Mistä tietää että on hyvä seksissä?
Voiko jostain asioista päätellä tämän? Kun toisaalta jos miehille kelpaa pillu kun pillu?
N21
Kommentit (86)
Voiskos tänne saada lisää miesten kommentteja?
Vierailija kirjoitti:
Seksi ei ole taitolaji.
Siis väitätkö, että miesten mielestä ei ole väliä OSAAKO nainen ottaa suihin vai ei, jos vaan tekee sen innolla ja kemiaa on?? Hmm. :D
Vierailija kirjoitti:
Seksi ei ole taitolaji.
Passiivisen mielipide, pahimmassa tapauksessa lahnan.
Jos se ei tekijästä tunnu hyvältä, mun mielestä se on alistumista.Jokainen osaa tollasta, kyse on vain halusta
Hauska ketju, ihmiset luettelevat omia ominaisuuksiaan ja taitojaan.
Itse en näe tarpeellisena olla kuin ihan riittävän hyvä sängyssä. Kukaan ei ole pitkässä parisuhteessa täysi kymppi, vaan jokaisella on ne omat vahvuudet. Tärkeintä on pyrkiä nauttimaan seksistä ja haluta miellyttää ja tuottaa nautintoa myös puolisolle.
Oma mieheni tykkää minusta kuin hullu puuroa. En silti pidä itseäni mitenkään erityisen hyvänä sängyssä. Minulle riittää, että tiedän mieheni tykkäävät, vaikka toki välillä ongelmiakin on. Uskon, että kaikilla on niitä pitkässä parisuhteessa.
Minusta on turha miettiä, onko jotenkin erityisen hyvä tai huono sängyssä. Kunhan itsellä ja toisella on hauskaa ja asioista pystyy puhumaan, niin yleensä parisuhteessa seksi kehittyy laadullisesti paremmaksi. Hyvä seksikumppani myös hyväksyy toisen ja omat virheet eikä edes odota täydellisyyttä.
Itse pidän itseäni taitavana sängyssä, kaksi erittäin taitavaa miestä, eksää, ovat minusta kärsivällisesti sellaisen opettaneet ja olen itse halunnut opetella. Tiedän heidän olevan kokeneita ja nyt jälkikäteen sanovan, että minä olin hyvä sängyssä. Mutta mutta. Osaan olla taitava vaan avoimen ja estottoman kumppanin kanssa. Nykyinen mieheni on estoinen ja vähän ujo, hänen kanssaan en osaa olla taitava sängyssä, olen vain ihan ok. En pääse käyttämään taitojani kun hän arastelee vastata kyllä ehdotuksiin tai vastaa niihin aina ei, eikä hän ole edellistensäkään kanssa uskaltanut kokeilla asioita. Joo hän pitää minua poikkeuksellisen hyvänä suihinottajana, mutta ei edes arvaa millä lukuisilla muilla tavoilla osaisin tehdä hänelle nautintoa jos hän luopuisi estoistaan.
Vierailija kirjoitti:
Seksi ei ole taitolaji.
Kaikki tekeminen on taitolajeja. Niin uiminen, juokseminen, ruoanlaitto, kalastaminen, laskuvarjohyppääminen kuin seksikin. Joku voi kuvitella että räpiköinti on hyvää uimista, hölköttely hyvää juoksemista, torino-makaronien keittäminen taitavaa ruoanlaittoa jne.. Mutta asialle omistautunut hifisti tietää mitä tarkoittaa kun taidoilla pääsee ihan uusiin sfääreihin.
Tässä keskustelussa näkyy taas selvästi, että on olemassa kahden tyyppisiä ihmisiä. Niitä joilla on heikko libido ja niitä joilla on korkea libido. Heikon libidon omaavat naiset ajattelee että ok taidot riittää sängyssä ja että kemia kantaa pitkälle jne.. Korkean libidon naiset taas rakastavat seksiä niin paljon että haluavat hioa seksitaitonsa timanttitasolle ja käyttävät seksin opetteluun paljon aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on turha miettiä, onko jotenkin erityisen hyvä tai huono sängyssä. Kunhan itsellä ja toisella on hauskaa ja asioista pystyy puhumaan, niin yleensä parisuhteessa seksi kehittyy laadullisesti paremmaksi. Hyvä seksikumppani myös hyväksyy toisen ja omat virheet eikä edes odota täydellisyyttä.
Hmm, olen samaa mieltä, mutta toimiiko noin molemminpäin? Useasti olen kuullut naisen suusta heidän kumppanihaun tiimoilta "Ei minulla ole aikaa opettaa ketään". Eli kömpelö rakastaja ei saa mahdollisuutta kehittyä. Miehen suusta en ole vastaavaa lausetta ikinä kuullut.
Deittipalvelu OKC:n kysymys-järjestelmän yksi kysymys on, jos kumppanin kanssa pitää olla parasta seksiä mitä on elämässään saanut. Pääsääntöisesti (kolmekymppiset) naiset vastaavat kyllä pitää. Miesten vastaukset on enemmän 50/50. Taas tuntuu, että miehet ovat armollisia, naiset ei.
Vierailija kirjoitti:
Itse pidän itseäni taitavana sängyssä, kaksi erittäin taitavaa miestä, eksää, ovat minusta kärsivällisesti sellaisen opettaneet ja olen itse halunnut opetella. Tiedän heidän olevan kokeneita ja nyt jälkikäteen sanovan, että minä olin hyvä sängyssä. Mutta mutta. Osaan olla taitava vaan avoimen ja estottoman kumppanin kanssa. Nykyinen mieheni on estoinen ja vähän ujo, hänen kanssaan en osaa olla taitava sängyssä, olen vain ihan ok. En pääse käyttämään taitojani kun hän arastelee vastata kyllä ehdotuksiin tai vastaa niihin aina ei, eikä hän ole edellistensäkään kanssa uskaltanut kokeilla asioita. Joo hän pitää minua poikkeuksellisen hyvänä suihinottajana, mutta ei edes arvaa millä lukuisilla muilla tavoilla osaisin tehdä hänelle nautintoa jos hän luopuisi estoistaan.
Toisen avaaminen, kuoriminen, vapauttaminen, sekin on taitolaji. Kerran aikoinaan kun itse olin hyvin arka, olin jonkin aikaa naisen kanssa joka oli uskomattoman hyvä tässä. Pelkoni ja estoni hävisivät yksi toisensa jälkeen melkein kuin itsestään. Kysy näiltä erittäin taitavilta exiltäsi, jos olet väleissä, miten ovat saaneet naisien ujous ja estoisuus purettua, aivan varmasti heillä on rutkasti kokemusta aiheesta. Voisin omasta kokemuksestani kirjoittaa, mutta parempi että toisella puolella yhtälöä usein ollut sen tekee.
Tietysti on jotain eroja miehien ja naisien välillä, mutta ei niin suurta etteikö samoja periaatteita voisi hyödyntää molempiin.
Kysyin mieheltä miten ihmeessä hän voi kyetä panemaan 4-5 kertaa illassa ja laueta joka kerran. Hän totesi ettei tiedä, muiden kanssa ei ole vastaavaa ollut. Mä pystyn kuulemma joka kerran yllättämään hänet jotenkin. En tiedä miten tai mitä teen.
Muutamat ekat treffit istuttiin siveästi kahvilassa juttelemassa. Hän sanoi myöhemmin, että hänellä seisoi koko ajan. Ensimmäinen suihinotto oli kuulemma sellainen kokemus, että tuntui kuin varpaankynnetkin irtoaisi. Kukaan ei kuulemma ole ennen ottanut loppuun asti ja niellyt (tuo tieto oli mulle yllätys).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ujous ja estoisuus ei ainakaan kuulu samaan pakettiin kuin hyvä sängyssä.
Kyllä mulla ainakin ihan vakituinen fuckbuddy löytyy jo puolen vuoden ajalta vaikka olen ujo ja estoinen :)
Mutta eihän tämä kerro sitä, et onko hyvä sängyssä.
Ai jaa? Miksi mies sitten jaksaisi panna mua kerta toisensa jälkeen jos olen huono?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisen avaaminen, kuoriminen, vapauttaminen, sekin on taitolaji. Kerran aikoinaan kun itse olin hyvin arka, olin jonkin aikaa naisen kanssa joka oli uskomattoman hyvä tässä. Pelkoni ja estoni hävisivät yksi toisensa jälkeen melkein kuin itsestään. Kysy näiltä erittäin taitavilta exiltäsi, jos olet väleissä, miten ovat saaneet naisien ujous ja estoisuus purettua, aivan varmasti heillä on rutkasti kokemusta aiheesta. Voisin omasta kokemuksestani kirjoittaa, mutta parempi että toisella puolella yhtälöä usein ollut sen tekee.
Tietysti on jotain eroja miehien ja naisien välillä, mutta ei niin suurta etteikö samoja periaatteita voisi hyödyntää molempiin.
Kiitos hyvästä viestistäsi. Tiedän että se on taitolaji ja sitä taitoa yritän tässä nyt opetella. Arvostaisin suuresti jos kertoisit miten sinut kuorittiin estoistasi. Kerro mitä se nainen teki. Viestisi merkitsisi minulle paljon. Yksi mitä mietin niin estoisen halu luopua estoistaan on tärkeä osa asiaa, enkä ole varma haluaako nykyiseni kokeilevampaa seksiä edes tai kokeeko hän että hänellä on sellaisia estoja joista haluaisi luopua. Edes pieni vihje häneltä siihen suuntaan riittäisi minulle että jaksaisin kannustaa hänet vaikka mihin.
Kun mies sanoo "sun kanssa tää tuntuu niin parhaalta".
Kun mies tuntee intohimoa vielä 20 vuoden jälkeenkin.
Vierailija kirjoitti:
Kun mies sanoo "sun kanssa tää tuntuu niin parhaalta".
Miehet nyt sanoo kaikenlaista. Se ei aina tarkoita että olet tosi taitava. Ja joskus tunteet saa seksin tuntumaan ihan parhaalta vaikka kumppani ei olisi se taitavin sängyssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ujous ja estoisuus ei ainakaan kuulu samaan pakettiin kuin hyvä sängyssä.
Kyllä mulla ainakin ihan vakituinen fuckbuddy löytyy jo puolen vuoden ajalta vaikka olen ujo ja estoinen :)
Mutta eihän tämä kerro sitä, et onko hyvä sängyssä.
Ai jaa? Miksi mies sitten jaksaisi panna mua kerta toisensa jälkeen jos olen huono?
Siksi että miestä nyt vaan panettaa joka päivä. Eikä kukaan sanonut että olisit huono. Riittää että on ok, mutta se ei vielä tarkoita että olisi hyvä.
Nää on hauskoja, että taidoilla ei ole väliä, koska miehille kelpaa pillu kun pillu. Voi olla että kelpaa, mutta millä logiikalla se poistaa sen tosiasian, että niin seksissä kun kaikessa muussakin - taito ja osaaminen on plussaa? Ei sitä eutkäteen voi tietää, osaako nainen vai ei. Jos selviää ettei osaa, niin tuskin sitä toista kertaa haluaa kokeilla, pillusta huolimatta.
Aloittajalle sanoisin, että harvoin kaksikymppisenä voi olla vielä kovin hyvä sängyssä. Seksi on jatkuvaa oppimista ja kehittymistä, toisen toiveiden ja tykkäämisten kuuntelemista ja uuden kokeilua. Ja hyvyys vaatii että on sinut oman kehonsa kanssa ja tuntee myös itsensä, omaa uteliaan mielen. Kolme-nelikymppiset naiset alkaa olla hyviä sängyssä.