Kello on kasi , alotetaan jankkaus. Jotta kukaan ei vahingossa pitäisi meitä ns normaaleina
Kommentit (109)
Mutta eihän kellonajalla ja normaaliudella ole mitään tekemistä keskenään.
Ja aihepiiri oli? Jotain porvoolaista tietenkin?
Vierailija kirjoitti:
Mutta eihän kellonajalla ja normaaliudella ole mitään tekemistä keskenään.
Ei, mutta oisko kakaroiden maatamenoaika? :D
En ymmärrä miten velat voivat olla varmoja, etteivät koskaan halua lapsia?
Luuletko tosiaan jankkaamisen olevan epänormaalia. Tarkistapa tietosi. Tai linkkiä.
Lapsia ei saisi ottaa kauppaan mukaan, huutavat ja melskaavat ällöttävästi!
Kaikki lihavat haisee ja hikoilee .Menkää lenkille.
Löysin eilen mökiltä kaksi tyhjää kumipakettia. Mies sanoo, että on joku kaveri tyttöystävineen käynyt. Mä uskon mun miestä. Miksi kateelliset aina väittää, että on pettänyt? :( En käytä lääkkeitä. Mökki ei ole Porvoossa päinkään.
Anoppi on pihi, toi lapsille puoliksi syödyn suklaalevyn.
Olet täysin väärässä, ap. Mitään jankkaamista ei aloiteta. Olemme täysin normaaleja, työssäkäyviä aikuisia ihmisiä (tai niinhän ne luulee;) ).
Miten voit olettaa että kaikki ovat normaaleja ja työssä käyviä. Älä yleistä.,
Epäilen, että ap:lla ei ole vessassa roskista. Mihin se ne hammaslangat laittaa, vai tietääkö edes mikä on hammaslanka, wt enivei.
Professorin tekemä tutkimuskin osoittaa, että 21v Kånken-reppu ei voi seurustella Jenni Vartiaisen kanssa. Koska ikäero! Siitäs saitte!
Ruokavaliosta ei jankattu. Naurettavaa pelleilyä kaikki erikoisruokavaliot, kaikenmaailman herkkikset hakevat vaan huomiota. Ja tahallaan aiheuttavat emännälle huonon omantunnon, kun eivät syö kaikkea herkkupöydän antimista.
Sinä olet just tuollainen teini! Et mitään tiedä mistään.
Et varmasti ole päivääkään tehnyt töitä.
Hohhoijaa.
Äly hoi älä jätä.
Vierailija kirjoitti:
Lettuja. Lettuja. LEttuujjjaa.
Meidän perheessä syödään letut sitä mukaa kun paistetaan.
Ihan älytöntä syödä niitä jäähtyneitä pehmeitä lettuja.
Rapea reunaiset ovat parhaita.
Pussilakanat meillä meidän perheessämme vaihdetaan joka toinen viikko. Pussilakana on valmiiksi nurinpäin ja sieltä työnnetään kädet.
Helppoa kun sen osaa.
Meillä meidän perheesämme on meidän mies, lapset 16, 12, 10, 7, 4,3 ja 1,76v ja tietysti minä perheemme, meidän perheemme meidän perheen äiti.
Ole hyvä, saat aloittaa :)