Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa tehdä dna-testin, koska lapsi näyttää tuttavalta

Vierailija
20.07.2016 |

Mulle käy hyvin, että tehdään. Mutta se, että mies kuvittelee A) että voisin tehdä lapsen jonkun randomin kanssa, ja B) vielä valehtelisin miehen lapsen oleva hänen. Se on todella törkeä loukkaus minua kohtaan, eikä siitä ole paluuta entiseen.
Mies siis luulee, että koska lapsi ei selkeästi muistuta meitä kumpaakaan, niin lapsi ei voi olla hänen. Lapsi muistuttaa hieman tuttavaamme. Koitin selittää, että joskus lapsi perii esimerkiksi isoäitinsä tai isoisoisänsä ulkonäön. Tätä hän ei ostanut eikä tajunnut (miten tyhmä voi olla?!).
Mitäköhän tuollainen testi maksaa?

Kommentit (200)

Vierailija
121/200 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä antaisin miehen maksaa testin ja tekisin sen siis myös.

Ja laittaisin eropaperit vetämään (hyvä uhota, kun ei ole tilanteessa eikä kokemusta..), koska miksi olla suhteessa, jossa toinen voi uskoa, että mä oisin pettänyt ja vieläpä ilman ehkäisyä ja vieläpä olisin pokilla laittamassa mieheni elättämään toisen miehen lasta?

Puolet naisista pettää

Entäs sitten? Niin luultavasti miehistäkin. Mun ja mieheni parisuhde perustuu kuitenkin luottamukselle. Ja vaikka nyt sitten kävisikin niin, että pettäisin, niin ainakin pitäisin ehkäisystä huolta. Ja vaikka nyt kävisikin niin, että ehkäisy unohtuisi/pettäisi, niin vähintään mies luottaa siihen, että niin härskiä ei olisi, että vielä toisen miehen lapsen maksattaisin.

Ja jos mies uskoisi musta nuo kaikki kolme kohtaa, hän ei luottaisi muhun ja ennen kaikkea kaikkien näiden vuosien jälkeen hän ei myöskään tuntisi mua. Ja miksi mä olisin miehen kanssa, joka ei ole vuosien aikana vaivautunut edes tutustumaan muhun?

On naisia jotka pettää miestään kymmeniä vuosia. Kasvatuttaa lapsensa heillä.

Minä en ole sellainen ja mikäli mun mies uskoisi mun olevan, ei olisi enää mun mies.

Vierailija
122/200 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea sulle 😑 voin kertoa, että mustasukkaisuus vain pahenee iän myötä 😕

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/200 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä vainoharhaisia miehiä tässäkin ketjussa. Paras vaan jatkaa yksineloa ihan ilman parisuhdetta eikä ainakaan pidä mennä lisääntymään jos naiset kerran ovat noin epäluotettavia. Pääsee kaikki vähemmällä.

Kertoo kyllä miehen kyvystä valita itselleen puoliso ja lapsilleen äiti jos ei voi edes luottaa että lapset ovat omia.

Vierailija
124/200 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmeellisiä mielipiteitä naisilta. Että pitäisi vaan luottaa. Nainenhan voi hetken huumassa mennä sänkyyn jonkun vieraan miehen kanssa ja tulla raskaaksi. Oma puoliso ei voi käytännössä mitenkään varmistaa isyyttään muuten kuin isyystestillä.  Olen itse eronnut ja suhteesta paljastui sellaisia seikkoja, jotka ovat laittaneet miettimään isyystestien teettämistä lapsille. En halua elättää kenenkään muun lapsia, varsinkaan kun ei olle enää yhdessä entisen puolison kanssa. Pitäisi vissiin vaan luottaa eksän sanaan siitä että olen lasten isä...

Kannatan ehdottomasti isyystestien tekemistä rutiinitoimenpiteeksi lapsen syntymän yhteydessä.

Voi mitä isänrakkautta. Tuntuu pahalta lastesi puolesta, jos alat oikeasti vielä eron jälkeen suhaamaan dna-testien kanssa. Ilmeisesti et ole läheinen lapsiesi kanssa, kun elatukseen osallistuminen niin ärsyttää.

Vuoden isä, jep jep. Jos mun exä haluaisi tuollain irti elatuksen maksamisesta niin hänen pitäisi katsoa lastaan silmiin ja sanoa että en maksa elatusta koska en usko että olet minun. Sitten tehtäisi testi mutta hän ei enää ikinä näkisi lastaan ja lapsikin tietäisi syyn. Mies joka varmuudella on hänen isänsä on niin ison luokan kusipää että parempi elää ilman isää.

Sun tekstistä pääyellen on todennäköisempää että se lapsi on naapurin Pekan.

Ei mun naapurissa asu ketään Pekkaa

Vierailija
125/200 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä vainoharhaisia miehiä tässäkin ketjussa. Paras vaan jatkaa yksineloa ihan ilman parisuhdetta eikä ainakaan pidä mennä lisääntymään jos naiset kerran ovat noin epäluotettavia. Pääsee kaikki vähemmällä.

Kertoo kyllä miehen kyvystä valita itselleen puoliso ja lapsilleen äiti jos ei voi edes luottaa että lapset ovat omia.

No se on se 50/50 mahdollisuus saada se täysin epäluotettava puoliso. Joten kuin kolikkoa heittäisi.

Vierailija
126/200 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmeellisiä mielipiteitä naisilta. Että pitäisi vaan luottaa. Nainenhan voi hetken huumassa mennä sänkyyn jonkun vieraan miehen kanssa ja tulla raskaaksi. Oma puoliso ei voi käytännössä mitenkään varmistaa isyyttään muuten kuin isyystestillä.  Olen itse eronnut ja suhteesta paljastui sellaisia seikkoja, jotka ovat laittaneet miettimään isyystestien teettämistä lapsille. En halua elättää kenenkään muun lapsia, varsinkaan kun ei olle enää yhdessä entisen puolison kanssa. Pitäisi vissiin vaan luottaa eksän sanaan siitä että olen lasten isä...

Kannatan ehdottomasti isyystestien tekemistä rutiinitoimenpiteeksi lapsen syntymän yhteydessä.

Voi mitä isänrakkautta. Tuntuu pahalta lastesi puolesta, jos alat oikeasti vielä eron jälkeen suhaamaan dna-testien kanssa. Ilmeisesti et ole läheinen lapsiesi kanssa, kun elatukseen osallistuminen niin ärsyttää.

Vuoden isä, jep jep. Jos mun exä haluaisi tuollain irti elatuksen maksamisesta niin hänen pitäisi katsoa lastaan silmiin ja sanoa että en maksa elatusta koska en usko että olet minun. Sitten tehtäisi testi mutta hän ei enää ikinä näkisi lastaan ja lapsikin tietäisi syyn. Mies joka varmuudella on hänen isänsä on niin ison luokan kusipää että parempi elää ilman isää.

No Jorma sitten tai Tauno, tai Rauno.

Vierailija
127/200 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se on se 50/50 mahdollisuus saada se täysin epäluotettava puoliso. Joten kuin kolikkoa heittäisi.

No todennäköisyys sille, että nainen antaisi miehen kasvattaa toisen miehen lapsen omanaan, on kyllä varmasti isompi kuin 50/50.

Siitä, että pettää on vielä aika pitkä matka tuollaiseen petokseen.

Vierailija
128/200 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä ainakin minustakin otettiin verinäyte samalla kun miehestä ja pojasta. Vertaavat sitten pojan markkereita kumpaankin vamhempaan. Hauska oli seurata taulukosta että tuon on perinyt minulta ja tuon sinulta.

Kyllä minäkin loukkaannuin kun mies halusi isyystestin. Pidin sitä hervottoman isona henkisenä keskarina ja epäluottamuslauseena. Suostuin kuitenkin kun ajattelin että muuten se rääkkää itseään ajatuksella, miksi en suostunut, onko lapsi hänen jne. Hän sai sellaisen lastillisen kaakkaa niskaan edellisessä liitossaan (narsisti ex murskannut psyyken pala palalta ja vienyt erossa lapsen, tästä toki vuosia vuosia aikaa ja terapiaa jne) että ymmärrän kyllä vainoharhaisuuden. Vaikka loukkaavaa se välillä on, olen yrittänyt muistaa että kyseessä on pahoin traumatisoitunut ihminen, joka vastavuoroisesti ymmärtää minun persoonallisia vammailujani.

Nyt kun poika on vuoden ikäinen, on kuin ilmetty isänsä, että testittäkin aika selkeä tapaus, ja minä autaasti unohtanut koko testin herättämät tuntemukset, vaikka ne synnytyksen jälkeisissä hormooneissa oli aika massiiviset.

Vierailija
129/200 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain ihmeen syystä Suomessa tämä ei ole pakollista niinkuin pitäisi olla, en ymmärrä Suomen jälkeenjäänyttä yhteiskuntaa, on jo maita jossa :

-Naimisiin meno EI tarkoita yhtään mitään omaisuuden jakoon, molemmilla on oma omaisuus edelleen

-DNA testit on yleinen käytöntö

Jos nyt edelleen about 2020-luvulla joku ei tee omaisuudesta poissulkevaa avioehtoa ja DNA testiä, pidän heitä lähinnä tyhminä hyväuskoisina hölmöinä ja minun varmoina tulevina asiakkaina 10-30 vuoden sisällä.

Vierailija
130/200 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin hyvin sanottu.

Vierailija
131/200 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilu peli myös lapselle, olisi tehdä testit kaikille lapsille.  Miksi loukkaantua, mitä pahaa testissä on. Sillä varmistetaan myös ettei vauva ole sairaalassa vaihtunut.  Monet lapset tuntevat erilaisuutta, ja joskus näin on käynytkin, että "isä" ei olekaan oikea isä.

Vierailija
132/200 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa selvittää myös lakiasioita , elatusvelvollisuus ei lopu vaikka ei olekaan biologinen vanhempi jos syntymästä on yli vuosi ja eikä ole aiemmin asiaa kiistänyt. Tästä on mediassakin ollut juttua aiemmin.

Vierailija
133/200 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä oli mahdollisuus vaatia dna-testi kun tarvitsi tunnustaa isyys. Nyt sitten valittaa että lapsi ei ole hänen koska HÄN EI HALUA TUHLATA RAHAA. Kiva asenne, voi prkle. Ap on tuhlannut yli kolme vuotta nyt sitten pas*aan ihmiseen joka välittää vain itsestään ja rahasta. Vaadi ap niin isot elarit että tuntuu.

Vierailija
134/200 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mammat taas tasa-arvon asialla.

Itse ainakin kirjoitin, että mies voi ihan vapaasti testauttaa, mutta hoitaa koko asian itse. Nythän mies ei tee kuin valittaa eikä saa edes aikaa varattua testeihin. Luulisi, että kolmen vuoden aikana olisi päässyt puheista tekoihin.

Mites muuten sinulla, onko testettu, että isänä pitämäsi on oikeasti isäsi? Jos vaikka äitisi onkin ollut anteliasta sorttia.

Vierailija
135/200 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen lapsi teillä on? Pienellä ulkonäkö muuttuu vielä pitkään.

Älä ole huolissasi testin hinnasta tai missä sen voi teettää, miehesi pystyy hoitamaan ne. Vaadi vain sen verran, että et suostu mihinkään nettitesteihin.

Mies voi varata samalla itselleen ajan sukupuolitesteihin. Ethän sinäkään voi olla varma, etteikö mies olisi käynyt vieraissa.

Lapsi on 3v. Alusta asti mies on sanonut, ettei lapsi muistuta häntä ja kuulemma päivä päivältä muistuttaa vähemmän.

Ap

Pakko sun on jättää se tyyppi ja heti. Arvaa millaista lapselle on kuulla "isin" koko ajan sanovan ettei ole hänen lapsensa. Sairasta. Hän ei varmaan halua olla teidän kanssa tai halua nyt lasta kun keksii oljenkorsia. Mitäs sit kun on varmuudella hänen lapsi, alkaako väittää että testi oli väärässä. Erotkaa.

Voi taivaan vallat, mitä neuvoja taas. Eli pelkistettynä: toimi nopeasti, älä ajattele mitään, toimi seurauksista välittämättä. Älä vaan koetakaan selvitä ongelmista neuvottelemalla, ei se on tyhmää. Lähde ovet paukkuen, se on järkevää. 

Ovatko nämä kirjoittajat jo päässeet alakoulusta?

Vierailija
136/200 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärpix kirjoitti:

En ymmärrä miksi naiset ottavat isyystestin henkilökohtaisena loukkauksena. Itse päätin jo teini-ikäisenä, että tulen tekemään sata varmasti isyystestin, jos joskus olen tulossa isäksi. Riippumatta siitä, mitä tuleva äiti on asiasta mieltä. Tätä seikkaa tuki se, että tilastojen mukaan vakituisessa parisuhteessa alkunsa saaneista lapsista, joka 6. onkin jonkin muun siittämä. Toisin sanoen, joka 6. isä on tietämättään isä. Se on vähän sama kuin olisi 6 naisen joukko. Todettaisiin, että jollakin teistä on rintasyöpä. Voit mennä vapaaehtoisesti testiin ja sitä kautta mahdollisesti pelastautua. Tyhmä kieltäytyisi testistä. Samoin on isyystestin kohdalla. Voihan nainen olla vaikka tietämättään sammuneena laitettu raskaaksi tms. Yleensä toki syy perinteinen = lipsahdus pikkujouluissa, inva-wc:ssä, risteilyssä, ex:n kanssa, jotain sekoilua random tyypin kanssa jne.

Onhan myös sinun isäsi testattu, onko hän oikeasti isäsi? Kovin moni mies vaatii tulevan lapsen äidiltä lapsen isyyden testausta, mutta ei sano mitään omasta äidistään ja isästään. Vielä ei ole myöhäistä tehdä testiä sinunkaan osalta, jos isäsi on elossa.

Vierailija
137/200 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fiksu mies, sen nyt teetättää jokainen älykäs mies aina, eihän sitä voi olla koskaan varma.

Parempi katsoa kuin katua.

Onko isäsi fiksu ja älykäs mies vai tyhmä?

Vierailija
138/200 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä antaisin miehen maksaa testin ja tekisin sen siis myös.

Ja laittaisin eropaperit vetämään (hyvä uhota, kun ei ole tilanteessa eikä kokemusta..), koska miksi olla suhteessa, jossa toinen voi uskoa, että mä oisin pettänyt ja vieläpä ilman ehkäisyä ja vieläpä olisin pokilla laittamassa mieheni elättämään toisen miehen lasta?

Puolet naisista pettää

Niin petti äitisikin isästä puhumattakaan.

Vierailija
139/200 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tee ihmeessä se testi niin lapsi voi ehkä päästä nauttimaan isästään ja isä lapsestaan.Tosin minä en kahtele si moista paskaa päivääkään, pitäähän tuo asia siis selvittää elatusmaksujenkin tähden.

Vierailija
140/200 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No Jorma sitten tai Tauno, tai Rauno.

Entä jos pidänkin Sirpasta 😉

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi