Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Deittipalsta-aktiivit, kertokaa miten on sujunut! Miehet eritoten

Vierailija
19.07.2016 |

Kuulin että osa on palstoilla aktiivinen vuosia! Ja saattaa melkein jatkuvasti käydä kokemassa verkot päivittäin. Kysymyksiä:

- milloin aloitit nettideittailun?
- kuinka monella eri palstalla sinulla on profiili? Mitkä palstat?
- kuinka monta profiilia sinulla on yhteensä?
- onko kuva ja onko se omasi? Entä tuore?
- onko profiilitekstiä?
- kuinka paljon teet yhteydenottoja viikossa?
- paljonko saat asiallisia vastauksia?
- monetko treffit takana?
- kuinka moni tapailu on johtanut seksiin?
- entä suhteeseen?
- miten jaksat motivoitua, vai onko ollut hauskaa?

Kertokaa mielellään sellaistakin, mitä en osannut kysyä.

Itse olen nainen 38 v. aloittamassa nettideittailua.

Kommentit (200)

Vierailija
1/200 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja kertokaa vielä ikä ja sukupuoli!

Ap N38

Vierailija
2/200 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei saa vastauksia joten ei ne siellä pitkään roiku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/200 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokenut konkari mutta  kello tulee 23 enkä voi kirjoittaa enää pitkää vastausta. Takana kymmenet deitit, tuore kuva, ei paljoa tekstiä mutta valkkaankin itse kelle kirjoitan eli olen poikkeus siinä, että teen aloitteen itse ja haluan sillain kontrolloida.

Huonointa on se, että kaikki miehet ovat olleet multideittailijoita (Helsingissä, ei Tampereella niinkään) ja aina useita kierroksessa eli sydän on särkynyt (puolin ja toisin kylläkin). Vastailen pidemmin vaikka hu jos ketju vielä täälläö

Vierailija
4/200 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderiä olen kokeillut mutta olen huomannut, etten ole edes tavallinen. Varin pari matchia on tullut, naiset eivät aloita keskusteluita mä olen sitten pari kertaa. Siinä mielessä olen huono vastaamaan, että olen ilmeisesti todella huono "saalis" eli sama kun olet kalassa ja saat särjen. Jos mies haluaa "eliittikumppanin" niin etsisin sitä Tinderistä. En ole päässyt treffeille enkä siten saanut seksiä. Palsta menee kiinni, joten palaan asiaan huomenna.

Vierailija
5/200 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällaista kirjoitti:

Kyllä mun kaveri kertoi pitkään deittailleena, että osa miehistä on voinut olla 8 vuottakin palstoilla! Ainakin yksi oli "tunnustanut" kysyttäessä. Ja kuulemma muutenkin moni sama naama näkynyt ennen kuin hän löysi miehen ja sitten taas kun hän sinkkuuntui ja palasi palstoille.

Erityisesti pitkään harrastaneilta olisi kiva kuulla, minkälaisia "rutiineja" noudatatte ja palkitaanko sitkeys.

Ap

Vierailija
6/200 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tällaista kirjoitti:

Kyllä mun kaveri kertoi pitkään deittailleena, että osa miehistä on voinut olla 8 vuottakin palstoilla! Ainakin yksi oli "tunnustanut" kysyttäessä. Ja kuulemma muutenkin moni sama naama näkynyt ennen kuin hän löysi miehen ja sitten taas kun hän sinkkuuntui ja palasi palstoille.

Erityisesti pitkään harrastaneilta olisi kiva kuulla, minkälaisia "rutiineja" noudatatte ja palkitaanko sitkeys.

Ap

yleensä otan yhteyttä uusiin profiileihin jos ne ei ole ihan kauheita. Muuten tarkastan viestit aamuin illoin. Yleensä saan 0 viestiä viikossa vaikka teen ihan normaaleja viestejä naisille. en ole koskaan päässyt treffeille. Olen ollut 5 vuotta sinkku.

Ei vaadi mitään sitkeyttä.

mies

Vierailija
7/200 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 11 vuotta takana netti"treffailua". Yksillekään treffeille en ole päässyt. Tai pari kertaa on ollut lähellä, mutta olisi pitänyt maksaa etukäteen matkarahat.

Missä vaiheessa saa antaa periksi?

Vierailija
8/200 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin nettideittejä ensimmäisen kerran 1,5 vuotta sitten, silloin oli kahdella sivulla profiilit ja kävin muutamilla treffeillä. Nykyään olen vain yhdellä sivulla ja viikon tai max kuukauden aktiivisena, sitten yleensä kyllästyn. On vähintään yksi tuore kasvo- ja kokokuva ja suht paljon tekstiä. Viestejä saan 5-25 päivässä, alussa enemmän, lopussa vähemmän. Näistä asiallisia viestejä (sekä ikärajaukseeni sopivia) on ehkä 25%. Itse otan yhteyttä joskus, jos sattuu tulemaan mielenkiintoinen profiili vastaan, ehkä kerran tai kaksi viikossa. Mikään tapailu nettideittien kautta ei ole johtanut seksiin tai suhteeseen, ei ole ollut livenä yhtään kemiaa, vaikka ihan mukavia tyyppejä olenkin tavannut. Nykyään motivoidun aika huonosti, siksi olenkin hyvin vähän aktiivisena, vaikka sinkku olenkin. On oikeasti vähän rasittavaa saada kymmeniä seksiehdotuksia päivässä tai viestejä joltain oman isän ikäisiltä, kun ei seksi- tai bingoseuraa ole vailla. Olen 23-vuotias nainen.

Vierailija
9/200 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

miellät isäsi hyväksi seksi ja bingoseuraksi :D 

Vierailija
10/200 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on 11 vuotta takana netti"treffailua". Yksillekään treffeille en ole päässyt. Tai pari kertaa on ollut lähellä, mutta olisi pitänyt maksaa etukäteen matkarahat.

Missä vaiheessa saa antaa periksi?

Matkarahat??

Vierailija
11/200 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tällaista kirjoitti:

Ap

yleensä otan yhteyttä uusiin profiileihin jos ne ei ole ihan kauheita. Muuten tarkastan viestit aamuin illoin. Yleensä saan 0 viestiä viikossa vaikka teen ihan normaaleja viestejä naisille. en ole koskaan päässyt treffeille. Olen ollut 5 vuotta sinkku.

Ei vaadi mitään sitkeyttä.

mies

Kyllä sinä minun mielestäni olet sitkeä, kun jaksat harrastaa päivittäin vaikka viestejä nolla.

ohis

Vierailija
12/200 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miellät isäsi hyväksi seksi ja bingoseuraksi :D 

Kuka tässä on hyvästä puhunut? Seksiehdottelijat miellän seksiseuran hakijoiksi, ja isäni alkaa olemaan bingoikäluokkaa. Huomaa välissä tai eikä ja.

Vierailija
13/200 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin nettitreffipalstalla pitkään (nykyään varattu).

Parille treffeillä kävin ja 2/3 päätyi jonkinlaiseen suhteeseen.

Mulla oli tarkoituksella hyvin omannäköinen kuvaus ja todella typerä kuva, karsi ison osan yrittäjistä. Eniten ärsytti miehet, jotka lähetti sen valmiiksi rustaamansa viestin, jonka selkeästi lähettävät varmaan jokaiselle uudelle profiilille. Niihin en vaivautunut edes vastaamaan.

Vierailija
14/200 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli tarkoituksella hyvin omannäköinen kuvaus ja todella typerä kuva, karsi ison osan yrittäjistä. Eniten ärsytti miehet, jotka lähetti sen valmiiksi rustaamansa viestin, jonka selkeästi lähettävät varmaan jokaiselle uudelle profiilille. Niihin en vaivautunut edes vastaamaan.

Minkälainen tämä typerä kuva oli? Kiinnostaa.

Vierailija
15/200 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, ja saitko kommentteja kuvastasi treffikumppaneilta? Oliko se heidänkin mielestään typerä vai vain omasta mielestäsi?

Vierailija
16/200 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteensä jotain kaksi vuotta nettideittailua. Elittiikumppaneissa lähinnä olin, matchissä lyhyen aikaa.  Pari suht tuoretta kuvaa ja tekstiä oli myös jonkin verran. Yhteydenottoja tuli ehkä pari viikossa. Pääosin olivat asiallisia tyyliin mitä kuuluu- viestejä tai hymyjä. Kymmeniä treffejä, joista syntyi kaksi pidempää suhdetta (suhteiden aikana olin tietenkin poissa palstoilta). Seksiseuraa en etsinyt, joten sitä ei näiden pitempiaikaisten suhteiden ohella ollut.  Minulla ei ole juurikaan aikaa juosta baareissa, joten ihan positiiviset kokemukset nettideittailusta jäi. M39

Vierailija
17/200 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, ja saitko kommentteja kuvastasi treffikumppaneilta? Oliko se heidänkin mielestään typerä vai vain omasta mielestäsi?

Tuossa kuvassa irvistin todella typerästi korostaen naaman vääntämistä vielä käsin (sellainen sikailme- tyyppinen) ja myös hiukset oli onnistuneen huonosti.

Miehet, jotka kuvasta huolimatta ottivat yhteyttä kertoivat, että ottivat pitkälti yhteyttä kuvan takia, koska oli piristävää nähdä moinen. Yhteydenottoja ei siis tullut montaa (niitä liukuhihnavastauksia lukuunottamatta), mutta jokainen yhteydenotto poiki vähintään kirjoitteluun ja miltei jokainen treffeihin.

Kuva yhdistettynä tekstiini toimi siis juuri kuten halusinkin.

Vierailija
18/200 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useamman vuoden nettideiteissä olleena voin sanoa että sadoista yhteydenotoista vain parissa tapauksessa olen onnistunut pääsemään treffeille. Muut ei yleensä edes viitsineet vaivautua vastaamaan. Kokonaisuuutta tarkastellen voin näin miehenä siten todeta että nettideittailu on jotakuinkin täyttä ajanhukkaa. Naiset ovat vieraantuneet todellisuudesta ajat sitten.

M38

Vierailija
19/200 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eronnut mies. Kaksi vuotta nettideittailua. Asun pikkukaupungissa, jonne muuttaessani en tuntenut juuri ketään. Olen jututtanut yksinäisinä iltoina nettideiteillä aika paljon naisia ihan vaan juttelun takia. Toistakymmentä treffikaveria. Kolme pidempää tapailusuhdetta. Kuva on omani ja uusi. Nyt profiileja on nyt tällä hetkellä yksi, tinderissä, ja mietin kannattaako toinen laittaa maksulliseen palveluun, koska siellä viestit eivät kuitenkaan mene perille.

Naisilta tulee keskustelunaloituksia harvoin, mutta kyllä niitä tulee. Koitan itse kirjoittaa aina jotain yksilöllistä, mutta naisten kanssa voi tehdä virheen miljoonalla eri tavalla.

Viestien määrä ei ole kovin suuri. Ilahdun aina jos saan uuden vastauksen aloittamaani keskusteluun.

En koskaan massapostaa samaa viestiä kaikille. Keskityn aina yhteen naiseen ja hänen kanssaan viestittelyyn. Minulla on ihan vilpitön tarkoitus löytää naisystävä. Siinä motivatiota. Tällä hetkellä on todella hiljaista. Kymmenistä tinder matcheistä yksikään ei ole täältä kotikaupungistani. Harmi. Suomi24n en tahdo takaisin.

Vierailija
20/200 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deitti -alustoista Suomi24 edustaa ehkä enemmän koko yhteiskuntaa. Tinderissä sitten taas paljon laadukkaita naisia. Omat kokemukset siis Tinderistä (satunnaisesti, ei pitkäaikaista käyttöä), mutta olen myös katsellut profiileja suomi24 puolella.

Mun tindertykkäykset kohdistuu lähinnä naisiin, johon uskoisin mulla olevan mahdollisuus. Eli tää tarkottaa ei-yliopistokaupungissa n. 1/7 saa tykkäyksen, yliopistokaupungissa ehkä 1/12 ja Helsingissä kun kävin niin selasin noin 50 profiilia ja olisin ehkä voinut tykätä yhdestä henkilöstä. Aika vaikeelta tää mun parisuhteen saaminen vaikuttaa. Enkä tosiaan etsi sitä kauneinta fitnessmimmiä vaan ihan tavallista mukavaa naista. Treffeille en ole päässyt enkä siis tavannut ketään. Olen tullut siihen tulokseen, et Tinderi on liian "kovatasoinen" mulle. Varsinkin Helsingissä oli todella paljon "a-luokan" naisia, jos niin voi sanoa eli en yhtään ihmettele, jos kaikille sitä miestä ei sieltä helposti löydy.

Ehkä mulle olis sit toi suomi24 sopivampi. Pitää vielä miettiä. Ääripäillä tuo treffailu on varmaan vaikeaa, itse kuulun sinne ei-niin-kiinnostavien joukkoon niin kyllähän noita yksinäisiä iltoja on tullut vietettyä ja paljon.