Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isän läheiset välit poikaan ja siitä johtuva ulkopuolisuus ja räjähdys

Vierailija
14.07.2016 |

Miehelläni ja teini-ikäisellä pojalla on tosi kivat, toimivat ja tiiviit välit. Hienoa. Sitten se kolikon toinen puoli; tunnen itseni tässä yhtälössä ulkopuoliseksi. He treenaavat yhdessä ja jakavat kiinnostuksen urheiluun myös ruudun ääressä.
Tänään räjähdin miehelleni, kun pyysin häntä kanssani lenkille, hölkkäilemään. Yhteistä lomatekemistä. Mies sitten pyysi poikamme mukaan ja molemmat kovakuntoiset sitten kirmailivat menemään, spurttailivat, välillä odottivat että pääsen mukaan. Joo, kiva perhelenkki. Mies ja poika lenkkeilivät ja jutustivat keskenään ( eli juuri mitä olisin halunnut tehdä mieheni kanssa), minä hölkkäilin jonkun matkan päässä heidän perässään. Eli miehen ja mun yhteinen parisuhdeaika muuttuikin sitten isän ja pojan laatuajaksi ja mun yksinäiseksi lenkiksi. Joskus vaan tuntuu, että poika ärsyttää mua koska on miehelleni mua, siis vaimoa, tärkeämpi.

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

;(

Vierailija
2/62 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tiivistetysti, lapseni vei mieheni.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh huh. :D Hienoa, että heillä on hyvät välit!

Vierailija
4/62 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo akka. Tämä ei ole varmaan tämän äidin ainoa lapsellisuus

Vierailija
5/62 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttais muakin, parisuhdetta pitää myös hoitaa!

Vierailija
6/62 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se lapsi nyt joskus kotoa muuttaa, sitten teillä in taas aikaa toisillenne. Sitä odotellessa järjestä yhteistä aikaa oikein tarkoituksella, kynttiläillallisia ja hotelliöitä tms.

Vierailija
7/62 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika irtautuu äidistä ja samastuu isään,miesten ryhmään.Kehityksellisesti erittäin normaalia,vaikka kurjaa tietysti,jos tunnet itsesi ulkopuoliseksi.

Vierailija
8/62 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tylyä mieheltä pyytää poika mukaan. Eikö siis tajunnu, että olisit halunnu kahdestaan lenkille? Sanoitko, että haluut kahdestaan?

Vierailija
9/62 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä oot mustasukkainen omalle pojallesi? Justjust.

Mun miehellä ja meidän yhteisellä pojalla on läheiset välit ja touhuilevat paljon yhdessä. Ei oo pois multa millään tavalla! On ihanaa, et viihtyvät yhdessä. Oikeastaan ajattelen niin, että kun mies on hyvä mun lapsille, on hän hyvä myös mulle. Rakkaus perheen sisällä on äärimmäisen tärkeää.

Vierailija
10/62 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aukaise suusi, niinkuin perheessä tehdään. Yleensä on suuriakin ongelmia, kun lapsi ei tule vanhemman kanssa toimeen, mutta sä teet tuosta ongelman, että teidän perheessä olis asiat täydellisesti.

Vierailija
11/62 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ap on luonnollisesti keskustellut tästä miehensä kanssa?

Onko lapsi ap:n oma?

Yleensä ongelma on se että mies ei vietä aikaansa lapsensa kanssa.

Vierailija
12/62 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miehellä ja meidän yhteisellä pojalla on läheiset välit ja touhuilevat paljon yhdessä. Ei oo pois multa millään tavalla! On ihanaa, et viihtyvät yhdessä. Oikeastaan ajattelen niin, että kun mies on hyvä mun lapsille, on hän hyvä myös mulle. Rakkaus perheen sisällä on äärimmäisen tärkeää.

Niinpä. Mutta kun justis on multa pois. Tuota kahdenkeskeistä aikaa ei niin paljon ole, tänä kesänä 2 viikkoa. Ja siitäkin ajasta osa menee sukulaisjuhlissa kiertämiseen.

Toki rakkaus perheen sisällä on mullekin tärkeää. Ikävää vain että ns.ylimääräisen vapaa-ajan mies käyttää mielummin poikansa kuin vaimonsa kanssa.

Ap

Vierailija
13/62 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan ne akat jotain valittamista löytää.

Isälle lapsi on tärkein ihminen maailmassa, niinkuin kuuluukin. Olisipa tuollaisia isiä enemmänkin, niin poikienkin olisi helpompi varttua.

Akka voisi alkaa pakata, jottei tee lapselleen enempää hallaa!

Vierailija
14/62 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ap on luonnollisesti keskustellut tästä miehensä kanssa?

Onko lapsi ap:n oma?

Yleensä ongelma on se että mies ei vietä aikaansa lapsensa kanssa.

Joo, kyllä tästä on keskusteltu. Ihan yhteinen, molempien siis, tämä lapsi.

Ap

Vierailija
15/62 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäsikö tähän kirjoittaa jotain äidin läheisestä suhteesta vauvaan ja siitä johtuvasta isän ulkopuolisuuden tunteesta? Ehkä voisi vielä jatkaa, kuinka äiti on unohtanut jopa parisuhteen, laittaessaan vauvan miehen edelle.

Vierailija
16/62 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Mutta kun justis on multa pois. Tuota kahdenkeskeistä aikaa ei niin paljon ole, tänä kesänä 2 viikkoa. Ja siitäkin ajasta osa menee sukulaisjuhlissa kiertämiseen.

Toki rakkaus perheen sisällä on mullekin tärkeää. Ikävää vain että ns.ylimääräisen vapaa-ajan mies käyttää mielummin poikansa kuin vaimonsa kanssa.

Ap

No tota en just tajua. Mun mielestä ei oo multa pois, vaikka mies viettää aikaansa lapsemme kanssa, vaikka mäkin olisin "vapaana". Mietihän, voisitko kärsiä läheisriippuvuudesta?

Vierailija
17/62 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäsikö tähän kirjoittaa jotain äidin läheisestä suhteesta vauvaan ja siitä johtuvasta isän ulkopuolisuuden tunteesta? Ehkä voisi vielä jatkaa, kuinka äiti on unohtanut jopa parisuhteen, laittaessaan vauvan miehen edelle.

Niin mutta sehän on oikein ja nainen tietää paremmin ja silleen.....

Ja ei jaksa nyt aikuista miestä.... toista isoa lasta....

Vierailija
18/62 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No tota en just tajua. Mun mielestä ei oo multa pois, vaikka mies viettää aikaansa lapsemme kanssa, vaikka mäkin olisin "vapaana". Mietihän, voisitko kärsiä läheisriippuvuudesta?

Varmasti kärsin vaikka mistä 😀

Ihan yksinkertaisesti olisin halunnut lenkkeillä ja jutella miehen kanssa. Aikuisten kesken, muusta kuin jalkapallosta. Olisi ollut hieno tilaisuus siihen, mutta mies valitsikin juttuseurakseen pojan ja minä jäin ilman seuraa. Ja vittuunnuin. As simple as that!

Ap

Vierailija
19/62 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Varmasti kärsin vaikka mistä 😀

Ihan yksinkertaisesti olisin halunnut lenkkeillä ja jutella miehen kanssa. Aikuisten kesken, muusta kuin jalkapallosta. Olisi ollut hieno tilaisuus siihen, mutta mies valitsikin juttuseurakseen pojan ja minä jäin ilman seuraa. Ja vittuunnuin. As simple as that!

Ap

Ja siis juuri tätä yhteistä aikaa varten pyysin miehen sinne lenkille. Siis miehen, en poikaa.

Ap

Vierailija
20/62 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö olisi loogista tehdä puolison kanssa jotain sellaista, mitä tämä ei harrasta pojan kanssa? En minä mene suunnistuskisoihin mukaan, ne on miehen ja pojan juttu. Sen sijaan mennään miehen kanssa vesakonraivaukseen, sinne ei poika tule mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä