Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pani väkisin, miten tästä eteenpäin?

Vierailija
19.07.2016 |

Meillä on kohta 5kk ikäinen vauva, joka on todella itkuinen ja myös nukkuu huonosti. Lienee sanomattakin selvää, että myös minä olen väsynyt, vaikka mies hoitaakin kerran tai kaksi viikossa vauvan heräilyt ja syötöt.

Pari yötä sitten mies herätteli mua ja tiesin jo ennen kysymistä, että hän haluais seksiä. Sanoin kuitenkin miehelle ei, koska olin todella väsynyt. Ilmeisesti torkahdin ainakin hetkeks, koska sitten kun havahduin niin mies hyväili minua. Sanoin miehelle uudestaan ei, mutta mies ei kuunnellut vaan otti mut väkisin. Lopetti vasta, kun itkin hysteerisesti.

En ois ikinä uskonut, että mies vois tehdä noin. Olen ihan järkyttynyt. Ymmärrän kyllä, että mies on puutteessa, koska synnytyksen jälkeen seksiä oli ekan kerran kun vauva oli 2kk ja sen jälkeen noin parin viikon välein.

Voiko tällaisen jälkeen enää luottaa toiseen? Mies on pyytänyt anteeksi monta kertaa ja sanonut, ettei se toistu. Voinko oikeasti luottaa siihen, että jatkossa mies lopettaa, jos sanon ei? Erokin tuntuisi kamalalta ratkaisulta, kun vauva on vielä niin pieni..

Kommentit (604)

Vierailija
601/604 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi vaihtoehto on hommata pienen lapsen perheeniskälle nk. kotihintti joka imaisee raskaan paineen alla olevalta tuoreelta perheeniskältä aina tarpeen mukaan kassit tyhjiksi. Sosiaalitoimisto voi myös auttaa kotihintin etsinnässä ja taloudellisessa tuessa. Terveyskeskuksesta saa myös oppaita kotihintin vieroitustoimenpiteistä sillä moni pienen vauvan perheeniskä jääkin yllättäen koukkuun kotihinttiin joten vaaditaan selkeä vieroitusohje ja -kuuri kuten opiaatteja sisältävissä kipulääkkeissä. Nyt tsemppiä ja nyt etsimään yhdessä omaa kotihinttiä perheeniskälle.

Niitä imeviä pikkuhinttejä löytyy joka talosta ei kauas tarvitte mennä.

Vierailija
602/604 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Feministit täällä taas syttyy liekkeihin. Typerää lässyttää jostain rikosilmoituksesta. Kyseessä on kuitenkin aviomies, eikä joku ulkopuolinen raiskaaja. Heillä on suhde ja ovat harrastaneet seksiä luonnollisesti muutenkin. Mies teki virheen, mutta jos se on niin ylitsepääsemätöntä, ettei voi antaa anteeksi, niin sitten se on erottava. 

Jos taas voi antaa anteeksi, niin sitten asia sovitaan ja jatketaan. Kukaan ei kuollut.

Hyi v ittu mikä kommentti. Kai sinuakin saa vaimo(?) tuupata dildolla perärööriin, kun muutenkin olette panneet? Tietenkin ihan yllättäen. Vai oletko nainen? Toivottavasti et.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/604 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä varmaan antaisin anteeksi jos et halua erota ja on hyvä mies, hoitaa lastakin. Mun mieskin joskus aloittaa seksin vaikka nukun, en koe raiskaukseksi. Me aloimme 6 vk kuluttua sekstailla synnytyksestä.

Apua. Alistut varmaan muutenkin? Onko sulla läheisriippuvuus tai daddy issues?

Vierailija
604/604 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten olet voinut hommata itsellesi sellaisen miehen ja vielä perustaa perheenkin, jonka kanssa seksi on niin ei. ?

Eihän tuo mies ennen ollut rai skannut ap:ta. Todennäköisesti seksistä tuli ei vasta ra iskauksen jälkeen. Siinä kohtaa mies voi syyttää itseään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän