Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa tehdä dna-testin, koska lapsi näyttää tuttavalta

Vierailija
20.07.2016 |

Mulle käy hyvin, että tehdään. Mutta se, että mies kuvittelee A) että voisin tehdä lapsen jonkun randomin kanssa, ja B) vielä valehtelisin miehen lapsen oleva hänen. Se on todella törkeä loukkaus minua kohtaan, eikä siitä ole paluuta entiseen.
Mies siis luulee, että koska lapsi ei selkeästi muistuta meitä kumpaakaan, niin lapsi ei voi olla hänen. Lapsi muistuttaa hieman tuttavaamme. Koitin selittää, että joskus lapsi perii esimerkiksi isoäitinsä tai isoisoisänsä ulkonäön. Tätä hän ei ostanut eikä tajunnut (miten tyhmä voi olla?!).
Mitäköhän tuollainen testi maksaa?

Kommentit (200)

Vierailija
101/200 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teettäkää testi. Suostuuko myös tuo epäilyksenalainen tuttava testiin?  Kun tulos on selvillä, niin sitten uusi mietintä. Vähän rupesi haiskahtamaan, että olette kenties molemmat hypelleet aisojen yli.

En yhtään tiedä suostuisiko. Hänellä ei varmaan ole harmainta aavistustakaan, että mies epäilee häntä lapsemme isäksi. Eivät ole nyt väleissä enkä minäkään ole ollut vuosikausiin tekemisissä. Ap

Vierailija
102/200 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsen elämä jo pilattu. Millainen isä tuo on kolmen vuoden ajan ollut lapselle, jota ei pidä omana lapsenaan.

Haha. Taas näitä huvittavia oletuksia, mitä vauva on väärällään. Me tiedämme vain, että mies ei ole varma isyydestään ja haluaa isyystestin. 

Mutta mies voi olla erittäin mukava ja rakastava isä, vaikkei olisikaan varma omasta biologisesta isyydestään. 

Kertoo tämän vauvan luonteesta, että ylläoleva viesti oli saanut jo yli sata yläpeukkua. Miten hysteeristä taas. Ihmiset voisivat olla hieman analyyttisempia, niin tämä keskustelu olisi kiinnostavampaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/200 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmeellisiä mielipiteitä naisilta. Että pitäisi vaan luottaa. Nainenhan voi hetken huumassa mennä sänkyyn jonkun vieraan miehen kanssa ja tulla raskaaksi. Oma puoliso ei voi käytännössä mitenkään varmistaa isyyttään muuten kuin isyystestillä.  Olen itse eronnut ja suhteesta paljastui sellaisia seikkoja, jotka ovat laittaneet miettimään isyystestien teettämistä lapsille. En halua elättää kenenkään muun lapsia, varsinkaan kun ei olle enää yhdessä entisen puolison kanssa. Pitäisi vissiin vaan luottaa eksän sanaan siitä että olen lasten isä...

Kannatan ehdottomasti isyystestien tekemistä rutiinitoimenpiteeksi lapsen syntymän yhteydessä.

Voi mitä isänrakkautta. Tuntuu pahalta lastesi puolesta, jos alat oikeasti vielä eron jälkeen suhaamaan dna-testien kanssa. Ilmeisesti et ole läheinen lapsiesi kanssa, kun elatukseen osallistuminen niin ärsyttää.

En oletakaan naisen ymmärtävän asiaa. Hän kun voi aina olla varma siitä, että on äiti jos lapsi on luonnollisella menetelmällä saatettu alulle.

Tiedoksesi sinulle, että olen läheinen lasteni kanssa ja he viettävät aikaa mielelläni luonani. Rakastan lapsiani ja varmasti rakastaisin heitä edelleen jos paljastuisi että en ole heidän biologinen isänsä. Mutta elatukseen laitan rajan kun on erottu. En halua maksaa entisen puolison ja jonkun toisen miehen lapsen elatusta.

Mietin tässä vaan, että mitähän tuo käytännössä tarkoittaisi lapsille... Olette eronneet, mutta lasten "papereissa" sinä olet niitten isä. Nyt jos rupeat kysenalaistamaan isyyttää, niin

a) onko lasten äidin edes pakko suostua testeihin?

b) miltä lapsista mahtaa tuntua, kun oma isä ilmaisee näitä epäilyksiä? Lapsille joutuu kuitenkin selittämään, miksi niitten pitää mennä testeihin.

c) jos testin tulos on se, ettet ole isä, niin miten se tieto viedään lasten henkilötietoihin? Pitää luopua isyydestä? Pelkkä negatiivinen testitulos ei riitä syyksi olla maksamatta elatusmaksuja, näin luulisin?

d) pitääkö tässä tilanteessa selvittää, kuka on lasten oikea isä? Jos äidillä on jotain ehdokkaita mielessä, niin onhan niitten pakko suostua testeihin?

e) entä jos testin tulos onkin positiivinen? Sen jälkeen jatketaan ihan niin kuin mitään ei olisi tapahtunut? Tässä tarkoitan ennen kaikkea isä-lapsisuhdetta.

Nämä on siis vain ajatuksia, kun en yhtään tiedä, miten nämä asiat menee.

Tulee vaan jotenkin mieleen, että jos oikeasti rakastaa lapsia, niin onko loppujen lopuksi sen arvoista?

Vierailija
104/200 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi naiset ottavat isyystestin henkilökohtaisena loukkauksena. Itse päätin jo teini-ikäisenä, että tulen tekemään sata varmasti isyystestin, jos joskus olen tulossa isäksi. Riippumatta siitä, mitä tuleva äiti on asiasta mieltä. Tätä seikkaa tuki se, että tilastojen mukaan vakituisessa parisuhteessa alkunsa saaneista lapsista, joka 6. onkin jonkin muun siittämä. Toisin sanoen, joka 6. isä on tietämättään isä. Se on vähän sama kuin olisi 6 naisen joukko. Todettaisiin, että jollakin teistä on rintasyöpä. Voit mennä vapaaehtoisesti testiin ja sitä kautta mahdollisesti pelastautua. Tyhmä kieltäytyisi testistä. Samoin on isyystestin kohdalla. Voihan nainen olla vaikka tietämättään sammuneena laitettu raskaaksi tms. Yleensä toki syy perinteinen = lipsahdus pikkujouluissa, inva-wc:ssä, risteilyssä, ex:n kanssa, jotain sekoilua random tyypin kanssa jne.

Vierailija
105/200 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

104: en minä tuollaista periaatteen vuoksi -testiä ottaisikaan loukkauksena. Mutta riippuu siitä, miten ja milloin mies asian esittää. Jos kolme vuotta lapsen syntymän jälkeen jankkaa, että varmaan petit siellä jossain juhlissa ja nyt pitää tuttavalta vaatia rahat takaisin, niin kyllä se on henkilökohtaista ja loukkaavaa.

Ei ap

Vierailija
106/200 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä antaisin miehen maksaa testin ja tekisin sen siis myös.

Ja laittaisin eropaperit vetämään (hyvä uhota, kun ei ole tilanteessa eikä kokemusta..), koska miksi olla suhteessa, jossa toinen voi uskoa, että mä oisin pettänyt ja vieläpä ilman ehkäisyä ja vieläpä olisin pokilla laittamassa mieheni elättämään toisen miehen lasta?

Puolet naisista pettää

Vierailija
107/200 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No millainen ihminen olet ap? Jos itse tekisin testin, niin luultavasti vaimo olisi tehnyt jotain mikä kyseenalaistaa käsitykseni hänestä pohjimmiltaan rehellisenä ihmisenä. Aina naiset on miehiä kyseenalaistamassa kun menee tekemään testin, mutta tuskin kovin moni sitä tekee, jos vaimo on oikeasti kunnollisuuden perikuva.

Järkevä mies AINA varmistaa DNA testillä onko lapsi hänen eikä luota naisen sanaan. Liian suuri asia luottaa vain toisen sanaan. Ei sitä kukaan omaisuuden hoidossakaan luota toisen sanaan. Vaan halutaan nimiä paperiin.

Vierailija
108/200 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja laittaisin eropaperit vetämään (hyvä uhota, kun ei ole tilanteessa eikä kokemusta..), koska miksi olla suhteessa, jossa toinen voi uskoa, että mä oisin pettänyt ja vieläpä ilman ehkäisyä ja vieläpä olisin pokilla laittamassa mieheni elättämään toisen miehen lasta?

Puolet naisista pettää

Entäs sitten? Niin luultavasti miehistäkin. Mun ja mieheni parisuhde perustuu kuitenkin luottamukselle. Ja vaikka nyt sitten kävisikin niin, että pettäisin, niin ainakin pitäisin ehkäisystä huolta. Ja vaikka nyt kävisikin niin, että ehkäisy unohtuisi/pettäisi, niin vähintään mies luottaa siihen, että niin härskiä ei olisi, että vielä toisen miehen lapsen maksattaisin.

Ja jos mies uskoisi musta nuo kaikki kolme kohtaa, hän ei luottaisi muhun ja ennen kaikkea kaikkien näiden vuosien jälkeen hän ei myöskään tuntisi mua. Ja miksi mä olisin miehen kanssa, joka ei ole vuosien aikana vaivautunut edes tutustumaan muhun?

Vierailija
109/200 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että Farao Tut on kuollut jo v laastikauha ja taltta . Tutta on taas lastenrojumerkki , tuttava on taas Pullava n synonyymi, Nyymi asustaa Ylilauteilla:)!

Vierailija
110/200 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No millainen ihminen olet ap? Jos itse tekisin testin, niin luultavasti vaimo olisi tehnyt jotain mikä kyseenalaistaa käsitykseni hänestä pohjimmiltaan rehellisenä ihmisenä. Aina naiset on miehiä kyseenalaistamassa kun menee tekemään testin, mutta tuskin kovin moni sitä tekee, jos vaimo on oikeasti kunnollisuuden perikuva.

Järkevä mies AINA varmistaa DNA testillä onko lapsi hänen eikä luota naisen sanaan. Liian suuri asia luottaa vain toisen sanaan. Ei sitä kukaan omaisuuden hoidossakaan luota toisen sanaan. Vaan halutaan nimiä paperiin.

Mun mies ei varmistanut dna- testillä, että onko lapsi hänen ja mä luotan mieheen kyllä omaisuuden hoidossa.

Voi ei. Kauheeta. Nyt meitä on kyllä molempia huijattu, koska rehellisiä ihmisiä ei ole eikä ihmisiin saa luottaa.

Vierailija
111/200 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu mies, sen nyt teetättää jokainen älykäs mies aina, eihän sitä voi olla koskaan varma.

Parempi katsoa kuin katua.

Vierailija
112/200 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen lapsi teillä on? Pienellä ulkonäkö muuttuu vielä pitkään.

Älä ole huolissasi testin hinnasta tai missä sen voi teettää, miehesi pystyy hoitamaan ne. Vaadi vain sen verran, että et suostu mihinkään nettitesteihin.

Mies voi varata samalla itselleen ajan sukupuolitesteihin. Ethän sinäkään voi olla varma, etteikö mies olisi käynyt vieraissa.

Lapsi on 3v. Alusta asti mies on sanonut, ettei lapsi muistuta häntä ja kuulemma päivä päivältä muistuttaa vähemmän.

Ap

Pakko sun on jättää se tyyppi ja heti. Arvaa millaista lapselle on kuulla "isin" koko ajan sanovan ettei ole hänen lapsensa. Sairasta. Hän ei varmaan halua olla teidän kanssa tai halua nyt lasta kun keksii oljenkorsia. Mitäs sit kun on varmuudella hänen lapsi, alkaako väittää että testi oli väärässä. Erotkaa.

Vierailija
113/200 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puolet naisista pettää

Ei. Puolet naisista jotka on sun kanssa pettää. Siinä aika iso ero. Puolet maailman naisista on alistavan uskontoryhmän miehen kanssa eivätkä pääse edes vilkaisemaan muita.

Vierailija
114/200 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Itsestään ihminen viat löytää" eli on kyllä mahdollista, että miehesi pettää, kun "osaa" edes epäillä moista. Jos suostut tuollaiseen uskollisuuden vakuutteluun, niin mies saa maksaa.

Mutta mitä seuraavaksi? Oletko kimpassa sairaalloisen mustasukkaisen ihmisen kanssa?

Minäkin osaisin tuollaista epäillä, ja en ole ikinä harrastanut pettämistä. Olen ollut parisuhteessa, kahdestikin, sellaisen naisen kanssa joka ei ollut niitä luotettavimpia. Tulin epäluuloiseksi noiden "pari"suhteiden seurauksena, lapsia ei onneksi ilmaantunut, toinen noista väitti olevansa raskaana mutta heti tuli "keskenmeno" kun hän vaihtoi miestä ns. lennosta. M34

Jos testejä vaaditaan ilman mitään todisteita siitä, että nainen on vähintään makoillut exänsä sängyssä tms, niin vika on AINA MIEHESSÄ. Sillä ei ole mitään väliä onko nainen luonteeltaan umpikiero tai pohjattoman materialistinen hyväksikäyttäjä, se on aina suuri loukkaus jos mies teettää testit.

Jokaisen miehen pitäisi aina teettää testit. AINA!

Vierailija
115/200 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puolet naisista pettää

Ei. Puolet naisista jotka on sun kanssa pettää. Siinä aika iso ero. Puolet maailman naisista on alistavan uskontoryhmän miehen kanssa eivätkä pääse edes vilkaisemaan muita.

Älä nyt selitä mistään musliminaisista tänne. Nyt puhutaan suomalaisista naisista. Joista puolet pettää.

Vierailija
116/200 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies ei varmistanut dna- testillä, että onko lapsi hänen ja mä luotan mieheen kyllä omaisuuden hoidossa.

Voi ei. Kauheeta. Nyt meitä on kyllä molempia huijattu, koska rehellisiä ihmisiä ei ole eikä ihmisiin saa luottaa.

Kun teillä tulee avioero niin viet häneltä suurimman osan omaisuudesta. Tyhmä mies.

Vierailija
117/200 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmeellisiä mielipiteitä naisilta. Että pitäisi vaan luottaa. Nainenhan voi hetken huumassa mennä sänkyyn jonkun vieraan miehen kanssa ja tulla raskaaksi. Oma puoliso ei voi käytännössä mitenkään varmistaa isyyttään muuten kuin isyystestillä.  Olen itse eronnut ja suhteesta paljastui sellaisia seikkoja, jotka ovat laittaneet miettimään isyystestien teettämistä lapsille. En halua elättää kenenkään muun lapsia, varsinkaan kun ei olle enää yhdessä entisen puolison kanssa. Pitäisi vissiin vaan luottaa eksän sanaan siitä että olen lasten isä...

Kannatan ehdottomasti isyystestien tekemistä rutiinitoimenpiteeksi lapsen syntymän yhteydessä.

Voi mitä isänrakkautta. Tuntuu pahalta lastesi puolesta, jos alat oikeasti vielä eron jälkeen suhaamaan dna-testien kanssa. Ilmeisesti et ole läheinen lapsiesi kanssa, kun elatukseen osallistuminen niin ärsyttää.

Vuoden isä, jep jep. Jos mun exä haluaisi tuollain irti elatuksen maksamisesta niin hänen pitäisi katsoa lastaan silmiin ja sanoa että en maksa elatusta koska en usko että olet minun. Sitten tehtäisi testi mutta hän ei enää ikinä näkisi lastaan ja lapsikin tietäisi syyn. Mies joka varmuudella on hänen isänsä on niin ison luokan kusipää että parempi elää ilman isää.

Vierailija
118/200 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puolet naisista pettää

Entäs sitten? Niin luultavasti miehistäkin. Mun ja mieheni parisuhde perustuu kuitenkin luottamukselle. Ja vaikka nyt sitten kävisikin niin, että pettäisin, niin ainakin pitäisin ehkäisystä huolta. Ja vaikka nyt kävisikin niin, että ehkäisy unohtuisi/pettäisi, niin vähintään mies luottaa siihen, että niin härskiä ei olisi, että vielä toisen miehen lapsen maksattaisin.

Ja jos mies uskoisi musta nuo kaikki kolme kohtaa, hän ei luottaisi muhun ja ennen kaikkea kaikkien näiden vuosien jälkeen hän ei myöskään tuntisi mua. Ja miksi mä olisin miehen kanssa, joka ei ole vuosien aikana vaivautunut edes tutustumaan muhun?

On naisia jotka pettää miestään kymmeniä vuosia. Kasvatuttaa lapsensa heillä.

Vierailija
119/200 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuoden isä, jep jep. Jos mun exä haluaisi tuollain irti elatuksen maksamisesta niin hänen pitäisi katsoa lastaan silmiin ja sanoa että en maksa elatusta koska en usko että olet minun. Sitten tehtäisi testi mutta hän ei enää ikinä näkisi lastaan ja lapsikin tietäisi syyn. Mies joka varmuudella on hänen isänsä on niin ison luokan kusipää että parempi elää ilman isää.

Sun tekstistä pääyellen on todennäköisempää että se lapsi on naapurin Pekan.

Vierailija
120/200 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun teillä tulee avioero niin viet häneltä suurimman osan omaisuudesta. Tyhmä mies.

Ollaan tavattu nuorina ja aloitettu täysin nollasta molemmat. Alkuun mies tienasi enemmän, nykyään minä. Kaikki kuitenkin on yhteistä, koska valtaosa asioista ei olisi onnistunut ilman toista. Ja meillä on vain yksi lapsi ja enempää ei tule kummallekaan, joten lapselle meidän omaisuus loppujen lopuksi kuitenkin menee.

Joten miten mä vien yli puolet ja mies on tyhmä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme