Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen vieläkin niin onnellinen, että pääsin lääkikseen

Vierailija
16.07.2016 |

Hyväksymiskirje tuli jo jokun aikaa sitten, mutta mahtava fiilis on jatkunut siitä lähtien. En tiedä milloin olisin viimeksi ollut näin onnellinen! <3

Pääsin opiskelemaan sitä mitä olen jo 5 vuotta hakenut, tiedän, että minusta tulee loistava lääkäri! Tuntuu mahtavalta, kun viimeinkin on tulevaisuus pulkassa myös taloudellisesti! Piti vain tulla tänne hehkuttamaan!1

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnea! Tiedän tunteen kun luet hyvät tulokset :) Äläkä välitä negatiivisista kommenteista!

Kiitos!

Koitan kovasti olla välittämättä, mutta silti kyllä hiukan sapettaa, että heti ensimmäisenä pitää täälläkin parin katkeran amiksen tulla avautumaan asioista, joista eivät ymmärrä hölkäsen pöläystä vain oman kateutensa takia...

AP

Sinusta tulee varmasti tosi "herttainen" lääkäri: korostat omaa asemaasi ja kuvittelet olevasi Jumalasta seuraava, olethan sentään LÄÄKÄRI. Arvotat potilaasi ja kuvittelet tietäväsi heidän olostaan kaiken, toisin kuin potilas itse. Sohit vähän jotain sinnepäin, tärkeintähän sinulle on jokakuukautinen tilinauha eikä potilas.

Luoja varjele minua joutumasta sinun vastaanotolle.

Vierailija
22/31 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on työttöminä humanisteja pilvin pimein. DI on työttöminä myös kauppatieteilijöitä ja onpa juristejakin. Liikaa koulutetaan yliopistossa . Ei se määrä vaan laatu. Maistereita tohtoreita miltei jokainen laulussakin sanotaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnea! Tiedän tunteen kun luet hyvät tulokset :) Äläkä välitä negatiivisista kommenteista!

Kiitos!

Koitan kovasti olla välittämättä, mutta silti kyllä hiukan sapettaa, että heti ensimmäisenä pitää täälläkin parin katkeran amiksen tulla avautumaan asioista, joista eivät ymmärrä hölkäsen pöläystä vain oman kateutensa takia...

AP

Sinussa on jo näköjään kusipään piirteitä. Ja en oo muuten amis vaan maisteri, enkä ois ikinä halunnut terveydenhoitoalalle. En ole siis kateellinen. Perustan sanomiseni vain siihen että yli puolet tapaamistani lääkäreistä on ollut kusipäitä. Pilanneet mm. mun terveyden pysyvästi sillä ettei voineet kirjoittaa kusipäisyytensä takia ajoissa lähetettä jatkotutkimuksiin.

Vierailija
24/31 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääketiede on humpuukiala, jonka tavoitteena on vain pursotella sinappia potilaiden ahteriin niin sanotusti ja rahastaa. Ehkäpä päädyt laatimaan "käypä paska"-hoito suosituksia lääkefirmojen iloksi, tai laatimaan lääkelistaa, jonne päätyvät kaikenlaiset rohdokset ja ravintolisät, joilla voi vielä tehdä pisnestä. Esim. 1 mg melatoniini ei kuulu lääkelistalle, mutta 3 mg vahvuinen kylläkin, koska apteekit tekevät sillä bisnestä, ravintolisäkauppiaille se rahanteko ei ole samalla tavalla sallittua. Jos tätä lääkelistan tavaraa yrität tilata halvemmalla ulkomailta tai myydä ravintolisinä kauppiaana, voit saada syytteen lääkeainerikoksesta. Nääs, vain oikeauskoiset uskonlahkon jäsenet voivat niitä määrätä ja tehdä pisnestä - vaikka sata vuotta sitten taisi olla jokamiehen oikeus tehdä itse omat rohtonsa mitä löysi metsästä tai viljeli itse, tai ostaa muilta.

Tai voithan vielä muuttaa mielesi, ja ryhtyä hammaslääkäriksi - heillä on peräti yksinoikeus varastoida vaarallista ympäristöjätettä hammaspaikkoihin elohopean muodossa, joka haihtuu höyrystymällä. Tai suosittelemaan alumiiniteollisuuden myrkyllistä ympäristöjätettä hammastahnaksi -natriumfluoridia. Suussa on paljon latentteja infektioita - mutta niistä ei välitetä, ennenkuin tuho on tehnyt tehtävänsä. Hammaskiven poisto esimerkiksi on yhtä tyhjän kanssa, ja se uusiutuu, ellei itse infektiopesäkettä poisteta, joka generoi hammaskiveä.

25/31 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa! Kohta alkaa massia tulla ovista ja ikkunoista! Muista sitten että menet töihin yksityiselle, ei julkiselle. Rahan tuloa ei voi estää! :)

Mitä hiton väärää siinä on olla tyytyväinen, että kouluttautuu alalle, jolla voi elättää itsensä vs. mahdollisesti valmistua kortistoon? Onko ihmiset oikeasti noin kateellisia? :O

Minä valmistuisin Suomessa kortistoon ja se harmittaisi minua aivan älyttömästi. Miksei siis saisi olla iloinen, että se oma unelma-ala elättää toisin kuin esim. minun?

Kuulepas rouva näsäviisas, on olemassa ammatteja joihin ei pidä hakeutua raha motivaattorina. Lääkäri on yksi sellainen. Siinä ammatissa mammona saisi tulla kaukana, kaukana muiden arvojen jälkeen.

Voi luoja. Meinaat ensinnäkin, että a) kaikki lääkiksen käyneet hakeutuvat lääkäreiksi? b) ihminen jaksaisi hakea 5 vuotta lääkikseen, jos se ei olisi intohimo? Paljon rahakkaampia töitä saa paljon helpommallakin.

Vierailija
26/31 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinusta tulisi hyvä lääkäri? :)

27/31 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääketiede on humpuukiala, jonka tavoitteena on vain pursotella sinappia potilaiden ahteriin niin sanotusti ja rahastaa. Ehkäpä päädyt laatimaan "käypä paska"-hoito suosituksia lääkefirmojen iloksi, tai laatimaan lääkelistaa, jonne päätyvät kaikenlaiset rohdokset ja ravintolisät, joilla voi vielä tehdä pisnestä. Esim. 1 mg melatoniini ei kuulu lääkelistalle, mutta 3 mg vahvuinen kylläkin, koska apteekit tekevät sillä bisnestä, ravintolisäkauppiaille se rahanteko ei ole samalla tavalla sallittua. Jos tätä lääkelistan tavaraa yrität tilata halvemmalla ulkomailta tai myydä ravintolisinä kauppiaana, voit saada syytteen lääkeainerikoksesta. Nääs, vain oikeauskoiset uskonlahkon jäsenet voivat niitä määrätä ja tehdä pisnestä - vaikka sata vuotta sitten taisi olla jokamiehen oikeus tehdä itse omat rohtonsa mitä löysi metsästä tai viljeli itse, tai ostaa muilta.

Tai voithan vielä muuttaa mielesi, ja ryhtyä hammaslääkäriksi - heillä on peräti yksinoikeus varastoida vaarallista ympäristöjätettä hammaspaikkoihin elohopean muodossa, joka haihtuu höyrystymällä. Tai suosittelemaan alumiiniteollisuuden myrkyllistä ympäristöjätettä hammastahnaksi -natriumfluoridia. Suussa on paljon latentteja infektioita - mutta niistä ei välitetä, ennenkuin tuho on tehnyt tehtävänsä. Hammaskiven poisto esimerkiksi on yhtä tyhjän kanssa, ja se uusiutuu, ellei itse infektiopesäkettä poisteta, joka generoi hammaskiveä.

Olet aivan sekaisin. Ensinnäkin, sekoitat lääketieteen, ja big pharman. Ja ihan näin proviisorin siskona osaan kertoa, että niitä lääkeaineita vahditaan ihan syystä. Esim herbalifen aiheuttamat maksaongelmat? Sinusta näitä ei kuuluisi kontrolloida vaan antaa kaikkien luontaistuoteliikkeiden myydä mitä haluaa minä haluaa? Ja tietysti olisi big pharman vika, jos jotain sitten kävisi.

Vierailija
28/31 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja poikkis ei ostanut lahjaa.

Vierailija
29/31 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti lääkärien työttömyys on kasvussa. Tämän lisäksi myös moni lääkäreistä vaihtaa alaa ensimmäisen harjoittelun jälkeen, kun se terveyskeskuksen arki alkaa selvitä. Mistä tiedät, että sinusta tulee hyvä lääkäri jos jouduit 5 vuotta hakemaan? Toivottavasti edes biologia on hallussa...

Hyvin harva lääkisopiskelija vaihtaa alaa... Valmistumisprosentit on ylivoimaisesti korkeimpia kaikista korkeakoulualoista! Vain muutama opiskelija sadasta lopettaa.

Vierailija
30/31 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein paljon onnea ja menestystä! Itsellänkin on heinäkuun alusta asti ollut mahtava fiilis, kun nyt kolmannella yrittämällä pääsin Diakiin (Diakonia ammattikorkeakoulu). Huomenna lähden Helsinkiin katsastamaan muutamaa asuntovaihtoehtoa.

Vierailija
31/31 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse hain lääkikseen ja tietojenkäsittelytieteitä lukemaan ja molempiin pääsin:) Valitsin kuitenkin DI tutkinnon, koska normityöaika ja nykyään selvästi parempi palkka mihin olisin ll änä pystynyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä