Deittipalsta-aktiivit, kertokaa miten on sujunut! Miehet eritoten
Kuulin että osa on palstoilla aktiivinen vuosia! Ja saattaa melkein jatkuvasti käydä kokemassa verkot päivittäin. Kysymyksiä:
- milloin aloitit nettideittailun?
- kuinka monella eri palstalla sinulla on profiili? Mitkä palstat?
- kuinka monta profiilia sinulla on yhteensä?
- onko kuva ja onko se omasi? Entä tuore?
- onko profiilitekstiä?
- kuinka paljon teet yhteydenottoja viikossa?
- paljonko saat asiallisia vastauksia?
- monetko treffit takana?
- kuinka moni tapailu on johtanut seksiin?
- entä suhteeseen?
- miten jaksat motivoitua, vai onko ollut hauskaa?
Kertokaa mielellään sellaistakin, mitä en osannut kysyä.
Itse olen nainen 38 v. aloittamassa nettideittailua.
Kommentit (200)
Vierailija kirjoitti:
Olen tänä vuonna kokeillut kaikkea mahdollista ja todennut Tinderin parhaaksi vastoin omiakin odotuksia. Se on niin helppo ja hauska ja nopea!
Matcheja tulee helposti vaikkei minulla ole siellä aina kasvokuvaa näkyvillä. Helposti saa karsittua pois vonkaajat. Keskusteluja aloitetaan paljon. Helppo sopia nopeat treffit pienen tutustumisen jälkeen. Olen tavannut yli parikymmentä herrasmiestä lyhyessä ajassa ja viettänyt mainioita hetkiä, iltoja ja jopa viikonloppuja. Kukaan ei ole ollut hirveä kokemus vaikka muutamissa tapauksissa on heti tiennyt ettei asia etene yhtä drinkkiä pidemmälle. Useat ovat halunneet tavata uudelleen ja olenkin nyt enemmän tapaillut muutamaa kivaa miestä! Etsin Sitä Oikeaa mutta kunnes tunne vahvistuu voi samalla pitää hauskaa :) minulla on jo useita jatkotapaamiskutsuja tälle viikolle ja esim matkaseuraa kesälomalle jos kukaan ystävä ei pääse. Pitää olla rohkea muttei sinisilmäinen! Upeita miehiä on vapaalla jalalla.
Olen todennut: ei tarvitse enää koskaan viettää vapaa-aikaa yksin jos ei halua.
Mietin jo jos tapaisi jonkun uuden vaikka drinkillä tänään kun ei ole muita suunnitelmia. Treffit saa vaikka joka illalle ja ajanviettokavereita on tosi helppo saada kun vähän jaksaa laittautua treffeille ja on avoin ja sosiaalinen ja rento! Kuitenkin jos omat tavoitteet ja taso on korkealla, on se korkealla myös vastapuolella ja on kohdattava myös pettymyksiä itse! Olen törmännyt pariin mieheen, joista olin itse kiinnostunut mutta joilla ei kiinnostus ollut samaa tasoa. Ei kannata lannistua. Sen oikean kumppanin löytymistä ei voi hoputtaa mutta ei oma aktiivisuus välttämättä haitaksi ole. Ja upeita hetkiä voi viettää tuttavuusmielellä uusien tyyppien kanssa.N30
Siinä tyypillinen kolmikymppinen prinsessaharhailija ikisinkku jonka vaatimukset vaan kasvavat. Eikö itsellä soita hälytyskelloja yhtään, että esikarsinnan jälkeen ei monesta kymmenestä miehestä ole kukaan kelvannut? Kaltaisia maisteri"tyttöjä" on nykyään jokainen palvelu täynnä ja sitä epätoivoisemmaksi meno muuttuu mitä lähemmäksi neljää kymppiä mennään.
2v olen ollut suomi24 treffeillä. Harva nainen vastaa, eikä nainen ole ikinä tehnyt minulle aloitusta. En ole päässy treffeille. Suomi24 ei tule enää käytettyä, ja luovutin naisten suhtee.
M25
Vastasin aika monelle naiselle ja vain yksi viestitti takaisin ja pyysi kuvaa. Lähetin kuvan mutta en saanut siihen enää mitään vastausta. Tein oman profiilin, mutta en saanut yhtään vastausta. Tein vähän myöhemmin uuden, hieman erilaisen profiilin ajalla ja vaivalla enkä saanut siihenkään yhtään vastausta. Ihan järjetöntä nettideittailla miehenä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tänä vuonna kokeillut kaikkea mahdollista ja todennut Tinderin parhaaksi vastoin omiakin odotuksia. Se on niin helppo ja hauska ja nopea!
Matcheja tulee helposti vaikkei minulla ole siellä aina kasvokuvaa näkyvillä. Helposti saa karsittua pois vonkaajat. Keskusteluja aloitetaan paljon. Helppo sopia nopeat treffit pienen tutustumisen jälkeen. Olen tavannut yli parikymmentä herrasmiestä lyhyessä ajassa ja viettänyt mainioita hetkiä, iltoja ja jopa viikonloppuja. Kukaan ei ole ollut hirveä kokemus vaikka muutamissa tapauksissa on heti tiennyt ettei asia etene yhtä drinkkiä pidemmälle. Useat ovat halunneet tavata uudelleen ja olenkin nyt enemmän tapaillut muutamaa kivaa miestä! Etsin Sitä Oikeaa mutta kunnes tunne vahvistuu voi samalla pitää hauskaa :) minulla on jo useita jatkotapaamiskutsuja tälle viikolle ja esim matkaseuraa kesälomalle jos kukaan ystävä ei pääse. Pitää olla rohkea muttei sinisilmäinen! Upeita miehiä on vapaalla jalalla.
Mietin jo jos tapaisi jonkun uuden vaikka drinkillä tänään kun ei ole muita suunnitelmia. Treffit saa vaikka joka illalle ja ajanviettokavereita on tosi helppo saada kun vähän jaksaa laittautua treffeille ja on avoin ja sosiaalinen ja rento! Kuitenkin jos omat tavoitteet ja taso on korkealla, on se korkealla myös vastapuolella ja on kohdattava myös pettymyksiä itse! Olen törmännyt pariin mieheen, joista olin itse kiinnostunut mutta joilla ei kiinnostus ollut samaa tasoa. Ei kannata lannistua. Sen oikean kumppanin löytymistä ei voi hoputtaa mutta ei oma aktiivisuus välttämättä haitaksi ole. Ja upeita hetkiä voi viettää tuttavuusmielellä uusien tyyppien kanssa.N30
Siinä tyypillinen kolmikymppinen prinsessaharhailija ikisinkku jonka vaatimukset vaan kasvavat. Eikö itsellä soita hälytyskelloja yhtään, että esikarsinnan jälkeen ei monesta kymmenestä miehestä ole kukaan kelvannut? Kaltaisia maisteri"tyttöjä" on nykyään jokainen palvelu täynnä ja sitä epätoivoisemmaksi meno muuttuu mitä lähemmäksi neljää kymppiä mennään.
Miten niin ei kelpaa! Sanoinhan että vastaan on tullut pari joista olin oikeasti kiinnostunut mutta jostain syystä tapailu ei edennyt muutamaa deittiä pidemmälle vaikka itse ehdotin jatkoa ja tällä viikolla aion tavata ainakin pari potentiaalista, joista olen kiinnostunut. Olisin jo yhden kanssa ollut valmis poistamaan Tinderin mutta hän ei ajatellut varmaan samoin (en tietenkään sitä ole hänelle ehdottanut :D). Kyllä minä olen ihan vakavissani ja toivon että jonkun kanssa asiat etenisivät. Ne jotka on heti karsiutuneet eivät ole useimmiten itsekään enää ottaneet yhteyttä koska tilanne on niin selvä = ei kemiaa.
Kuten tästäkin ketjusta voi päätellä: jos olet nainen saat treffit jokaiselle illalle, jos olet mies kukaan ei vastaa sinulle tai jos vastaa niin se on aina sinua reilusti alempitasoisempi nainen.
Helvetin huonosti sujui mitä muutaman kuukauden joskus kokeilin. Ei mitään järkeä harrastaa koko touhua miehenä, jos on edes jonkunlaista ulkonäköä ja osaa jutella naisille. Voin vaan sääliä niitä miehiä, jotka joutuvat arvottamaan oman kelpoisuutensa pelkästään tuon paikan kautta. Itsellähän oli helppo kadota suomi24:ltä samantien kun pystyin vertaamaan toimintaa oikeaan elämään jossa menestys on ihan hyvää, mutta kaikilla tätä vertailukohtaa ei ole.
Sellainen terveet elämäntavat omaava, vähän koulujakin käynyt lapseton nuori mies on tuolla ihan täyttä jätettä. Tuurilla joku reilusti ylipainoinen yksinhuoltaja lähettää sinulle viestin.
Kokemukset ovat pk-seudun ulkopuolelta. Olen kuullut, että siellä stadissa homma pelittää vähän paremmin kuin jänkhällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin ei kelpaa! Sanoinhan että vastaan on tullut pari joista olin oikeasti kiinnostunut mutta jostain syystä tapailu ei edennyt muutamaa deittiä pidemmälle vaikka itse ehdotin jatkoa ja tällä viikolla aion tavata ainakin pari potentiaalista, joista olen kiinnostunut. Olisin jo yhden kanssa ollut valmis poistamaan Tinderin mutta hän ei ajatellut varmaan samoin (en tietenkään sitä ole hänelle ehdottanut :D). Kyllä minä olen ihan vakavissani ja toivon että jonkun kanssa asiat etenisivät. Ne jotka on heti karsiutuneet eivät ole useimmiten itsekään enää ottaneet yhteyttä koska tilanne on niin selvä = ei kemiaa.
Joo kiitos asiallisesta vastauksesta tuohon puoliprovoavaan tekstiini. Alkoi hävettämään postaamisen jälkeen, mutta kun lähetä nappia on painettu niin siinä sitä ollaan...
Hyvää jatkoa!
- milloin aloitit nettideittailun?
äskettäin
- kuinka monella eri palstalla sinulla on profiili? Mitkä palstat?
yhdellä, kyse on globaalista deittipalvelusta. En aio tuhlata aikaani suomalaisten kanssa, ei heitä pysty kukaan miellyttämään.
- kuinka monta profiilia sinulla on yhteensä?
yksi
- onko kuva ja onko se omasi? Entä tuore?
on ja on ja on
- onko profiilitekstiä?
on
- kuinka paljon teet yhteydenottoja viikossa?
pari
- paljonko saat asiallisia vastauksia?
ei oo vielä tullut paljoo vastauksia, mutta naiset on itse kirjoitelleet mulle pari kertaa
- monetko treffit takana?
nollat
- kuinka moni tapailu on johtanut seksiin?
ei yksikään
- entä suhteeseen?
ei siihenkään
- miten jaksat motivoitua, vai onko ollut hauskaa?
en odota liikoja ja katselen jos sattuis jotain tulemaan vastaan
Vähän aikaa sitten aloitin, paikkana S24 ja okcupid. Näissä yksi profiili kuvan kanssa. Olen 37v mies, lihaksikas about 175cm pitkä ja hieman alle 100kg. Urheilen paljon. Pitkä tukka ja opiskelemassa amk:ssa. Olen sosiaalinen ja sanavalmis.
Ei vastauksia, ei viestejä. Täysin kuollutta yhteydenpito. Joku saattaa käydä katsomassa profiilin, mutta siihen se jää. Ravintolassa seuraa saa helposti, netissä mahdotonta. Kai on helpompi vain harrastaa ravintolassa yhdenillanjuttuja ja jättää perheenperustaminen muille.
Mies 27v. Eronnut.
Kokeilumielessä käynyt lähes kaikki läpi:
Tinderissä eniten matchejä mutta ihmiset ei hae mitään. En myöskään tykkää kilpailla ihmisistä. Ahdistava paikka.
Lisäksi todella kevytkenkäistä porukkaa.
Kahvi ja leffaehdotuksia ja perumisia.
Eliittikumppani (ilmainen kuukausikokeilu)
Yksi feikki profiili otti yhteyttä. Hiijohoi.
Match.com = täysin kuollut
Suomi24 yms pienemmissä profiili kuvattomana. Kuollutta on, mutta lojukoon profiili.
En rehellisesti sanottuna usko nettideittailuun enää millään tavalla =D
Mutta on sentään kerran elämässä tullu koettua moinen syöpä .
Vierailija kirjoitti:
Helvetin huonosti sujui mitä muutaman kuukauden joskus kokeilin. Ei mitään järkeä harrastaa koko touhua miehenä, jos on edes jonkunlaista ulkonäköä ja osaa jutella naisille. Voin vaan sääliä niitä miehiä, jotka joutuvat arvottamaan oman kelpoisuutensa pelkästään tuon paikan kautta. Itsellähän oli helppo kadota suomi24:ltä samantien kun pystyin vertaamaan toimintaa oikeaan elämään jossa menestys on ihan hyvää, mutta kaikilla tätä vertailukohtaa ei ole.
Sellainen terveet elämäntavat omaava, vähän koulujakin käynyt lapseton nuori mies on tuolla ihan täyttä jätettä. Tuurilla joku reilusti ylipainoinen yksinhuoltaja lähettää sinulle viestin.
Kokemukset ovat pk-seudun ulkopuolelta. Olen kuullut, että siellä stadissa homma pelittää vähän paremmin kuin jänkhällä.
Yhdyin niin kirjoittajaan. Pääkaupunkiseudulla tilanne on sama joten ei kantsi muuttaa.
aikamoistameininkiä kirjoitti:
Mies 27v. Eronnut.
Tinderissä eniten matchejä mutta ihmiset ei hae mitään. En myöskään tykkää kilpailla ihmisistä. Ahdistava paikka.
Kahvi ja leffaehdotuksia ja perumisia.Eliittikumppani (ilmainen kuukausikokeilu)
Yksi feikki profiili otti yhteyttä. Hiijohoi.Match.com = täysin kuollut
Suomi24 yms pienemmissä profiili kuvattomana. Kuollutta on, mutta lojukoon profiili.
Mutta on sentään kerran elämässä tullu koettua moinen syöpä .
Kannattaa laajentaa aluetta Suomen rajojen ulkopuolelle.
Vierailija kirjoitti:
Mies 27v. Eronnut.
Kahvi ja leffaehdotuksia ja perumisia.Eliittikumppani (ilmainen kuukausikokeilu)
Mutta on sentään kerran elämässä tullu koettua moinen syöpä .Kannattaa laajentaa aluetta Suomen rajojen ulkopuolelle.
Ei pysty. Liian hapokasta
Tuontivaimot on muutenkin moraalisesti liian arveluttavia
Vierailija kirjoitti:
Mies 27v. Eronnut.
Mutta on sentään kerran elämässä tullu koettua moinen syöpä .Kannattaa laajentaa aluetta Suomen rajojen ulkopuolelle.
Ei pysty. Liian hapokasta
Tuontivaimot on muutenkin moraalisesti liian arveluttavia
Sanoit aiemmassa viestissäsi, että livenä menestyt hyvin naismaailmassa. No mikset sitten keskity tapaamaan heitä livenä?
Itse olen sitä mieltä, että nettideiteissä etsivät ne, joilla ei ole reaalimaailmassa juurikaan mahdollisuutta löytää kumppania. (Seksitreffailijat erikseen.) Esim. minä en käy baareissa enkä harrasta miesten kanssa, työpaikalta turha toivo bongata sopiva mies.
Toisaalta: nettiprofiili on helppo ja vaivaton tapa etsiä seuraa, eli onko nettideittailu laiskojen harrastus?! Ja joillekin tapa pönkittää itsetuntoaan: viestejä tulee, mutta niihin ei vaivauduta vastaamaan.
Olen 26-vuotias nainen ja Tinderissä. Tulos on se, että matcheja tulee jonkun verran, mutta treffeille en kelpaa. Ilmeisesti siellä on niin paljon tarjontaa kauniista naisista, että ehkä se on liian pinnallinen paikka minulle. Suomi24:ssä olisi profiili ilman kuvaa, mutta sain viestejä vain näiltä spämmääjiltä ja seksinvonkaajilta. Esittelyteksti oli mielestäni hyvä.
Muutaman kerran olen päässyt treffeille asti joko Tinderissä tai suomi24:ssa, mutta treffikumppanit ovat olleet ihan oikeasti todella outoja. Yksikin herra haukkui harrastukseni höpöhöpöhommaksi. Että näin.
Vierailija kirjoitti:
Olen 26-vuotias nainen ja Tinderissä. Tulos on se, että matcheja tulee jonkun verran, mutta treffeille en kelpaa. Ilmeisesti siellä on niin paljon tarjontaa kauniista naisista, että ehkä se on liian pinnallinen paikka minulle. Suomi24:ssä olisi profiili ilman kuvaa, mutta sain viestejä vain näiltä spämmääjiltä ja seksinvonkaajilta. Esittelyteksti oli mielestäni hyvä.
Muutaman kerran olen päässyt treffeille asti joko Tinderissä tai suomi24:ssa, mutta treffikumppanit ovat olleet ihan oikeasti todella outoja. Yksikin herra haukkui harrastukseni höpöhöpöhommaksi. Että näin.
Et kelpaa treffeille, mutta oot ollut muutaman kerran treffeillä. Jännä. Voin antaa vinkin miten päästä naisena tinderissä treffeille: muutaman naispuolisen ystävän kanssa selaatte ja arviotte tinder-miehiä. Jos mies saa kavereiltasi huonot arviot, laita tykkäystä. Näin saat todennäköisesti saaliiksi miehiä, jotka saavat vain vähän tykkäyksiä ja pääset varmemmin treffeille
Vierailija kirjoitti:
Saanko kysyä mitä harrastat? Jospa se ON höpöhöpöä, eikä treffikumppani ole outo vaan Sinä olet! ;-)
En ymmärrä miten voi olla vaikea päästä treffeille Tinderin kautta?
Itse olen joskus vain mennyt ulos, laittanut Tinderin päälle, ottanut pari matchia ja kun joku kysyy, vaikka että miten menee niin olen kertonut että ilta on vapaa ja drinkkiseura kelpaa. Siinä on puolessa tunnissa ollut loistava deitti valmiina. Veikkaan että stressaatte liikaa! Ei se että sopii tapaamisen tarkoita että pitää hypätä sänkyyn tai tavata uudelleen, vaan rennosti vain tutustua toiseen.
N30
Vierailija kirjoitti:
On oikeasti vähän rasittavaa saada kymmeniä seksiehdotuksia päivässä tai viestejä joltain oman isän ikäisiltä, kun ei seksi- tai bingoseuraa ole vailla. Olen 23-vuotias nainen.
Epätoivonen silti olet, kun tollasesta seuraa koitat etsiä :-)
Mietin jo jos tapaisi jonkun uuden vaikka drinkillä tänään kun ei ole muita suunnitelmia. Treffit saa vaikka joka illalle ja ajanviettokavereita on tosi helppo saada kun vähän jaksaa laittautua treffeille ja on avoin ja sosiaalinen ja rento! Kuitenkin jos omat tavoitteet ja taso on korkealla, on se korkealla myös vastapuolella ja on kohdattava myös pettymyksiä itse! Olen törmännyt pariin mieheen, joista olin itse kiinnostunut mutta joilla ei kiinnostus ollut samaa tasoa. Ei kannata lannistua. Sen oikean kumppanin löytymistä ei voi hoputtaa mutta ei oma aktiivisuus välttämättä haitaksi ole. Ja upeita hetkiä voi viettää tuttavuusmielellä uusien tyyppien kanssa.
N30