Mies pani väkisin, miten tästä eteenpäin?
Meillä on kohta 5kk ikäinen vauva, joka on todella itkuinen ja myös nukkuu huonosti. Lienee sanomattakin selvää, että myös minä olen väsynyt, vaikka mies hoitaakin kerran tai kaksi viikossa vauvan heräilyt ja syötöt.
Pari yötä sitten mies herätteli mua ja tiesin jo ennen kysymistä, että hän haluais seksiä. Sanoin kuitenkin miehelle ei, koska olin todella väsynyt. Ilmeisesti torkahdin ainakin hetkeks, koska sitten kun havahduin niin mies hyväili minua. Sanoin miehelle uudestaan ei, mutta mies ei kuunnellut vaan otti mut väkisin. Lopetti vasta, kun itkin hysteerisesti.
En ois ikinä uskonut, että mies vois tehdä noin. Olen ihan järkyttynyt. Ymmärrän kyllä, että mies on puutteessa, koska synnytyksen jälkeen seksiä oli ekan kerran kun vauva oli 2kk ja sen jälkeen noin parin viikon välein.
Voiko tällaisen jälkeen enää luottaa toiseen? Mies on pyytänyt anteeksi monta kertaa ja sanonut, ettei se toistu. Voinko oikeasti luottaa siihen, että jatkossa mies lopettaa, jos sanon ei? Erokin tuntuisi kamalalta ratkaisulta, kun vauva on vielä niin pieni..
Kommentit (604)
Vierailija kirjoitti:
Pihtari, meilläkään akka ei ole halunnut seksiä sen jälkeen kun lapsen sai, kiva vaan loisia kotona ja akasta ei pääse ikinä enään eroon.
No kokeilepa kuule nukkua maksimissaan 5tuntia (huonona yönä 3tuntia) yössä pätkissä, vois sullakin olla joku muu kun seksi ensimmäisenä mielessä. Meillä olis seksiä paljon useammin, jos vauva nukkuis paremmin.
ap
Vierailija kirjoitti:
Paljonko näitä raiskausprovoja tänää pitää suoltaa?
Oliskin vaan provo.
ap
Kannattaa pelisäännöt sopia heti alkuunsa. Meillä vaimon kanssa sovittiin jo ekojen viikkojen jälkee tavattuamme, et kumpikin saa ihan koska vaan. Eihän siinä nopeassa panosta edes mene ku muutama minuutti, eikä toisen edes tarvi tehä mitään. Tai sitten, jos toinen ei syystä tai toisesta jaksa ihan yhdyntää, niin koskettelemallakin onnistuu. Ja ei vie tosiaan ku ne hassut muutamat minuutit puolin, jos toisinkin. Vaikka keskellä yötä, ku aamulla pitää nousta viideltä duuniin ja oltu hereillä puol yötä vauvojen kanssa. Meillä toi on rakkauden osoittamista ja läheisyyttä, stressin ja väsymyksen poistamista. Meillä toisen koskettelu ja muu nimenomaan poistaa sitä vauvoista johtuvaa väsymystä ja turhautumista ja lisää yhteenkuuluvuuden tunnetta lisäten ehkä tunnetta lapsiakin kohtaan "tää on mun perhe". Ikävää, että on parisuhteita, joissa toisen kosketus tuntuu vastenmieliseltä. Jo toi ajatusmaailma on tietyllä tavalla tyydyttävä, ettei sitä seksiä edes yllättäen haluakaan niin usein.
Luottamus on varmasti mennyt monella tavalla tuon jälkeen. Millä lailla mies suhtautuu? Onko hädissään teostaan ja oikeasti pahoillaan? Vai pahoitteleeko vain asian unohtamisen toivossa ja kuitenkin puolustelee itseään?
Älä jätä asiaa tähän! Mieti rauhassa, kuinka eteen päin. Vauvan ja sinun hyvinvointi menee muun edelle. Jos päätät lopettaa suhteen, älä jää silti yksin. Apua on aina jossain muodossa.
Jos päätätkin jäädä suhteeseen, niin miehen kuuluu sitoutua asian käsittelyyn tosissaan vaikka missä parisuhdeteraPiassa tai yksilöterapiassa. Ja maksaa kaikki nämä avut teille kummallekin.
Toivon kaikkea hyvää sinulle ja vauvallesi!
Miksei sitä seksiä voi harrastaa yöllä, vaikka olisikin itse väsynyt?
Mä herään välillä öisin siihen, kun mies alkaa paneen mua enkä mä tajua mitä mä siinä häviän tai miksi estäisin sen.
Toimitus ei todellakaan kestä kauaa ja mies hoitaa itse hommat lusikassa, eli mä saan olla vaan ja tuntuuhan se itsestäkin hyvältä, vaikkei unisena yöllä mukaan ehdikään ja varsinaisesti tule.
Sitten vaan uni jatkuu, ei tuo mitenkään yöunta häiritse.
Vierailija kirjoitti:
Et ilmeisesti tunne miestäsi vielä kovin hyvin, jos oli yllätys että hän voi noin tehdä? Vauva piti saada nopeaan tahtiin? Vai "mies muuttui ihan yhtäkkiä"?
Ei silti, rikosilmoituksen ja eron paikkahan tuo on.
Yhdessä oltu melkeen 14v eli kyllä mä ainakin kuvittelin tuntevani. Vauva oli kaiken kaikkiaan pieni ihme, koska mulla on hyvin pieni mahdollisuus tulla raskaaksi ilman hoitoja.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen että tää on provo
Niin minäkin koska kuka vain itkee hysteerisesti kun raiskataan. Mun äijällä olisi kaksi mustaa silmää ja hampaanjälkiä jos tuota yrittäisi. Mies ei ehkä ole luullut että toinen tarkoitti ei jos on vain maannut lahnana eikä vastustellut. Pimeässä ei mitään itkemistä näe.
Riippuu kokoerosta, kuinka paljon pystyy vastustamaan. Ja hysteerisestä itkusta lähtee ääni.
Tosin kyllä itse raivonnut, hulluna, seuraavana päivänä. Ja lähtenyt poliisiasemalle.
No mitä miehesi tekisi, jos hän heräisi siihen, että raiskaat häntä dildolla perseeseen etkä lopeta vaikka hän pyytää?
Onko vauvasi tyttö tai onko sinulla rakasta sukulaistyttöä? Mitä neuvoisit hänelle, jos hänen miehensä raiskaisi hänet noin aikanaan?
Joskus ilmeisen vastauksen tajuaa vasta, kun hieman etäännyttää tilannetta ja katselee sitä ulkopuolisin silmin.
Vierailija kirjoitti:
Miksei sitä seksiä voi harrastaa yöllä, vaikka olisikin itse väsynyt?
Mä herään välillä öisin siihen, kun mies alkaa paneen mua enkä mä tajua mitä mä siinä häviän tai miksi estäisin sen.
Toimitus ei todellakaan kestä kauaa ja mies hoitaa itse hommat lusikassa, eli mä saan olla vaan ja tuntuuhan se itsestäkin hyvältä, vaikkei unisena yöllä mukaan ehdikään ja varsinaisesti tule.
Sitten vaan uni jatkuu, ei tuo mitenkään yöunta häiritse.
Ja tää on sun ohjeesi Suomen naisille?
Hyi helvetti.
Vierailija kirjoitti:
Mies teki virheen, mutta av-mami ei anna armoa. Heti kimpsut kantoon ja vauvan kanssa johonkin kunnan vuokrayksiöön mamujen sekaan paremman elämän pariin. Ihan sama vaikka jälleen yhden lapsen elämä on pilattu jo alussa.
Semmoinen kyssäri vaan että sinä tykkäät seksistä joka on toiselle osapuolelle silkkaa tuskaa?
Kannattaa pelisäännöt sopia heti alkuunsa. Meillä vaimon kanssa sovittiin jo ekojen viikkojen jälkee tavattuamme, et kumpikin saa ihan koska vaan. Eihän siinä nopeassa panosta edes mene ku muutama minuutti, eikä toisen edes tarvi tehä mitään. Tai sitten, jos toinen ei syystä tai toisesta jaksa ihan yhdyntää, niin koskettelemallakin onnistuu. Ja ei vie tosiaan ku ne hassut muutamat minuutit puolin, jos toisinkin. Vaikka keskellä yötä, ku aamulla pitää nousta viideltä duuniin ja oltu hereillä puol yötä vauvojen kanssa. Meillä toi on rakkauden osoittamista ja läheisyyttä, stressin ja väsymyksen poistamista. Meillä toisen koskettelu ja muu nimenomaan poistaa sitä vauvoista johtuvaa väsymystä ja turhautumista ja lisää yhteenkuuluvuuden tunnetta lisäten ehkä tunnetta lapsiakin kohtaan "tää on mun perhe". Ikävää, että on parisuhteita, joissa toisen kosketus tuntuu vastenmieliseltä. Jo toi ajatusmaailma on tietyllä tavalla tyydyttävä, ettei sitä seksiä edes yllättäen haluakaan niin usein.
Heillä on myös juristineuvontaa, ovat erikoistuneet näihin (em naistenlinja on yleisemmin kaikkeen väkivaltaan eikä heillä ole juristeja):
https://www.tukinainen.fi
Pitkään tuntemasi ja luottamasi mies raiskasi sinut. On selvää että ajatukset on sekaisin.
Jos tyttäresi raiskattaisiin, neuvoisitko jäämään raiskaajan luo?
Lähde turvakotiin, sukulaisille, ystäville, hotelliin tms selvittämään ajatuksia.
Tee rikosilmoitus nyt heti. Jos ja kun myöhemmin tappelette huoltajuudesta, väitteitäsi raiskauksesta ei oteta huomioon ilman rikosilmoitusta.
Hae apua, älä jää raiskaajan luo. Tavallinen mies ei ikinä raiskaa, ei puolivahingossa, kovassa puutteessa, puolisoaan tai missään muussakaan tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Kykenetkö jatkamaan? Jos kykenet, niin suosittelen että jatkat. Puhu kunnolla miehen kanssa, selvitä mitä toisen päässä liikkui. Positiivista tuossa kamaluudessa on se, että mies lopetti kun itkit. Pienen vauvan kanssa elämiseen tottuminen on rankkaa kaikille.
Itse pelkäsin samaa synnytyksen jälkeen, koska mies oli tottunut saamaan joka päivä. Mies tosin valitsi sen toisen huono vaihtoehdon ja päätyi seksisuhteeseen toisen naisen kanssa. En tiedä kumpi (omalla kohdallani) olisi ollut parempi.
Toisille seksi on suhteessa todella tärkeää ja niin saa ollakin, mutta haluaisin todella ymmärtää mitä liikkuu mielessä jos toisen pakottaa.
Käyttääkö miehesi muuten nukahtamislääkkeitä? Sanoit, että hän herätteli sinua yöllä. Nukahtamislääkkeet saattavat aiheuttaa tuollaista, ilmeisesti varsinkin miehillä.
Apua, miten hullua tekstiä. Älä ap usko tällaista moskaa!!!
Mikä tekstissäni nyt sitten mätti? Sekö, että on miehiä, joilla on korkeampi testosteronitaso ja jotka tarvitsevat enemmän seksiä? Vai se, että en sanonut että menisi tekemään rikosilmoituksen? Elämä nyt sattuu olemaan kummallista, jos ap kokee tulleensa raiskatuksi ja kokee miehensä olevan uhka itselleen tai muille, niin tietenkin rikosilmoa kehiin. Mutta mikäli ap ei koe tulleensa raiskatuksi, vaan jotain lievempää (kuten itse samantapaisessa tilanteessa, vaikka mies ei lopettanutkaan ennen kuin oli valmis), eikä koe tämän olevan uhka, niin rikosilmoitus oman vauvansa isästä ei ehkä ole se järkevin teko. Jos kykenee katsomaan elämää yhdessä eteenpäin, niin sitten olisi hyvä tehdä niin. Pakko ei ole kuin kuolla.
Uhkasiko mies väkivallalla? Käyttikö mies väkivaltaa?
Vierailija kirjoitti:
Mies teki virheen, mutta av-mami ei anna armoa. Heti kimpsut kantoon ja vauvan kanssa johonkin kunnan vuokrayksiöön mamujen sekaan paremman elämän pariin. Ihan sama vaikka jälleen yhden lapsen elämä on pilattu jo alussa.
Ja lapsen elämää ei pilaa että hänen isänsä mielestä äidin raiskaaminen on ihan jees?
Vierailija kirjoitti:
Uhkasiko mies väkivallalla? Käyttikö mies väkivaltaa?
Pakottaminen riittää. Se oli selkeä raiskaus, nainen sanoi ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ilmeisesti tunne miestäsi vielä kovin hyvin, jos oli yllätys että hän voi noin tehdä? Vauva piti saada nopeaan tahtiin? Vai "mies muuttui ihan yhtäkkiä"?
Ei silti, rikosilmoituksen ja eron paikkahan tuo on.
Yhdessä oltu melkeen 14v eli kyllä mä ainakin kuvittelin tuntevani. Vauva oli kaiken kaikkiaan pieni ihme, koska mulla on hyvin pieni mahdollisuus tulla raskaaksi ilman hoitoja.
ap
Ok, anteeksi! On vaan niin paljon näitä parin kuukauden jälkeen vauvaa kiirehtineitä. Olen kai vähän kyyninen. Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on kaksi vaihtoehtoa:
1. Anna miehelle seksiä edes joskus
2. Mies lähtee hakemaan seksiä muualta
Kumpi on parempi?
Pihtaaminen ei ole hyvä asia edes silloin, kun lapsi on pieni. Mies varmasti ymmärtää, ettet joka päivä jaksa panna, tai et edes joka toinen päivä, mutta pitkät kuivat kaudet eivät tee suhteelle hyvää.
Kuten sanoin vauvan ollessa 2kk oli seksiä ekan kerran ja sen jälkeen parin viikon tai vähän vajaan välein. Olisi useammin, jos vauva nukkuisi paremmin.
ap
Niin minäkin koska kuka vain itkee hysteerisesti kun raiskataan. Mun äijällä olisi kaksi mustaa silmää ja hampaanjälkiä jos tuota yrittäisi. Mies ei ehkä ole luullut että toinen tarkoitti ei jos on vain maannut lahnana eikä vastustellut. Pimeässä ei mitään itkemistä näe.