Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Suomessa ei käytetä Whatsappia.

Vierailija
06.12.2023 |

Ilmaiset soitot koko maailmaan . Minun ystävätär ,kohta entinen ei suostu hankkimaan sitä .Ruotsista maksaa joka puhelu yli 20 euroa, Whatsapp ilmainen. 

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska vaihtoehtoina on vaikkapa ihan yhtä lailla "ilmaiset" hangouts tai teams, jotka eivät vaadi samanlaisia käyttöehtojen hyväksymisiä toimiakseen, kuin mitä wa. 

Vierailija
2/20 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoletonta jakamista

Huippuluokan päästä päähän -salaus (pohjautuu avoimen lähdekoodin Signal-protokollaan) suojaa keskustelusi. Me emme voi lukea viestejäsi tai kuunnella puheluitasi, eivätkä muutkaan. Yksityisyys ei ole valinnaista se on Signalin toimintaperiaate. Kaikki viestit ja puhelut salataan joka hetki.

Signalissa ei ole mainoksia, eikä Signal käytä markkinointikumppaneita tai seurantaevästeitä. Voit keskittyä jakamaan tärkeät hetket sinulle tärkeiden ihmisten kanssa.

Signal on yksityinen voittoa tavoittelematon taho. Emme ole sidoksissa suuriin teknologiayrityksiin emmekä voi päätyä sellaisen haltuun. Kehitystä tuetaan apurahoin ja kaltaistesi ihmisten lahjoituksilla.

Lataa:

https://signal.org/fi/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoletonta jakamista

Huippuluokan päästä päähän -salaus (pohjautuu avoimen lähdekoodin Signal-protokollaan) suojaa keskustelusi. Me emme voi lukea viestejäsi tai kuunnella puheluitasi, eivätkä muutkaan. Yksityisyys ei ole valinnaista se on Signalin toimintaperiaate. Kaikki viestit ja puhelut salataan joka hetki.

Signalissa ei ole mainoksia, eikä Signal käytä markkinointikumppaneita tai seurantaevästeitä. Voit keskittyä jakamaan tärkeät hetket sinulle tärkeiden ihmisten kanssa.

Signal on yksityinen voittoa tavoittelematon taho. Emme ole sidoksissa suuriin teknologiayrityksiin emmekä voi päätyä sellaisen haltuun. Kehitystä tuetaan apurahoin ja kaltaistesi ihmisten lahjoituksilla.

Lataa:

https://signal.org/fi/

Signal on paras

Vierailija
4/20 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

WhatsApp on köyhien sovellus.

Vierailija
5/20 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

en tunne ketään jolla ei whatsapia olisi käytössä

Vierailija
6/20 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5

Mikä on whatsap?

Vierailija
7/20 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5

Ai, mä tunnen moniakin. Aloittaen ihan vaikka itsestäni. 

Vierailija
8/20 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en käytä whatsappia tai mitään muitakaan amerikkalaisia puhelinohjelmia.

Vierailija
9/20 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla ole pitkin ulkomaita kavereita. Parin kaverin kanssa jutellaan silloin tällöin facebookin messengerissä. Kaikilla ei ole laajaa ja monikulttuurista kaveripiiriä. 

Vierailija
10/20 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään ei saa ilmaiseksi, en ota Whatsappia. Jaksan maksaa viestini ja soittoni, enkä halua kuulua mihinkään ryhmään, jossa joku johtaja tsekkaa ja voi poistaa sinut jos et sovi systeemiin.

Vierailija
11/20 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ilmaista tuotetta. Joko käytät tuotettä tai SINÄ olet tuote.

Whatsappissa jälkimmäinen.

Vierailija
12/20 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/5

Ja siihen se jäikin. Ethän sinä voi tietää kuka kavereistasi käyttää kun et itse siellä ole

Vierailija
13/20 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Signalissa ei mainoksia? Mutta kerjää rahaa koko ajan. 

Vierailija
14/20 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Mitään ei saa ilmaiseksi, en ota Whatsappia. Jaksan maksaa viestini ja soittoni, enkä halua kuulua mihinkään ryhmään, jossa joku johtaja tsekkaa ja voi poistaa sinut jos et sovi systeemiin.

Ärsytti muuten sekin kun eräs kauppa jonka korttia käytän lähetti viestin, että olemme aiemmin keränneet ostostietoja kahdeksan vuoden ajan ja sitten ne on tuhottu. Nyt keräämme kaikki ostostietonne. Onko kiva kun kuolen ja lapsilleni laväytetään vuosikymmenten lista siitä mihin se äippä on rahansa hassannut. Taidan leikata sen kortin kahteen osaan.

Vierailija
15/20 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tuntuu että kellään ei ole edes puhelinta. 

Vierailija
16/20 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/5

Ja siihen se jäikin. Ethän sinä voi tietää kuka kavereistasi käyttää kun et itse siellä ole

Tiedän esimerkiksi kollegoistani oikeinkin hyvin, sillä kun tätä asiaa kyseltiin yhteydenpitomahdollisuutena, niin yhdentoista hengen tiimistä viisi totesi, ettei käytä. Ja kyllä tällaisista asioista tulee aika herkästi yhteydenpitoon liittyen puhetta kun esimerkiksi sopii uusien tuttavien kanssa, miten harrastukseen liittyvä viestintä tms. toteutetaan. Usko tai älä, ei se wa mikään autuaaksi tekevä ainoa tarjolla oleva ratkaisu ole :)

Vierailija
17/20 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha okei eli se että sun kaveri ei suostu jotain käyttämään niin kukaan muukaan ei käytä, ok. 

Vierailija
18/20 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on Persu pölö

Vierailija
19/20 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole whatsappia enkä koe jääväni mistään paitsi. Ulkomaisten ystävien kanssa puhutaan lähes viikottain, milloin facetimella, milloin mesen kautta, milloin ihan puhelimessa. Samoin kotomaassa olevien ihmisten kanssa. Toi whatsapp-kitinä menee vähän siihen samaan kategoriaan sen mobilepayn puuttumattomuudesta kitisemisen kanssa. 

Vierailija
20/20 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin olen korvannut tekstarit täysin Whatsappilla niiden kanssa jotka sitä myös käyttävät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi