Mistä tietää että on hyvä seksissä?
Voiko jostain asioista päätellä tämän? Kun toisaalta jos miehille kelpaa pillu kun pillu?
N21
Kommentit (86)
Jos löytyy joku hyvä niin pidetään siitä kiinni. Jos normi tai huono niin päästetään menemään.
Toisille miehille kelpaa tosiaan näennäisesti pillu kun pillu, ja silloinhan naisella ei ole niin väliä. Heitä en ole ikinä ymmärtänyt.
PS. Kai se on itsestäänselvää, että "hyvän" standardi ei ole kaikille sama, että on kyse myös yhteensopivuudesta. Ei todellakaan ainoastaan kuten jotkut väittää, mutta sekin on tekijä.
Naisen kannalta hyvä sängyssä (mies) on sellainen joka ottaa naisen huomioon ja osaa lukea naisen reaktioita, huolehtii että nainen saa orgasmeja, on määrätietoinen, osaa olla rajukin, järjestää vaihtelua ja kokeiluja.
Miehen kannalta taas nainen on hyvä sängyssä jos se on taitava ottaan suihin ja estoton muutenkin.
Siitä että eksätkin vinkuvat kuinka mahtavaa suuseksi oli kanssasi 😆
Vierailija kirjoitti:
Jos on jonoa.
Hmm. Olen itse avoliitossa. Mulle muutama eksä viestittelee seksin toivossa silloin tällöin edelleen, vaikka eivät ole sitä minulta kertaakaan niiden suhteiden loppumisen jälkeen saaneet. Olen siis hyvä sängyssä?
Ei tarvitse olla hyvä seksissä. Riittää, että on aidosti läsnä ja huomioi toista ihmistä. Kun on tarpeeksi jännitettä ja kemiaa, kaikki muu menettää merkityksensä. Voi vain nauttia toisen kanssa miettimättä asentoja tai liikkeitä.
Siitä kun nainen ei pysty seuraavana päivänäkään kävelemään kunnolla. Mun lempinimi on poikien kesken isomake ja se iso tulee jostain muusta kuin pituudesta heh heh. Kunnon kohdunkaulan nyrkkeilyä.
Yleensä on hyvä sängyssä, jos sitä ei tarvitse edes miettiä, että onko hyvä vai ei. Kyllä sen huomaa kumppanistaan, jos on hyvä tai huono. Itse nauttii ja kumppani nauttii, niin on hyvä sängyssä. On vain itsevarma ja rohkea. Käsittelee kumppaniaan joko hellästi tai hieman rajummin, aina tilanteen mukaan. Kaikki nauttivat seksistä hieman eri tavalla, joten on hyvä kuunnella kumppaniaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse olla hyvä seksissä. Riittää, että on aidosti läsnä ja huomioi toista ihmistä. Kun on tarpeeksi jännitettä ja kemiaa, kaikki muu menettää merkityksensä. Voi vain nauttia toisen kanssa miettimättä asentoja tai liikkeitä.
Ei se tuollaista pitkässä suhteessa aina ole, kun arki tulee kuvioihin. Silloin kannattaa olla teknisesti hyvä sängyssä ja osata saada toinen nauttimaan, niin se kemiakin pysyy yllä paremmin.
Ujous ja estoisuus ei ainakaan kuulu samaan pakettiin kuin hyvä sängyssä.
Vierailija kirjoitti:
Siitä kun nainen ei pysty seuraavana päivänäkään kävelemään kunnolla. Mun lempinimi on poikien kesken isomake ja se iso tulee jostain muusta kuin pituudesta heh heh. Kunnon kohdunkaulan nyrkkeilyä.
Kuulostaa kyllä niin kauhealta. Toivottavasti en koskaan joudu sinun käsittelyyn. Kuka muka haluaa tulla murjotuksi? Seksi ei ole mikään matsi. Haloo!
Sanokaa mitä sanotte, mutta kyllä mies muistaa aina sen naisen, joka häneltä otti parhaisen suihin.
Aloittaja kyselee millainen on miehen mielestä hyvä sängyssä ja naiset vastailevat tänne jostain kemiasta. Hmm :D . Kannattaisi kysyä miehiltä ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa kyllä niin kauhealta. Toivottavasti en koskaan joudu sinun käsittelyyn. Kuka muka haluaa tulla murjotuksi? Seksi ei ole mikään matsi. Haloo!
Kuulostat katkeralta, onko omalla miehellä katkarapu?
-isomake
Vierailija kirjoitti:
Naisen kannalta hyvä sängyssä (mies) on sellainen joka ottaa naisen huomioon ja osaa lukea naisen reaktioita, huolehtii että nainen saa orgasmeja, on määrätietoinen, osaa olla rajukin, järjestää vaihtelua ja kokeiluja.
Miehen kannalta taas nainen on hyvä sängyssä jos se on taitava ottaan suihin ja estoton muutenkin.
No huh huh, olipas typistetty lista naiselle. Aivan samat asiat pätee naiseen kun mieheenkin. Jos ei nainen välillä ota ohjat niin tylsäksihän se menee, useimmille miehille. Jos listaa pitää tehdä, niin:
-Aktiivisuus, varmaan tärkein kohta. Lahnailu, kaiken vastuun jättäminen miehelle on ylivoimaisesti yleisin valitus.
-halun/kiimaisuuden miestä kohtaan viestittäminen
-kommunikointikyky, kertoo mistä pitää, selkeästi viestittää mikä toimii ja mikä ei. Tiedän että tämä on ristiriidassa monen naisen toiveiden kanssa, jossa asioiden pitää "vaan tapahtua".
-Miellyttämisenhalu. Jos rajoitukset on se mistä "molemmat pitää", se tarkoittaa yleensä että rajoitukset on mistä nainen pitää. Poikkeuksia tietysti on, mutta ne on poikkeuksia. Kun molemmat joustavat ja tekevät kumppanin mieliksi, silloin täyttyy ei yksi vaan kaksi viidestä rakkauden kielestä, sense of touch sekä acts of service, ja rakkaus voi kukoistaa.
-Kokeilunhalu ja estottomuus.
Palaveri alkaa niin ei kerkeä enempää. Lisäisin vaan, että mielessäni oli seurusteluseksi, jos on jonkun randomin panoalustana niin riittää että on timmi ja että antaa.
Mun miehellä ei ole ollut muita kuin minä niin ei tiedä kuinka hyvä olen. Ei koskaan ole valittanut. Minulla on ollut muita ennen miestä ja hänen aikana ja tiedän että olen hyvä sängyssä, kehon ja lantion käyttö on saanut muutaman miehen pyörryksiin ja olen saanut kunnian olla "se paras suihinottaja".
Ei todellakaan riitä että osaa ottaa suihin. Pitää osata se. Minua helpottaa tietty aistillisuus jolloin liikkeet ja kosketuksen taito tulee kuin itsestään. Silti kysyn mitä mies haluaa, joku haluaa hitaampaa joku nopeampaa käsittelyä ja sitäkään ei tarvitse kysyä kummalla tavalla otan suihin vaan sen huomaa kun mies on päällä, miten se tykkää panna. Lisäksi suuri osa mun nautinnosta on nautinnon tuottaminen toiselle.
En tiedä mutta itse uskon olevani paras sängyssä vasta nyt nelikymppisenä kun tunnen itseni ja hyväksyn kehoni. Miehet jostain syystä tykkäävät siitä että tiedän mitä tahdon ja kerron miten saan orgasmin parhaiten, heidän ei tarvitse arvailla.
Totah, seksi on vuorovaikutusta, ei siinä olla hyviä tai huonoja koska koko touhu riippuu molemmista osapuolista. Miksi edes miettiä moista?
Vierailija kirjoitti:
Mun miehellä ei ole ollut muita kuin minä niin ei tiedä kuinka hyvä olen. Ei koskaan ole valittanut. Minulla on ollut muita ennen miestä ja hänen aikana ja tiedän että olen hyvä sängyssä, kehon ja lantion käyttö on saanut muutaman miehen pyörryksiin ja olen saanut kunnian olla "se paras suihinottaja".
Ei todellakaan riitä että osaa ottaa suihin. Pitää osata se. Minua helpottaa tietty aistillisuus jolloin liikkeet ja kosketuksen taito tulee kuin itsestään. Silti kysyn mitä mies haluaa, joku haluaa hitaampaa joku nopeampaa käsittelyä ja sitäkään ei tarvitse kysyä kummalla tavalla otan suihin vaan sen huomaa kun mies on päällä, miten se tykkää panna. Lisäksi suuri osa mun nautinnosta on nautinnon tuottaminen toiselle.
En tiedä mutta itse uskon olevani paras sängyssä vasta nyt nelikymppisenä kun tunnen itseni ja hyväksyn kehoni. Miehet jostain syystä tykkäävät siitä että tiedän mitä tahdon ja kerron miten saan orgasmin parhaiten, heidän ei tarvitse arvailla.
Korjaus "ei riitä että ottaa suihin, pitää osata se"
Tuosta nimittäin muutama mies on puhunut että jotkut eivät osaa sitä eivätkä opi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat katkeralta, onko omalla miehellä katkarapu?
-isomake
Minun miehelläni on aivan ihana, mahtava, paksu ja iso kulli, mutta hän ei käytä sitä murjomiseeni, vaan haluaa että todella nautin, enkä harmittele tai joudu miettimään kipeää kohdunkaulaani. Opettele sinäkin käyttämään sitä metrimelaasi, niin saattaisit saada naiset edes joskus pysymään kanssasi. Uskon, että useimmat ovat kokeilleet kanssasi vain kerran ja juosseet pakoon hyvinkin pikaisesti.
Ottaa aina suihin on jo aika paljon.