Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mä teen? Mies ei pärjää mun kanssa

Vierailija
10.07.2016 |

Ei voi olla rehellinen minulle päin siitä millainen mä hänen mielestään olen, ettei pahoita mun mieltä. Mikä tää tällainen ilmiö oikein on? Mitä mies saavuttaa sillä? Olen itsekäs jne. Haluaisin miehen, joka sanoo suoraan mitä ajattelee minusta. Jos en pidä kuulemastani en tietenkään jatka suhdetta. Voin koittaa muuttua, ja haluaisin, mutta se on vaikeaa ilman että toinen on tosi lempeä. Olen tulkinnut miehen hiljaaolemisen lempeydeksi, mutta ilmeisesti se ei sitä olekaan, vaan jonkinlaista vallankäyttöä minuun.

Kommentit (258)

Vierailija
181/258 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin jopa kerran unta jossa pojan open piti oikein tulla ja sanoa minulle, että relaa, olet ihan hyvä ja riittävä vanhempi tjsp. Kun äitini oppien mukaisesti koitin olla virheetön. Tuli hyvä mieli. Niin, se ope sanoi, että vanhempi saa olla virhellinen, että heillä koulussa ei ole sellaista vaatimusta, ettei saisi olla.

Ap

Vierailija
182/258 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä on ap:n aikaisempia ketjuja?

Äitihullun= kivikissaäitin aikaisempia ketjuja on mm. hän kieltäytyy siivoamasta kotiaan, mies siivoaa. Mies hoitaa lapset ja viettä aikaa heidän kanssaan. Muitakin ketjukaupalla, yhtä ällöttäviä.  Aina sama lopputulos, ap ei ymmärrä mitään ja tappelee kaikkien kanssa. Yleensä ap on loppuvaiheessa aggrressiivinen kaikkia kohtaan.

Äidin haukkumista aluksi. Äiti oli käskenyt siivota ja niinpä ei siivoa enää koskaan. 44v äiti-ihminen. Ei pysty edes päivää hoitamaan 6 ja 8 v lapsiaan, ei hoida heitä koskaan, ei välitä vähääkään. Äiti lainasi heppalehdet serkulle, kun äitihullu ei ollut niitä enää vuosiin tarvinnut. Tämä on ainoa esimerkki äidin kaltoinkohtelusta.

Kivikissa oli paha. Lapset toi kaksi kiveä sisälle ja päivän jankkaus palstalla päättyi 6 v itkuun, kivet ulos ja pyyntö, älä äiti lähde. Ongelmana oli se, että muilla oli ollut kiva päivä.

Isä sairastui. Mummo kuoli. Ainoa murhe on se ettei isä luovukaan perinnöstä. Tätä on jankattu pitkään. Isäkin on nyt paska. Samoin isän vaimo. Lukuisia ketjuja.

Haikailua salaisen rakkauden perään (tavattu mt ryhmässä). Tällä viikolla mies on joutunut vihamielisyyden kohteeksi.

Äitihullu on kyllä palstan kamalin hahmo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/258 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä muillaon olluttäydelliset päivät. Mun äiti kelpuuttaisi teiidät tyttärikseen ja voisi tulla käymään teille ilman että pahoittuu mieli hänellä.

Ap

Vierailija
184/258 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kiva keli tänään ollut ulkona. Ukkonen vähän jyrähteli ja satoikin hetken.  Pieni kesäsade ei haittaa ihanan lämmintä kesää, vai mitä mammat! Mitä kivaa teidän päivään on kuulunut? Oletteko nauttineet sunnuntain sadekeleistä yhdessä rakkaiden lasten ja puolisonne kanssa?

Lapset on leirillä ja sain miehen kanssa keittiön siivottua. Kaikki kaapit tyhjensin ja pesin myös vähän käytetyt astiat. Kauhee homma mutta nyt on hyvä mieli. Samalla vaihdettiin yhden seinän tapetti ja maalattiin

Olettepas saanet paljon aikaiseksi. Yhdessä onkin kiva puuhastella puolison kanssa, siivotakin.;)

Vierailija
185/258 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kiva keli tänään ollut ulkona. Ukkonen vähän jyrähteli ja satoikin hetken.  Pieni kesäsade ei haittaa ihanan lämmintä kesää, vai mitä mammat! Mitä kivaa teidän päivään on kuulunut? Oletteko nauttineet sunnuntain sadekeleistä yhdessä rakkaiden lasten ja puolisonne kanssa?

Lapset on leirillä ja sain miehen kanssa keittiön siivottua. Kaikki kaapit tyhjensin ja pesin myös vähän käytetyt astiat. Kauhee homma mutta nyt on hyvä mieli. Samalla vaihdettiin yhden seinän tapetti ja maalattiin

Olettepas saanet paljon aikaiseksi. Yhdessä onkin kiva puuhastella puolison kanssa, siivotakin.;)

Näin on! Se on rakkautta. Ja kiva tehdä jotain muiden iloksi

Vierailija
186/258 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä ketä loukkasin sillä ekalla ketjullani siis sen aloituksella, mutta joku loukkasi minua, reagoin siihen ja huomasin, että tännehän voi purkaa vihaa tossi kätevästi, vaikkatietty myötätuntoa olisi kivempi saada, mutta koskaei, niin sitten tätä.

Ap

Kamala ketju. Siis sinä olit kamala. Kirjoitit rumasti miehestä, lapsista, äidistä. Haukuit kaikki kirjoittajat, raivosit, kirosit.

Sinä avasit rumuutesi.

Vierailija
187/258 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta mies ei pärjää kanssani tarkoittaa, että voisin ajaa miehen ottamaan eron, silleen se ei pärjää kanssani. Mutta ajaisinko, jos mies PUHUISI? Ehkä olisin itse silloin katsonut aikanaan, että meillä kahdella ei voi olla kivaa yhdessä, jos mies ei olisi minua säästääkseen ollut hiljaa ja kärsisi nyt itse?

Ap

Et sinä aina voi syyttää kaikkia muita. Ehkä miehesi ei yksinkertaisesti uskalla puhua sinulle, koska olet niin hiton dominoiva ja vihainen. Tyly, kylmä ja vihainen räyhäri. Helpompaa varmaan vaieta ja koittaa sietää.

Vierailija
188/258 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko oikeesti tälläsiä olemassa?! Ihan hullua täällä jankata, jankkaa sille terapeutille!

Vierailija
189/258 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä ketä loukkasin sillä ekalla ketjullani siis sen aloituksella, mutta joku loukkasi minua, reagoin siihen ja huomasin, että tännehän voi purkaa vihaa tossi kätevästi, vaikkatietty myötätuntoa olisi kivempi saada, mutta koskaei, niin sitten tätä.

Ap

Kamala ketju. Siis sinä olit kamala. Kirjoitit rumasti miehestä, lapsista, äidistä. Haukuit kaikki kirjoittajat, raivosit, kirosit.

Sinä avasit rumuutesi.

Niin, vasta kun minusta kirjoitettiin aivan yhtä rumasti. Minua haukuttiin, vaikka olin aivan syytön. Suutuin siitä. Ainoa onglmani oli se, etten halunnut äitiä meille, niin siitäkin haukuttiin. Sanottiin, että sen kun siivoan, niin on kiva kutsua äitiä meille. Sanoin, että en halua äitiä meille, kyse ei ole siitä että tarvitseeko siivota. Tarvitsin tukea äidin poistamiseksi elämästäni ja sain haukkuja, kun en kutsu häntä meille ja siivoa. Silloin suutuin. Teillä ei ole mitään oikeutta haukkua minua siitä, etten siivoa kun en halua äitiä meille.

Ap

Vierailija
190/258 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta mies ei pärjää kanssani tarkoittaa, että voisin ajaa miehen ottamaan eron, silleen se ei pärjää kanssani. Mutta ajaisinko, jos mies PUHUISI? Ehkä olisin itse silloin katsonut aikanaan, että meillä kahdella ei voi olla kivaa yhdessä, jos mies ei olisi minua säästääkseen ollut hiljaa ja kärsisi nyt itse?

Ap

Et sinä aina voi syyttää kaikkia muita. Ehkä miehesi ei yksinkertaisesti uskalla puhua sinulle, koska olet niin hiton dominoiva ja vihainen. Tyly, kylmä ja vihainen räyhäri. Helpompaa varmaan vaieta ja koittaa sietää.

Aika hassua, ihminen jolle en uskaltaisi puhua on viimeinen, jonka kanssa perustaisin perheen.

Ap

Vierailija
191/258 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin on! Se on rakkautta. Ja kiva tehdä jotain muiden iloksi

Minun mieheni ei ainakaan saa tätä minun kanssani, lälläslää! Mahtaa nyt harmittaa kun niin nynnynä haluais varmaan lässyttää niin kuin tekin!

Ap

Vierailija
192/258 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai sitä niin kovasti halusi olla kuin mies, normaali. "Joo, ei minuakaan ärsytä normaali käytös". Jooo, eipä... En ole normaalipinnainen ihminen, mies varmaan nautttii kun saa paikannettua virheen minussa.

Ap

Rupea kohottamaan itsetuntoasi jollakin keinoin. Sinulla menee pää sekaisin, kun alat epäilemään toisen motiiveja ja sanomisia. Koeta luottaa, että kyllä se toinen pärjää.

. Me kaikki ollaan erilaisia. Mies tykkää sinusta sinuna. Jokaisessa eri puolia ja piirteitä. Siinä sinun miehessäsi myös.

Hyväksy asiat, joita et voi muuttaa. Älä painosta. Anna olla.

Pyri muuttamaan sitä mitä voit. Aloita itsestäsi. Opettele luottamaan siihen, että olet hyvä maan itsenäsi.

Saa olla. Myös se toinen.

Vierailija
193/258 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkin moes juttelee mulle ihan normaalisti. Miksi? Miksei ole vain vihainen, kun on vihainen?

Ap

Vierailija
194/258 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori.....että olethyvä OMANA itsenäsi.

Vierailija
195/258 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai sitä niin kovasti halusi olla kuin mies, normaali. "Joo, ei minuakaan ärsytä normaali käytös". Jooo, eipä... En ole normaalipinnainen ihminen, mies varmaan nautttii kun saa paikannettua virheen minussa.

Ap

Rupea kohottamaan itsetuntoasi jollakin keinoin. Sinulla menee pää sekaisin, kun alat epäilemään toisen motiiveja ja sanomisia. Koeta luottaa, että kyllä se toinen pärjää.

. Me kaikki ollaan erilaisia. Mies tykkää sinusta sinuna. Jokaisessa eri puolia ja piirteitä. Siinä sinun miehessäsi myös.

Hyväksy asiat, joita et voi muuttaa. Älä painosta. Anna olla.

Pyri muuttamaan sitä mitä voit. Aloita itsestäsi. Opettele luottamaan siihen, että olet hyvä maan itsenäsi.

Saa olla. Myös se toinen.

Tämä olis varmaan se tapa, jolla auttaa itseä, mutta se on liian vaikeaa. Miten sen erottaa itserakkaudesta?

Ap

Vierailija
196/258 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että mies tykkää minusta minuna. Eihän äitinikään tykännyt. Vaikka olisikin kyse eri ihmisten kyvyistä osata tykätä jostakusta sellaisena kuin se on niin miten voin luottaa kenenkään osaavan sitä? Mitä mies hyötyy virheellisen minun tykkäämisestä? Eikö kannattaisi etsiä virheettömämpi ihminen?

Ap

Vierailija
197/258 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klo 7.53 - 19.55 ap on roikkunut palstalla. Pitkä on (mielikuvitus)automatka, olette varmaan jo Tanskassa asti. Ja pitkään (monta vuotta jo) on lapset viettäneet sunnuntait vain isänsä kanssa, kun perheen kolmas lapsi datailee.

Vierailija
198/258 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan nyt kotona. Mies purkaa autoa. Ei ole pyytänyt minua mukaan. En mene koska alkaisin vain rähjätä.

Ap

Vierailija
199/258 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, että mies tykkää minusta minuna. Eihän äitinikään tykännyt. Vaikka olisikin kyse eri ihmisten kyvyistä osata tykätä jostakusta sellaisena kuin se on niin miten voin luottaa kenenkään osaavan sitä? Mitä mies hyötyy virheellisen minun tykkäämisestä? Eikö kannattaisi etsiä virheettömämpi ihminen?

Ap

Kyllä kannattaisi! Täällä me olemme odottamassa sänky lämpimänä miestäsi kaikki ihanat virheettömät mammat. Toivottavasti miehesi laittaa vauhtia laukkujesi pakkaamiseen, itse tuskin saat sitä aikaiseksi, suus vaan käy. Kerro terveisiä miehellesi, että mitä nopeammin antaa sulle kenkää, sitä enemmän hänelle jää iloa mammojen vällyjen välissä loppuikänsä ajan. Ja lapsetkin saavat pullantuoksuisen maman.

Vierailija
200/258 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kyllä kannattaisi! Täällä me olemme odottamassa sänky lämpimänä miestäsi kaikki ihanat virheettömät mammat. Toivottavasti miehesi laittaa vauhtia laukkujesi pakkaamiseen, itse tuskin saat sitä aikaiseksi, suus vaan käy. Kerro terveisiä miehellesi, että mitä nopeammin antaa sulle kenkää, sitä enemmän hänelle jää iloa mammojen vällyjen välissä loppuikänsä ajan. Ja lapsetkin saavat pullantuoksuisen maman.

Olette puutteessa?

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi