Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deittipalsta-aktiivit, kertokaa miten on sujunut! Miehet eritoten

Vierailija
19.07.2016 |

Kuulin että osa on palstoilla aktiivinen vuosia! Ja saattaa melkein jatkuvasti käydä kokemassa verkot päivittäin. Kysymyksiä:

- milloin aloitit nettideittailun?
- kuinka monella eri palstalla sinulla on profiili? Mitkä palstat?
- kuinka monta profiilia sinulla on yhteensä?
- onko kuva ja onko se omasi? Entä tuore?
- onko profiilitekstiä?
- kuinka paljon teet yhteydenottoja viikossa?
- paljonko saat asiallisia vastauksia?
- monetko treffit takana?
- kuinka moni tapailu on johtanut seksiin?
- entä suhteeseen?
- miten jaksat motivoitua, vai onko ollut hauskaa?

Kertokaa mielellään sellaistakin, mitä en osannut kysyä.

Itse olen nainen 38 v. aloittamassa nettideittailua.

Kommentit (200)

Vierailija
121/200 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

120, Tinder on sun paikkas. Yliopistokaupungeissa paljon korkeasti koulutettuja naisia. Sitä en osaa sanoa, ovatko seksin vai parisuhteen perään. Kannattaa kokeilla.

Vierailija
122/200 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt just aloitettiin tänään keskusttelu yhden mukavan

miehen kanssa matkoista ja töistä, ja nyt minuutti sitten tuli kutsu ulos. Vastaan että, joo toki miksei! Ja nyt voi sitten millon vaan sopia sopivan päivän. Näin se on mennyt lukuisat kerrat.

N30

Sähän kerroit jo ylempänä, että olet positiivinen, hoikka ja ilmeisesti myös lapseton. Eli täysin normaali suomalainen nainen, jolla ei ole mitään vaikeuksia saada laadukasta miesseuraa. 

Kun naisilla taas yskii tämä tasojen hallinta, niin miehen pitää taas tuoda objektiivisuus kehiin. Käydäänpäs nyt läpi

Tässä on kaunis nainen:

http://www.fashiongonerogue.com/wp-content/uploads/2015/11/Miranda-Kerr…

Tässä on TAVALLINEN NAINEN:

http://static.iltalehti.fi/viihde/amandapysty2110TK_vi.jpg

Ja toi ylempänä ylen jutussa ollut nainen on sitten se ruma nainen, eikä mikään tavallinen.

Ja näin.  Olkaa hyvä.

Tämä linkkaamasi Amanda puolestaan on kaikin puolin kaunis nainen - ei poikkeuksellisen kaunis mutta kuitenkin suomalaisista naisista varmasti ylimmän 5 prosentin joukossa. Ei missään nimessä mikään "tavallinen", vaikka Mirandalle häviääkin.

En ole tuo jonka tuon alkuperäisen kirjoitti, mutta sanoisin Amandan kuuluvan siihen joukkoon, jota on ainakin 30 % naisista. Ei hän yllä Suomen 5 % kauneimman joukkoon millään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/200 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 26-vuotias nainen ja Tinderissä. Tulos on se, että matcheja tulee jonkun verran, mutta treffeille en kelpaa. Ilmeisesti siellä on niin paljon tarjontaa kauniista naisista, että ehkä se on liian pinnallinen paikka minulle. Suomi24:ssä olisi profiili ilman kuvaa, mutta sain viestejä vain näiltä spämmääjiltä ja seksinvonkaajilta. Esittelyteksti oli mielestäni hyvä.

Muutaman kerran olen päässyt treffeille asti joko Tinderissä tai suomi24:ssa, mutta treffikumppanit ovat olleet ihan oikeasti todella outoja. Yksikin herra haukkui harrastukseni höpöhöpöhommaksi. Että näin.

Et kelpaa treffeille, mutta oot ollut muutaman kerran treffeillä. Jännä. Voin antaa vinkin miten päästä naisena tinderissä treffeille: muutaman naispuolisen ystävän kanssa selaatte ja arviotte tinder-miehiä. Jos mies saa kavereiltasi huonot arviot, laita tykkäystä. Näin saat todennäköisesti saaliiksi miehiä, jotka saavat vain vähän tykkäyksiä ja pääset varmemmin treffeille

No pääsen, mutta jos saan sadasta miehestä sinne treffeille ehkä kaksi, niin ei se hirveän hyvin ole. Ja minä en halua treffeille niiden superkomeiden pleijereiden kanssa, vaan ihan tavallisten miesten. Näille myös painan sydäntä, mutta en ilmeisesti kelpaa niille. :) Tähän tulee varmaan joku vänkäämään, että hän miehenä ei ole päässyt yhdenkään kanssa treffeille, että en saa marista. Ihan sama, marisen silti! ;)

Kaksi sadasta on mun mielestä aika hyvin. No kuitenkin jos haluat osuutta suuremmaksi niin tykkäile vähän rumemmista. En nyt siis tarkoita mitään elämänkoululaisia vaan fiksun oloisia tavismiehiä, jotka ovat vähän rumia

Tykätty on. Näiden muutaman kanssa sitten on päästy treffeille, mutta ehkä minä sitten ole nirso, kun minulle ei kelvannut mies joka arvosteli mun harrastuksia, yksi yritti heti kouria ja kerran eräs tuli paikalle humalassa. :D

Okei ehkä sulla sitten vain on ollut huonoa tuuria. Ei tietenkään tuollaisia miehiä pidä jaksaa

Kuule, tuollaisia miehiä on deittisivut täynnä! Se, että treffionneaan valittavalle naiselle ehdotetaan riman laskua, tarkoittaisi monessa tapauksessa juuri sitä että lähtisi tuollaisten kelkkaan. Mieti sitä seuraavan kerran kun kadehdit naisia siitä kuinka he saavat paljon iskuyrityksiä. Sillä on ehkä kuitenkin vähän väliä, minkälaisilta ihmisiltä ne yritykset tulevat.

Naisissa on paljon vähemmän hajontaa kuin miehissä, molempiin suuntiin. Siksi teidän miesten voi olla vaikea kuvitella, kuinka kamalia jotkut teistä ovat - naisista kun puuttuu niitä kamalimpia miehiä vastaavat otukset melkein kokonaan.

Tuo viimeinen kappale on niin totta. Suurin osa naisista alkaa olla vähintään AMK käyneitä maailmanmatkailijoita, jotka ovat myös ulkonäöltään ihan mukiin meneviä. Kuten tänne jo aikaisemmin kirjoitin näin vähän alle keskitason miehenä on todella vaikeaa päästä edes treffeille. Mikähän sit mahtais olla se oikea väline deiteille pääsyyn, en kuitenkaan mistään lähiräkälälstä mitään ongelmatapausta haluais.

Av-palsta. Lähe mun kansa treffeille.

Mihin mennään?

Helsingissä johonkin kivaan puistoon?

En ole valitettavasti Helsingistä. Mut tulen käymään siellä ens ke tai to tai pe, lähdetkö kahviseuraksi tai miksei jäätelölle johonkin "kivaan puistoon"?

Mistäpäin olet? Torstaina voisi vaikka käydäkin.

No olen kyllä "liian" kaukaa :) mut uusien ihmisten tapaaminen ei ole multa mitään pois, että sinänsä... Voin järjestää asiat niin, että torstaina olis muutama tunti aikaa.

Kysyin sillä, että olen menossa Keski-Suomeen käymään nyt viikonloppuna ja jossain vaiheessa myös Pohjanmaalla. Mutta joo, ei ole mun tapaista tapailla Av-ukkoja, mut menkööt nyt! 

No asun tuolla Pohjanmaalla päin... nyt olen tosin muualla. Mihin aikaan sulle sopis ja minkä ikäinen olitkaan? Mä olen 30 vee.

26v. Viiden, kuuden kieppeillä.

Voihan nenä. Aikas iso ongelma tulee kotiin pääsyyn tai sanotaanko taloudellinen pohdinta. Junalla pääsee hienosti, koska tahansa hintaan 40e. Bussilla kello 23 lähtö mutta 30e halvempi. Eli otanko riskin ja tapaan sut ja jään odottelemaan bussia tuonne iltaan / yöhön saakka... Oletko niin hyvää seuraa, että lyhyen tapaamisen vuoksi sut kannattaa treffata?

En pysty tapaamaan aiemmin, koska työt. Enkä mä osaa sanoa olenko tapaamisen arvoinen. Saattaa olla, että sinusta en ollenkaan. Ehkä sitten kannattaa jättää väliin.

Vierailija
124/200 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 26-vuotias nainen ja Tinderissä. Tulos on se, että matcheja tulee jonkun verran, mutta treffeille en kelpaa. Ilmeisesti siellä on niin paljon tarjontaa kauniista naisista, että ehkä se on liian pinnallinen paikka minulle. Suomi24:ssä olisi profiili ilman kuvaa, mutta sain viestejä vain näiltä spämmääjiltä ja seksinvonkaajilta. Esittelyteksti oli mielestäni hyvä.

Muutaman kerran olen päässyt treffeille asti joko Tinderissä tai suomi24:ssa, mutta treffikumppanit ovat olleet ihan oikeasti todella outoja. Yksikin herra haukkui harrastukseni höpöhöpöhommaksi. Että näin.

Et kelpaa treffeille, mutta oot ollut muutaman kerran treffeillä. Jännä. Voin antaa vinkin miten päästä naisena tinderissä treffeille: muutaman naispuolisen ystävän kanssa selaatte ja arviotte tinder-miehiä. Jos mies saa kavereiltasi huonot arviot, laita tykkäystä. Näin saat todennäköisesti saaliiksi miehiä, jotka saavat vain vähän tykkäyksiä ja pääset varmemmin treffeille

No pääsen, mutta jos saan sadasta miehestä sinne treffeille ehkä kaksi, niin ei se hirveän hyvin ole. Ja minä en halua treffeille niiden superkomeiden pleijereiden kanssa, vaan ihan tavallisten miesten. Näille myös painan sydäntä, mutta en ilmeisesti kelpaa niille. :) Tähän tulee varmaan joku vänkäämään, että hän miehenä ei ole päässyt yhdenkään kanssa treffeille, että en saa marista. Ihan sama, marisen silti! ;)

Kaksi sadasta on mun mielestä aika hyvin. No kuitenkin jos haluat osuutta suuremmaksi niin tykkäile vähän rumemmista. En nyt siis tarkoita mitään elämänkoululaisia vaan fiksun oloisia tavismiehiä, jotka ovat vähän rumia

Tykätty on. Näiden muutaman kanssa sitten on päästy treffeille, mutta ehkä minä sitten ole nirso, kun minulle ei kelvannut mies joka arvosteli mun harrastuksia, yksi yritti heti kouria ja kerran eräs tuli paikalle humalassa. :D

Okei ehkä sulla sitten vain on ollut huonoa tuuria. Ei tietenkään tuollaisia miehiä pidä jaksaa

Kuule, tuollaisia miehiä on deittisivut täynnä! Se, että treffionneaan valittavalle naiselle ehdotetaan riman laskua, tarkoittaisi monessa tapauksessa juuri sitä että lähtisi tuollaisten kelkkaan. Mieti sitä seuraavan kerran kun kadehdit naisia siitä kuinka he saavat paljon iskuyrityksiä. Sillä on ehkä kuitenkin vähän väliä, minkälaisilta ihmisiltä ne yritykset tulevat.

Naisissa on paljon vähemmän hajontaa kuin miehissä, molempiin suuntiin. Siksi teidän miesten voi olla vaikea kuvitella, kuinka kamalia jotkut teistä ovat - naisista kun puuttuu niitä kamalimpia miehiä vastaavat otukset melkein kokonaan.

Tuo viimeinen kappale on niin totta. Suurin osa naisista alkaa olla vähintään AMK käyneitä maailmanmatkailijoita, jotka ovat myös ulkonäöltään ihan mukiin meneviä. Kuten tänne jo aikaisemmin kirjoitin näin vähän alle keskitason miehenä on todella vaikeaa päästä edes treffeille. Mikähän sit mahtais olla se oikea väline deiteille pääsyyn, en kuitenkaan mistään lähiräkälälstä mitään ongelmatapausta haluais.

Av-palsta. Lähe mun kansa treffeille.

Mihin mennään?

Helsingissä johonkin kivaan puistoon?

En ole valitettavasti Helsingistä. Mut tulen käymään siellä ens ke tai to tai pe, lähdetkö kahviseuraksi tai miksei jäätelölle johonkin "kivaan puistoon"?

Mistäpäin olet? Torstaina voisi vaikka käydäkin.

No olen kyllä "liian" kaukaa :) mut uusien ihmisten tapaaminen ei ole multa mitään pois, että sinänsä... Voin järjestää asiat niin, että torstaina olis muutama tunti aikaa.

Kysyin sillä, että olen menossa Keski-Suomeen käymään nyt viikonloppuna ja jossain vaiheessa myös Pohjanmaalla. Mutta joo, ei ole mun tapaista tapailla Av-ukkoja, mut menkööt nyt! 

No asun tuolla Pohjanmaalla päin... nyt olen tosin muualla. Mihin aikaan sulle sopis ja minkä ikäinen olitkaan? Mä olen 30 vee.

26v. Viiden, kuuden kieppeillä.

Voihan nenä. Aikas iso ongelma tulee kotiin pääsyyn tai sanotaanko taloudellinen pohdinta. Junalla pääsee hienosti, koska tahansa hintaan 40e. Bussilla kello 23 lähtö mutta 30e halvempi. Eli otanko riskin ja tapaan sut ja jään odottelemaan bussia tuonne iltaan / yöhön saakka... Oletko niin hyvää seuraa, että lyhyen tapaamisen vuoksi sut kannattaa treffata?

En pysty tapaamaan aiemmin, koska työt. Enkä mä osaa sanoa olenko tapaamisen arvoinen. Saattaa olla, että sinusta en ollenkaan. Ehkä sitten kannattaa jättää väliin.

No haluatko vaihtaa muutaman sanan sähköpostin välityksellä? Jokainen ihminen on laulun arvoinen ;) mietin vaan miten jaksan odotella sitten monta tuntia sitä bussia...

gmail: av.ukko

Laita viestiä, jos haluat.

Vierailija
125/200 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miehen kanssa matkoista ja töistä, ja nyt minuutti sitten tuli kutsu ulos. Vastaan että, joo toki miksei! Ja nyt voi sitten millon vaan sopia sopivan päivän. Näin se on mennyt lukuisat kerrat.

N30

Sähän kerroit jo ylempänä, että olet positiivinen, hoikka ja ilmeisesti myös lapseton. Eli täysin normaali suomalainen nainen, jolla ei ole mitään vaikeuksia saada laadukasta miesseuraa. 

Kun naisilla taas yskii tämä tasojen hallinta, niin miehen pitää taas tuoda objektiivisuus kehiin. Käydäänpäs nyt läpi

Tässä on kaunis nainen:

Ja toi ylempänä ylen jutussa ollut nainen on sitten se ruma nainen, eikä mikään tavallinen.

Ja näin.  Olkaa hyvä.

Tämä linkkaamasi Amanda puolestaan on kaikin puolin kaunis nainen - ei poikkeuksellisen kaunis mutta kuitenkin suomalaisista naisista varmasti ylimmän 5 prosentin joukossa. Ei missään nimessä mikään "tavallinen", vaikka Mirandalle häviääkin.

En ole tuo jonka tuon alkuperäisen kirjoitti, mutta sanoisin Amandan kuuluvan siihen joukkoon, jota on ainakin 30 % naisista. Ei hän yllä Suomen 5 % kauneimman joukkoon millään.

Vaikka näin olisikin, kauneinta 30 prosenttia ei kuitenkaan ole järkevää nimittää tavallisiksi. Tavallinen on se nainen, jota kauniimpia on noin 50% ja rumempia samoin 50%, ja sitten X määrä muita naisia hänen kummaltakin puoleltaan. Amanda on kirkkaasti paremman näköinen kuin tuo joukko (johon mm. itse kuulun, enkä silti vielä minäkään suostu ottamaan harteilleni "ruman" viittaa, koskapa en selkeästikään sellainen ole).

t. Se jolle vastasit

Vierailija
126/200 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N30

Tässä on kaunis nainen:

Ja näin.  Olkaa hyvä.

Vaikka näin olisikin, kauneinta 30 prosenttia ei kuitenkaan ole järkevää nimittää tavallisiksi. Tavallinen on se nainen, jota kauniimpia on noin 50% ja rumempia samoin 50%, ja sitten X määrä muita naisia hänen kummaltakin puoleltaan. Amanda on kirkkaasti paremman näköinen kuin tuo joukko (johon mm. itse kuulun, enkä silti vielä minäkään suostu ottamaan harteilleni "ruman" viittaa, koskapa en selkeästikään sellainen ole).

t. Se jolle vastasit

Juu en ottanutkaan siihen kantaa onko hän tavallinen. Kaunis hän on ehdottamasti, muttei siis mielestäni Suomen 5 % kauneimman joukossa. En ehkä sotkis Gaussia tähän kauneuden määrittelyn, mun mielestä kauniita on enemmän kuin rumia noin yleensä eli normaalijakauma ei kyl päde tässä asiassa.

Vierailija
127/200 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikkuus on nykyään sen verran harvinaista, että olemalla hoikka pääsee samantien tuonne A.Harkimo tasolle. Eipä miehiä kiinnosta onko se naama kovinkaan kummoinen kunhan kroppa on kunnossa. 

Vierailija
128/200 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus 2000 paikkeilla

Ei yhdelläkään palstalla, mutta tinderprofiili on, sekä hot&not

Tällä hetkellä 2

Useita kuvia, aikaväli pari viikkoa - pari vuotta. Kuvat omia, osa ammattikuvaajan ottamia.

- onko profiilitekstiä?

On, paikkansapitävä kuvaus itsestäni

Tinderistä matcheja napsuu 0-2, Hot&notista ei nykyään yhtään. Jälkimmäinen meni aivan paskaksi uudistuksen jälkeen ja matcheja ei taida enää saada kuin rahalla. Yleensä pistän matchille heti viestiä, jos ei ole joku harhanaputtelu. Tinder ei itse asiassa tuota matcheja tasaisesti, vaan aluksi niitä tulee enemmän ja jossain vaiheessa ne hyytyvät lähes täysin. Profiilin resetointi auttaa ja se pitää tehdän kerran parissa kuukaudessa.

N. 30% viesteistä. N. 70% naisista ei vastaa koskaan mitään.

Vuoden aikana arviolta 10.

Yksi. Lisäksi 5 vuoden aikana 2 muuta, jotka tapasin muilla nettipalstoilla.

- entä suhteeseen?

Suomessa näyttää olevan 0 vapaata naista, joilla olisi sellaiset ominaisuudet, että voisin harkita parisuhdetta.

Aluksi yritin etsiä naista suhteeseen (älykäs, tavis tai nörttityyppinen, monogaaminen, ei vihreä, vasemmistolainen tai feministi, yhteisiä harrastuksia ja arvomaailma) ja swaippasin todella valikoiden. Metodilla ei tullut juurikaan matcheja. Kevensin huomattavasti vaatimuksia, ja nyt treffailen treffailemisen ilosta odottamatta mitään ihmeempää. On ihan hauska tututustua uusiin ihmisiin, ja joskus kemiatkin kohtaavat. Lisäksi olen oppinut taitoja, joita voin hyödyntää, jos joskus tulee oikeasti parisuhdemielessä kiinnostava nainen vastaan. Neljä vuotta eron jälkeen vedetty tällä tavalla ja jos ei ketään jonka kanssa syntyisi parisuhde tule vastaan seuraavaankaan neljään vuoteen, harkitsen muuttamista ulkomaille tai ulkomaisen naisen ottamista. Elämässä olisi nimittäin tilaa vielä parille lapsellekin.

Vierailija
129/200 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap,

Kun aloitat sen nettideittailun... Saat paljon viestejä miehiltä. Ole kuitenkin itse aktiivinen ja katso rauhassa mielenkiintoiset tapaukset. Anna sen tehdä virhe tai kaksi... Millainen mies sanoo oikeasti kaikki ne asiat, jotka juuri sinä tahdot kuulla? 38v elämänkokemuksella tiedät kyllä mitä tarkoitan.

Vierailija
130/200 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N30

Tässä on kaunis nainen:

Ja näin.  Olkaa hyvä.

Siis HETKINEN. Miranda Kerr on sen tason nainen, jota et kohtaa koskaan missään suomalaisessa palvelussa, et edes Helsingissä - siellä toki kauniita muttei tuollaisia malleja. Joten unohda1

Amanda Harkimo ei ole TAVIS, vaan hänet haluaisi suurin osa miehistä ja antaisi pisteitä varmaankin 9-10 kouluarvosanoilla.

Linkkaan tähän ihan randomisti poimimani kuvan oikeasti TAVALLISESTA naisesta, jollaisia esim. Suomi24 on täynnä. http://2.bp.blogspot.com/-PUBbFG3dIdo/VpjhzQ3LRyI/AAAAAAAAATg/igwB5r9P8…

Miehet, jotka etsivät siis "tavallista" Amandaa eivät tule sitä löytämään, sillä hänen näköiselleen kelpaavat vain alfat. Herätkäähän nyt todellisuuteen!

Vierailija
131/200 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
132/200 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus 2000 paikkeilla

Ei yhdelläkään palstalla, mutta tinderprofiili on, sekä hot&not

Tällä hetkellä 2

Useita kuvia, aikaväli pari viikkoa - pari vuotta. Kuvat omia, osa ammattikuvaajan ottamia.

- onko profiilitekstiä?

On, paikkansapitävä kuvaus itsestäni

Tinderistä matcheja napsuu 0-2, Hot&notista ei nykyään yhtään. Jälkimmäinen meni aivan paskaksi uudistuksen jälkeen ja matcheja ei taida enää saada kuin rahalla. Yleensä pistän matchille heti viestiä, jos ei ole joku harhanaputtelu. Tinder ei itse asiassa tuota matcheja tasaisesti, vaan aluksi niitä tulee enemmän ja jossain vaiheessa ne hyytyvät lähes täysin. Profiilin resetointi auttaa ja se pitää tehdän kerran parissa kuukaudessa.

N. 30% viesteistä. N. 70% naisista ei vastaa koskaan mitään.

Vuoden aikana arviolta 10.

Yksi. Lisäksi 5 vuoden aikana 2 muuta, jotka tapasin muilla nettipalstoilla.

- entä suhteeseen?

Suomessa näyttää olevan 0 vapaata naista, joilla olisi sellaiset ominaisuudet, että voisin harkita parisuhdetta.

Aluksi yritin etsiä naista suhteeseen (älykäs, tavis tai nörttityyppinen, monogaaminen, ei vihreä, vasemmistolainen tai feministi, yhteisiä harrastuksia ja arvomaailma) ja swaippasin todella valikoiden. Metodilla ei tullut juurikaan matcheja. Kevensin huomattavasti vaatimuksia, ja nyt treffailen treffailemisen ilosta odottamatta mitään ihmeempää. On ihan hauska tututustua uusiin ihmisiin, ja joskus kemiatkin kohtaavat. Lisäksi olen oppinut taitoja, joita voin hyödyntää, jos joskus tulee oikeasti parisuhdemielessä kiinnostava nainen vastaan. Neljä vuotta eron jälkeen vedetty tällä tavalla ja jos ei ketään jonka kanssa syntyisi parisuhde tule vastaan seuraavaankaan neljään vuoteen, harkitsen muuttamista ulkomaille tai ulkomaisen naisen ottamista. Elämässä olisi nimittäin tilaa vielä parille lapsellekin.

Ikäsi?

Vierailija
133/200 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena sanoisin, että suurin osa niistä miesten viesteistä on niin ala-arvoisia, ettei niihin yksinkertaisesti voi vastata mitään. Tyyliin "Seisoo ;)"    So?

Vierailija
134/200 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N30

Tässä on kaunis nainen:

Ja näin.  Olkaa hyvä.

t. Se jolle vastasit

Juu en ottanutkaan siihen kantaa onko hän tavallinen. Kaunis hän on ehdottamasti, muttei siis mielestäni Suomen 5 % kauneimman joukossa. En ehkä sotkis Gaussia tähän kauneuden määrittelyn, mun mielestä kauniita on enemmän kuin rumia noin yleensä eli normaalijakauma ei kyl päde tässä asiassa.

Tällainen asia on kyllä äärimmäisen vaikeaa arvioida realistisesti, ottaen huomioon että ihmisen havainnot vaikuttavat hänen tekemiinsä arvioihin. Huomiosi kiinnittyy automaattisesti niihin kauneimpiin useammin kuin muihin, ja jo siksi sinusta tuntuu että heitä olisi enemmän. Mutta vielä ratkaisevampana tekijänä: näet mainoksissa muistaakseni parituhatta yliluonnollisen kaunista naista PÄIVÄSSÄ. Alitajuntasi ei kykene erottamaan, että nuo naiset eivät ole todellisia, omassa elinympäristössäsi eläviä henkilöitä, vaan huomioi ne siinä missä oikeat, kadulla vastaan tulevatkin naiset. Näin alat vähitellen kuvitella, että se yliluonnollisen kaunis nainen on aivan jokapäiväinen ilmestys, joita riittää joka miehelle.

Erinomainen esimerkki tästä harhakäsityksestä oli tuolla miekkosella, joka jollain aiemmalla sivulla tuli opettamaan meille naisille "realistista" kauneuskäsitystään (Miranda Kerr = kaunis, A. Harkimo = tavallinen, se oikeasti sievän näköinen lehtijutun nainen = ruma). Kun kaiken mainonnan ja markkinoinnin lisäksi vielä osa miehistä kuluttaa päivittäin pornoa, niin ei ihme jos ei todellinen nainen näytäkään enää miltään.

Vierailija
135/200 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap,

Kun aloitat sen nettideittailun... Saat paljon viestejä miehiltä. Ole kuitenkin itse aktiivinen ja katso rauhassa mielenkiintoiset tapaukset. Anna sen tehdä virhe tai kaksi... Millainen mies sanoo oikeasti kaikki ne asiat, jotka juuri sinä tahdot kuulla? 38v elämänkokemuksella tiedät kyllä mitä tarkoitan.

Mjoo, no itse asiassa tuli jo vähän vahingossa aloitettuakin. Olin nimittäin hätäisesti sutaistulla kuvattomalla profiililla monellakin eri palstalla, tarkoituksena lähinnä selvittää minkälaisia käyttäjiä missäkin on ja mikä sopisi itselleni parhaiten. Erosta oli silloin liian vähän aikaa että olisin vielä alkanut oikeasti deittailla. Eräs mies siellä kuitenkin tuputti seuraansa, ja lopulta hän paljastui itse asiassa harvinaisen kiinnostavaksi. Olen aika kriittinen (en kuitenkaan ulkonäön, statuksen tai näiden muiden juttujen suhteen, joita naisten yleensä väitetään arvostavan), joten olen ollut kuin puulla päähän lyöty törmättyäni noinkin potentiaaliselta tuntuvaan ihmiseen jo ennen kuin oli tarkoituskaan.

Olen antanut tutustumiselle paljon aikaa, ja olen myös rajoittanut deittailuni toistaiseksi pelkästään tähän mieheen. Ilmeisesti sellaista pidetään nykyään virheenä, koska minullekin jo ekalla sivulla joku ehti neuvoa että pitää tapailla monia yhtä aikaa. En ymmärrä tätä ollenkaan - miten yhteenkään ihmiseen voi aidosti tutustua jos on jatkuvasti muitakin kierroksessa? Varsinkin tässä neljänkympin lähestyessä elämää alkaa olla jo elettynäkin sen verran, että tutustuminen on vieläkin haastavampaa kuin nuorempana. Asiat, joista haluaisi puhua, ovat monimutkaisempia ja täynnä harmaan sävyjä, mutta toisaalta monella (myös minulla) on niin täysi oma elämä että tapaamisia järjestyy harvakseltaan. Jos itse tapailisin useita miehiä yhtä aikaa, yhdelle järjestyisi deitit ehkä parin kuukauden välein. Siinähän ehtii jo unohtaa, mistä viimeksi kenenkin kanssa on tullut juteltua.

Vai onko tässä ideana, että toisen pitää saada heti sukat pyörimään jaloissa niin lujaa, että em. ongelmia ei tule, kun hänen kaikki puheensa etsautuvat tulikirjaimin suoraan sieluun, ja tapaamisvälikin tihenee elämäntilanteista riippumatta kiinnostuksen ampaistessa läpi katosta? En ymmärrä siinäkään tapauksessa monideittailua, koska silloinhan voi saman tien siirtyä ekan tapaamisen jälkeen seuraavaan, jos tähtisade-efektiä ei tulekaan.

Saisinko kokeneempien kommentteja tästä aiheesta? Palstakierros ja kunnon kuvallisen profiilin luominen tulee varmaan piakkoin olemaan minulla edessä, koska olen antanut nyt tälle ensimmäiselle treffailukaverille mielestäni riittävästi aikaa (yli puoli vuotta), ja hän vaikuttaa haluavan olla lähinnä kavereita. Itselleni tulee sopivan oloisia vastaan niin harvoin, että todellakin haluaisin panostaa kunnolla jokaiseen, jonka kohtaan, ja keskittyä vain häneen - mutta onko tämä nyt sitten nykyskenessä jotenkin kielteisenä pidetty asia?

ap

ps. Sallin totta kai treffikumppaneille kaikenmoisia virheitä paljonkin, mutta toisaalta on kyllä myös sellaisia juttuja ja "virheitä", jotka tekemällä kiinnostukseni putoaa välittömästi nollaan. Niitäkin on paljon. 

Vierailija
136/200 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai onko tässä ideana, että toisen pitää saada heti sukat pyörimään jaloissa niin lujaa, että em. ongelmia ei tule, kun hänen kaikki puheensa etsautuvat tulikirjaimin suoraan sieluun, ja tapaamisvälikin tihenee elämäntilanteista riippumatta kiinnostuksen ampaistessa läpi katosta? En ymmärrä siinäkään tapauksessa monideittailua, koska silloinhan voi saman tien siirtyä ekan tapaamisen jälkeen seuraavaan, jos tähtisade-efektiä ei tulekaan.

Nykyisin on vaan muotia treffailla useita samaan aikaan, ainakin siis 20-30 vuotiaissa. Parit treffit päivässä ei ole mikään harvinaisuus. Eikä sille ihastumiselle tosiaan anneta aikaan. Yhdet treffit usein ratkaisevat kaiken.

Mun mielestä se on naurettavaa.

Vierailija
137/200 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällainen asia on kyllä äärimmäisen vaikeaa arvioida realistisesti, ottaen huomioon että ihmisen havainnot vaikuttavat hänen tekemiinsä arvioihin. Huomiosi kiinnittyy automaattisesti niihin kauneimpiin useammin kuin muihin, ja jo siksi sinusta tuntuu että heitä olisi enemmän. Mutta vielä ratkaisevampana tekijänä: näet mainoksissa muistaakseni parituhatta yliluonnollisen kaunista naista PÄIVÄSSÄ. Alitajuntasi ei kykene erottamaan, että nuo naiset eivät ole todellisia, omassa elinympäristössäsi eläviä henkilöitä, vaan huomioi ne siinä missä oikeat, kadulla vastaan tulevatkin naiset. Näin alat vähitellen kuvitella, että se yliluonnollisen kaunis nainen on aivan jokapäiväinen ilmestys, joita riittää joka miehelle.

Erinomainen esimerkki tästä harhakäsityksestä oli tuolla miekkosella, joka jollain aiemmalla sivulla tuli opettamaan meille naisille "realistista" kauneuskäsitystään (Miranda Kerr = kaunis, A. Harkimo = tavallinen, se oikeasti sievän näköinen lehtijutun nainen = ruma). Kun kaiken mainonnan ja markkinoinnin lisäksi vielä osa miehistä kuluttaa päivittäin pornoa, niin ei ihme jos ei todellinen nainen näytäkään enää miltään.

Onhan se. Ehkä nyt omaa arviokykyäni myös vääristää, että olen katsellut Tinderiä nyt täs pari päivää. Tuntuu, että kaikki naiset siellä ovat kauniita. Oman havainnon mukaan ainakin 6-7 henkilöä 10:stä voi pitää kauniina. Lisäksi olen pyörinyt "kaupungilla" tässä pari päivää ja joka paikassa tuntuu olevan kauniita naisia kesämekoissaan. En tiedä, suomalaiset naiset mun mielestä on yleisesti hyvännäköisiä ja naisissa "taso" on laajempi kuin miehissä.

Vierailija
138/200 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinkiläinen 26 vuotias nainen, mitäs meidän kahvihetkelle kuuluu? ;)

Vierailija
139/200 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se. Ehkä nyt omaa arviokykyäni myös vääristää, että olen katsellut Tinderiä nyt täs pari päivää. Tuntuu, että kaikki naiset siellä ovat kauniita. Oman havainnon mukaan ainakin 6-7 henkilöä 10:stä voi pitää kauniina. Lisäksi olen pyörinyt "kaupungilla" tässä pari päivää ja joka paikassa tuntuu olevan kauniita naisia kesämekoissaan. En tiedä, suomalaiset naiset mun mielestä on yleisesti hyvännäköisiä ja naisissa "taso" on laajempi kuin miehissä.[/quot

Mikä kaupunki? Tampere on toiseksi isoin, mutta otos on pian katsottu eikä paljon mitään löydy. PK-seutu on sitten ihan oma maailmansa.

Vierailija
140/200 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helsinkiläinen 26 vuotias nainen, mitäs meidän kahvihetkelle kuuluu? ;)

Nussittiin Kaisaniemenpuistossa. ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän