukaan voi sua sitoa loppuelämäksi kiinni toiseen ihmiseen ellet ite sitä halua !

Hassua, täällä vesimies, joka olisi voinut kirjoittaa ravuista samalla tavalla: Suhde tökkää ravun sitoutumiskammoon ja tunteettomuuteen. :) Ei rapuja enää ikinä.

Vierailija
349/383 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

352 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lue kaikki Raamatun kohdat, missä puhutaan selvästi astrologiaa vastaan. Saatat yllättyä.

Voisitko kertoa jonkin kohdan? Ihan kiinnostuksesta kysyn!

Vierailija
350/383 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

352 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

352 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitko kertoa jonkin kohdan? Ihan kiinnostuksesta kysyn!

Ne löytyvät tästä ketjusta loppupäästä. Enemmänkin varmasti löytyisi.

Vierailija
351/383 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen horoskoopiltani oinas ja ihan tyypillinen sellainen. Leikkisä, eloisa, kilpailunhaluinen, luova, kunnianhimoinen, päällepäsmäri, periksiantamaton, joukon keskipiste, ideapankki, räjähtävä, elän kuin viimeistä päivää, suoraselkäinen ja sanani mittainen nainen. Minusta saa ystävän, joka puolustaa sinua viimeiseen hengenvetoon asti, mutta vihamiehekseni ei kannata ryhtyä - siinä leikissä ei ole kuin yksi voittaja ja se on oinas. Minä olen oman itseni herra ja minua on oikeastaan mahdoton kahlita mihinkään muottiin. Pari on yrittänyt, mutta ei siitä vain tule mitään. Se, joka minun kyydissä pysyy pääsee kyllä nauttimaan elämänsä seikkailusta - siitä minä pidän kyllä huolen.  Muuten en siis tosiaankaan usko horoskooppeihin, mutta tuo luonnekuvaus osuu kyllä enemmän kuin nappiin.

Pari exääni ovat olleet kauriita. Ensimmäinen oli ihan täysin vastakohta melkeimpä jokaiselle kauriin luonteenpiirtelle/ominaisuuksille. Toinen sitten oli kauris pahimmasta päästä. Ensimmäisen kanssa tulimmekin tosi hyvin juttuun (varmaan juuri siksi, koska luonne ei ollut yhtään kaurismainen), mutta tämän toisen pikkutarkkuuteen ja paskantärkeyteen kyllästyin hyvinkin nopeasti ja näytin ovea. Mulle ei kyllä enää mitään sarvipäitä, kiitos!

Vierailija
352/383 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikki tähän asti tulleet kala kuvaukset sopii minuun ihan täydellisesti,yksi taisi olla joka ei sopinut.

Samoin muutama jousimies osui kohdalleni täysin.

Vierailija
353/383 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle 136 en tunnista itseäni kun en ole kaksonen mutta vaimoni on juuri tuollainen. Todella arvaamaton tuuliviIrina levoton luonne ja itsekäs ajattelematta tekojensa seurauksia. Meillä viha rakkaus suhde.

Vierailija
354/383 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teidän ei tarvitse uskoa minua, te voitte vain lukea Raamattua, kaikki on siellä, ikuisesti ja muuttumattomana. Muistakaa vain, että kyseessä on taistelu Jumala vs. astrologia, jota jälkimmäinen ei voi koskaan voittaa. Häviäjät joutuvat, niin no, sen me kaikki tiedämme.

No voihan perkele. Ei voi edes horoskoopeista jutella, ettei joku tule uhkaamaan helvetillä. Joku toinen hyväkäs taas todisteli täällä vihamielisesti tieteen ylivoimaisuutta. Pysykää poissa tästä keskustelusta. Tämä on vaan mukavaa jutustelua.

Vierailija
355/383 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, minä olen leijona enkä ole ikinä pitänyt itseäni leijonamaisena - päin vastoin. En myöskään ole koskaan uskonut horoskooppeihin, enkä usko vieläkään, vaikkakin hieman hassua on että kun nyt uuden tiedon mukaan nämä merkit ovat kerta muuttuneet niin oikeasti horoskooppini olisikin rapu - ja se taas sopii minuun todella hyvin!

Vierailija
356/383 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teidän ei tarvitse uskoa minua, te voitte vain lukea Raamattua, kaikki on siellä, ikuisesti ja muuttumattomana. Muistakaa vain, että kyseessä on taistelu Jumala vs. astrologia, jota jälkimmäinen ei voi koskaan voittaa. Häviäjät joutuvat, niin no, sen me kaikki tiedämme.

No voihan perkele. Ei voi edes horoskoopeista jutella, ettei joku tule uhkaamaan helvetillä. Joku toinen hyväkäs taas todisteli täällä vihamielisesti tieteen ylivoimaisuutta. Pysykää poissa tästä keskustelusta. Tämä on vaan mukavaa jutustelua.

Puhe rististä on hulluutta niiden mielestä, jotka joutuvat kadotukseen, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.

Hyvä tietää. Mä meen mielelläni tosiaan eri paikkaan kuin sinä. Toivottavasti välimatka on muutamia miljrdeja valovuosia.

Vierailija
357/383 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei oikeasti, voisitko mennä noiden uskontohorinoittesi kanssa jonnekin muualle? Vaikka Suomi24 uskonto-osioon, se olisi sinulle oikea paikka.

Täällä on ollut mukava lukea ja jutustella horoskoopeista (tähän asti..), mutta nuo sinun turhanpäiväiset propagandat kyllästyttäävät ja tappavat tämän ketjun. >:(

Vierailija
358/383 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allekirjoitan myös neitsyenä tämän "piilo-nymfiyden." En osaa omasta mielestäni flirttailla ja kuulen usein olevani "söpö." en kaunis tai seksikäs, vaan "söpö." Julkisesti esiinnyn muutenkin siveyden-sipulina joten kovasti on miehet suljettujen ovien takana yllättyneet.

Kaikki päihteet ovat myös sellasta tavaraa mulle, että niiden vaikutuksen alaisena se nymfi mussa ei enää olekkaan niin "piilossa"..

Vierailija
359/383 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rapu. Kiltti, tunteellinen, nostalginen, turvallisuushakuinen, eloisa, puhelias, oikukas, kuoreenvetäytyvä,  mököttävä, idealistinen, filosofoiva, oikeudentuntoinen, empaattinen, sukurakas, antelias, urautunut, periaatteellinen ja oikeudentuntoinen.

Mieheni härkä. Turvallinen, vakaa, rauhallinen, analyyttinen, omapäinen, idearikas, käytännöllinen, kätevä, loukkaantuva, auttavainen, uhrautuvainen.

Lapset kaksosia. Idearikkaita, laiskoja, mieltäänmuuttavia, nopealiikkeisiä, itsekeskeisiä, monilahjakkaita, sitoutumattomia, epäempaattisia.

Työtoverit leijonia. Näyttäviä, esilläolevia, julkisuudenkipeitä, työteliäitä, kitsaita.

Ystävä skorpioni. Tunteikas, syvällinen, arvaamaton.

Ystävä vaaka. Iloinen, tasainen, miellyttävä, rauhoittava, kantaaottamaton.

Ystävä neitsyt. Iloinen, työteliäs, käytännönläheinen, toimeentarttuva, perusoptimistinen.

Härkä-rapu toimii, ollaan hyvä työpari ja jaamme samat arvot. Arvostamme turvallisuutta ja rauhaa.

Rapu-kaksonen on vaikea yhtälö. En oikein ymmärrä lapsiani eivätkä he minua. Olen aivan liian huolehtivainen, tunteikas, idealistinen ja perinteikäs heille, jotka liikkuvat vain ajan virrassa ilmavasti suuntaa muuttaen.

No horoskooppiasiantuntijat, ollaanko tyypillisiä?

Vierailija
360/383 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhe rististä on hulluutta niiden mielestä, jotka joutuvat kadotukseen, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.

Hyvä tietää. Mä meen mielelläni tosiaan eri paikkaan kuin sinä. Toivottavasti välimatka on muutamia miljrdeja valovuosia.

Muista nämä korskeat sanasi, kun makaat sairaana ja tuskissasi vuoteessa kykenemättömänä itse käymään vessassa tai edes juomaan. Silloinkin tiedät, mitä tehdä.

Noo, toivottavasti en tuota pettymystä uskovaiselle. Teen parhaani, että loppuni on mahdollisimman tuskainen. Siinä riittää sulle sitten viihdettä ja mieleistä katsottavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme