Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihaan ihmistä joka sai mut aloittamaan suonensisäisten huumeiden käytön

Vierailija
23.07.2016 |

Tai en vihaa, mutta mitä liikkuu ihmisen päässä joka haluaa tehdä niin toiselle?

Kommentit (212)

Vierailija
21/212 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko sitä mieltä että on ihan ok yllyttää muita käyttämään suonensisäisiä huumeita, vaikka teidän lastanne? Sehän on vain oma päätös?

Vierailija
22/212 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kuin syy on muissa ja velatkin on saatavia, ei muutos ole mahdollista.

T. Päihderiippuvainen, joka on ollut raittiina 1v4kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/212 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syy on aina kaikissa muissa paitsi itsessä.

Niin, ja sulla varsinkin, jos sun toimias vähän tarkemmin tarkastelis. Tajuatko. Että ihminen näkee toisissa sen, mikä itsessä on?

Onko piikit loppu kun käyt noin lämpimänä?  Oliko se talkkari kun ekan piikin pisti, vai?

Vierailija
24/212 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en aloittanut piikittämään, vaan hän muhun. Ei nyt täysin väkisin, mutta ei kauheasti kysynytkään. Ap

Mä ymmärrän sua ihan hyvin, vaikkei huumemaailma olekaan tuttu, mutta heikoilla oleminen on ja se, miten ihmiset sinua voivat hyväksikäyttää. Älä välitä näistä tekopyhistä sinua syyttävistä ja haukkuvista farisealaisista, heillä on itsellään samoja ongelmia muttei niin vakavina ja lällättävät heti, kun joku uskaltaa sanoa ääneen pahan olonsa sellaista. Toivon, että saat apua ja älä koskaan syytä itseäsi, se ei ollut sinun vikasi. Itsesyytökset ovat este paranemiselle monesti ja sitä nämä haukkujat eivät ymmärrä. He ovat niin tyhmiä tai oikeamin sanottuna elämää kokemattomia.

Vierailija
25/212 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se ihminen itse tekee sen valinnan vetääkö piikillä vai ei.

Samoin käytön lopettaminen lähtee omasta halusta.

Eikö sinustaa tekopyhä p*ska saa edes vihata ihmistä, joka halusi itsen tekevän noin? Mene muualle "opettamaan". "Opetustasi" ei kaipaa kukaan, tunge se perseeseesi ja matkusta äidin luo. Äitis ilahtuu. Voitte sitten yhdessä parjata kaiken maailman valittajia. (Pun intended).

Itse sitä paskaa olet itseesi piikittänyt. Älä syyttele muita omista valinnoistasi ja heikosta luonteestasi. Ei tipu sympatiaa.

Minä en ole kyseinen henkilö ja sinä olet yhtä heikko kuin hän, kun sinulta ei tipu sympatiaa. Itsehän näet, että osalta tulee kannustusta ap:lle. Opettele sinäkin vain suhtautumaan samoin, että sinustakin tulee vielä vähän parempi ihminen 0 :) Noin. Nyt on minulta sinulle annettu päivän opetus. Tuntuuko mukavalta? :)

Kylän kirkko on tuolla vähän matkan päässä, voit mennä saarnaamaan hyvää sanomaasi sinne. Nisteille ei tipu vieläkään sympatiaa. On jokaisen oma valinta jos sille tielle lähtee.

No, mitä!? Eikö hyvät neuvot nyt toisen suusta annettuina kiinnostakaan?! :D Sait kuule maistaa vaan ihan omaa lääkettäsi. Mene sä ja sun kaverimoralisoijat sinne kirkkoon vain 0 :)

Vierailija
26/212 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehotan sua ap lopettamaan huumeiden käytön. Sun pitäisi nyt sun logiikan mukaan rakastaa mua.

Vierailija
27/212 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syy on aina kaikissa muissa paitsi itsessä.

Niin, ja sulla varsinkin, jos sun toimias vähän tarkemmin tarkastelis. Tajuatko. Että ihminen näkee toisissa sen, mikä itsessä on?

Onko piikit loppu kun käyt noin lämpimänä?  Oliko se talkkari kun ekan piikin pisti, vai?

Sinulla niitä piikkejä ilmeisesti riittää ;)

Vierailija
28/212 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä953 kirjoitti:

Oletteko sitä mieltä että on ihan ok yllyttää muita käyttämään suonensisäisiä huumeita, vaikka teidän lastanne? Sehän on vain oma päätös?

Niinpä. Vittu mitä lapsellisia elämäm koululaisia ketju täynnä taas.

Vierailija
29/212 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai yllytäminen on väärin. Ja kun kohde on usein vielä heikko teini-ikäinen. Toisaalta se yllyttäjä on usein samanlainen teini vailla järkeä. Mutta siihen ei kannata jäädä lillumaan, ja tuhlata elämäänsä nostamalla kädet ylös ja jatkamalla narkkaamista.

Kaverini on ollut kuivilla 15 vuotta. Ja sitä ennen veti melkein 20 vuotta kaikkea mahdollista. Oli aivan pohjalla. Ihme, että selvisi hengissä tuohon asti, kun kaikki muut vastaavat oli jo kuolleet siihen ikään. Vankila tuli tutuksi, väkivalta jne. Hänellä oli useampi huostaanotettu lapsikin. Viimeiset kaksi vietiin suoraan sairaalasta. Lopulta tuli taas raskaaksi ja päätti, että nyt loppu. Meni katkaisuun ja sai pitää lapsensa. Hankki vielä ammatinkin itselleen ja käy töissä! Ulkonäkökin on elpytynyt ja sai hampaansa kuntoon, niin ei edes näytä entiseltä narkilta enää. On tosi hyvä äiti tälle juniorille. Tietysti välillä miettii menneitä, mutta onneksi on solminut suhteet aikuisiin lapsiinsa ja välit on nyt hyvät. Puhuu avoimesti tilanteestaan ja siitä, kuinka kamalaa huumeet on ja se koko juttu. Ja kuinka se on loppujen lopuksi sattumaa, kuka alkaa käyttämään ja kuka ei.

Vierailija
30/212 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kyseisen ihmistyypin. Hän ei halua olla yksin epäonnistunut. Hän vihaa elämässään menestyviä, ahkeria ja onnellisia ihmisiä. Oman epävarmuutensa ja katkeruutensa takia hän vetää toiset mukanaan loskaan. Hän tuntee alemmuutta toisiin ja pelkää yksin jäämistä. Olen joutunut seuraamaan vierestä tälläisen ihmisen touhuja ja nähnyt miten hän tuhoaa ensin kaiken ja sitten tarjoaa auttavaa kättä. Itse onneksi vältyin hänen manipuloinniltaan koska olen tyytyväinen omaan elämääni ja luotan ensisijassa itseeni, en kehenkään muuhun.

Vierailija
31/212 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehotan sua ap lopettamaan huumeiden käytön. Sun pitäisi nyt sun logiikan mukaan rakastaa mua.

Ehkä vasta jos sä auttaisit hänet irti niistä. Eihän se ollut käytön aloituskaan jäänyt sille asteelle, että aloittajalle oli vain sanottu, että käytä, vaan hän oli mennyt ja käyttänyt myös. Sama siis toisinpäin, että sua rakastais.

Vierailija
32/212 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaa rauhassa, mutta et pääse eteenpäin ennen kuin otat itse vastuun itsestäsi ja elämästäsi. Tämä on vähän kuin koulukiusattujen kanssa, kiusaajien vihaaminen ja syyttäminen kaikesta, mikä elämässä on mennyt pieleen voi olla oikeutettua, mutta mitä se ratkaisee? Eivät he voisi tehdä tehtyä tekemättömäksi vaikka haluaisivat. Sinä olet nyt tuossa tilanteessa ja vain sinä voit vaikuttaa siihen, onko tilanne pysyvä.

Vierailija
33/212 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoja ihmisiä on tässä maailmassa paljon. Etsi uusi kaveripiiri ja lopeta! Lopettaminen on aina mahdollista. Tsemppiä! Hae apua jos tarvtset.

Vierailija
34/212 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kauan kuin syy on muissa ja velatkin on saatavia, ei muutos ole mahdollista.

Se että sinun kohdallasi oli noin, ei tarkoita että se on niin kaikkien muiden kohdalla.

t. ei koskaan huumeita käyttänyt ja silti tiedän että syy ei aina ole itsessä

Vierailija
35/212 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nämä ketjun sokeat haukkujat kuvittelee, että ap sanoo vastuun olleen tällä toisella. Missä hän niin sanoi?? Vihata voi todellakin, vaikka tietäisi vastuun käytönaloittamisesta olevan itsellä. Vittu mua inhottaa nää av:n fariseukset! Painukaa saatana helvettiin, sinne te kuulutte. Olette vauvoja, isoja vauvoja. Ette edes TAJUA, ettei ap puhunut vastuista sanaakaan. Vaan vihasta. Eri asioita, kä-si-tät-te-kö? No hyvä, ei ollutkaan vaikea käsittääkään, jos on aivot.

Vierailija
36/212 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en aloittanut piikittämään, vaan hän muhun. Ei nyt täysin väkisin, mutta ei kauheasti kysynytkään. Ap

Mä ymmärrän sua ihan hyvin, vaikkei huumemaailma olekaan tuttu, mutta heikoilla oleminen on ja se, miten ihmiset sinua voivat hyväksikäyttää. Älä välitä näistä tekopyhistä sinua syyttävistä ja haukkuvista farisealaisista, heillä on itsellään samoja ongelmia muttei niin vakavina ja lällättävät heti, kun joku uskaltaa sanoa ääneen pahan olonsa sellaista. Toivon, että saat apua ja älä koskaan syytä itseäsi, se ei ollut sinun vikasi. Itsesyytökset ovat este paranemiselle monesti ja sitä nämä haukkujat eivät ymmärrä. He ovat niin tyhmiä tai oikeamin sanottuna elämää kokemattomia.

Harvemmin ihmiselle väkisin huumeita annetaan. Aloittaminen ei ehkä ollut sinun ideasi, mutta lopettamisen viivyttely on ihan juuri sinusta kiinni. Ja mitä tulee mukamas kokemattomuuteen niin alkoholistin elämää sivusta seuranneena ja itsekin alkoholiperäisen haimatulehduksen kärsineenä voin sanoa että pahinta mitä voi itselleen tehdä on syyttää omista ongelmista muita. Se tarkoittaa yleensä että ei kyetä ottamaan vastuuta itsestä.

Vierailija
37/212 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se että sinun kohdallasi oli noin, ei tarkoita että se on niin kaikkien muiden kohdalla.

t. ei koskaan huumeita käyttänyt ja silti tiedän että syy ei aina ole itsessä

Pointti ei ole siinä, kenessä tai missä syy on. Sitä voi märehtiä loputtomiin, mutta se ei johda mihinkään. Eteenpään ei pääse, ennen kuin ottaa itse vastuun itsestään ja tulevaisuudestaan. Menneisyyttä ei voi muuttaa. En ole edellinen enkä päihderiippuvainen vaan ex masentunut, mutta tiedän tarkalleen, mitä hän tarkoittaa.

Vierailija
38/212 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihaa rauhassa, mutta et pääse eteenpäin ennen kuin otat itse vastuun itsestäsi ja elämästäsi. Tämä on vähän kuin koulukiusattujen kanssa, kiusaajien vihaaminen ja syyttäminen kaikesta, mikä elämässä on mennyt pieleen voi olla oikeutettua, mutta mitä se ratkaisee? Eivät he voisi tehdä tehtyä tekemättömäksi vaikka haluaisivat. Sinä olet nyt tuossa tilanteessa ja vain sinä voit vaikuttaa siihen, onko tilanne pysyvä.

Millälailla se vastuunottaminen auttaa eroon huumeista, kerropa? Sehän on fyysinen ja henkinen riippuvuus, niin millaista vastuuta otetaan, että huumekoukusta pääsee irti? Et taida edes tietää mistä puhut. Syyt voivat olla aivan muualla kuin huumeissa ja millä ap ne ratkoo ILMAN APUA? Mitä se auttaa että on vastuullinen jos ne ongelmat ei ratkea, jos kukaan ei osaa auttaa? Saatana että sullekin ois kirveellä töitä, kun oot niin tyhmä! Meillä ei olis ensimmäistäkään ongelmaaa, jos kaikki vastuuotolla, vaikeatkin kokemukset, ratkeaisivat! Niillä kahdella ei ole mitään tekemistä edes keskenään. Apua pitää saada, siinä ei oma VASTUUNOTTO ole mikään pointti! Sitä voi olla, mutta mistä apu ja kuka auttaa!? Ratkaisu ei ole huume pois, jos on paha olla ilman edelleen, tajuatko?? Ja ei, en ole ikinä käyttänyt huumeita.

Vierailija
39/212 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin torilla miehen, joka oli käyttänyt huumeita jo kymmeniä vuosia. Hän oli päässyt huumeista irti Jumalansa avulla. Kuuntelin häntä ja suuni loksahti auki. Hän luuli, että Jumala auttoi häntä, mutta minä luulen, että se "jumala" asuu jokaisessa meissä itsessämme. Itse teemme päätöksemme, lopetammeko huumeet vai jatkammeko valittamista päivästä toiseen. Elämä on niin lyhyt, että jokainen päivä kannattaa nauttia, vaikka olisi kuinka vaikeaa ottaa itseään niskasta kiinni.

Siitä voi aloittaa, että on rehellinen itselleen ja läheisilleen. Tie helvetistä on kivinen ja karu, mutta se kannattaa, sillä silloin tajuaa, mikä se taivas on. Se on tämä elämä, mitä elämme. 

Mies oli löytänyt vaimon itselleen ja heille oli syntynyt lapsi. Hän oli onnensa taivaissa, niinpä, siinä se: Tämä elämä onkin se TAIVAS! 

Toivon sinulle voimia! Etsi uusia kavereita, jotka auttavat sinua vain ylöspäin ja unohda vanhat. Toivon, että tulet niin itsevarmaksi, että luotat itseesi ja siihen, että pystyt voittamaan itsesi ilman "dopingia" ja pääset tästä "Kakolastasi" eroon!

Kuuntele kaunista musiikkia ja lintujen laulua! Mene ulos ja nauti auringosta ja sateesta! Onnea UUDELLE ELÄMÄLLESI! Se, mikä alkoi tänään ilman aineita!  Voimahaleja!

Vierailija
40/212 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millälailla se vastuunottaminen auttaa eroon huumeista, kerropa? Sehän on fyysinen ja henkinen riippuvuus, niin millaista vastuuta otetaan, että huumekoukusta pääsee irti? Et taida edes tietää mistä puhut. Syyt voivat olla aivan muualla kuin huumeissa ja millä ap ne ratkoo ILMAN APUA? Mitä se auttaa että on vastuullinen jos ne ongelmat ei ratkea, jos kukaan ei osaa auttaa? Saatana että sullekin ois kirveellä töitä, kun oot niin tyhmä! Meillä ei olis ensimmäistäkään ongelmaaa, jos kaikki vastuuotolla, vaikeatkin kokemukset, ratkeaisivat! Niillä kahdella ei ole mitään tekemistä edes keskenään. Apua pitää saada, siinä ei oma VASTUUNOTTO ole mikään pointti! Sitä voi olla, mutta mistä apu ja kuka auttaa!? Ratkaisu ei ole huume pois, jos on paha olla ilman edelleen, tajuatko?? Ja ei, en ole ikinä käyttänyt huumeita.

No mistäs sun aggressios sitten johtuu??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä