Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mä teen? Mies ei pärjää mun kanssa

Vierailija
10.07.2016 |

Ei voi olla rehellinen minulle päin siitä millainen mä hänen mielestään olen, ettei pahoita mun mieltä. Mikä tää tällainen ilmiö oikein on? Mitä mies saavuttaa sillä? Olen itsekäs jne. Haluaisin miehen, joka sanoo suoraan mitä ajattelee minusta. Jos en pidä kuulemastani en tietenkään jatka suhdetta. Voin koittaa muuttua, ja haluaisin, mutta se on vaikeaa ilman että toinen on tosi lempeä. Olen tulkinnut miehen hiljaaolemisen lempeydeksi, mutta ilmeisesti se ei sitä olekaan, vaan jonkinlaista vallankäyttöä minuun.

Kommentit (258)

Vierailija
201/258 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peukuta pikkuinen peukuta. :D

Vierailija
202/258 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi olla rehellinen minulle päin siitä millainen mä hänen mielestään olen, ettei pahoita mun mieltä. Mikä tää tällainen ilmiö oikein on? Mitä mies saavuttaa sillä? Olen itsekäs jne. Haluaisin miehen, joka sanoo suoraan mitä ajattelee minusta. Jos en pidä kuulemastani en tietenkään jatka suhdetta. Voin koittaa muuttua, ja haluaisin, mutta se on vaikeaa ilman että toinen on tosi lempeä. Olen tulkinnut miehen hiljaaolemisen lempeydeksi, mutta ilmeisesti se ei sitä olekaan, vaan jonkinlaista vallankäyttöä minuun.

KÄYTÄTKÖ SINÄ JOTAIN HUUMEKSI LUOKITELTAVAA AINETTA?

ONKO SINULLA MIELENTERVEYDEN ONGELMA? TAI ONKO SINULLA OLLUT?

Ihmiset jotka kirjoittavat jotakin ihmeellistä missä ei ole loogista tarinaa ovat usein narkomaaneja tai sitten psykoosissa olevia.

MIKÄ OLO SINULLA ON?

He pystyvät keskittymään yhteen asiaan ja korkeintaan muutamia kymmeniä sekunteja. Siksi kirjoitan isoilla selkokielellä viestit hänelle.

ETKAI AIO TEHDÄ ITSELLESI MITÄÄN? ET TAI KYLLÄ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/258 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää enää ruokkiko huomionkipeää trollia joka ei oikeasti  halua auttaa itseään vaan haluaa vain kitistä, valittaa ja purnata. Kaikki hyvät neuvot menevät kankkulan kaivoon kun ketjun aloittajalla ei ole aito motivaatiota tilanteensa parantamamiseen. Ei se muuten ois tätä saagaa kokonaista vuotta jatkanut.

Vierailija
204/258 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aika kauan jo keskittynyt tähän ketjuun. Kuolevalla on aikaa jota tappaa. Odotan kuolemaa.

Ap

Vierailija
205/258 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AI-NEIS-SA? Mitä kaikkea sä ap vedät?

Vierailija
206/258 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää enää ruokkiko huomionkipeää trollia joka ei oikeasti  halua auttaa itseään vaan haluaa vain kitistä, valittaa ja purnata. Kaikki hyvät neuvot menevät kankkulan kaivoon kun ketjun aloittajalla ei ole aito motivaatiota tilanteensa parantamamiseen. Ei se muuten ois tätä saagaa kokonaista vuotta jatkanut.

Totta. Onneksi ketjujen aluissa on jo tunnistettavissa tuon hullun tulevat tekstit. Taidan ko. aloittajan ketjuihin alkaa kirjoittelemaan yhtä hulluja. Vaikka mietintöjä miksi sanotaan pimpelin jälkeen aina pom. Koko päivän toistan sitä kyssäriä äitihullulle. Ketjutolkulla, kuukaudesta kuukauteen.

Vierailija
207/258 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pompelipim. Miksi?

Vierailija
208/258 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on. Äskenkin epäilin, etten osaa rakastaa itseäni, mutta totta kai jos joku tietää neuvoa joka auttaa haluaisin sen tietää. Ei vain ole mikään helppo homma kertoa. Kukaan ei tiedä. Ja että miten erotan sen itserakkaudesta, koska sen lisäämisestä ei olisi mitään hyötyä. Kukaan ei tiennyt.

Ap

Vierailija
209/258 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitään, usko nyt jo.

Ap

Vierailija
210/258 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö alkaa harkita tappaa itsensä kun ei tästä elämästä tule mitään? Vai olisiko minun lasteen takia kuitenkin viruttava hengissä jossain?

Ap

No miehen ja lasten kannalta tämä olisi kyllä paras vaihtoehto

Vierailija
211/258 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi mies puhuu normaalisti? Saattaisin luulla, että on leppynyt. Siitä ei kuitenkaan ole kyse.

Ap

Vierailija
212/258 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö alkaa harkita tappaa itsensä kun ei tästä elämästä tule mitään? Vai olisiko minun lasteen takia kuitenkin viruttava hengissä jossain?

Ap

No miehen ja lasten kannalta tämä olisi kyllä paras vaihtoehto

Dii :D

Ap

Vierailija
213/258 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo jälleen.

Alottaja on opiskelija, nuori koulutettu ujo sisäänpäinkääntynyt nainen, jolla on vilkas mielikuvitus.

Nauttii näistä aloituksistaan ja siitä kuinka saa "viedä" lukijoitaan, elämänkokemuksen puute paljastaa.

Välillä jutut on olleet uskottavampiakin.

Vierailija
214/258 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te puhuisitte kumppanillenne normaalisti jos olisitte vihaisia hänelle kuitenkin?

Ap

Vierailija
215/258 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini puhui minulle normaalisti vihaisuuden jälkeen, koska luuli, ettei ollut loukannut minua ja että hänen mielialansa määrittelivät elämämme. Mutta en tiedä, miksi mies?

Ap

Vierailija
216/258 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on. Äskenkin epäilin, etten osaa rakastaa itseäni, mutta totta kai jos joku tietää neuvoa joka auttaa haluaisin sen tietää. Ei vain ole mikään helppo homma kertoa. Kukaan ei tiedä. Ja että miten erotan sen itserakkaudesta, koska sen lisäämisestä ei olisi mitään hyötyä. Kukaan ei tiennyt.

Ap

Ei sua voi rakastaa koska olet itse rakastamiskyvytön ja vammainen alusta alkaen. Syy ei ole äidin eikä isän; huonommistakin olosuhteista on katsos ihmisiä tullut. Vika on sinussa.

Tööt vaan ja morjens.

Vierailija
217/258 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja miksi mies puhuu normaalisti? Saattaisin luulla, että on leppynyt. Siitä ei kuitenkaan ole kyse.

Ap

Mä todella toivon, että sun miehelläsi kohta napsahtaa päässä, ja että se pieksää sinut kunnolla, koska sittenhän se sun tulkintojen mukaan rakastaa sua niin perkeleesti...

Vierailija
218/258 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet narsistinen, introvertti asperger, joka ei tajua ihmissuhteista mitään. Vetäydy johonkin erämaahan piirtelemään.

Vierailija
219/258 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mitään, usko nyt jo.

Ap

HEI ALKUPERÄINEN KIRJOITTAJA!

SINÄ VOIT KERTOA TÄÄLLÄ MITÄ AINEITA SINÄ OLET KÄYTTÄNYT?

ME OLEMME HUOLISSAAN SINUSTA!

MIKÄ OLO SINULLA ON ?

MISSÄ OLET TÄLLÄ HETKELLÄ?

Vierailija
220/258 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tulee liirun laarun jälkeen? Mitä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi