Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voin itse saada hyvän orgasmin sormilla (naiselle

Kiihotyaa
21.07.2016 |

Eli otsikosta sai selville asian. Olen siis nainen/nuori ja haluisin saada hyvän orgasmin sormilla jotenkin liikuttaen alapäässä. Millaisia liikeirä missä kohtaa olisi hyvä? Nopeita vatauksia kiios

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan täällä sentään onneksi jokunen mieskin tykkäämässä! Tosi kiva, ettei aina vaan "häivy nainen palstalta". Kyllä ihaniakin miehiä on!

Vierailija
42/50 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sormilla voit saavuttaa orgasmin ainakin 3 eri tavalla: 

- Klitoris

- G-Piste (klitoriksen toinen pää sisäpuolella)

- Rinnat

Orgasmin saavuttamiseksi klitoriksen kautta löytyy useampi ohje kuvineen: https://panokoulu.fi/naisille/opi-sormittamaan/ 

Kirjoitamme myöhemmin blogiimme lisää niin G-piste kuin rinta orgasmista, rinnoista orgasmi taitaa olla vaikein saavuttaa ja klitoris/g-piste orgasmi helpoin, löytyyhän naisilta myös A-piste kohdun suuaukon kohdalta josta voi myös saavuttaa orgasmin mutta tähän tarvitaan yleisesti penistä/dildoa avuksi.

Onko tuon sivuston tarkoitus tarjota asiallista tietoa? Siinä tapauksessa kehottaisin korjaamaan muutamat virheet, esim. naisen ulkoisten sukupuolielinten kutsuminen vaginaksi. Se on vulva. Aika hakoteille menee jos tuota lukee, kun siellä sanotaan esim. että "klitoris on vaginan yläosassa". En ole myöskään samaa mieltä tuon sivuston orgasmivinkeistä, onko tuo kaikki pelkkien miesten kirjoittamaa tekstiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se naiminen ole mikään päämäärä. Luulis tuon tietävän.Voi antaa nautintoa vaikka miten muutenkin, sekä mies että nainen.Kovin on yhä yhdyntäkeskeistä hommat.

Vierailija
44/50 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos palautteesta ja korjataan näitä, ollaan tässä 2 päivän aikana pystytetty tätä sivustoa ja tekstiä tulee niin mieheltä kuin myös naiselta :) Korjaillaan itse tässä myös muutamia kirjoitus virheitä ja muita epäkohtia. 

Vierailija
45/50 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos palautteesta ja korjataan näitä, ollaan tässä 2 päivän aikana pystytetty tätä sivustoa ja tekstiä tulee niin mieheltä kuin myös naiselta :) Korjaillaan itse tässä myös muutamia kirjoitus virheitä ja muita epäkohtia. 

Lisäksi sivuston sisältö tulee useammalta englannin kieliseltä sivustolta joten kääntämine tuottaa kanssa hieman vaikeuksia, mutta pyritään korjaamaan kaikki mahdolliset epäkohdat jotta saadaan mahdollisimman valistava sivusto aikaiseksi! Näitä kun ei jaksa kukaan iltapäivälehtien palstoilta lukea...

Vierailija
46/50 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa! Kiva että joku tekee tällaistakin. Toiseksi: katselin noita orgasmivinkkejä sekä "6 yleisintä syytä orgasmittomuudelle" ja huomasin ettei siellä juuri mainittu että useimpien "orgasmivaikeuksien" syy on yksinkertaisesti se ettei klitoris saa tarvittavaa stimulaatiota seksin aikana. Tämähän pitäisi mainita heti ensimmäisenä jos on tarkoitus kattaa kaikki perusasiat, varsinkin kun pojat/miehet etsivät tietoa ja lukevat näitä. 

Vierailija
47/50 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienoa! Kiva että joku tekee tällaistakin. Toiseksi: katselin noita orgasmivinkkejä sekä "6 yleisintä syytä orgasmittomuudelle" ja huomasin ettei siellä juuri mainittu että useimpien "orgasmivaikeuksien" syy on yksinkertaisesti se ettei klitoris saa tarvittavaa stimulaatiota seksin aikana. Tämähän pitäisi mainita heti ensimmäisenä jos on tarkoitus kattaa kaikki perusasiat, varsinkin kun pojat/miehet etsivät tietoa ja lukevat näitä. 

Hei, kiitos palautteesta. Korjaan artikkelin ja lisään myös G-pisteen. Ajattelin artikkelia lähinnä henkilöille jotka eivät saa orgasmia sormittamalla tai yhdynnän aikana eli yleisesti mutta todellakin tämä klitoriksen stimulaatio pitää lisätä tähän! 

Vierailija
48/50 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kun hieron usein krtoria mahallaan , saan 2-4 kertaa, saatteli muut monta kertaa? Oletteko kokeilleet sohvalla istuma asennossa sormilla mikä olis hyvä hieronta tyyli ?

Vierailija
49/50 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en ole saanut koskaan orgasmia...se harmittaa mä haluisin en oikeesti vaan saa vaikka kaikki sanoo että : on taattu orkku ku teen sitä ja tätä

Vierailija
50/50 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin saan sillä et kastan kolme sormeen suussa laitan ne mun sisään ja saman käden peukalolla pyörittelen klitorista ahh ahh

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme