Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihaan ihmistä joka sai mut aloittamaan suonensisäisten huumeiden käytön

Vierailija
23.07.2016 |

Tai en vihaa, mutta mitä liikkuu ihmisen päässä joka haluaa tehdä niin toiselle?

Kommentit (212)

Vierailija
1/212 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa toisen yhtä paskaan missä itse on. Mun kaveri yllytti nuorena tupakoimaan ja tyhmänä aloitin. Lopetin myöhemmin ja olen tyytyväinen nyt itseeni. Lopeta sä myös.

Vierailija
2/212 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se ihminen itse tekee sen valinnan vetääkö piikillä vai ei.

Samoin käytön lopettaminen lähtee omasta halusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/212 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistikö se väkisin sulle huumetta? Jos ei niin katso peiliin.

Vierailija
4/212 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakeudu hoitoon ja lopeta. Moni muukin on pystynyt lopettamaan kyseisen, elämää tuhoavan tavan.

Myös sinä onnistut. 

Vierailija
5/212 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sinustaa tekopyhä p*ska saa edes vihata ihmistä, joka halusi itsen tekevän noin? Mene muualle "opettamaan". "Opetustasi" ei kaipaa kukaan, tunge se perseeseesi ja matkusta äidin luo. Äitis ilahtuu. Voitte sitten yhdessä parjata kaiken maailman valittajia. (Pun intended).

Vierailija
6/212 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pistikö se väkisin sulle huumetta? Jos ei niin katso peiliin.

Ehkä pistikin, henkisesti. Mieti sitä, toisia manipuloiva paskiainen. Vaikka äitisi kanssa.

Vierailija
7/212 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kappas kun idiootit hiljenivät, kerrankin. Ette osaa puolustella paskaisuuttanne, mitä?

Vierailija
8/212 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö sinustaa tekopyhä p*ska saa edes vihata ihmistä, joka halusi itsen tekevän noin? Mene muualle "opettamaan". "Opetustasi" ei kaipaa kukaan, tunge se perseeseesi ja matkusta äidin luo. Äitis ilahtuu. Voitte sitten yhdessä parjata kaiken maailman valittajia. (Pun intended).

Itse sitä paskaa olet itseesi piikittänyt. Älä syyttele muita omista valinnoistasi ja heikosta luonteestasi. Ei tipu sympatiaa.

Vierailija
9/212 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kappas kun idiootit hiljenivät, kerrankin. Ette osaa puolustella paskaisuuttanne, mitä?

En edelleenkään kykene ymmärtämään ihmistä, joka ottaa suoniinsa vapaaehtoisesti myrkkyä. Ja tuo edellinen kuulostaa siltä että vierität syyn muiden niskoille. Ota vastuu edes nyt itsestäsi ja lopeta käyttö heti. Apua on saatavavilla.

Vierailija
10/212 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse sitä paskaa olet itseesi piikittänyt. Älä syyttele muita omista valinnoistasi ja heikosta luonteestasi. Ei tipu sympatiaa.

Minä en ole kyseinen henkilö ja sinä olet yhtä heikko kuin hän, kun sinulta ei tipu sympatiaa. Itsehän näet, että osalta tulee kannustusta ap:lle. Opettele sinäkin vain suhtautumaan samoin, että sinustakin tulee vielä vähän parempi ihminen 0 :) Noin. Nyt on minulta sinulle annettu päivän opetus. Tuntuuko mukavalta? :)

Vierailija
11/212 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sulla vittu ongelmat:D " äitis nussi ku sua teki" , "äitis oli sitä ja tätä" oot ainaki melko pennun tasolle jääny mut se nyt selittyy sillä narkkaamisella:D kunnon nistipelle ja laittaa viel toisten syyksi:D

Vierailija
12/212 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ota vastuu itsestäsi äläkä aina syyttele toisia.

Taidat kuulua niihin narkkeihin jotka kierii itsesäälissä eikä pysty koskaan lopettaminen kun vika on aina muissa.

T: 2/7 viestin kirjoittaja.

Ja tiedän mistä puhun kun kuusi vuotta seurasin exän kamppailua huumeiden kanssa ja aina olo vika muissa. Itsekin käytin jonkun verran mutten koskaan piikittänyt vaikka sitä ehdotettiin. Lopetin myös käytön kokonaan kymmenen vuotta sitten. Exä vetää edelleen eikä varmaan lopeta ikinä. 80% siitä kaveriporukasta on muuten kuollut! Kolme enää hengissä.

Vierailija
13/212 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy on aina kaikissa muissa paitsi itsessä.

Vierailija
14/212 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En edelleenkään kykene ymmärtämään ihmistä, joka ottaa suoniinsa vapaaehtoisesti myrkkyä. Ja tuo edellinen kuulostaa siltä että vierität syyn muiden niskoille. Ota vastuu edes nyt itsestäsi ja lopeta käyttö heti. Apua on saatavavilla.

Se, että sä et sitä kykene ymmärtämään ei ole mikään mittari asialle. Ja en ole itse käyttänyt koskaan huumeita. Mutta minä pystyn suhtautumaan aloittajan harmintunteeseen empaattisuudella.

Vierailija
15/212 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en aloittanut piikittämään, vaan hän muhun. Ei nyt täysin väkisin, mutta ei kauheasti kysynytkään. Ap

Vierailija
16/212 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syy on aina kaikissa muissa paitsi itsessä.

Niin, ja sulla varsinkin, jos sun toimias vähän tarkemmin tarkastelis. Tajuatko. Että ihminen näkee toisissa sen, mikä itsessä on?

Vierailija
17/212 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeat ystävät ole huolissaan miksi joku ei juo tai tupakoi, vaikka itse näin tekee. Jostain syystä se oma kontrollin pettäminen halutaan peittää vetämällä ystävä samaan ongelmaan.

Vierailija
18/212 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On sulla vittu ongelmat:D " äitis nussi ku sua teki" , "äitis oli sitä ja tätä" oot ainaki melko pennun tasolle jääny mut se nyt selittyy sillä narkkaamisella:D kunnon nistipelle ja laittaa viel toisten syyksi:D

Itse olet aika lapsellinen kun et tajua, että kun anonyymisti kirjoitellaan, niin jokainen aloittajaa ymmärtävä viesti ei olekaan aloittajan kynästä. Se on epäkypsyyttä se.

Vierailija
19/212 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran mulkkuja nuo "kriittisten" vastaukset että kohta rupeaa itsekin tekemään mieli narkata.

Vierailija
20/212 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole kyseinen henkilö ja sinä olet yhtä heikko kuin hän, kun sinulta ei tipu sympatiaa. Itsehän näet, että osalta tulee kannustusta ap:lle. Opettele sinäkin vain suhtautumaan samoin, että sinustakin tulee vielä vähän parempi ihminen 0 :) Noin. Nyt on minulta sinulle annettu päivän opetus. Tuntuuko mukavalta? :)

Kylän kirkko on tuolla vähän matkan päässä, voit mennä saarnaamaan hyvää sanomaasi sinne. Nisteille ei tipu vieläkään sympatiaa. On jokaisen oma valinta jos sille tielle lähtee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän