Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Deittipalsta-aktiivit, kertokaa miten on sujunut! Miehet eritoten

Vierailija
19.07.2016 |

Kuulin että osa on palstoilla aktiivinen vuosia! Ja saattaa melkein jatkuvasti käydä kokemassa verkot päivittäin. Kysymyksiä:

- milloin aloitit nettideittailun?
- kuinka monella eri palstalla sinulla on profiili? Mitkä palstat?
- kuinka monta profiilia sinulla on yhteensä?
- onko kuva ja onko se omasi? Entä tuore?
- onko profiilitekstiä?
- kuinka paljon teet yhteydenottoja viikossa?
- paljonko saat asiallisia vastauksia?
- monetko treffit takana?
- kuinka moni tapailu on johtanut seksiin?
- entä suhteeseen?
- miten jaksat motivoitua, vai onko ollut hauskaa?

Kertokaa mielellään sellaistakin, mitä en osannut kysyä.

Itse olen nainen 38 v. aloittamassa nettideittailua.

Kommentit (200)

Vierailija
61/200 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useamman vuoden nettideiteissä olleena voin sanoa että sadoista yhteydenotoista vain parissa tapauksessa olen onnistunut pääsemään treffeille. Muut ei yleensä edes viitsineet vaivautua vastaamaan. Kokonaisuuutta tarkastellen voin näin miehenä siten todeta että nettideittailu on jotakuinkin täyttä ajanhukkaa. Naiset ovat vieraantuneet todellisuudesta ajat sitten.

M38

Eli on todellisuudesta vieraantumista, että sinä et ole kiinnostava?

Naiset saavat viestejä kymmenittäin päivässä kaikentasoisilta miehiltä (kyllä, olen kokeillut feikkiprofiililla, jossa keskivertokuva), joten tuleehan siinä harha, että miksi tyytyisin vähempään kuin ihan parhaaseen. Todellisuudessa mahdollisuuksia suhteeseen ei ole huippujen kanssa, korkeintaan leikkikaluksi kelpaa.

Jahas, taas siellä on testiprofiilien tehtailija paikalla :D Hassua, juuri kommentoin teitä testailijoita. Eli sinähän et mitään testejä ole tehnyt etkä tiedän mihin naiset kelpaavat tai mitä haluavat olla. Tiedän itse tavallisena naisena, että ei niitä viestejä tule kymmeniä edes kuukaudessa, saati päivässä.

Kyllä se nyt vain on niin, että et osaa sitä nettideittailuetikettiä. Sen olen huomannut, ja ihan aidolla profiililla mitään testailematta, että suuri osa miehistä ei tajua yhtään miten nettideittaillessa pitää käyttäytyä. Luulisi maailman itserakkaimmallakin ihmisellä tulevan mieleen, että on todennäköisempää että itse mokailee kuin että koko vastakkainen sukupuoli on "vieraantunut todellisuudesta".

Sinä et todennköisesti ole ulkonäöltäsi tavallinen nainen, jos et saa viestejä boksia täyteen jossain suoli24 palstalla. Sen vahvistaa kaikki näitä testejä oikeasti tehneet miehet ja kaikki ne oikeasti tavalliset naiset jotka palvelua ovat käyttäneet. 

Mutta siinäpähän elät luulotaudissasi. Kivahan se on luulla olevansa parempi kuin oikeasti on.

Vierailija
62/200 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen näkökulmasta nettideitit sopivat ääripäille. Komistukset saavat hauskanpito- ja seksiseuraa ilman vaivannäköä. Oudot ja luuserit (jos karkea ilmaus sallitaan) taas saavat mahdollisuuden löytää hengenheimolaisensa, mikä on reaalielämässä vaikeaa, koska heidän kohdesegmenttinsä on niin pieni ja tutustumisen aloittaminen näillä ihmisillä molemmin puolin vaikeaa. Normi keskivertomiehelle palvelu taas on aivan hanurista, koska osallistujien sukupuolten määrien suhde on epäedullinen ja norminaiset saavat tolkuttomasti viestejä houkuttelevammilta miehiltäkin.

Normiäijien kannattaa panostaa tilanteisiin, joissa voi olla lokaalisti jonkinlainen alfauros. Koulussa ja harrastuksissa, miksei ihan junassa istuessa tai jossain kahvilassakin voi näin käydä, koska niissä komistukset eivät ole aggressiivisesti pokailemassa kaikkea liikkuvaa. Rohkeus palkitaan! Yökerhot ja deittipalvelut kannattaa unohtaa, niissä komeat lihaskimput jyräävät aina.

Keskivertonaiselle deittipalstat ovat kääntäen ihan kultakaivoksia, jos perusmiestä etsii.

Julistat aika varmoja totuuksia vaikka olet keksinyt tuon kaiken omasta päästäsi. Vai väitätkö olleesi treffeillä

1) komeana miehenä

2) tavismiehenä

3) outona luuserina

ja

4) naisena?

Voit tietää asioiden oikean laidan vain yhdestä näkökulmasta. Äläkä ala selittää tähän mitään tekemistäsi testiprofiileista. Joka ukko väittää tehneensä sellaisen ja todenneensa että naiset saavat miljardeja vastauksia tunnissa ja miljardi naista ottaa yhteyttä komeaan mieheen tunnissa. Jos mitään tiedän miehistä, niin sen että ovat liian laiskoja mitään testejä tekemään. Jokainen on vain lukenut miten joku uhoaa tehneensä testejä ja sitten kertoo eteenpäin, väittäen että on itse tätä testannut.

OkCupid esimerkiksi julkaisee tilastoja. Tiedämme esimerkiksi, että miehet lähettävät 3,5 kertaa enemmän ensimmäisiä viestejä kuin naiset. Ei tarvitse tehdä feikkiprofiileja. Myöskin tiedämme sukupuolten jakauman, joka on epäedullinen.

Kannattaako tavismiehen sinun mielestäsi olla markkinoilla, joissa pientä määrää naisia tavoittelee iso joukko miehiä erittäin aktiivisesti? Halutuimmat miehet tietenkin saavat naisensa, koska parempia yrittelijöitä ei juuri ole. Oudoille miehille taas vastinparin löytäminen on reaalimaailmasta vaikeaa, koska outo on määritelmällisesti harvinainen. Netissä voi sentään seuloa ison joukon.

Kuulen mielelläni oman tulkintasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/200 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 26-vuotias nainen ja Tinderissä. Tulos on se, että matcheja tulee jonkun verran, mutta treffeille en kelpaa. Ilmeisesti siellä on niin paljon tarjontaa kauniista naisista, että ehkä se on liian pinnallinen paikka minulle. Suomi24:ssä olisi profiili ilman kuvaa, mutta sain viestejä vain näiltä spämmääjiltä ja seksinvonkaajilta. Esittelyteksti oli mielestäni hyvä.

Muutaman kerran olen päässyt treffeille asti joko Tinderissä tai suomi24:ssa, mutta treffikumppanit ovat olleet ihan oikeasti todella outoja. Yksikin herra haukkui harrastukseni höpöhöpöhommaksi. Että näin.

Et kelpaa treffeille, mutta oot ollut muutaman kerran treffeillä. Jännä. Voin antaa vinkin miten päästä naisena tinderissä treffeille: muutaman naispuolisen ystävän kanssa selaatte ja arviotte tinder-miehiä. Jos mies saa kavereiltasi huonot arviot, laita tykkäystä. Näin saat todennäköisesti saaliiksi miehiä, jotka saavat vain vähän tykkäyksiä ja pääset varmemmin treffeille

No pääsen, mutta jos saan sadasta miehestä sinne treffeille ehkä kaksi, niin ei se hirveän hyvin ole. Ja minä en halua treffeille niiden superkomeiden pleijereiden kanssa, vaan ihan tavallisten miesten. Näille myös painan sydäntä, mutta en ilmeisesti kelpaa niille. :) Tähän tulee varmaan joku vänkäämään, että hän miehenä ei ole päässyt yhdenkään kanssa treffeille, että en saa marista. Ihan sama, marisen silti! ;)

Kaksi sadasta on mun mielestä aika hyvin. No kuitenkin jos haluat osuutta suuremmaksi niin tykkäile vähän rumemmista. En nyt siis tarkoita mitään elämänkoululaisia vaan fiksun oloisia tavismiehiä, jotka ovat vähän rumia

Tykätty on. Näiden muutaman kanssa sitten on päästy treffeille, mutta ehkä minä sitten ole nirso, kun minulle ei kelvannut mies joka arvosteli mun harrastuksia, yksi yritti heti kouria ja kerran eräs tuli paikalle humalassa. :D

Okei ehkä sulla sitten vain on ollut huonoa tuuria. Ei tietenkään tuollaisia miehiä pidä jaksaa

Kuule, tuollaisia miehiä on deittisivut täynnä! Se, että treffionneaan valittavalle naiselle ehdotetaan riman laskua, tarkoittaisi monessa tapauksessa juuri sitä että lähtisi tuollaisten kelkkaan. Mieti sitä seuraavan kerran kun kadehdit naisia siitä kuinka he saavat paljon iskuyrityksiä. Sillä on ehkä kuitenkin vähän väliä, minkälaisilta ihmisiltä ne yritykset tulevat.

Naisissa on paljon vähemmän hajontaa kuin miehissä, molempiin suuntiin. Siksi teidän miesten voi olla vaikea kuvitella, kuinka kamalia jotkut teistä ovat - naisista kun puuttuu niitä kamalimpia miehiä vastaavat otukset melkein kokonaan.

Vierailija
64/200 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siinä ei ole mistään itserakkaudesta kyse vaan ihan tilastollisesta faktasta. Kun miehiä on x kertaa enemmän kuin naisia, niin silloin naisten postilaatikot täyttyvät. 

Vierailija
65/200 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein 10 vuotta sitten taisin ensi kerran kokeilla nettideittailua. En kovin aktiivisesti, pari kertaa viikossa luin viestit ja vastailin. Oli vain yksi profiili kerralla, välillä kyllästyin ja poistin profiilin ja tein taas uuden. Kuvaani en laittanut, tekstiin panostin. Sitten kun aloin kirjoitella jonkun kanssa, vaihdettiin kuvia jossain vaiheessa.

Päätin, että lähden ainakin yksille treffeille kaikkien fiksusti lähestyvien miesten kanssa jos he haluavat tavata. Paljon tuli tutustuttua uusiin ihmisiin. Se oli ihan hauskaa, vaikka ei sitä kipinää ollut läheskään kaikkien kanssa. Mutta ihan mukavia juttutuokioita kahvin ääressä oli. Ei ole kerrottavaksi mitään kauhujuttuja, joita olen netistä huvikseni lukenut. Osa on varmaan keksittyjä, kun itse olen niin paljon käynyt treffeillä eikä mitään outoa tullut vastaan. Ihan tavallisia, mukavia miehiä enimmäkseen.

Jos aloittaja teet profiilin, niin varaudu siihen että saat heti parikymmentä viestiä miehiltä, jotka laittavat saman viestin jokaiselle uudelle naisprofiilille. He eivät edes lue omaa profiiliasi, ennen kuin laittavat viestin.

Paras neuvoni on, että älä jää vain odottelemaan miesten aloitetta, vaan ota itse yhteyttä miehiin joista itse kiinnostut. Nettideittaillessa viestitellään useamman kanssa samaan aikaan, suosittelen että teet niin itsekin. Ei ole oikein järkeä keskittyä yhteen ihmiseen, jonka kanssa ei sitten ehkä ole mitään yhteistä kun oikeasti tavataan.

Vierailija
66/200 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N30, jos meen ulos ja laitan Tinderin päälle ja tykkään 100 henkilöstä. Niin saan ehkä 1-3 matchia. Jos sitten vaikka moikkaan näitä kolmea niin heistä ehkä 1 keskustelee jotain :) Eli ei se ihan kaikille niin helppoa ole.

No en tosiaan osaa sanoa mistä voi johtua. Itse olen saanut lähes 300 matchia kun olen ehkä yhteensä 1 h pitänyt tinderiä auki. Muuten sammutan sen ja tutustun sen hetken matcheisin. Olen aloittanut yhden keskustelun itse. Ikinä en tee aloitetta tapaamiselle. Mutta vastaan iloisesti ja kerron avoimesti itsestäni ja annan helposti esim whatsupin koska saa sieltäkin poistettua porukkaa tarvittaessa.

N30

Vierailija
67/200 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit tietää asioiden oikean laidan vain yhdestä näkökulmasta. Äläkä ala selittää tähän mitään tekemistäsi testiprofiileista. Joka ukko väittää tehneensä sellaisen ja todenneensa että naiset saavat miljardeja vastauksia tunnissa ja miljardi naista ottaa yhteyttä komeaan mieheen tunnissa. Jos mitään tiedän miehistä, niin sen että ovat liian laiskoja mitään testejä tekemään. Jokainen on vain lukenut miten joku uhoaa tehneensä testejä ja sitten kertoo eteenpäin, väittäen että on itse tätä testannut.

Ottamatta kantaa muihin väitteisiin, minä olen kaverin kanssa tehnyt niitä yhteensä neljä. Eri ikäisille ja tyylisille naisille. Vanhin, 54 vuotias lähinnä lempeä etsivä oli toiseksi suosituin, tietenkin tuosta syystä. 20v kuvaton oli odotettavasti suosituin, hänelle tarjottiin muun muuassa 1500€ yhden illan riennoista.

Eli siinä oli ainakin neljä naista joiden kanssa miehet eivät päässeet treffeille asti, vaikka jokunen sai vastauksia viesteihin kyllä. s24:ssa on tuo täppä että näyttää vain viime kahden viikon aikana kirjautuneet, miesten kannattaa käyttää sitä.

Vierailija
68/200 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miten voi olla vaikea päästä treffeille Tinderin kautta?

Itse olen joskus vain mennyt ulos, laittanut Tinderin päälle, ottanut pari matchia ja kun joku kysyy, vaikka että miten menee niin olen kertonut että ilta on vapaa ja drinkkiseura kelpaa. Siinä on puolessa tunnissa ollut loistava deitti valmiina. Veikkaan että stressaatte liikaa! Ei se että sopii tapaamisen tarkoita että pitää hypätä sänkyyn tai tavata uudelleen, vaan rennosti vain tutustua toiseen.

N30

Olet kaunis. Se johtuu siitä. Kokeile huviksesi tehdä feikkiprofiili Tinderiin jollain perus Pirkolla, niin et saa miestä treffeille. Tai ehkä se johtuu myös paikkakunnasta? En tiedä. Missä asut?

Peruspirkolla ei ole mitään ongelmia löytää seuraa tinderistä. Sehän on tusina peruspirkkoja täynnä joita ei edes erota toisistaan. Jos on oikeasti ruma, niin sitten voi olla vaikeuksia löytää. Naiset aina väittävät olevansa peruspirkkoja vaikka totuus on toinen. 

http://yle.fi/uutiset/perheenisa_havisi_70000_euroa_hyvan_tahdon_peleis…

Tossa on luultavasti pariskunta jossa kumpikin ajattelee olevansa taviksia ja peruspirkkoja tai tavistimoja. Mutta todellisuudessa vain toinen on.

Häh? Ihan samantasoisia ovat ulkoisesti (toinen juttu on sitten se, että ulkonäkö ei suinkaan ole ainoa pariutumiseen vaikuttava tekijä, joten oikeasti epäsuhtaiselta näyttäväkään pari ei välttämättä ole sitä enää kun myös persoonallisuus ja muut muuttujat huomioidaan). Mies säilynyt vähän hoikempana, naimisiin mennessään ovat olleet hyvinkin samalla "tasolla". 

Niin tätä mä just tarkotin... Mitä nyt akka on ukkoa 15cm lyhyempi ja 20kg painavampi. Mutta ihan samantasoisia ulkoisesti. Siitä samaa mieltä, että ovat olleet samantasoisia tuossa hääkuvassa.

Vierailija
69/200 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen näkökulmasta nettideitit sopivat ääripäille. Komistukset saavat hauskanpito- ja seksiseuraa ilman vaivannäköä. Oudot ja luuserit (jos karkea ilmaus sallitaan) taas saavat mahdollisuuden löytää hengenheimolaisensa, mikä on reaalielämässä vaikeaa, koska heidän kohdesegmenttinsä on niin pieni ja tutustumisen aloittaminen näillä ihmisillä molemmin puolin vaikeaa. Normi keskivertomiehelle palvelu taas on aivan hanurista, koska osallistujien sukupuolten määrien suhde on epäedullinen ja norminaiset saavat tolkuttomasti viestejä houkuttelevammilta miehiltäkin.

Normiäijien kannattaa panostaa tilanteisiin, joissa voi olla lokaalisti jonkinlainen alfauros. Koulussa ja harrastuksissa, miksei ihan junassa istuessa tai jossain kahvilassakin voi näin käydä, koska niissä komistukset eivät ole aggressiivisesti pokailemassa kaikkea liikkuvaa. Rohkeus palkitaan! Yökerhot ja deittipalvelut kannattaa unohtaa, niissä komeat lihaskimput jyräävät aina.

Keskivertonaiselle deittipalstat ovat kääntäen ihan kultakaivoksia, jos perusmiestä etsii.

Julistat aika varmoja totuuksia vaikka olet keksinyt tuon kaiken omasta päästäsi. Vai väitätkö olleesi treffeillä

1) komeana miehenä

2) tavismiehenä

3) outona luuserina

ja

4) naisena?

OkCupid esimerkiksi julkaisee tilastoja. Tiedämme esimerkiksi, että miehet lähettävät 3,5 kertaa enemmän ensimmäisiä viestejä kuin naiset. Ei tarvitse tehdä feikkiprofiileja. Myöskin tiedämme sukupuolten jakauman, joka on epäedullinen.

Kannattaako tavismiehen sinun mielestäsi olla markkinoilla, joissa pientä määrää naisia tavoittelee iso joukko miehiä erittäin aktiivisesti? Halutuimmat miehet tietenkin saavat naisensa, koska parempia yrittelijöitä ei juuri ole. Oudoille miehille taas vastinparin löytäminen on reaalimaailmasta vaikeaa, koska outo on määritelmällisesti harvinainen. Netissä voi sentään seuloa ison joukon.

Miksi tunget noita tilastoja tähän? Ne eivät tue mitenkään aikaisempia väitteitäsi. Keksit faktoja ja sitten kun jäät kiinni, lykkäät tulemaan tilastoja jotka eivät liity aikaisempaan mitenkään.

Mites nyt sitten haluat että minä "tulkitsen" tilannetta? Saanko minäkin keksiä faktoja ja sinä sitten yrität todistella niitä vääriksi? OK, tässä tulee: miehiä näyttää olevan enemmän koska 78,36 % miesten profiileista on testejä, joilla miehet testaavat saako komean miehen kuvalla enemmän naisten yhteydenottoja. Tämä selittää myös sen miksi naiset pitävät suurinta osaa nettimiehistä keskimääräistä rumempina. Hehän ovat, kun miehet laittavat niitä mallitoimiston mieskuvia valeprofiileihin, niin että se mallimies on keskiverto. Mitäs tähän sanot? Yritä todistaa että keksin tuon omasta päästäni.

Vierailija
70/200 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1) komeana miehenä

2) tavismiehenä

3) outona luuserina

ja

4) naisena?

Meinaat, että maailmasta ei voi tehdä mitään päätelmiä tai malleja ilman että itse kokeilee? Et mitenkään voi arvailla, miksi Helsingin keskustan kämpät maksaa enemmän kuin Kainuussa ilman, että käyt itse ostamassa?

Vierailija
71/200 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1) komeana miehenä

2) tavismiehenä

3) outona luuserina

ja

4) naisena?

Et edes yritä miettiä asiaa oikeasti, keskityt vain katkeroitumaan hätäisesti tulkitun tilastotiedon nojalla.

Jokainen nainen, tai feikkinaisprofiilin tehnyt mies, tietää että 80% miesten lähettämistä viesteistä on paskaa. Seksiehdotuksia, aivan liian huonosti kohdennettuja massapostitusviestejä jne. Naisten lähettämät viestit ovat luultavasti kaikki tosissaan laadittuja. Toisin sanoen (tuolla 80%:n arviolla laskien) naiset lähettävät 43% miehiä enemmän ensimmäisiä viestejä, jos lasketaan vain sellaiset yhteydenotot joiden laatu riittää siihen, että siitä olisi mahdollista jonkinlainen suhdekin lopulta muodostua.

Sukupuolten jakauma voi olla epäedullinen vaikkapa siitä syystä, että monella miehellä on monta erilaista profiilia. Naisiin verrattuna miehistä huomattavasti suurempi osa on parisuhdekelvottomia - sellaisia jotka treffeille päästyään eivät osaa mm. pitää näppejään kurissa tai tulla paikalle selvin päin ja peseytyneenä, tai alkavat solvata treffikumppania jne. Ihmisiä, jotka eivät ansaitse päästäkään treffeille, koska heillä ei ole alkeellista käsitystä toisen ihmisen kunnioittamisesta! Jos sellaiset siivotaan pois joukosta, sukupuolijakauma ei välttämättä ole miehille ollenkaan epäedullinen. Sekin vaikuttaa asiaan, minkä ikäisistä ihmisistä puhutaan.

Vierailija
72/200 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt just aloitettiin tänään keskusttelu yhden mukavan

miehen kanssa matkoista ja töistä, ja nyt minuutti sitten tuli kutsu ulos. Vastaan että, joo toki miksei! Ja nyt voi sitten millon vaan sopia sopivan päivän. Näin se on mennyt lukuisat kerrat.

N30

Vierailija
73/200 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://yle.fi/uutiset/perheenisa_havisi_70000_euroa_hyvan_tahdon_peleis…

Tossa on luultavasti pariskunta jossa kumpikin ajattelee olevansa taviksia ja peruspirkkoja tai tavistimoja. Mutta todellisuudessa vain toinen on.

Hääkuvassa ihan nättejä molemmat. Että tuo nainen sitten paisunut noin ja mies pelaa kaikki rahat, ei kai vaikuta jos eivät eroa ja etsi uutta kumppania.

Vierailija
74/200 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 26-vuotias nainen ja Tinderissä. Tulos on se, että matcheja tulee jonkun verran, mutta treffeille en kelpaa. Ilmeisesti siellä on niin paljon tarjontaa kauniista naisista, että ehkä se on liian pinnallinen paikka minulle. Suomi24:ssä olisi profiili ilman kuvaa, mutta sain viestejä vain näiltä spämmääjiltä ja seksinvonkaajilta. Esittelyteksti oli mielestäni hyvä.

Muutaman kerran olen päässyt treffeille asti joko Tinderissä tai suomi24:ssa, mutta treffikumppanit ovat olleet ihan oikeasti todella outoja. Yksikin herra haukkui harrastukseni höpöhöpöhommaksi. Että näin.

Et kelpaa treffeille, mutta oot ollut muutaman kerran treffeillä. Jännä. Voin antaa vinkin miten päästä naisena tinderissä treffeille: muutaman naispuolisen ystävän kanssa selaatte ja arviotte tinder-miehiä. Jos mies saa kavereiltasi huonot arviot, laita tykkäystä. Näin saat todennäköisesti saaliiksi miehiä, jotka saavat vain vähän tykkäyksiä ja pääset varmemmin treffeille

No pääsen, mutta jos saan sadasta miehestä sinne treffeille ehkä kaksi, niin ei se hirveän hyvin ole. Ja minä en halua treffeille niiden superkomeiden pleijereiden kanssa, vaan ihan tavallisten miesten. Näille myös painan sydäntä, mutta en ilmeisesti kelpaa niille. :) Tähän tulee varmaan joku vänkäämään, että hän miehenä ei ole päässyt yhdenkään kanssa treffeille, että en saa marista. Ihan sama, marisen silti! ;)

Kaksi sadasta on mun mielestä aika hyvin. No kuitenkin jos haluat osuutta suuremmaksi niin tykkäile vähän rumemmista. En nyt siis tarkoita mitään elämänkoululaisia vaan fiksun oloisia tavismiehiä, jotka ovat vähän rumia

Tykätty on. Näiden muutaman kanssa sitten on päästy treffeille, mutta ehkä minä sitten ole nirso, kun minulle ei kelvannut mies joka arvosteli mun harrastuksia, yksi yritti heti kouria ja kerran eräs tuli paikalle humalassa. :D

Okei ehkä sulla sitten vain on ollut huonoa tuuria. Ei tietenkään tuollaisia miehiä pidä jaksaa

Kuule, tuollaisia miehiä on deittisivut täynnä! Se, että treffionneaan valittavalle naiselle ehdotetaan riman laskua, tarkoittaisi monessa tapauksessa juuri sitä että lähtisi tuollaisten kelkkaan. Mieti sitä seuraavan kerran kun kadehdit naisia siitä kuinka he saavat paljon iskuyrityksiä. Sillä on ehkä kuitenkin vähän väliä, minkälaisilta ihmisiltä ne yritykset tulevat.

Naisissa on paljon vähemmän hajontaa kuin miehissä, molempiin suuntiin. Siksi teidän miesten voi olla vaikea kuvitella, kuinka kamalia jotkut teistä ovat - naisista kun puuttuu niitä kamalimpia miehiä vastaavat otukset melkein kokonaan.

Tarkoitinkin riman laskua ulkonäöllisessä mielessä. Kyllä naisissakin löytyy vaikka minkälaista vipeltäjää, aivan erityisesti mustasukkaisia psykoämmiä. Tosin onneksi suurin osa naisista on selväjärkisi ja mukavia

Vierailija
75/200 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1) komeana miehenä

2) tavismiehenä

3) outona luuserina

ja

4) naisena?

Miksi tunget noita tilastoja tähän? Ne eivät tue mitenkään aikaisempia väitteitäsi. Keksit faktoja ja sitten kun jäät kiinni, lykkäät tulemaan tilastoja jotka eivät liity aikaisempaan mitenkään.

Mites nyt sitten haluat että minä "tulkitsen" tilannetta? Saanko minäkin keksiä faktoja ja sinä sitten yrität todistella niitä vääriksi? OK, tässä tulee: miehiä näyttää olevan enemmän koska 78,36 % miesten profiileista on testejä, joilla miehet testaavat saako komean miehen kuvalla enemmän naisten yhteydenottoja. Tämä selittää myös sen miksi naiset pitävät suurinta osaa nettimiehistä keskimääräistä rumempina. Hehän ovat, kun miehet laittavat niitä mallitoimiston mieskuvia valeprofiileihin, niin että se mallimies on keskiverto. Mitäs tähän sanot? Yritä todistaa että keksin tuon omasta päästäni.

On faktoja (esim. tuo 3,5x on OkCupidin julkaisema) ja niistä tehdään päätelmiä (esim. se, että mitä se tarkoittaa miehen mahdollisuuksille, tätähän voi aina haastaa toki). Sinä kuitenkin alat höpistä jostain itse kokeilemisesta, testiprofiileista, itse keksityistä faktoista yms. En oikein ymmärrä, mitä ajat takaa?

Vierailija
76/200 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo viimeinen kappale on niin totta. Suurin osa naisista alkaa olla vähintään AMK käyneitä maailmanmatkailijoita, jotka ovat myös ulkonäöltään ihan mukiin meneviä. Kuten tänne jo aikaisemmin kirjoitin näin vähän alle keskitason miehenä on todella vaikeaa päästä edes treffeille. Mikähän sit mahtais olla se oikea väline deiteille pääsyyn, en kuitenkaan mistään lähiräkälälstä mitään ongelmatapausta haluais.

Vierailija
77/200 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaks muikkelia tykkäs aikoinaan vaan chattäillä eikä niinkään ettiä mitään. Treffeille kun pyysin toista ni siihen loppu keskustelu ja toiselle tuli vaikka mitä just aina kun treffit. Muutenkin jos saa jonkun keskustelun aikaseksi niin meno on kun tinderissä eli kysy kysymys ja siihen tulee vastaus ei mitään muuta, ei vastakysymystä tai muutakaan. Tommosia bottichattejä on nettitäynnä tai vaihtoehtoisesti voi höpötellä iphonen sirin kanssa ni eipä jaksa tuhlata aikaa tommoseen. Naiset ei muutenkaan tee aloituksia tai voit ehkä yhden saada joltain kerta puoleen vuoteen. Miesten osalta sanoisin, että ei kannata tuhlata aikaa, paremmat saumat on saada nainen vaikka lähi siwan kassalta.

Vierailija
78/200 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt just aloitettiin tänään keskusttelu yhden mukavan

miehen kanssa matkoista ja töistä, ja nyt minuutti sitten tuli kutsu ulos. Vastaan että, joo toki miksei! Ja nyt voi sitten millon vaan sopia sopivan päivän. Näin se on mennyt lukuisat kerrat.

N30

Sähän kerroit jo ylempänä, että olet positiivinen, hoikka ja ilmeisesti myös lapseton. Eli täysin normaali suomalainen nainen, jolla ei ole mitään vaikeuksia saada laadukasta miesseuraa. 

Kun naisilla taas yskii tämä tasojen hallinta, niin miehen pitää taas tuoda objektiivisuus kehiin. Käydäänpäs nyt läpi

Tässä on kaunis nainen:

http://www.fashiongonerogue.com/wp-content/uploads/2015/11/Miranda-Kerr…

Tässä on TAVALLINEN NAINEN:

http://static.iltalehti.fi/viihde/amandapysty2110TK_vi.jpg

Ja toi ylempänä ylen jutussa ollut nainen on sitten se ruma nainen, eikä mikään tavallinen.

Ja näin.  Olkaa hyvä.

Vierailija
79/200 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N30, jos meen ulos ja laitan Tinderin päälle ja tykkään 100 henkilöstä. Niin saan ehkä 1-3 matchia. Jos sitten vaikka moikkaan näitä kolmea niin heistä ehkä 1 keskustelee jotain :) Eli ei se ihan kaikille niin helppoa ole.

No en tosiaan osaa sanoa mistä voi johtua. Itse olen saanut lähes 300 matchia kun olen ehkä yhteensä 1 h pitänyt tinderiä auki. Muuten sammutan sen ja tutustun sen hetken matcheisin. Olen aloittanut yhden keskustelun itse. Ikinä en tee aloitetta tapaamiselle. Mutta vastaan iloisesti ja kerron avoimesti itsestäni ja annan helposti esim whatsupin koska saa sieltäkin poistettua porukkaa tarvittaessa.

N30

Onkohan nyt ihan totta? Tinderissä kun on nykyään rajoitettu tuo tykkäysten määrä, joten 300 matchia ei vaan voi tulla. Niitä kun hankitaan painamalla sydäntä, ei pitämällä sovellusta auki. En usko, että olet sen lisäpalvelun sieltä ostanut. Taitaa joku mies nyt vähän provota.

Vierailija
80/200 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo viimeinen kappale on niin totta. Suurin osa naisista alkaa olla vähintään AMK käyneitä maailmanmatkailijoita, jotka ovat myös ulkonäöltään ihan mukiin meneviä. Kuten tänne jo aikaisemmin kirjoitin näin vähän alle keskitason miehenä on todella vaikeaa päästä edes treffeille. Mikähän sit mahtais olla se oikea väline deiteille pääsyyn, en kuitenkaan mistään lähiräkälälstä mitään ongelmatapausta haluais.

Av-palsta. Lähe mun kansa treffeille.