Deittipalsta-aktiivit, kertokaa miten on sujunut! Miehet eritoten
Kuulin että osa on palstoilla aktiivinen vuosia! Ja saattaa melkein jatkuvasti käydä kokemassa verkot päivittäin. Kysymyksiä:
- milloin aloitit nettideittailun?
- kuinka monella eri palstalla sinulla on profiili? Mitkä palstat?
- kuinka monta profiilia sinulla on yhteensä?
- onko kuva ja onko se omasi? Entä tuore?
- onko profiilitekstiä?
- kuinka paljon teet yhteydenottoja viikossa?
- paljonko saat asiallisia vastauksia?
- monetko treffit takana?
- kuinka moni tapailu on johtanut seksiin?
- entä suhteeseen?
- miten jaksat motivoitua, vai onko ollut hauskaa?
Kertokaa mielellään sellaistakin, mitä en osannut kysyä.
Itse olen nainen 38 v. aloittamassa nettideittailua.
Kommentit (200)
Vierailija kirjoitti:
Okcupid kait noista globaaleisa on paras. Harmi että omalla pienellä paikkakunnalla siellä on vain muutama naiskäyttäjä ja hekin jotain reilusti ylipainoisia bi-gootti kummajaisia joihin ei kiinnosta tutustua. Se paikka on tosiaan aika lailla tindern vastakohta. Löytyää vaikka mitä kummajaista verrattuna tinderiin jossa kaikki ovat kuin toistensa kopioita machi pichu ja lumilautamatkakuvineen.
Kiitos kiitos kiitos vinkistä! Tein okcupid-profiilin ja onpas se kätevän tuntuinen paikka! Tässä meneekin sitten ilta mukavasti noita selaillessa :)
T: Se, joka kysyi vinkkejä globaalista seuranhakupalvelusta (eikä enää muista järjestysnumeroaan)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt just aloitettiin tänään keskusttelu yhden mukavan
miehen kanssa matkoista ja töistä, ja nyt minuutti sitten tuli kutsu ulos. Vastaan että, joo toki miksei! Ja nyt voi sitten millon vaan sopia sopivan päivän. Näin se on mennyt lukuisat kerrat.N30
Sähän kerroit jo ylempänä, että olet positiivinen, hoikka ja ilmeisesti myös lapseton. Eli täysin normaali suomalainen nainen, jolla ei ole mitään vaikeuksia saada laadukasta miesseuraa.
Kun naisilla taas yskii tämä tasojen hallinta, niin miehen pitää taas tuoda objektiivisuus kehiin. Käydäänpäs nyt läpi
Tässä on kaunis nainen:
http://www.fashiongonerogue.com/wp-content/uploads/2015/11/Miranda-Kerr…
Tässä on TAVALLINEN NAINEN:
http://static.iltalehti.fi/viihde/amandapysty2110TK_vi.jpg
Ja toi ylempänä ylen jutussa ollut nainen on sitten se ruma nainen, eikä mikään tavallinen.
Ja näin. Olkaa hyvä.
Mulla ei ole edes kasvokuvaa esillä Tinderissä kuin vain pyydettäessä / joskus :) Mikä onkin toiminut hyvin koska tavatessa ilmeisesti miehet eivät ole liikoja odotelleet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N30, jos meen ulos ja laitan Tinderin päälle ja tykkään 100 henkilöstä. Niin saan ehkä 1-3 matchia. Jos sitten vaikka moikkaan näitä kolmea niin heistä ehkä 1 keskustelee jotain :) Eli ei se ihan kaikille niin helppoa ole.
No en tosiaan osaa sanoa mistä voi johtua. Itse olen saanut lähes 300 matchia kun olen ehkä yhteensä 1 h pitänyt tinderiä auki. Muuten sammutan sen ja tutustun sen hetken matcheisin. Olen aloittanut yhden keskustelun itse. Ikinä en tee aloitetta tapaamiselle. Mutta vastaan iloisesti ja kerron avoimesti itsestäni ja annan helposti esim whatsupin koska saa sieltäkin poistettua porukkaa tarvittaessa.
N30
Onkohan nyt ihan totta? Tinderissä kun on nykyään rajoitettu tuo tykkäysten määrä, joten 300 matchia ei vaan voi tulla. Niitä kun hankitaan painamalla sydäntä, ei pitämällä sovellusta auki. En usko, että olet sen lisäpalvelun sieltä ostanut. Taitaa joku mies nyt vähän provota.
Mä sain Jyväskylästä nähden se 100km säteen, 20-28v ja tykkäsin kaikista ja sain ehkä 20 matchiä. Joista yli puolet ei edes vastannut. Tervetuloa miesten maailmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 26-vuotias nainen ja Tinderissä. Tulos on se, että matcheja tulee jonkun verran, mutta treffeille en kelpaa. Ilmeisesti siellä on niin paljon tarjontaa kauniista naisista, että ehkä se on liian pinnallinen paikka minulle. Suomi24:ssä olisi profiili ilman kuvaa, mutta sain viestejä vain näiltä spämmääjiltä ja seksinvonkaajilta. Esittelyteksti oli mielestäni hyvä.
Muutaman kerran olen päässyt treffeille asti joko Tinderissä tai suomi24:ssa, mutta treffikumppanit ovat olleet ihan oikeasti todella outoja. Yksikin herra haukkui harrastukseni höpöhöpöhommaksi. Että näin.
Et kelpaa treffeille, mutta oot ollut muutaman kerran treffeillä. Jännä. Voin antaa vinkin miten päästä naisena tinderissä treffeille: muutaman naispuolisen ystävän kanssa selaatte ja arviotte tinder-miehiä. Jos mies saa kavereiltasi huonot arviot, laita tykkäystä. Näin saat todennäköisesti saaliiksi miehiä, jotka saavat vain vähän tykkäyksiä ja pääset varmemmin treffeille
No pääsen, mutta jos saan sadasta miehestä sinne treffeille ehkä kaksi, niin ei se hirveän hyvin ole. Ja minä en halua treffeille niiden superkomeiden pleijereiden kanssa, vaan ihan tavallisten miesten. Näille myös painan sydäntä, mutta en ilmeisesti kelpaa niille. :) Tähän tulee varmaan joku vänkäämään, että hän miehenä ei ole päässyt yhdenkään kanssa treffeille, että en saa marista. Ihan sama, marisen silti! ;)
Kaksi sadasta on mun mielestä aika hyvin. No kuitenkin jos haluat osuutta suuremmaksi niin tykkäile vähän rumemmista. En nyt siis tarkoita mitään elämänkoululaisia vaan fiksun oloisia tavismiehiä, jotka ovat vähän rumia
Tykätty on. Näiden muutaman kanssa sitten on päästy treffeille, mutta ehkä minä sitten ole nirso, kun minulle ei kelvannut mies joka arvosteli mun harrastuksia, yksi yritti heti kouria ja kerran eräs tuli paikalle humalassa. :D
Okei ehkä sulla sitten vain on ollut huonoa tuuria. Ei tietenkään tuollaisia miehiä pidä jaksaa
Kuule, tuollaisia miehiä on deittisivut täynnä! Se, että treffionneaan valittavalle naiselle ehdotetaan riman laskua, tarkoittaisi monessa tapauksessa juuri sitä että lähtisi tuollaisten kelkkaan. Mieti sitä seuraavan kerran kun kadehdit naisia siitä kuinka he saavat paljon iskuyrityksiä. Sillä on ehkä kuitenkin vähän väliä, minkälaisilta ihmisiltä ne yritykset tulevat.
Naisissa on paljon vähemmän hajontaa kuin miehissä, molempiin suuntiin. Siksi teidän miesten voi olla vaikea kuvitella, kuinka kamalia jotkut teistä ovat - naisista kun puuttuu niitä kamalimpia miehiä vastaavat otukset melkein kokonaan.
Tuo viimeinen kappale on niin totta. Suurin osa naisista alkaa olla vähintään AMK käyneitä maailmanmatkailijoita, jotka ovat myös ulkonäöltään ihan mukiin meneviä. Kuten tänne jo aikaisemmin kirjoitin näin vähän alle keskitason miehenä on todella vaikeaa päästä edes treffeille. Mikähän sit mahtais olla se oikea väline deiteille pääsyyn, en kuitenkaan mistään lähiräkälälstä mitään ongelmatapausta haluais.
Se että nainen oksentaa sinne profiilinsa harrastukseksi kaiken mielenkiintoisen/jännittävän ja kulttuurin, mitä hän on elämässään tehnyt ei tarkoita, ettei todellisuus olisi pääsääntöisesti sitä samaa sohvaa+sipsejä+koulua/työtä ja ehkä vähän lenkkeilyä. Joku kolmeakymppiä lähestyvä tyyppi on ehtinyt kuitenkin elämässä sen muutaman matkan tehdä ja niitä valokuviahan esitellään kuin kansallisaarreetta. Ihan sama vaikka olisivat kuinka vanhoja.
Vierailija kirjoitti:
Eipä sitä ainakaan mulla ole mitenkään rajoitettu. 50 tms voi tykätä päivässä ja sitten saa uudet... siitä vaan keräilemään.
Miten sitten saadaan 300 matchia yhdessä tunnissa? :D Ei sovi mun logiikkaan. Niistä matcheista kun pitää tykätä ja sä et vaan voi tykätä kolmestasadasta tunnin aikana. Et edes päivässä. Nyt vähän kosahti kiville tuo provo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N30, jos meen ulos ja laitan Tinderin päälle ja tykkään 100 henkilöstä. Niin saan ehkä 1-3 matchia. Jos sitten vaikka moikkaan näitä kolmea niin heistä ehkä 1 keskustelee jotain :) Eli ei se ihan kaikille niin helppoa ole.
No en tosiaan osaa sanoa mistä voi johtua. Itse olen saanut lähes 300 matchia kun olen ehkä yhteensä 1 h pitänyt tinderiä auki. Muuten sammutan sen ja tutustun sen hetken matcheisin. Olen aloittanut yhden keskustelun itse. Ikinä en tee aloitetta tapaamiselle. Mutta vastaan iloisesti ja kerron avoimesti itsestäni ja annan helposti esim whatsupin koska saa sieltäkin poistettua porukkaa tarvittaessa.
N30
Onkohan nyt ihan totta? Tinderissä kun on nykyään rajoitettu tuo tykkäysten määrä, joten 300 matchia ei vaan voi tulla. Niitä kun hankitaan painamalla sydäntä, ei pitämällä sovellusta auki. En usko, että olet sen lisäpalvelun sieltä ostanut. Taitaa joku mies nyt vähän provota.
100 voi tykätä päivän aikana. Ei siinä mene kauaa kun muutamasta kymmenestä tykkää! Ja niitä muutamat eri kerrat eri päivinä, kun olen pitänyt sovellusta päällä esim. vartin kerrallaan :) enkä tod ole täydellinen. En tiedä miksi tämä on ollut helppoa tähän asti. Ja itse tykkään helposti jos vähänkään miellyttää! Karsin vasta jos tulee joku syy. En etsi pelkkiä hunkseja vaikka aivan mahtavia tyyppejä onkin tullut tavattua!
N30
Vierailija kirjoitti:
Jokainen nainen, tai feikkinaisprofiilin tehnyt mies, tietää että 80% miesten lähettämistä viesteistä on paskaa.
Bumblessa, joka eroaa tinderistä siitä että vain naiset voivat avata keskustelun, 99% naisten viesteistä on paskaa. Pelkkä hei tai hymiö. Sillä ei ole väliä, mies ottaa siitä pisteestä eteenpäin vastuun kommunikoinnista itselleen, koska kaikissa länsimaiden deittipalveluissa on naisten markkinat. Tai sitten mies on ilman naista.
Viestisi oli muutenkin puuta heinää. Olet eri mieltä asioista tuon kanssa, joten keksit sitten ihan päättömyyksiä, muka todistaaksesi tuon miehen väittämät yhtä päättömiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useamman vuoden nettideiteissä olleena voin sanoa että sadoista yhteydenotoista vain parissa tapauksessa olen onnistunut pääsemään treffeille. Muut ei yleensä edes viitsineet vaivautua vastaamaan. Kokonaisuuutta tarkastellen voin näin miehenä siten todeta että nettideittailu on jotakuinkin täyttä ajanhukkaa. Naiset ovat vieraantuneet todellisuudesta ajat sitten.
M38
Eli on todellisuudesta vieraantumista, että sinä et ole kiinnostava?
Naiset saavat viestejä kymmenittäin päivässä kaikentasoisilta miehiltä (kyllä, olen kokeillut feikkiprofiililla, jossa keskivertokuva), joten tuleehan siinä harha, että miksi tyytyisin vähempään kuin ihan parhaaseen. Todellisuudessa mahdollisuuksia suhteeseen ei ole huippujen kanssa, korkeintaan leikkikaluksi kelpaa.
Jahas, taas siellä on testiprofiilien tehtailija paikalla :D Hassua, juuri kommentoin teitä testailijoita. Eli sinähän et mitään testejä ole tehnyt etkä tiedän mihin naiset kelpaavat tai mitä haluavat olla. Tiedän itse tavallisena naisena, että ei niitä viestejä tule kymmeniä edes kuukaudessa, saati päivässä.
Kyllä se nyt vain on niin, että et osaa sitä nettideittailuetikettiä. Sen olen huomannut, ja ihan aidolla profiililla mitään testailematta, että suuri osa miehistä ei tajua yhtään miten nettideittaillessa pitää käyttäytyä. Luulisi maailman itserakkaimmallakin ihmisellä tulevan mieleen, että on todennäköisempää että itse mokailee kuin että koko vastakkainen sukupuoli on "vieraantunut todellisuudesta".
Sinä et todennköisesti ole ulkonäöltäsi tavallinen nainen, jos et saa viestejä boksia täyteen jossain suoli24 palstalla. Sen vahvistaa kaikki näitä testejä oikeasti tehneet miehet ja kaikki ne oikeasti tavalliset naiset jotka palvelua ovat käyttäneet.
Mutta siinäpähän elät luulotaudissasi. Kivahan se on luulla olevansa parempi kuin oikeasti on.
Ainut vahvistus tuolle väitteellesi ovat itse keksimäsi faktat. Oletko tosissasi niin täynnä kuvitelmia omasta erinomaisuudestasi, että sinulla ei tule edes mieleen että sinä olet epäkiinnostava, ihan oikeasti, eivätkä KAIKKI naiset ole päästään sekaisin kun kukaan ei sinusta kiinnostu? Melkein voisi ihailla noin rautaista itsetuntoa, jota mikään mahti maailmassa ei edes naarmuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 26-vuotias nainen ja Tinderissä. Tulos on se, että matcheja tulee jonkun verran, mutta treffeille en kelpaa. Ilmeisesti siellä on niin paljon tarjontaa kauniista naisista, että ehkä se on liian pinnallinen paikka minulle. Suomi24:ssä olisi profiili ilman kuvaa, mutta sain viestejä vain näiltä spämmääjiltä ja seksinvonkaajilta. Esittelyteksti oli mielestäni hyvä.
Muutaman kerran olen päässyt treffeille asti joko Tinderissä tai suomi24:ssa, mutta treffikumppanit ovat olleet ihan oikeasti todella outoja. Yksikin herra haukkui harrastukseni höpöhöpöhommaksi. Että näin.
Et kelpaa treffeille, mutta oot ollut muutaman kerran treffeillä. Jännä. Voin antaa vinkin miten päästä naisena tinderissä treffeille: muutaman naispuolisen ystävän kanssa selaatte ja arviotte tinder-miehiä. Jos mies saa kavereiltasi huonot arviot, laita tykkäystä. Näin saat todennäköisesti saaliiksi miehiä, jotka saavat vain vähän tykkäyksiä ja pääset varmemmin treffeille
No pääsen, mutta jos saan sadasta miehestä sinne treffeille ehkä kaksi, niin ei se hirveän hyvin ole. Ja minä en halua treffeille niiden superkomeiden pleijereiden kanssa, vaan ihan tavallisten miesten. Näille myös painan sydäntä, mutta en ilmeisesti kelpaa niille. :) Tähän tulee varmaan joku vänkäämään, että hän miehenä ei ole päässyt yhdenkään kanssa treffeille, että en saa marista. Ihan sama, marisen silti! ;)
Kaksi sadasta on mun mielestä aika hyvin. No kuitenkin jos haluat osuutta suuremmaksi niin tykkäile vähän rumemmista. En nyt siis tarkoita mitään elämänkoululaisia vaan fiksun oloisia tavismiehiä, jotka ovat vähän rumia
Tykätty on. Näiden muutaman kanssa sitten on päästy treffeille, mutta ehkä minä sitten ole nirso, kun minulle ei kelvannut mies joka arvosteli mun harrastuksia, yksi yritti heti kouria ja kerran eräs tuli paikalle humalassa. :D
Okei ehkä sulla sitten vain on ollut huonoa tuuria. Ei tietenkään tuollaisia miehiä pidä jaksaa
Kuule, tuollaisia miehiä on deittisivut täynnä! Se, että treffionneaan valittavalle naiselle ehdotetaan riman laskua, tarkoittaisi monessa tapauksessa juuri sitä että lähtisi tuollaisten kelkkaan. Mieti sitä seuraavan kerran kun kadehdit naisia siitä kuinka he saavat paljon iskuyrityksiä. Sillä on ehkä kuitenkin vähän väliä, minkälaisilta ihmisiltä ne yritykset tulevat.
Naisissa on paljon vähemmän hajontaa kuin miehissä, molempiin suuntiin. Siksi teidän miesten voi olla vaikea kuvitella, kuinka kamalia jotkut teistä ovat - naisista kun puuttuu niitä kamalimpia miehiä vastaavat otukset melkein kokonaan.
Tuo viimeinen kappale on niin totta. Suurin osa naisista alkaa olla vähintään AMK käyneitä maailmanmatkailijoita, jotka ovat myös ulkonäöltään ihan mukiin meneviä. Kuten tänne jo aikaisemmin kirjoitin näin vähän alle keskitason miehenä on todella vaikeaa päästä edes treffeille. Mikähän sit mahtais olla se oikea väline deiteille pääsyyn, en kuitenkaan mistään lähiräkälälstä mitään ongelmatapausta haluais.
Av-palsta. Lähe mun kansa treffeille.
Mihin mennään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen näkökulmasta nettideitit sopivat ääripäille. Komistukset saavat hauskanpito- ja seksiseuraa ilman vaivannäköä. Oudot ja luuserit (jos karkea ilmaus sallitaan) taas saavat mahdollisuuden löytää hengenheimolaisensa, mikä on reaalielämässä vaikeaa, koska heidän kohdesegmenttinsä on niin pieni ja tutustumisen aloittaminen näillä ihmisillä molemmin puolin vaikeaa. Normi keskivertomiehelle palvelu taas on aivan hanurista, koska osallistujien sukupuolten määrien suhde on epäedullinen ja norminaiset saavat tolkuttomasti viestejä houkuttelevammilta miehiltäkin.
Normiäijien kannattaa panostaa tilanteisiin, joissa voi olla lokaalisti jonkinlainen alfauros. Koulussa ja harrastuksissa, miksei ihan junassa istuessa tai jossain kahvilassakin voi näin käydä, koska niissä komistukset eivät ole aggressiivisesti pokailemassa kaikkea liikkuvaa. Rohkeus palkitaan! Yökerhot ja deittipalvelut kannattaa unohtaa, niissä komeat lihaskimput jyräävät aina.
Keskivertonaiselle deittipalstat ovat kääntäen ihan kultakaivoksia, jos perusmiestä etsii.
Julistat aika varmoja totuuksia vaikka olet keksinyt tuon kaiken omasta päästäsi. Vai väitätkö olleesi treffeillä
1) komeana miehenä
2) tavismiehenä
3) outona luuserina
ja
4) naisena?
Voit tietää asioiden oikean laidan vain yhdestä näkökulmasta. Äläkä ala selittää tähän mitään tekemistäsi testiprofiileista. Joka ukko väittää tehneensä sellaisen ja todenneensa että naiset saavat miljardeja vastauksia tunnissa ja miljardi naista ottaa yhteyttä komeaan mieheen tunnissa. Jos mitään tiedän miehistä, niin sen että ovat liian laiskoja mitään testejä tekemään. Jokainen on vain lukenut miten joku uhoaa tehneensä testejä ja sitten kertoo eteenpäin, väittäen että on itse tätä testannut.
Meinaat, että maailmasta ei voi tehdä mitään päätelmiä tai malleja ilman että itse kokeilee? Et mitenkään voi arvailla, miksi Helsingin keskustan kämpät maksaa enemmän kuin Kainuussa ilman, että käyt itse ostamassa?
No kuules, kun väitteet ovat ihan hölmöjä niin on taysin paikallaan huomauttaa että ne on keksitty omasta päästä. Nuo kämpät voi tarkistaa miltä tahansa asuntosivustolta. Esim. tuo kateellinen perusmies ei mitenkään voi tietää, miten ne "lihaskimput" menestyvät, koska ei ole sellainen itse. Siinä on taas lueskeltu liikaa miestenlehtiä. Ja sekoitettu pää noilla alfahorinoilla.
Aina menee väittelyksi ja loukkaamiseksi.
Ois ollu hienoa jos ihmiset olisivat vain kertonut omia kokemuksia, eikä väittäneet vastaan toisten johtopätöksiä.
Itse olen vain tyhjällä profiililla käynyt katsomassa mitä sieltä löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin mennään?
Helsingissä johonkin kivaan puistoon?
Lähden treffeille teidän kaikkien kanssa, jos minun ei tarvitse hirveän kauaksi matkustaa! ;) N27
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen näkökulmasta nettideitit sopivat ääripäille. Komistukset saavat hauskanpito- ja seksiseuraa ilman vaivannäköä. Oudot ja luuserit (jos karkea ilmaus sallitaan) taas saavat mahdollisuuden löytää hengenheimolaisensa, mikä on reaalielämässä vaikeaa, koska heidän kohdesegmenttinsä on niin pieni ja tutustumisen aloittaminen näillä ihmisillä molemmin puolin vaikeaa. Normi keskivertomiehelle palvelu taas on aivan hanurista, koska osallistujien sukupuolten määrien suhde on epäedullinen ja norminaiset saavat tolkuttomasti viestejä houkuttelevammilta miehiltäkin.
Normiäijien kannattaa panostaa tilanteisiin, joissa voi olla lokaalisti jonkinlainen alfauros. Koulussa ja harrastuksissa, miksei ihan junassa istuessa tai jossain kahvilassakin voi näin käydä, koska niissä komistukset eivät ole aggressiivisesti pokailemassa kaikkea liikkuvaa. Rohkeus palkitaan! Yökerhot ja deittipalvelut kannattaa unohtaa, niissä komeat lihaskimput jyräävät aina.
Keskivertonaiselle deittipalstat ovat kääntäen ihan kultakaivoksia, jos perusmiestä etsii.
Julistat aika varmoja totuuksia vaikka olet keksinyt tuon kaiken omasta päästäsi. Vai väitätkö olleesi treffeillä
1) komeana miehenä
2) tavismiehenä
3) outona luuserina
ja
4) naisena?
Voit tietää asioiden oikean laidan vain yhdestä näkökulmasta. Äläkä ala selittää tähän mitään tekemistäsi testiprofiileista. Joka ukko väittää tehneensä sellaisen ja todenneensa että naiset saavat miljardeja vastauksia tunnissa ja miljardi naista ottaa yhteyttä komeaan mieheen tunnissa. Jos mitään tiedän miehistä, niin sen että ovat liian laiskoja mitään testejä tekemään. Jokainen on vain lukenut miten joku uhoaa tehneensä testejä ja sitten kertoo eteenpäin, väittäen että on itse tätä testannut.
OkCupid esimerkiksi julkaisee tilastoja. Tiedämme esimerkiksi, että miehet lähettävät 3,5 kertaa enemmän ensimmäisiä viestejä kuin naiset. Ei tarvitse tehdä feikkiprofiileja. Myöskin tiedämme sukupuolten jakauman, joka on epäedullinen.
Kannattaako tavismiehen sinun mielestäsi olla markkinoilla, joissa pientä määrää naisia tavoittelee iso joukko miehiä erittäin aktiivisesti? Halutuimmat miehet tietenkin saavat naisensa, koska parempia yrittelijöitä ei juuri ole. Oudoille miehille taas vastinparin löytäminen on reaalimaailmasta vaikeaa, koska outo on määritelmällisesti harvinainen. Netissä voi sentään seuloa ison joukon.
Kuulen mielelläni oman tulkintasi.
Et edes yritä miettiä asiaa oikeasti, keskityt vain katkeroitumaan hätäisesti tulkitun tilastotiedon nojalla.
Jokainen nainen, tai feikkinaisprofiilin tehnyt mies, tietää että 80% miesten lähettämistä viesteistä on paskaa. Seksiehdotuksia, aivan liian huonosti kohdennettuja massapostitusviestejä jne. Naisten lähettämät viestit ovat luultavasti kaikki tosissaan laadittuja. Toisin sanoen (tuolla 80%:n arviolla laskien) naiset lähettävät 43% miehiä enemmän ensimmäisiä viestejä, jos lasketaan vain sellaiset yhteydenotot joiden laatu riittää siihen, että siitä olisi mahdollista jonkinlainen suhdekin lopulta muodostua.
Sukupuolten jakauma voi olla epäedullinen vaikkapa siitä syystä, että monella miehellä on monta erilaista profiilia. Naisiin verrattuna miehistä huomattavasti suurempi osa on parisuhdekelvottomia - sellaisia jotka treffeille päästyään eivät osaa mm. pitää näppejään kurissa tai tulla paikalle selvin päin ja peseytyneenä, tai alkavat solvata treffikumppania jne. Ihmisiä, jotka eivät ansaitse päästäkään treffeille, koska heillä ei ole alkeellista käsitystä toisen ihmisen kunnioittamisesta! Jos sellaiset siivotaan pois joukosta, sukupuolijakauma ei välttämättä ole miehille ollenkaan epäedullinen. Sekin vaikuttaa asiaan, minkä ikäisistä ihmisistä puhutaan.
Aika kehno suoritus OkCupidilta (ja esim NYT:ltä), jos feikkejä ja monia profiileja yms. ei olisi huomioitu. Joka tapauksessa nuo nyt ovat niitä lukuja, joita tiedämme. Jos sinulla ei ole tarkempia (muita kuin aivan itse keksittyjä, kuten yllä), niin joudumme tukeutumaan niihin.
Siihen emme varmaankaan voi päästä käsiksi, kuinka moni viesti on riittävän "laadukas" ja mitä se sitten kenellekin tarkoittaakaan - jollekin kun "moi!" voi olla riittävä ja toiselle ei. Sen kyllä tiedämme, että naiset saavat ensiviesteihinsä enemmän vastauksia kuin miehet, mikä on oikein hyvin linjassa kysynnän ja tarjonnan mekanismin kanssa.
Myöskään parisuhdekelvottomuudesta emme tiedä, kun treffeille peseytymisestä sun muusta en äkkiseltään löytänyt mitään faktaa. Senhän kyllä tiedämme OkCupidin datasta, että suurin osa miehistä on naisten mielestä mediaania rumempia, kun taas päinvastoin tätä ilmiötä ei esiinny. Siinä mielessä voidaan tosiaan ajatella, että miestarjonta on (naisten mielestä) heikompaa kuin naistarjonta (miesten mielestä). Tarkoittaako tämä sitten naisten epärealistisia odotuksia vai sitä, että deittihin valikoituu huonompi aines miespopulaatiosta, sitä en tiedä.
http://www.nytimes.com/2016/03/10/style/women-who-make-first-move-in-on…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1) komeana miehenä
2) tavismiehenä
3) outona luuserina
ja
4) naisena?
OkCupid esimerkiksi julkaisee tilastoja. Tiedämme esimerkiksi, että miehet lähettävät 3,5 kertaa enemmän ensimmäisiä viestejä kuin naiset. Ei tarvitse tehdä feikkiprofiileja. Myöskin tiedämme sukupuolten jakauman, joka on epäedullinen.
Kannattaako tavismiehen sinun mielestäsi olla markkinoilla, joissa pientä määrää naisia tavoittelee iso joukko miehiä erittäin aktiivisesti? Halutuimmat miehet tietenkin saavat naisensa, koska parempia yrittelijöitä ei juuri ole. Oudoille miehille taas vastinparin löytäminen on reaalimaailmasta vaikeaa, koska outo on määritelmällisesti harvinainen. Netissä voi sentään seuloa ison joukon.
Miksi tunget noita tilastoja tähän? Ne eivät tue mitenkään aikaisempia väitteitäsi. Keksit faktoja ja sitten kun jäät kiinni, lykkäät tulemaan tilastoja jotka eivät liity aikaisempaan mitenkään.
Mites nyt sitten haluat että minä "tulkitsen" tilannetta? Saanko minäkin keksiä faktoja ja sinä sitten yrität todistella niitä vääriksi? OK, tässä tulee: miehiä näyttää olevan enemmän koska 78,36 % miesten profiileista on testejä, joilla miehet testaavat saako komean miehen kuvalla enemmän naisten yhteydenottoja. Tämä selittää myös sen miksi naiset pitävät suurinta osaa nettimiehistä keskimääräistä rumempina. Hehän ovat, kun miehet laittavat niitä mallitoimiston mieskuvia valeprofiileihin, niin että se mallimies on keskiverto. Mitäs tähän sanot? Yritä todistaa että keksin tuon omasta päästäni.
On faktoja (esim. tuo 3,5x on OkCupidin julkaisema) ja niistä tehdään päätelmiä (esim. se, että mitä se tarkoittaa miehen mahdollisuuksille, tätähän voi aina haastaa toki). Sinä kuitenkin alat höpistä jostain itse kokeilemisesta, testiprofiileista, itse keksityistä faktoista yms. En oikein ymmärrä, mitä ajat takaa?
Miksi minä nyt alkaisin selitellä, kun sinä et vastaa miten tulkitset minun esittämiäni faktoja.
Ota tuosta vielä linkki mehiläisten määrän vähenemisestä:
http://www.greenpeace.org/usa/sustainable-agriculture/save-the-bees/
Mitäs tuohon sanot? Se todistaa jotakin, mutta mitä?
Joo, en jaksa noita samoja cupid-tilastoja joka kerta kun joku mies itkee sadoista, tuhansista ja miljoonista viesteistä joita joka nainen saa, kun taas kaikin puolin täydellinen tavallinen mukava mies ei saa koskaan yhtään viestiä. Jos et saa viestejä KENELTÄKÄÄN, et ole kiinnostava. Naisia on puolet tai yksi kolmasosa nettideitissä. Se ei tarkoita että kilpailuasetelma olisi miehille mahdoton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin mennään?
En ole valitettavasti Helsingistä. Mut tulen käymään siellä ens ke tai to tai pe, lähdetkö kahviseuraksi tai miksei jäätelölle johonkin "kivaan puistoon"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin mennään?
En ole valitettavasti Helsingistä. Mut tulen käymään siellä ens ke tai to tai pe, lähdetkö kahviseuraksi tai miksei jäätelölle johonkin "kivaan puistoon"?
Mistäpäin olet? Torstaina voisi vaikka käydäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1) komeana miehenä
2) tavismiehenä
3) outona luuserina
ja
4) naisena?
Miksi tunget noita tilastoja tähän? Ne eivät tue mitenkään aikaisempia väitteitäsi. Keksit faktoja ja sitten kun jäät kiinni, lykkäät tulemaan tilastoja jotka eivät liity aikaisempaan mitenkään.
Mites nyt sitten haluat että minä "tulkitsen" tilannetta? Saanko minäkin keksiä faktoja ja sinä sitten yrität todistella niitä vääriksi? OK, tässä tulee: miehiä näyttää olevan enemmän koska 78,36 % miesten profiileista on testejä, joilla miehet testaavat saako komean miehen kuvalla enemmän naisten yhteydenottoja. Tämä selittää myös sen miksi naiset pitävät suurinta osaa nettimiehistä keskimääräistä rumempina. Hehän ovat, kun miehet laittavat niitä mallitoimiston mieskuvia valeprofiileihin, niin että se mallimies on keskiverto. Mitäs tähän sanot? Yritä todistaa että keksin tuon omasta päästäni.
On faktoja (esim. tuo 3,5x on OkCupidin julkaisema) ja niistä tehdään päätelmiä (esim. se, että mitä se tarkoittaa miehen mahdollisuuksille, tätähän voi aina haastaa toki). Sinä kuitenkin alat höpistä jostain itse kokeilemisesta, testiprofiileista, itse keksityistä faktoista yms. En oikein ymmärrä, mitä ajat takaa?
Miksi minä nyt alkaisin selitellä, kun sinä et vastaa miten tulkitset minun esittämiäni faktoja.
Ota tuosta vielä linkki mehiläisten määrän vähenemisestä:
http://www.greenpeace.org/usa/sustainable-agriculture/save-the-bees/
Mitäs tuohon sanot? Se todistaa jotakin, mutta mitä?
Joo, en jaksa noita samoja cupid-tilastoja joka kerta kun joku mies itkee sadoista, tuhansista ja miljoonista viesteistä joita joka nainen saa, kun taas kaikin puolin täydellinen tavallinen mukava mies ei saa koskaan yhtään viestiä. Jos et saa viestejä KENELTÄKÄÄN, et ole kiinnostava. Naisia on puolet tai yksi kolmasosa nettideitissä. Se ei tarkoita että kilpailuasetelma olisi miehille mahdoton.
Koska sinun faktasi ovat itse keksittyjä, kuten sanoit. Miksi niitä pitäisi kommentoida? Jos New York Times tai OkCupid on tehnyt faktansa ja lukunsa väärin noin karkealla tavalla, niin sille en valitettavasti voi mitään. Esitä toki paremmat luvut, mutta älä keksi omia tai tule haukkumaan muita. Ei se saa sinua näyttämään yhtään fiksummalta.
Mehiläisistä en valitettavasti tiedä mitään. Jos tietäisin, niin varmasti tämä fakta olisi elementti tilanteen ymmärtämisessä.
Kilpailuasema ei ole mahdoton, eikä "koskaan yhtään viestiä" ei ole se, mitä olen sanonut. Alat jo laittaa sanoja toisten suuhun. Siitä ollaan varmaan samaa mieltä, ettei tällaista keskustelua kannata käydä ollenkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1) komeana miehenä
2) tavismiehenä
3) outona luuserina
ja
4) naisena?
Et edes yritä miettiä asiaa oikeasti, keskityt vain katkeroitumaan hätäisesti tulkitun tilastotiedon nojalla.
Jokainen nainen, tai feikkinaisprofiilin tehnyt mies, tietää että 80% miesten lähettämistä viesteistä on paskaa. Seksiehdotuksia, aivan liian huonosti kohdennettuja massapostitusviestejä jne. Naisten lähettämät viestit ovat luultavasti kaikki tosissaan laadittuja. Toisin sanoen (tuolla 80%:n arviolla laskien) naiset lähettävät 43% miehiä enemmän ensimmäisiä viestejä, jos lasketaan vain sellaiset yhteydenotot joiden laatu riittää siihen, että siitä olisi mahdollista jonkinlainen suhdekin lopulta muodostua.
Sukupuolten jakauma voi olla epäedullinen vaikkapa siitä syystä, että monella miehellä on monta erilaista profiilia. Naisiin verrattuna miehistä huomattavasti suurempi osa on parisuhdekelvottomia - sellaisia jotka treffeille päästyään eivät osaa mm. pitää näppejään kurissa tai tulla paikalle selvin päin ja peseytyneenä, tai alkavat solvata treffikumppania jne. Ihmisiä, jotka eivät ansaitse päästäkään treffeille, koska heillä ei ole alkeellista käsitystä toisen ihmisen kunnioittamisesta! Jos sellaiset siivotaan pois joukosta, sukupuolijakauma ei välttämättä ole miehille ollenkaan epäedullinen. Sekin vaikuttaa asiaan, minkä ikäisistä ihmisistä puhutaan.
Aika kehno suoritus OkCupidilta (ja esim NYT:ltä), jos feikkejä ja monia profiileja yms. ei olisi huomioitu. Joka tapauksessa nuo nyt ovat niitä lukuja, joita tiedämme. Jos sinulla ei ole tarkempia (muita kuin aivan itse keksittyjä, kuten yllä), niin joudumme tukeutumaan niihin.
Siihen emme varmaankaan voi päästä käsiksi, kuinka moni viesti on riittävän "laadukas" ja mitä se sitten kenellekin tarkoittaakaan - jollekin kun "moi!" voi olla riittävä ja toiselle ei. Sen kyllä tiedämme, että naiset saavat ensiviesteihinsä enemmän vastauksia kuin miehet, mikä on oikein hyvin linjassa kysynnän ja tarjonnan mekanismin kanssa.
Myöskään parisuhdekelvottomuudesta emme tiedä, kun treffeille peseytymisestä sun muusta en äkkiseltään löytänyt mitään faktaa. Senhän kyllä tiedämme OkCupidin datasta, että suurin osa miehistä on naisten mielestä mediaania rumempia, kun taas päinvastoin tätä ilmiötä ei esiinny. Siinä mielessä voidaan tosiaan ajatella, että miestarjonta on (naisten mielestä) heikompaa kuin naistarjonta (miesten mielestä). Tarkoittaako tämä sitten naisten epärealistisia odotuksia vai sitä, että deittihin valikoituu huonompi aines miespopulaatiosta, sitä en tiedä.
http://www.nytimes.com/2016/03/10/style/women-who-make-first-move-in-on…
no sehän johtuu siitä että meihet tehtailevat komeita miesprofiileja testaillakseen komean miehen suosiota. Jos joka ukko tekee esim. 5 testiprofiilia ja laittaa siihen alusvaatemallin kuvan, totta kai tavallinen mies alkaa näyttää seinästä revityltä.
Eipä sitä ainakaan mulla ole mitenkään rajoitettu. 50 tms voi tykätä päivässä ja sitten saa uudet... siitä vaan keräilemään.