Deittipalsta-aktiivit, kertokaa miten on sujunut! Miehet eritoten
Kuulin että osa on palstoilla aktiivinen vuosia! Ja saattaa melkein jatkuvasti käydä kokemassa verkot päivittäin. Kysymyksiä:
- milloin aloitit nettideittailun?
- kuinka monella eri palstalla sinulla on profiili? Mitkä palstat?
- kuinka monta profiilia sinulla on yhteensä?
- onko kuva ja onko se omasi? Entä tuore?
- onko profiilitekstiä?
- kuinka paljon teet yhteydenottoja viikossa?
- paljonko saat asiallisia vastauksia?
- monetko treffit takana?
- kuinka moni tapailu on johtanut seksiin?
- entä suhteeseen?
- miten jaksat motivoitua, vai onko ollut hauskaa?
Kertokaa mielellään sellaistakin, mitä en osannut kysyä.
Itse olen nainen 38 v. aloittamassa nettideittailua.
Kommentit (200)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 26-vuotias nainen ja Tinderissä. Tulos on se, että matcheja tulee jonkun verran, mutta treffeille en kelpaa. Ilmeisesti siellä on niin paljon tarjontaa kauniista naisista, että ehkä se on liian pinnallinen paikka minulle. Suomi24:ssä olisi profiili ilman kuvaa, mutta sain viestejä vain näiltä spämmääjiltä ja seksinvonkaajilta. Esittelyteksti oli mielestäni hyvä.
Muutaman kerran olen päässyt treffeille asti joko Tinderissä tai suomi24:ssa, mutta treffikumppanit ovat olleet ihan oikeasti todella outoja. Yksikin herra haukkui harrastukseni höpöhöpöhommaksi. Että näin.
Saanko kysyä mitä harrastat? Jospa se ON höpöhöpöä, eikä treffikumppani ole outo vaan Sinä olet! ;-)
Onko sillä väliä, vaikka se harrastus olisi puiden halaaminen? Minusta ei vain ole kovin mukavaa ja asiallista, että mun mielenkiinnonkohteet haukutaan. Kertoo jotain kyllä sen treffikumppanin ajatusmaailmasta, jos näin käyttäytyy.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miten voi olla vaikea päästä treffeille Tinderin kautta?
Itse olen joskus vain mennyt ulos, laittanut Tinderin päälle, ottanut pari matchia ja kun joku kysyy, vaikka että miten menee niin olen kertonut että ilta on vapaa ja drinkkiseura kelpaa. Siinä on puolessa tunnissa ollut loistava deitti valmiina. Veikkaan että stressaatte liikaa! Ei se että sopii tapaamisen tarkoita että pitää hypätä sänkyyn tai tavata uudelleen, vaan rennosti vain tutustua toiseen.
N30
Olet kaunis. Se johtuu siitä. Kokeile huviksesi tehdä feikkiprofiili Tinderiin jollain perus Pirkolla, niin et saa miestä treffeille. Tai ehkä se johtuu myös paikkakunnasta? En tiedä. Missä asut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 26-vuotias nainen ja Tinderissä. Tulos on se, että matcheja tulee jonkun verran, mutta treffeille en kelpaa. Ilmeisesti siellä on niin paljon tarjontaa kauniista naisista, että ehkä se on liian pinnallinen paikka minulle. Suomi24:ssä olisi profiili ilman kuvaa, mutta sain viestejä vain näiltä spämmääjiltä ja seksinvonkaajilta. Esittelyteksti oli mielestäni hyvä.
Muutaman kerran olen päässyt treffeille asti joko Tinderissä tai suomi24:ssa, mutta treffikumppanit ovat olleet ihan oikeasti todella outoja. Yksikin herra haukkui harrastukseni höpöhöpöhommaksi. Että näin.
Et kelpaa treffeille, mutta oot ollut muutaman kerran treffeillä. Jännä. Voin antaa vinkin miten päästä naisena tinderissä treffeille: muutaman naispuolisen ystävän kanssa selaatte ja arviotte tinder-miehiä. Jos mies saa kavereiltasi huonot arviot, laita tykkäystä. Näin saat todennäköisesti saaliiksi miehiä, jotka saavat vain vähän tykkäyksiä ja pääset varmemmin treffeille
No pääsen, mutta jos saan sadasta miehestä sinne treffeille ehkä kaksi, niin ei se hirveän hyvin ole. Ja minä en halua treffeille niiden superkomeiden pleijereiden kanssa, vaan ihan tavallisten miesten. Näille myös painan sydäntä, mutta en ilmeisesti kelpaa niille. :) Tähän tulee varmaan joku vänkäämään, että hän miehenä ei ole päässyt yhdenkään kanssa treffeille, että en saa marista. Ihan sama, marisen silti! ;)
Kaksi sadasta on mun mielestä aika hyvin. No kuitenkin jos haluat osuutta suuremmaksi niin tykkäile vähän rumemmista. En nyt siis tarkoita mitään elämänkoululaisia vaan fiksun oloisia tavismiehiä, jotka ovat vähän rumia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saanko kysyä mitä harrastat? Jospa se ON höpöhöpöä, eikä treffikumppani ole outo vaan Sinä olet! ;-)
Onko sillä väliä, vaikka se harrastus olisi puiden halaaminen? Minusta ei vain ole kovin mukavaa ja asiallista, että mun mielenkiinnonkohteet haukutaan. Kertoo jotain kyllä sen treffikumppanin ajatusmaailmasta, jos näin käyttäytyy.
Mitäpä tuohon voisi muutakaan sanoa. Rehellisyys puolin ja toisin on hyvä, että tulee heti selväksi noin suuret eroavaisuudet. Mitä siitä loukkaantumaan.
Miehen näkökulmasta nettideitit sopivat ääripäille. Komistukset saavat hauskanpito- ja seksiseuraa ilman vaivannäköä. Oudot ja luuserit (jos karkea ilmaus sallitaan) taas saavat mahdollisuuden löytää hengenheimolaisensa, mikä on reaalielämässä vaikeaa, koska heidän kohdesegmenttinsä on niin pieni ja tutustumisen aloittaminen näillä ihmisillä molemmin puolin vaikeaa. Normi keskivertomiehelle palvelu taas on aivan hanurista, koska osallistujien sukupuolten määrien suhde on epäedullinen ja norminaiset saavat tolkuttomasti viestejä houkuttelevammilta miehiltäkin.
Normiäijien kannattaa panostaa tilanteisiin, joissa voi olla lokaalisti jonkinlainen alfauros. Koulussa ja harrastuksissa, miksei ihan junassa istuessa tai jossain kahvilassakin voi näin käydä, koska niissä komistukset eivät ole aggressiivisesti pokailemassa kaikkea liikkuvaa. Rohkeus palkitaan! Yökerhot ja deittipalvelut kannattaa unohtaa, niissä komeat lihaskimput jyräävät aina.
Keskivertonaiselle deittipalstat ovat kääntäen ihan kultakaivoksia, jos perusmiestä etsii.
Vierailija kirjoitti:
Useamman vuoden nettideiteissä olleena voin sanoa että sadoista yhteydenotoista vain parissa tapauksessa olen onnistunut pääsemään treffeille. Muut ei yleensä edes viitsineet vaivautua vastaamaan. Kokonaisuuutta tarkastellen voin näin miehenä siten todeta että nettideittailu on jotakuinkin täyttä ajanhukkaa. Naiset ovat vieraantuneet todellisuudesta ajat sitten.
M38
Eli on todellisuudesta vieraantumista, että sinä et ole kiinnostava?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et kelpaa treffeille, mutta oot ollut muutaman kerran treffeillä. Jännä. Voin antaa vinkin miten päästä naisena tinderissä treffeille: muutaman naispuolisen ystävän kanssa selaatte ja arviotte tinder-miehiä. Jos mies saa kavereiltasi huonot arviot, laita tykkäystä. Näin saat todennäköisesti saaliiksi miehiä, jotka saavat vain vähän tykkäyksiä ja pääset varmemmin treffeille
No pääsen, mutta jos saan sadasta miehestä sinne treffeille ehkä kaksi, niin ei se hirveän hyvin ole. Ja minä en halua treffeille niiden superkomeiden pleijereiden kanssa, vaan ihan tavallisten miesten. Näille myös painan sydäntä, mutta en ilmeisesti kelpaa niille. :) Tähän tulee varmaan joku vänkäämään, että hän miehenä ei ole päässyt yhdenkään kanssa treffeille, että en saa marista. Ihan sama, marisen silti! ;)
Kaksi sadasta on mun mielestä aika hyvin. No kuitenkin jos haluat osuutta suuremmaksi niin tykkäile vähän rumemmista. En nyt siis tarkoita mitään elämänkoululaisia vaan fiksun oloisia tavismiehiä, jotka ovat vähän rumia
Tykätty on. Näiden muutaman kanssa sitten on päästy treffeille, mutta ehkä minä sitten ole nirso, kun minulle ei kelvannut mies joka arvosteli mun harrastuksia, yksi yritti heti kouria ja kerran eräs tuli paikalle humalassa. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useamman vuoden nettideiteissä olleena voin sanoa että sadoista yhteydenotoista vain parissa tapauksessa olen onnistunut pääsemään treffeille. Muut ei yleensä edes viitsineet vaivautua vastaamaan. Kokonaisuuutta tarkastellen voin näin miehenä siten todeta että nettideittailu on jotakuinkin täyttä ajanhukkaa. Naiset ovat vieraantuneet todellisuudesta ajat sitten.
M38
Naiset saavat viestejä kymmenittäin päivässä kaikentasoisilta miehiltä (kyllä, olen kokeillut feikkiprofiililla, jossa keskivertokuva), joten tuleehan siinä harha, että miksi tyytyisin vähempään kuin ihan parhaaseen. Todellisuudessa mahdollisuuksia suhteeseen ei ole huippujen kanssa, korkeintaan leikkikaluksi kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen joskus vain mennyt ulos, laittanut Tinderin päälle, ottanut pari matchia ja kun joku kysyy, vaikka että miten menee niin olen kertonut että ilta on vapaa ja drinkkiseura kelpaa. Siinä on puolessa tunnissa ollut loistava deitti valmiina. Veikkaan että stressaatte liikaa! Ei se että sopii tapaamisen tarkoita että pitää hypätä sänkyyn tai tavata uudelleen, vaan rennosti vain tutustua toiseen.
N30
Olet kaunis. Se johtuu siitä. Kokeile huviksesi tehdä feikkiprofiili Tinderiin jollain perus Pirkolla, niin et saa miestä treffeille. Tai ehkä se johtuu myös paikkakunnasta? En tiedä. Missä asut?
Peruspirkolla ei ole mitään ongelmia löytää seuraa tinderistä. Sehän on tusina peruspirkkoja täynnä joita ei edes erota toisistaan. Jos on oikeasti ruma, niin sitten voi olla vaikeuksia löytää. Naiset aina väittävät olevansa peruspirkkoja vaikka totuus on toinen.
http://yle.fi/uutiset/perheenisa_havisi_70000_euroa_hyvan_tahdon_peleis…
Tossa on luultavasti pariskunta jossa kumpikin ajattelee olevansa taviksia ja peruspirkkoja tai tavistimoja. Mutta todellisuudessa vain toinen on.
Vierailija kirjoitti:
Miehen näkökulmasta nettideitit sopivat ääripäille. Komistukset saavat hauskanpito- ja seksiseuraa ilman vaivannäköä. Oudot ja luuserit (jos karkea ilmaus sallitaan) taas saavat mahdollisuuden löytää hengenheimolaisensa, mikä on reaalielämässä vaikeaa, koska heidän kohdesegmenttinsä on niin pieni ja tutustumisen aloittaminen näillä ihmisillä molemmin puolin vaikeaa. Normi keskivertomiehelle palvelu taas on aivan hanurista, koska osallistujien sukupuolten määrien suhde on epäedullinen ja norminaiset saavat tolkuttomasti viestejä houkuttelevammilta miehiltäkin.
Normiäijien kannattaa panostaa tilanteisiin, joissa voi olla lokaalisti jonkinlainen alfauros. Koulussa ja harrastuksissa, miksei ihan junassa istuessa tai jossain kahvilassakin voi näin käydä, koska niissä komistukset eivät ole aggressiivisesti pokailemassa kaikkea liikkuvaa. Rohkeus palkitaan! Yökerhot ja deittipalvelut kannattaa unohtaa, niissä komeat lihaskimput jyräävät aina.
Keskivertonaiselle deittipalstat ovat kääntäen ihan kultakaivoksia, jos perusmiestä etsii.
Julistat aika varmoja totuuksia vaikka olet keksinyt tuon kaiken omasta päästäsi. Vai väitätkö olleesi treffeillä
1) komeana miehenä
2) tavismiehenä
3) outona luuserina
ja
4) naisena?
Voit tietää asioiden oikean laidan vain yhdestä näkökulmasta. Äläkä ala selittää tähän mitään tekemistäsi testiprofiileista. Joka ukko väittää tehneensä sellaisen ja todenneensa että naiset saavat miljardeja vastauksia tunnissa ja miljardi naista ottaa yhteyttä komeaan mieheen tunnissa. Jos mitään tiedän miehistä, niin sen että ovat liian laiskoja mitään testejä tekemään. Jokainen on vain lukenut miten joku uhoaa tehneensä testejä ja sitten kertoo eteenpäin, väittäen että on itse tätä testannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N30
Asun Hkin vieressä joten sieltä löytyy aina uutta seuraa. Ja joo, ei kukaan (luultavasti) ole mun ulkonäköni vuoksi ollut pettynyt. Mutta ei se johdu siitä että olisin missi. Olen hymyilevä ja puhelias riippumatta deitistä, olen aina siististi pukeutunut ja hiukset laitettu ja nätti meikki. Ja hoikka. Oma olo on itsevarma ja se auttaa pidemmälle kuin silarit, pumpatut huulet ja hiuspidennykset... Ja se ettei stressaa tai odottele liikoja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä tuohon voisi muutakaan sanoa. Rehellisyys puolin ja toisin on hyvä, että tulee heti selväksi noin suuret eroavaisuudet. Mitä siitä loukkaantumaan.
Voisi vaikka kysyä mikä siinä viehättää, ja yrittää ymmärtää.
N30, jos meen ulos ja laitan Tinderin päälle ja tykkään 100 henkilöstä. Niin saan ehkä 1-3 matchia. Jos sitten vaikka moikkaan näitä kolmea niin heistä ehkä 1 keskustelee jotain :) Eli ei se ihan kaikille niin helppoa ole.
Tässä samassa yhteydessä kysyisin, että mikä olisi nettideittisivusto jonka kautta tavata miehiä ulkomailta? Tiedän että tämä on palstalla tabu aihe ja tästä voidaan hermostua, mutta koska aion opintojen jälkeen muuttaa pois Suomesta, niin kiinnostaisi jo nyt laitella verkkoja muille vesille. En vain tiedä minne! Onko tuo okcupid hyvä paikka? Joku edellä kertoi käyttävänsä globaalia palvelua, mitä käytät? Googlettelemalla olen löytänyt vain sivustoja, joilla ns. kaupitellaan vaimoja, en mitään oikeaa seuranhakupalvelua tai naiselle sopivaa sivua.
Minulla muuten on useita ystäviä, jotka seurustelevat tai ovat jopa naimisissa suomi24:n kautta tapaamaansa ihmisen kanssa. Naisia, mutta MIESTEN kanssa ;) Ja vielä ihan tavallisten miesten kanssa! Eli kyllä miehiäkin siellä lykästää, ei ne naiset yksinään/keskenään siellä pariudu tai turhan takia profiilia pidä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M38
Naiset saavat viestejä kymmenittäin päivässä kaikentasoisilta miehiltä (kyllä, olen kokeillut feikkiprofiililla, jossa keskivertokuva), joten tuleehan siinä harha, että miksi tyytyisin vähempään kuin ihan parhaaseen. Todellisuudessa mahdollisuuksia suhteeseen ei ole huippujen kanssa, korkeintaan leikkikaluksi kelpaa.
Jahas, taas siellä on testiprofiilien tehtailija paikalla :D Hassua, juuri kommentoin teitä testailijoita. Eli sinähän et mitään testejä ole tehnyt etkä tiedän mihin naiset kelpaavat tai mitä haluavat olla. Tiedän itse tavallisena naisena, että ei niitä viestejä tule kymmeniä edes kuukaudessa, saati päivässä.
Kyllä se nyt vain on niin, että et osaa sitä nettideittailuetikettiä. Sen olen huomannut, ja ihan aidolla profiililla mitään testailematta, että suuri osa miehistä ei tajua yhtään miten nettideittaillessa pitää käyttäytyä. Luulisi maailman itserakkaimmallakin ihmisellä tulevan mieleen, että on todennäköisempää että itse mokailee kuin että koko vastakkainen sukupuoli on "vieraantunut todellisuudesta".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N30
Asun Hkin vieressä joten sieltä löytyy aina uutta seuraa. Ja joo, ei kukaan (luultavasti) ole mun ulkonäköni vuoksi ollut pettynyt. Mutta ei se johdu siitä että olisin missi. Olen hymyilevä ja puhelias riippumatta deitistä, olen aina siististi pukeutunut ja hiukset laitettu ja nätti meikki. Ja hoikka. Oma olo on itsevarma ja se auttaa pidemmälle kuin silarit, pumpatut huulet ja hiuspidennykset... Ja se ettei stressaa tai odottele liikoja!
Mutta ei sitä puheliaisuutta ja hymyä näy sieltä profiilista, muuta kuin sen yhden hymyn siinä kuvassa. Minäkin hymyilen kuvassani, mutta seuraa ei silti löydy. En ole lihava, vaan myös hoikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykätty on. Näiden muutaman kanssa sitten on päästy treffeille, mutta ehkä minä sitten ole nirso, kun minulle ei kelvannut mies joka arvosteli mun harrastuksia, yksi yritti heti kouria ja kerran eräs tuli paikalle humalassa. :D
Okei ehkä sulla sitten vain on ollut huonoa tuuria. Ei tietenkään tuollaisia miehiä pidä jaksaa
Okcupid kait noista globaaleisa on paras. Harmi että omalla pienellä paikkakunnalla siellä on vain muutama naiskäyttäjä ja hekin jotain reilusti ylipainoisia bi-gootti kummajaisia joihin ei kiinnosta tutustua. Se paikka on tosiaan aika lailla tindern vastakohta. Löytyää vaikka mitä kummajaista verrattuna tinderiin jossa kaikki ovat kuin toistensa kopioita machi pichu ja lumilautamatkakuvineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N30
Peruspirkolla ei ole mitään ongelmia löytää seuraa tinderistä. Sehän on tusina peruspirkkoja täynnä joita ei edes erota toisistaan. Jos on oikeasti ruma, niin sitten voi olla vaikeuksia löytää. Naiset aina väittävät olevansa peruspirkkoja vaikka totuus on toinen.
http://yle.fi/uutiset/perheenisa_havisi_70000_euroa_hyvan_tahdon_peleis…
Tossa on luultavasti pariskunta jossa kumpikin ajattelee olevansa taviksia ja peruspirkkoja tai tavistimoja. Mutta todellisuudessa vain toinen on.
Häh? Ihan samantasoisia ovat ulkoisesti (toinen juttu on sitten se, että ulkonäkö ei suinkaan ole ainoa pariutumiseen vaikuttava tekijä, joten oikeasti epäsuhtaiselta näyttäväkään pari ei välttämättä ole sitä enää kun myös persoonallisuus ja muut muuttujat huomioidaan). Mies säilynyt vähän hoikempana, naimisiin mennessään ovat olleet hyvinkin samalla "tasolla".