Ne on niin noloja, kun välillä näkee yleisönosastokirjoituksia, joihin kirjoittaja laittaa tittelinsä, vaikka se ei liity mitenkään siihen asiaan...
Esim.
"Taas on kaduilla koirankakkoja.
Ville Valittaja, diplomi-insinööri
Espoo"
Kommentit (84)
Siitä tulee tunne, ettei ihminen usko itse sanomallaan olevan merkitystä ilman sitä DI, OTM, KTM, FM -pönkitystä perässä.
Hän kokee olevansa mitätön omana itsenään mielipiteineen.
Vierailija kirjoitti:
Siitä tulee tunne, ettei ihminen usko itse sanomallaan olevan merkitystä ilman sitä DI, OTM, KTM, FM -pönkitystä perässä.
Hän kokee olevansa mitätön omana itsenään mielipiteineen.
Sillä on hyvin paljon merkitystä kuka henkilö on eikä vaan sillä mitä mieltä hän on. Se kertoo ihmisen tasosta paljon että onko hän tohtori vai pelkkä amislainen.
Olen myyjä erikoisliikkeessä ja muutama mies on antanut käyntikorttinsa, hienot arvonimet ja tittelit niissä tietenkin. Mutta käyntikortilla en ole tehnyt mitään, vaan heittänyt roskiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän kokee olevansa mitätön omana itsenään mielipiteineen.Sillä on hyvin paljon merkitystä kuka henkilö on eikä vaan sillä mitä mieltä hän on. Se kertoo ihmisen tasosta paljon että onko hän tohtori vai pelkkä amislainen.
Näin on. Jonkun vähän koulutetun amis laisen sanoille ei enään nyky maailmassa voi laskea paljon paino arvoa.
T. Saara, DI
Sitten nämä joilla ei ole mitään titteliä, esiintyvät joko taiteilijoina tai vapaina toimittajina
Meidän naapuri kirjoitti lehteen typerää valivalihöpöhöpöä, tyyliin "laittakaa roskapussit roska-astiaan eikä katoksen lattialle"
Allekirjoituksena
Maija Marisija
Oikeustieteen kandidaatti .
Kyllä nauratti, akka on eläkkeellä, jämähtänyt johonkin kandin tutkintoon..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän kokee olevansa mitätön omana itsenään mielipiteineen.Sillä on hyvin paljon merkitystä kuka henkilö on eikä vaan sillä mitä mieltä hän on. Se kertoo ihmisen tasosta paljon että onko hän tohtori vai pelkkä amislainen.
Näin on. Jonkun vähän koulutetun amis laisen sanoille ei enään nyky maailmassa voi laskea paljon paino arvoa.
T. Saara, DI
Kun provoat, yritä edes, jooko?
Vierailija kirjoitti:
Sitten nämä joilla ei ole mitään titteliä, esiintyvät joko taiteilijoina tai vapaina toimittajina
Kaikki kommunistit myös kutsuvat itseään taiteilijoiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Saara, DIKun provoat, yritä edes, jooko?
Sarkasmi on vaikea laji, kaikki ei sitä ymmärrä
Ukko38 kirjoitti:
Meidän naapuri kirjoitti lehteen typerää valivalihöpöhöpöä, tyyliin "laittakaa roskapussit roska-astiaan eikä katoksen lattialle"
Allekirjoituksena
Maija Marisija
Oikeustieteen kandidaatti .Kyllä nauratti, akka on eläkkeellä, jämähtänyt johonkin kandin tutkintoon..
Eläkeikäisten opiskellessa oikeustieteen kandi vastasi samaa kuin nykyinen maisteri. Se maisterin titteli oli arvonimi, josta piti maksaa, siksi harva otti sen.
Nostattaa aina hymyn huulille kun noita allekirjoituksia välillä näkee.
Sehän olisi hyvä tällä palstalla myös, niin tietää kenen kanssa väittelee. 🤣
Terv. Venla Vänkääjä,
FM
Minusta se on ihan ok. Tottakai täällä lähihoitajat kyräilee.
P. Tietäväinen
VTM KTM OTM
Espoo
Huomio kiinnittyy väkisinkin samaan. Erityisesti se Hesariin aiemmin ahkerasti kirjoitellut "Suuhygienisti, Espanja" ärsytti aluksi, kun aivot ryhtyivät viipymättä ihmettelemään, miten juuri suuhygienistin koulutus liittyi keskustelunaiheeseen.
Hieman noloa on sekin, että saa oman tittelinsä kirjoitetuksi väärin. Äskettäin Hesarissa oli mielipidekirjoitus, jonka oli laatinut Oikeustieteiden ylioppilas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Saara, DI
Eikö teillä siellä Polilla ole lainkaan pakollista kypsyyskoetta, jossa tarkistettaisiin myös suomen kielen hallinta? Kommentissasi oli nimittäin neljä kielioppi- tai kirjoitusvirhettä.
T. Danni, FM
Katson, että viestinne on virheellinen.
Urpo Kohelmainen
Hieroja maisteri
Epsanja