Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tietää että on hyvä seksissä?

Vierailija
13.07.2016 |

Voiko jostain asioista päätellä tämän? Kun toisaalta jos miehille kelpaa pillu kun pillu?

N21

Kommentit (86)

Vierailija
61/86 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopputulos: katso ympärillesi ja toteaettä miehille on kelvannut nainen kuin nainen. Lihava, laiha, ruma,kaunis, hillitön ja hillitty. 

Vierailija
62/86 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun mies sanoo "sun kanssa tää tuntuu niin parhaalta".

Miehet nyt sanoo kaikenlaista. Se ei aina tarkoita että olet tosi taitava. Ja joskus tunteet saa seksin tuntumaan ihan parhaalta vaikka kumppani ei olisi se taitavin sängyssä.

No jos tunteet saa tuntumaan "ihan parhaalta", eli nautinnollisimmalta, niin eikös se ole koko homman pointti? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/86 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ujous ja estoisuus ei ainakaan kuulu samaan pakettiin kuin hyvä sängyssä.

Kyllä mulla ainakin ihan vakituinen fuckbuddy löytyy jo puolen vuoden ajalta vaikka olen ujo ja estoinen :)

Mutta eihän tämä kerro sitä, et onko hyvä sängyssä. 

Ai jaa? Miksi mies sitten jaksaisi panna mua kerta toisensa jälkeen jos olen huono?

Ei saa parempaakaan ja johonkin ne kassit on tyhjättävä?

Vierailija
64/86 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akka on hyvä panemaan, tiukka pillu, kauniit kiinteät tissit, mutta ei ikinä halua seksiä ja siitä ei mikään tunnu miltään.

Eilen antoi sääli pillua ja oikein ratsastikin, tuntui ihan älyttömän hyvälle, pillu oikein imi puristeli kullia.

Ei ikinä halua mitään eikä tykkää mistään koskettelusta, nuolemisesta, sormettamisesta ei mistään.

Lapsen kun sai kertoi seksi ole ikinä tuntunut miltään, alkoi pihtaamaan ja vittumaiseksi.

Itse en ole saanut suihinotosta mitään kiksejä enkä ole lauennut poskihoitoon, tai sitten en ole ikinä kohdannut naista mikä olisi siinä erityisen hyvä?

Vierailija
65/86 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Akka on hyvä panemaan, tiukka pillu, kauniit kiinteät tissit, mutta ei ikinä halua seksiä ja siitä ei mikään tunnu miltään.

Eilen antoi sääli pillua ja oikein ratsastikin, tuntui ihan älyttömän hyvälle, pillu oikein imi puristeli kullia.

Ei ikinä halua mitään eikä tykkää mistään koskettelusta, nuolemisesta, sormettamisesta ei mistään.

Lapsen kun sai kertoi seksi ole ikinä tuntunut miltään, alkoi pihtaamaan ja vittumaiseksi.

Itse en ole saanut suihinotosta mitään kiksejä enkä ole lauennut poskihoitoon, tai sitten en ole ikinä kohdannut naista mikä olisi siinä erityisen hyvä?

Itse olen saanut jokaisen miehen jolta olen ottanut suihin laukeamaan, osan hyvinkin nopeasti ;) . On muutama kikka millä sen saa tapahtumaan..

Vierailija
66/86 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun mies sanoo "sun kanssa tää tuntuu niin parhaalta".

Miehet nyt sanoo kaikenlaista. Se ei aina tarkoita että olet tosi taitava. Ja joskus tunteet saa seksin tuntumaan ihan parhaalta vaikka kumppani ei olisi se taitavin sängyssä.

No jos tunteet saa tuntumaan "ihan parhaalta", eli nautinnollisimmalta, niin eikös se ole koko homman pointti? 

Ehkä on, ehkä ei. Mutta tämän keskustelun pointti ei ole tunteet vaan taidot.

Vierailija
67/86 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen saanut jokaisen miehen jolta olen ottanut suihin laukeamaan, osan hyvinkin nopeasti ;) . On muutama kikka millä sen saa tapahtumaan..

Missä asut? Voisin tulla kokeilemaan.

Vierailija
68/86 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä asut? Voisin tulla kokeilemaan.

Stadissa. Mutta minulla on ärhäkkä avomies :P

Vierailija
69/86 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ujous ja estoisuus ei ainakaan kuulu samaan pakettiin kuin hyvä sängyssä.

Kyllä mulla ainakin ihan vakituinen fuckbuddy löytyy jo puolen vuoden ajalta vaikka olen ujo ja estoinen :)

Mutta eihän tämä kerro sitä, et onko hyvä sängyssä. 

Ai jaa? Miksi mies sitten jaksaisi panna mua kerta toisensa jälkeen jos olen huono?

Ei saa parempaakaan ja johonkin ne kassit on tyhjättävä?

Tämä on valitettava totuus monella miehellä. Moni mies luulee olevansa jumalan lahja naisille sängyssä vaikka oikeasti on itsekäs tunpelo. Ja samalla haaveilevat siitä seksin ylipapittaresta ja ihmettelevät kun eivät saa kummoisia naisia ja manaavat kavereilleen miksi pitää tyytyä keskinkertaiseen naiseen. No, katsoisivat peiliin.

Vierailija
70/86 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni nainen ylipäätään tietää että yllättävän moni mies haaveilee siitä että nainen ottaisi suihin siten että samalla peräaukon kautta käsittelisi niitä tajunnan räjäyttäviä alueita..? Ja kuinka moni nainen uskaltaisi, haluaisi ja osaisi tämän toteuttaa? Sillä monikaan mies ei ensinnäkään helposti myönnä tätä vähän noloa fantasiaansa naiselleen, joten naiselta vaaditaan taitoa saada miehestä irti tuo ja sitten vaaditaan halua ja määrätietoisuutta ja rohkeutta, dominoivuuttakin, toteuttaa se. Sitten vaaditaan teknistä taitoa ja miehen anatomian tuntemusta saada kokemuksesta se tajunnan räjäyttävä.. Ja lisäksi naisen pitää rakastaa tuon tekemistä, nauttia itse siitä, koska muuten juttu ei tunnu hyvältä miehestä. Tässä esimerkki siitä millainen hyvä seksissä oleva nainen on ja miten toimii.

Miehet? Onko tämä totta?

Vierailija
71/86 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä, kun aamulla kositaan.

Vierailija
72/86 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on hyvä seksissä, jos naisella on punaiset posket ja lauhkea kestohymy sexin jälkeen. Nainen on taas hyvä, jos mies on vähän hajamielinen ja muissa maailmoissa loppupäivän/illan :)

Vierailija
73/86 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni nainen ylipäätään tietää että yllättävän moni mies haaveilee siitä että nainen ottaisi suihin siten että samalla peräaukon kautta käsittelisi niitä tajunnan räjäyttäviä alueita..? Ja kuinka moni nainen uskaltaisi, haluaisi ja osaisi tämän toteuttaa? Sillä monikaan mies ei ensinnäkään helposti myönnä tätä vähän noloa fantasiaansa naiselleen, joten naiselta vaaditaan taitoa saada miehestä irti tuo ja sitten vaaditaan halua ja määrätietoisuutta ja rohkeutta, dominoivuuttakin, toteuttaa se. Sitten vaaditaan teknistä taitoa ja miehen anatomian tuntemusta saada kokemuksesta se tajunnan räjäyttävä.. Ja lisäksi naisen pitää rakastaa tuon tekemistä, nauttia itse siitä, koska muuten juttu ei tunnu hyvältä miehestä. Tässä esimerkki siitä millainen hyvä seksissä oleva nainen on ja miten toimii.

Miehet? Onko tämä totta?

On, kerran saanu tällaista hoitoa ja ja ja...sanotaan näin että jäi kyllä mieleen :) Nainen nuoli sen lisäksi peräaukkoa ja voin käsi sydämellä sanoa että en ole koskaan kokenut vastaavaa... paras seksikokemus ikinä!

Vierailija
74/86 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet? Onko tämä totta?

On, kerran saanu tällaista hoitoa ja ja ja...sanotaan näin että jäi kyllä mieleen :) Nainen nuoli sen lisäksi peräaukkoa ja voin käsi sydämellä sanoa että en ole koskaan kokenut vastaavaa... paras seksikokemus ikinä!

No uskaltaisitko pyytää tyttöystävältä tai vaimolta tätä..?

Vierailija
75/86 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki lähtee yläpäästä.

Vierailija
76/86 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei juurikaan mistään, sillä mieshän siinä hoitaa oman sekä naisen tyydytyksen.

Vierailija
77/86 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen ei juurikaan mistään, sillä mieshän siinä hoitaa oman sekä naisen tyydytyksen.

Idiootti. Et oo hyvää naista tavannukaan.

Vierailija
78/86 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos löytyy joku hyvä niin pidetään siitä kiinni. Jos normi tai huono niin päästetään menemään.

Toisille miehille kelpaa tosiaan näennäisesti pillu kun pillu, ja silloinhan naisella ei ole niin väliä. Heitä en ole ikinä ymmärtänyt.

PS. Kai se on itsestäänselvää, että "hyvän" standardi ei ole kaikille sama, että on kyse myös yhteensopivuudesta. Ei todellakaan ainoastaan kuten jotkut väittää, mutta sekin on tekijä.

Näinhän se menee. Se joka tykkää kovasta menosta pitää rauhallista huonona seksikumppanina, kun se taas on toiselle unelma noiden rynkyttäjien jälkeen.

Vierailija
79/86 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä kun naapurilta tulee heippalappu.

Vierailija
80/86 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos löytyy joku hyvä niin pidetään siitä kiinni. Jos normi tai huono niin päästetään menemään.

Toisille miehille kelpaa tosiaan näennäisesti pillu kun pillu, ja silloinhan naisella ei ole niin väliä. Heitä en ole ikinä ymmärtänyt.

PS. Kai se on itsestäänselvää, että "hyvän" standardi ei ole kaikille sama, että on kyse myös yhteensopivuudesta. Ei todellakaan ainoastaan kuten jotkut väittää, mutta sekin on tekijä.

Näinhän se menee. Se joka tykkää kovasta menosta pitää rauhallista huonona seksikumppanina, kun se taas on toiselle unelma noiden rynkyttäjien jälkeen.

Mutta oikeasti tosi taitava osaa lukea tilannetta ja kumppania ja olla tarpeen mukaan joko rauhallinen tai raju...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme