Haluan vauvan 44v.
Mies ei halua. Kai se sitten on erottava kun ei lasta enää toistaiseksi ainakaan halua. Mielihän saattaa sitten muuttua kun minulta lapsentekoaika jo ohi. Vielä on säännölliset kuukautiset eikä vaihdevuosioireita.
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Vauva 44v voi olla vähän hankala hoidettava, raskasta jo pelkkä vaipanvaihto
Mutta löytyyhän näitä aikuisvauvoja, ihmisiä joilla oikeasti on joku fetissi olla vauva ja hoidettavana. Eikun netistä etsimään vaan.
Voi se lapsentekoaika sullakin silti olla ohi. Mä en oleenää 43v jälkeen onnistunut tulemaan raskaaksi säännöllisistä kuukautisista huolimatta. Nyt olen kohta 47v, eikä edelleenkään ole mitään vaihdevuosioireita, ja kuukautiset on edelleen säännölliset. Raskaaksi olen tullut 39- ja 42-vuotiaana. Lisääkin lapsia olisi saanut tulla mutta ei. Ilmeisesti ikä tuli vastaan.
Kyllä se juna sunkin kohdalla meni jo. Vaikka nyt tiineytyisit, olisit lapsen syntyessä 45!
Lapsen ollessa 15 ( pahin teiniangsti) sinä 60...vaihdevuodet päällä.
Lasta odottaa aikuisena lähinnä sun hoitamisesi.
Oman miehen vanhemmat saaneet hänet 40 ja 42 vuotiaana. Kun hän itse nyt 40 , niin aika menee vanhuksia auttaessa. Toisella jo dementia päällä.
Että joo...
Ai kamala, mulle vauva olis kauhistus
T. Toinen N44
Vierailija kirjoitti:
T. Toinen N44
Mulla ei. Sain ainokaiseni 35v ja siitä lähtien olen mieheltä kinunnut toista lasta. Nyt sitten mies vaihtoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Toinen N44Mulla ei. Sain ainokaiseni 35v ja siitä lähtien olen mieheltä kinunnut toista lasta. Nyt sitten mies vaihtoon.
Epätodennäköistä että miestä vaihtamallakaan enää onnistuisi. Jollei ole liian myöhäistä jo nyt, aikaa kuluu siihen että löytää sen uuden miehen ja sitten ainakin on myöhäistä.
Provo, ei kai kukaan oikeasti tuossa iässä lasta halua enää. Eihän...?
Vierailija kirjoitti:
Provo, ei kai kukaan oikeasti tuossa iässä lasta halua enää. Eihän...?
Kyllä haluaa.
Kesken menisi melko todennäköisesti, jos tulisit raskaaksi. Todennäköisyys ehkä 1 %. Tosin poikkeuksiakin on. Itse olen 47 ja tiedän, että menkkojen säännöllisyydellä ei ole kauheasti tekemistä hedelmällisyyden kanssa tässä iässä.
44 v jaksaa hyvin vaikka mitä. Mutta raskaaksi ei enää välttämättä tule
No tiedän kyllä useitakin terveen lapsen saaneita ap:n ikäisiä naisia ja vanhempiakin, mukaanlukien molemmat isoäitini. Joten tsemppiä yritykseen!
Tuon ikäisenä oma gynis oli sitä mieltä, että raskaaksi tuleminen on HYVIN epätodennäköistä.
Provohan tämä aloitus on. Miten tuossa iässä asia tulee mieleen? Mistä mies? 60-vuotiaat on sun ikäisestä kiinnostuneita.
Vierailija kirjoitti:
Tuon ikäisenä oma gynis oli sitä mieltä, että raskaaksi tuleminen on HYVIN epätodennäköistä.
Provohan tämä aloitus on. Miten tuossa iässä asia tulee mieleen? Mistä mies? 60-vuotiaat on sun ikäisestä kiinnostuneita.
Koska haluan lapsen ja kyllä kelpaan nelikymppisille miehille ei tarvitse 60v ottaa.
Veikkaanpa ettet ehdi vaihtamaan miestä ja saamaan uutta miestä lapsentekohaluiseksi siinä ajassa, mikä sinulla on jäljellä. Hanki koiranpentu tai rapsuttele nykyistä miestä.
Voisin anta sulle lapsen jos vielä haluat? : )
Vauva 44v voi olla vähän hankala hoidettava, raskasta jo pelkkä vaipanvaihto