Mistä tietää että on hyvä seksissä?
Voiko jostain asioista päätellä tämän? Kun toisaalta jos miehille kelpaa pillu kun pillu?
N21
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos löytyy joku hyvä niin pidetään siitä kiinni. Jos normi tai huono niin päästetään menemään.
Toisille miehille kelpaa tosiaan näennäisesti pillu kun pillu, ja silloinhan naisella ei ole niin väliä. Heitä en ole ikinä ymmärtänyt.
PS. Kai se on itsestäänselvää, että "hyvän" standardi ei ole kaikille sama, että on kyse myös yhteensopivuudesta. Ei todellakaan ainoastaan kuten jotkut väittää, mutta sekin on tekijä.
Näinhän se menee. Se joka tykkää kovasta menosta pitää rauhallista huonona seksikumppanina, kun se taas on toiselle unelma noiden rynkyttäjien jälkeen.
Mutta oikeasti tosi taitava osaa lukea tilannetta ja kumppania ja olla tarpeen mukaan joko rauhallinen tai raju...
Mutta jos itse tykkää toisesta ja toinen toisesta, niin ei se seksi kovin kummoista ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Akka on hyvä panemaan, tiukka pillu, kauniit kiinteät tissit, mutta ei ikinä halua seksiä ja siitä ei mikään tunnu miltään.
Eilen antoi sääli pillua ja oikein ratsastikin, tuntui ihan älyttömän hyvälle, pillu oikein imi puristeli kullia.
Ei ikinä halua mitään eikä tykkää mistään koskettelusta, nuolemisesta, sormettamisesta ei mistään.
Lapsen kun sai kertoi seksi ole ikinä tuntunut miltään, alkoi pihtaamaan ja vittumaiseksi.
Itse en ole saanut suihinotosta mitään kiksejä enkä ole lauennut poskihoitoon, tai sitten en ole ikinä kohdannut naista mikä olisi siinä erityisen hyvä?Itse olen saanut jokaisen miehen jolta olen ottanut suihin laukeamaan, osan hyvinkin nopeasti ;) . On muutama kikka millä sen saa tapahtumaan..
Missä asut? Voisin tulla kokeilemaan.
Stadissa. Mutta minulla on ärhäkkä avomies :P
Ei haittaa, voisin elokuussa tulla hengailemaan stadiin.
Voisitko muillekin kertoa miten homma toimii jos olet niin pro imuttelija?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Akka on hyvä panemaan, tiukka pillu, kauniit kiinteät tissit, mutta ei ikinä halua seksiä ja siitä ei mikään tunnu miltään.
Eilen antoi sääli pillua ja oikein ratsastikin, tuntui ihan älyttömän hyvälle, pillu oikein imi puristeli kullia.
Ei ikinä halua mitään eikä tykkää mistään koskettelusta, nuolemisesta, sormettamisesta ei mistään.
Lapsen kun sai kertoi seksi ole ikinä tuntunut miltään, alkoi pihtaamaan ja vittumaiseksi.
Itse en ole saanut suihinotosta mitään kiksejä enkä ole lauennut poskihoitoon, tai sitten en ole ikinä kohdannut naista mikä olisi siinä erityisen hyvä?Itse olen saanut jokaisen miehen jolta olen ottanut suihin laukeamaan, osan hyvinkin nopeasti ;) . On muutama kikka millä sen saa tapahtumaan..
Voisitko muillekin kertoa miten homma toimii jos olet niin pro imuttelija?
No en kai mä nyt salaisuuksiani paljasta muille naisille.. Valttikortit kannattaa pitää ihan omana tietonaan jos haluaa saada ja pitää itsellään ne parhaat miehet. Tosin minulle riittää yksi :) .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitko muillekin kertoa miten homma toimii jos olet niin pro imuttelija?No en kai mä nyt salaisuuksiani paljasta muille naisille.. Valttikortit kannattaa pitää ihan omana tietonaan jos haluaa saada ja pitää itsellään ne parhaat miehet. Tosin minulle riittää yksi :) .
Olet aika ikävä ihminen.
Nainen on hyvä sängyssä, jos
- osaa ratsastaa
- on estoton ja sinut kroppansa kanssa. Se nyt vaan on kiihottavampi näky, jos nainen kunnolla nostaa sen pyllynsä esille takaapäin pantaessa eikä ujostellen kysyen "haluatko nyt tätä".
- on hyvä ottamaan suihin. Suihinotto on todellakin taitolaji. Ime munaa ja näytä se miehelle, että himoitset häntä. Vähemmän hampaita ja enemmän huulia tai käsiä. Syväkurkku ja nieleminen plussaa ehdottomasti. Hyvän ja huonon bj:n ero on valtava. Hyvä tuntuu siltä kuin olisit laukeamassa koska tahansa ja huono, no siltä, että odotat sen vain loppuvan.
- nauttii itse
- on huomaavainen
- äänet kiihottavat, niin litinä kuin uikutus.
- tulee tunne, että siinä touhutaan yhdessä.
Suurimmat yksittäiset tekijät ovat aito halu tuottaa nautintoa toiselle ja se, että nauttii siitä myös itse ja osaa lukea toisen reaktioita. Noiden asioiden jälkeen kyse on oikeastaan pelkästä toiseen ihmiseen tutustumisesta tekniikkojen oppimisesta, joka on ainakin liikunnallisille ihmisille helppoa.