Onko sellaisia naisia jotka eivät pidä töissä käyntiä tärkeänä?
Oon työtön 24v mies. Kapasiteettini ei varmaankaan vain riitä korkeakoulu tutkintoihin tai en edes yrittänyt enkä mennyt lukioon. Mutta olen varma, että en olisi päässyt korkekouluun.
Kävin 3 vuoden amistutkinnon. En vain jaksa mennä töihin. En koe sen olevan sen arvoista, että teen jotain paska työtä, huonoissa oloissa enkä siitä juurikaan voittoa saa.
En pidä ammattia tai työtä tärkeänä arvona. Olen vain tyytyväinen, kun saan ajella auton romppelollani ja pystyn asumaan kaksiossani sekä saan viettää päivät niin kuin haluan.
En ole muutenkin sellainen tyyppi, että vaatisin niin kauheasti. Minulla oli vaikea lapsuus joka voi osittain aiheuttaa tämän.
Olen vain tyytyväinen, että saan elellä terveenä, vaapaana ja jotenkin pärjään taloudellisesti.
Mahtaako kaltaisiani naisia löytyä? Tuntuu, että kaikkilla ikäisilläni naisilla on ihan hirveästi haaveita elämästä ja menestymisestä. Itse taas olen vain tyytyväinen, että saan elellä rauhassa.
Onko kaltaisiani naisia siis?
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Takuulla löytyy naisia jotka ei haikaile menestyksen ja vaurauden perään.
Kyllä niitä on hyvin vähän. Tuollaisen naisen löytäminen ei ole kovin todennäköistä kun miljoonassa on ehkä tusinan verran naisia, jotka eivät laske miehen arvoa työssä, rahassa ja materiaalissa.
Sosiaalisten tilanteiden pelkoa, paniikkihäiriötä ja muuta ahdistuneisuutta on itseasiassa varsin monellakin nuorella naisella. Siinä olet oikeassa, että heidän löytämisensä ei ole kovin todennäköistä (koska he eivät hakeudu sosiaalisiin tilanteisiin, joista heidät voisi löytää).
Äiti36 kirjoitti:
Ite oon sitä mieltä, että ei sil niin väliä, jos ei oo töissä, koska en itekään oo "normitöissä", mutta sohvalle ei saa vain jäädä makoilemaan, vaan sitten on toivottavasti rahaa harrastaa jotain mikä itseään miellyttää ja olla muutenkin toimelias esim. vapaaehtoistyön parissa (jos ei ole terveydellisiä esteitä siihen). Itse olen kuntouttavassa työtoiminnassa osittain elämäntilanteeni ja sairauteni takia, mutta myös sen takia, että nykyinen työpaikkani on niin mukava, että olen mieluummin siellä töissä kuin siivoan yksin niska limassa jotain paikkaa (työkaverini ovat todella mukavia ja virkistäviä). Oikeista töistä en luultavasti saisi sen enempää rahaa, koska sairauteni ja yksinhuoltajuuteni takia en luultavasti kykenisi kokopäivätöihin.
Onneks aika harva mieskään haluaa toisten lapsia alkaa paimentamaan, joten ei taida olla huolta että kohtais mielenkiinnot muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten elätät itsesi, mistä saat rahaa? Töissä ei ole mielestäni pakko käydä, jos pystyy muuten kustantamaan elämisensä. Mutta sitä, että perusterve ihminen nopstelee vain tukia, kun ei viitsi mennä töihin, en todellakaan hyväksy.
Toisin sanoen rahaa pitää olla tarpeeksi, että nainen saa miehestä taloudellista hyötyä, muulla ei ole niin väliä. Jos rahaa ei muuten tarpeeksi tarpeeksi, niin sitten pitää mennä töihin, että rahaa on tarpeeksi naisen ostamiseen.
Näinhän se on. Tosin sen rahan lisäksi pitää olla vielä pitkä ja komea.
Mun mies on rutiköyhä. Kerää jopa pulloja. Mitta on pitkä, komea ja todella hyvin varustettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten elätät itsesi, mistä saat rahaa? Töissä ei ole mielestäni pakko käydä, jos pystyy muuten kustantamaan elämisensä. Mutta sitä, että perusterve ihminen nopstelee vain tukia, kun ei viitsi mennä töihin, en todellakaan hyväksy.
Toisin sanoen rahaa pitää olla tarpeeksi, että nainen saa miehestä taloudellista hyötyä, muulla ei ole niin väliä. Jos rahaa ei muuten tarpeeksi tarpeeksi, niin sitten pitää mennä töihin, että rahaa on tarpeeksi naisen ostamiseen.
Näinhän se on. Tosin sen rahan lisäksi pitää olla vielä pitkä ja komea.
Mun mies on rutiköyhä. Kerää jopa pulloja. Mitta on pitkä, komea ja todella hyvin varustettu.
...ei mitta vaan mutta... :-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niitä on hyvin vähän. Tuollaisen naisen löytäminen ei ole kovin todennäköistä kun miljoonassa on ehkä tusinan verran naisia, jotka eivät laske miehen arvoa työssä, rahassa ja materiaalissa.
Sosiaalisten tilanteiden pelkoa, paniikkihäiriötä ja muuta ahdistuneisuutta on itseasiassa varsin monellakin nuorella naisella. Siinä olet oikeassa, että heidän löytämisensä ei ole kovin todennäköistä (koska he eivät hakeudu sosiaalisiin tilanteisiin, joista heidät voisi löytää).
Semmonen ois just paras, voi kun joskus törmäis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
He saavat kuitenkin ihan samalla tavalla seuraa kuin kaikki muutkin nettitreffeistä yms. Miehet tulevat vaikka kotoa hakemaan.
Joo...ja kotihoidontuella olevat äidit on niitä yhteiskunnan pahimpia riistäjiä.
Toivottavasti saan kasvatettua poikani niin ettei niistä ikinä tule tuollaisia.Ja tyttäreni niin ettei se ikinä ota tuollaista luuseria.
On kai sinun kaltaisiasi ollut aina ja tulee olemaan.Ja aina niille on perseenantaja löytynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
He saavat kuitenkin ihan samalla tavalla seuraa kuin kaikki muutkin nettitreffeistä yms. Miehet tulevat vaikka kotoa hakemaan.
Eivät he laita mitään nettitreffi-ilmoitusta, koska he nimenomaan pelkäävät muiden ihmisten kohtaamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka löytäisitkin jo huomenna sen naisen joka vähät välittää työssäkäynnistä niin ei se tarkoita täydellistä parisuhdetta. Ihmiset kun kuitenkin odottavat kumppaniltaan muutakin kuin pelkkää olemassaoloa. Arveletko olevasi hauskaa seuraa? Onko sinulla mielenkiintoisia puheenaiheita ja kiinnostuksenkohteita?
En oo AP, mutta turhapa mitään muuta on edes miettiä, kun pelkästään tuo työttömyys jo luo niin suuren kynnyksen ettei ikinä löydä ketään kuka sen ylittäisi.
Tulihan se sieltä, se vakiovastaus. Sitten kun se unelmien nainen sattuu tulemaan vastaan niin se vaan katsoo tympääntyneenä että onpas tylsä tyyppi, ja jatkaa matkaa. Sitten pääset taas ruikuttamaan, mikä oli koko ajan tarkoituksesikin.
Et sinä tai kukaan muu tämän palstan itkuiikoista mitään naista halua, haluatte vain valittaa ja piehtaroida muka-surkeudessanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka löytäisitkin jo huomenna sen naisen joka vähät välittää työssäkäynnistä niin ei se tarkoita täydellistä parisuhdetta. Ihmiset kun kuitenkin odottavat kumppaniltaan muutakin kuin pelkkää olemassaoloa. Arveletko olevasi hauskaa seuraa? Onko sinulla mielenkiintoisia puheenaiheita ja kiinnostuksenkohteita?
En oo AP, mutta turhapa mitään muuta on edes miettiä, kun pelkästään tuo työttömyys jo luo niin suuren kynnyksen ettei ikinä löydä ketään kuka sen ylittäisi.
Tulihan se sieltä, se vakiovastaus. Sitten kun se unelmien nainen sattuu tulemaan vastaan niin se vaan katsoo tympääntyneenä että onpas tylsä tyyppi, ja jatkaa matkaa. Sitten pääset taas ruikuttamaan, mikä oli koko ajan tarkoituksesikin.
Et sinä tai kukaan muu tämän palstan itkuiikoista mitään naista halua, haluatte vain valittaa ja piehtaroida muka-surkeudessanne.
En ainakaan sinua haluaisi, oot sen verran vittumaisen oloinen.
Vähän samanlainen ajatusmaailma kuin aplla. Opiskelen tällä hetkellä, mutta olen epävarma, haluanko koskaan tehdä töitä. Työnteko on niin aikaavievää ja uuvuttavaa, enkä haaveile mistään "keskiluokkaisesta unelmasta", vaikka olenkin keskiluokkaisen perheen kasvatti. Ehkä joku osa-aikainen työ voisi mennä. Vapaa-aikaa pitää kuitenkin olla reippaasti enemmän kuin työaikaa. Enkä laske yöunia vapaa-ajaksi.
Sitten vielä semmoinen pointti, että kukaan ei ole koskaan kysynyt suostumustani nykyiselle yhteiskuntamallille. Me tavalliset kansalaiset emme ole olleet päättämässä itse esimerkiksi siitä, haluammeko maksaa veroja, haluammeko kansanedustajat päättämään asioista puolestamme. "Mukautuminen" vallitsevaan järjestelmään oletetaan automaationa, ja suurin osa ihmisistä ottaakin sen annettuna. Minä en ota, ja siksi en pode huonoa omaatuntoa järjestelmän tai muiden ihmisten verovarojen hyväksikäyttämisestä mahdollisena työttömänä.
Mä tykkään olla kotona ja mulla on ihan liikaakin tekemistä. Mulle lapset on kaikki kaikessa ja haluisin vaan olla koko elämän niin että ne pysyy mun hallinnassa ja mä tiedän koko ajan mitä ne tekee. Sitten ne ei saa pärjätä ilman mua. Työkkäri vituttaa mua todella paljon ja haluisin sen kansallispalkan. Mä oon ollut yhen kerran liittorahoilla pari vuotta ja tsemppasin ihan hulluna et pääsin. Sellanen laki missä äiti pääsis eläkkeelle sitten kun lapset on täysikäsiä olis oikein.
Vierailija kirjoitti:
Ei halua maksullista naista ei ole sama kuin ei halua naista. Ongelma on lähinnä, että naisista 99% on tavalla tai toisella maksullisia.
Vierailija kirjoitti:
No en mä ainakaan huolis laiskajaakkoa. Eilenkin olin 10.5 tuntia töissä.
N25
Oot keskiviikkovaihtaja?
Eiköhän paikallisesta karaokesta joku Ritu tai Ninde löydy. Ymmärrät sen, että autosi on rumppana. Ymmärrät varmaan myös sen, että naisesi on samaa tasoa ja se takaa teille myös parhaimman onnen - kumpikaan ei haihattele sellaisen perään, mikä on mahdotonta.
Mieheni on entinen yrittäjä eikä saa mitään korvauksia mistään ennenkuin myy työvälineet pois. Palstalaisten mukaan olen säälittävä vinettäjä kun kärsin siitä ettei ole varaa elää sellaista elämää joka kahden ihmisen tuloilla olisi hyvinkin mahdollista. Joten kyllä uskon että täältä ymmärtäjiä löytyy.
En halua ja ei huvita.Mahtavaa.Kuinka monta kertaa ap on käynyt täällä aukomassa naamaansa?Oletko se lammas tyyppi?Ymmärrätkö kuinka hyvin meillä joita huvittaa ja kiinnostaa menisi ilman teitä perässä raahattavia?
Ja sitten tuollaiset persereijät sotketaan tavallisiin perheellisiin kum löydät jostain sen akan jonka kanssa ehkäisy unohtuu pöllypäissä ja tulee se seuraava yjt.kunnan elätti.Thaksjuu!!!
Vierailija kirjoitti:
En halua ja ei huvita.Mahtavaa.Kuinka monta kertaa ap on käynyt täällä aukomassa naamaansa?Oletko se lammas tyyppi?Ymmärrätkö kuinka hyvin meillä joita huvittaa ja kiinnostaa menisi ilman teitä perässä raahattavia?
Ja sitten tuollaiset persereijät sotketaan tavallisiin perheellisiin kum löydät jostain sen akan jonka kanssa ehkäisy unohtuu pöllypäissä ja tulee se seuraava yjt.kunnan elätti.Thaksjuu!!!
Mitäs menitte synnyttämään, nyt on myöhäistä itkeä kun täällä jo ollaan.
Ihmiset haluavat yleensä puolison, joka todennäköisesti pystyy huolehtimaan yhteisistä jälkeläisistä. Tukien varassa elävät ihmiset ovat sillä puolella josta huolehditaan, siksi he eivät ole kovin suurta huutoa parisuhdemarkkinoilla. Omien geenien eloonjääminen on ihmisellä veressä ja varmasti moni vähintään alitajuisesti pyrkii luomaan sellaisen ympäristön, jossa omilla jälkeläisillä olisi paras mahdollisuus menestyä. Pariutumista ohjaa selviytymisen lait, se kannattaa opetella hyväksymään.
Ja Sossurotta sen kun jaksaa mantraansa hokea. Jankutijankutijankutijankutijankutijankutijankuti....
Mene töihin, loiseläin.