Herääkö jotkut muka oikeasti neljältä aamulla?
Oikeesti ja miksi? 🤨
Kommentit (12)
No jos pitää lähteä töihin tai työmatkalle ja lento lähtee aamulla ennen seitsemää, hölmö.
Raskausaikoina ja nyt alkavissa vaihdevuosissa oon alkanu heräillä 4 jälkeen.
Menen nukkumaankin vasta klo 3.00-4.00. Herään 14.30 aikaan. Olen kaikkien halveksima työtön XD.
Taina Licciardo-Toivola on käynyt 2:34 jo aamulenkillä ja laittanut D'Artagnanin ja Babytainabamibin farkut pesukoneeseen pyörimään
Kivut herättää yleensä 4 maissa, harvoin nukahdan uudelleen. Saatan kuunnella äänikirjaa 30-60 min mutta nousen viimeistään klo 5.
Kun en ollut vielä eläkkeellä tuo oli rankkaa, nyt ihan ok. Aamut on ihania erityisesti kesällä
Viimeistään herään klo 4 joskus jopa klo 3. Toki yritän nukkua lisää, joskus onnistuu, joskus ei. Mutta päikkärit pelastaa, esmes klo 9 alkaen.;)
Menen nukkumaan puolenyön aikaan ja herään usein neljältä. Minusta varhaiset aamut ovat ihania kun voi seurata päivänvalon lisääntymistä ja kaikkea sitä mitä ikkunan alla olevalla kadulla tapahtuu. Usein nukun 2-3 tunnin päiväunet ja siksi nuo yöllä nukutut tunnit riittävät. Eläkkeellä ollessa voi itse säädellä rytminsä. Totuin epäsäännöllisiin vuorokauden rytmeihin tehtyäni työurani sairaalassa kolmivuorotyössä.
Menen nukkumaan noin klo 22-23, ja herään klo 4-5. Se määrä unta riittää minulle. Käyn salilla klo 6-8. Sitten teen mitä huvittaa....