Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eräällä tuttavalla on kerrostaloasunnossaan kirjahylly

Vierailija
20.10.2019 |

Onko hyvä vai paha asia? Oli jopa yhtenä päivänä laskenut että hyllyssä oli noin 200 kirjaa, mutta käy kyllä kova sääli tän tuttavan laösia kun sitten aikanaan joutuvat heittämään sen kirjavuoden roskikseen. Ihmetytti ettei tämä ollut vielä itse siitä hankkiutunut eroon kun on elossa.

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Kodin täysi kirjahylly antaa lapselle elinikäistä etua”

https://yle.fi/uutiset/3-10455994

Vierailija
2/74 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi ihan hyvin olla kirjahylly jossa on vielä kirjojakin. Sitä ihmettelen että ne pitäisi heittää roskiin kun ne voi ihan hyvin antaa jollekin tai myös myydä eteenpäin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kerrostaloasunnossani kaksi kirjahyllyä täynnä kirjoja molemmat. Lapsia ei ole, en tiedä ketä pitäisi sääliä?

Vierailija
4/74 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fahrenheit 451 on fiktiivinen teos, joten en pitäisi kovinkaan todennäköisenä että lapsensa velvoitetaan hankkiutumaan niistä eroon. Voit lopettaa murehtimisen. Tuttavallesi ei myöskään niistä kirjoista tule ongelmia aiheutumaan.

Vierailija
5/74 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

200 kirjaa ei ole kovin paljon. Meillä on yksi pitkä seinä kirjahyllyä ja puhutaan useista tuhansista niteistä.

Vierailija
6/74 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wau! Saisko sulta nimmarin, kun sulla on noin eksoottisia tuttavia!

(Minulla on täällä neliössä kahdeksan kirjahyllyä, joissa on kirjoja kahdessa rivissä hyllyt täynnä, kaikkiaan useita tuhansia. Ja juu, kaikki on luettu myös, osa useampaankin kertaan)

Vierailija
7/74 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ikävältä. Oletko koittanut puhua asiasta tälle? Itse hankkiuduin kaikista omistamistani kirjoista eroon jo viitisen vuotta sitten, en edes jäänyt katsomaan mitä kirjoja ne oli kunhan ronskisti revin sivut irti ja pistin kierätyslaatikkoon. Keräsivät lähinnä vain pölyä hyllyssä ja toivat kotiin ahtauden tunnetta. Jos haluaa kirjoja lukea niin sitä varten Storytel, Bookbeat etc. Voi vaan lyödä kuulokkeet korvaan ja lähteä vaikka juoksulenkille.

Vierailija
8/74 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on täällä omakotitalossa kirjahylly, mutta siinä on vain muutama kirja piilotettuna kaappiin. Enemmän on esillä valokuvia ja valokuva-albumeita, ihan sellaisia vanhanaikaisia.

Vierailija
9/74 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjahyllyt on tulossa taas muotiin eli pitäkää vaan kiinni hyllyistänne.

Vierailija
10/74 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te kirjajeesustelijat olette idiootteja. Ei niitä kirjoja lueta, kunhan leikitään sivistynyttä. Ja hylly vie älyttömästi tilaa

Vierailija
11/74 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvokkaita mitä olen koskaan saanut on ukkini kirjat. Hänen kuoltuaan löytyä oikea aarreaitta ja tarinoita ja novelleja siivittää hänen omat hyvin nokkelat sivuhuomautukset joita on pienillä käsialalla rustannut sivujen reinoihin.

Hän ei ole oikestaan poissa vaan minulla osa hänestä mukanani, tälläkin hetkellä käsilaukussa kulkee mukana yksi. Hänellä oli aina paljon hyviä ja erillaisia näkökulmia ja minä saan niitä häneltä yhä vain lukemalla kirjoja jotka hän joskus säilöi kirjahyllyyn.

Vierailija
12/74 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äärimmäisen paha asia.

Vierailija
13/74 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitinen83 kirjoitti:

Te kirjajeesustelijat olette idiootteja. Ei niitä kirjoja lueta, kunhan leikitään sivistynyttä. Ja hylly vie älyttömästi tilaa

Sinä olet ketjun ainoa idiootti.

Vierailija
14/74 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännykkä on pahempi.

Vierailija
15/74 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjahyllyt on tulossa taas muotiin eli pitäkää vaan kiinni hyllyistänne.

Ehkä marginaali ilmiönä, mutta enemmistö pitää kiinni minimalismista ja niukkuudesta sillä se se jos mikä viestii paremmin ilmasto- ja ympäristötietoisuudesta kuin runsas tavaroiden paljous.

Vierailija
16/74 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjahylly? Hyi hel***ti! Laskee myös naapurien asuntojen arvoa!

Vierailija
17/74 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miulla on kirjahylly kerrostaloasunnossa. Suurin osa kirjoista on sellaisia, mitä voi hyvällä tuurilla löytyä antikvarteista, tai sellaisia vieraskielisiä, ettei kirjastosta niitä löydy.

18/74 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Seiskalla vielä vihjekuvat? Nappaa kuva ja lähetä se Seiskaan👍

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
19/74 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjat eivät ole ongelmajätettä kuten sinun muoviroinasi ja tekokuituvaatteesi. Moukka olet muutenkin.

Vierailija
20/74 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoja n 5000 kpl ja äänilevyt + CD: t päälle. Elämä hymyilee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan