Tuntuu ettei mua haluttais asiakkaaksi
Olen käynyt pitkän aikaa lähikaupassani lähes päivittäin ostoksilla .
No eilen olin illalla ja yks myyjä totesi että oot taas täällä ostoksilla , totesin että niin oonkin. Sitten hän totesi että luojan kiitos ettei hän ole nyt kassalla. Mä olin vaan että olenko mä niin hankala asiakas.. no hän toteaa että onhan niitä hankalempiakin , mutta oothan sä tosi puhelias. No se on totta .. kysyin että oliko sitten tullut jotain valituksia / palautetta . Ei ollut tullut hänen mukaansa ainakaan, mä sitten siihen , eihän tässä nyt mitään ongelmaa ole , toki mä haluan että mulle sanotaan jos jtn on.
Tää oli jotenkin tosi outoa😑
Kommentit (87)
Pitääkö mun vaihtaa kauppaa vai mennä harvemmin
Sinua ei haluta sinne enää. Mene jonnekin muualle hengailemaan.
Kuulostaa himpun keksityltä, varmasti on ikäviä asiakkaita, mutta ei ne kassat sano miten ärsyttää kun joku puheripulipotilas joka helkutin päivä käy ostoksilla. Ne voi ajatella noin, mutta ei sitä sanota ääneen että taasko olet täällä.
Sehän on skitson merkki kun käy ostamassa monta kertaa päivässä/illassa aina yhden tuotteen kerralla.
Ei ne työntekijät jouda sinua ap viihdyttämään tämän tästä. Ei ne työntekijät sun ystäviä ole.
Tee valitus myyjän käytöksestä, tuohan joutaisi saada puhuttelun esimieheltä/kauppiaalta
Vierailija kirjoitti:
Tee valitus myyjän käytöksestä, tuohan joutaisi saada puhuttelun esimieheltä/kauppiaalta
Oletko skitso?
Vierailija kirjoitti:
Sinua ei haluta sinne enää. Mene jonnekin muualle hengailemaan.
Mä käyn ostamassa siellä joka päivä jotain. En mä siellä ruokakaupassa huvikseen käy
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa himpun keksityltä, varmasti on ikäviä asiakkaita, mutta ei ne kassat sano miten ärsyttää kun joku puheripulipotilas joka helkutin päivä käy ostoksilla. Ne voi ajatella noin, mutta ei sitä sanota ääneen että taasko olet täällä.
Mulle tultiin sanomaan niin oikeasti eilen.
Vierailija kirjoitti:
Sehän on skitson merkki kun käy ostamassa monta kertaa päivässä/illassa aina yhden tuotteen kerralla.
Sanoinko monta kertaa illassa , tai monta kertaa päivässä . Päivittäin käyn yleensä . Enkä mä nyt yhtä tuotetta käy hakemassa. Ja onko siinä joku raja kuinka monta kertaa käy
Vie rahasi sinne missä sinua arvostetaan
Vierailija kirjoitti:
Ei ne työntekijät jouda sinua ap viihdyttämään tämän tästä. Ei ne työntekijät sun ystäviä ole.
Joo mä saatan puhua niille mutta menen sinne ostoksien takia en siks että menisin häiriköimään.
Vierailija kirjoitti:
No kieltämättä olisi aiheellista, toki olis vähän hankalaa ehkä käydä jatkossa koska kyseinen myyjä taatusti tietäisi keneltä se palaute on tullu
Ei nykyajan kassatypykät osaa enää sellaista perinteistä kassakeskustelua. Ahdistuvat raukat heti jos joku jotain muutakin sanoo kuin että hei.
Eikä ketään toivota asiakkaaksi minnekään, asiakas on riesa jota ilman olisi paljon kivampi tehdä töitä. Kävin tuossa lähi-Salessa niin siellä oli naama nyrpällään kassaneiti jo valmiiksi ja sitten kun huomasin, että ranskispussista olikin sauma auki ja sanoin myyjälle, niin hän tuhahti ja lähti mitään sanomatta viipottamaan jonnekin. Kävin sitten itse vähin äänin hakemassa ehjän pussin, kun olin ranuista jo maksanut.
Vierailija kirjoitti:
Vie rahasi sinne missä sinua arvostetaan
No käyn tuossa koska siellä on edullista. Kookauppa on toinen joka oikeastaan saman matkan päässä enkä sinne halua onhan se kalliimpi kuin lidl
Nosto