Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mä teen? Mies ei pärjää mun kanssa

Vierailija
10.07.2016 |

Ei voi olla rehellinen minulle päin siitä millainen mä hänen mielestään olen, ettei pahoita mun mieltä. Mikä tää tällainen ilmiö oikein on? Mitä mies saavuttaa sillä? Olen itsekäs jne. Haluaisin miehen, joka sanoo suoraan mitä ajattelee minusta. Jos en pidä kuulemastani en tietenkään jatka suhdetta. Voin koittaa muuttua, ja haluaisin, mutta se on vaikeaa ilman että toinen on tosi lempeä. Olen tulkinnut miehen hiljaaolemisen lempeydeksi, mutta ilmeisesti se ei sitä olekaan, vaan jonkinlaista vallankäyttöä minuun.

Kommentit (258)

Vierailija
141/258 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo otsikko kertoo niin hyvin, miten olet ulkoistanut itseltäsi kaiken vastuun tässä elämässä. Valitan, mutta ilmeiset henkiset ongelmasi eivät oikeuta ku*ipäisyyteen. Sinulla ei ole oikeutta raivota ihmisille ilman syytä eikä siirtää traumojasi lapsiisi. Koska et ole holhouksenalainen, on sinun vastuullasi huolehtia hankkimiesi lasten hyvinvoinnista yhdessä isän kanssa.

Mulla on oikeus olla virheellinen ihminen aivan kuin sinäkin olet, kun et edes ymmärrä mikä mulla on, etkä osaa auttaa mua lopettamaan sitä. Mies sitten kärsiköön jos haluaa kanssani olla, kunhan ei sitten valita ympäriinsä, että hänellä on huono kumppani. Oma on vikansa.

Ap

Sinä olet narsisti

No en ole. Narstit. Eivät mene terapiaan ja mieti, miten saisivat suhteensa toimimaan niin että voisivat olla niissä.

Ap

Narsistit voivat käydä terapiassa selittämässä muiden vikoja. Senhän tiedätkin. Kaikki ovat tervetulleita terapiaan, joista rahaa irtoaa, koita tajuta.

Minä käyn narsismiin erikoistuneen terapeutin luona äitini takia, eiköhän hän olisi jo sanonut, että olen narsisti, jos olisin (olen kysynyt).

Ap

Onpas tyhmä terapeutti. Eikun siis ovela: DD Paljo maksaa?

Ai heti on huijari kun ei puhu sinun mielesi mukaan? Kukahan se narsisti on. Ihan normaali taksa. Sanoi vielä, että vain jos saan apua kannattaa käydä, sinun mukaasi hänen kuuluisi nähdä sellaisia ongelmia, joiden takia siellä olisi ehdottomasti käytävä, vaikken itse mitään siitä kokisi saavanikaan.

Ap

Vierailija
142/258 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaus otsikkoon, pakkaa laukkusi ja lähde kasvamaan. Anna siten miehellesi ja lapsillesi normaali elämä.

Olis pitänyt erota silloin vielä kun mies tykkäs minusta niin jospa häneenkin ois sitten sattunut.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/258 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö alkaa harkita tappaa itsensä kun ei tästä elämästä tule mitään? Vai olisiko minun lasteen takia kuitenkin viruttava hengissä jossain?

Ap

Vierailija
144/258 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti ainakin itkisi jos tappaisin itseni. Ainakin hetken, ennen kuin kiroaisi minut, että joutuu takiani edelleen kärsimään.

Ap

Vierailija
145/258 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidanpa tappaa itseni niin ei ole enää mitään parisuhde- tai mikään ei ole kivaa -ongelmia.

Ap

Vierailija
146/258 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen kun en saanut rakkautta siltä eräältä mieheltä johon rakastuin elämä ei ole enää tuntunut elämisen atvoiselta, kun oma mies on tällainen, jolta ei rakkautta saa.

Ap

Vierailija
147/258 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä oma mies tajua, ettei elämäni ole enää elämisen arvoista, vaikka olen sanonut, että ei ole. Luulee vain, että voin ihan hyvin.

Ap

Vierailija
148/258 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia en viitsi olla hänelle enää ystävällinen. Voin niin pahoin, että haluan kuolla ja miehelle se on aivan sama. Elää vain elämäänsä.

Ap

Vierailija
149/258 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtuuko siihen minä minä maahan ajatustakaan kenestäkään toisesta. Miltähän tuntuisi olla miehesi. Koko päivän akka istuu naama vääränä ja kirjoittaa kamalia asioita. Istuu autossa vieressä. Millainen tunnelma siellä on. Miten lapset pärjää.

Mieti miltä heistä tuntuu

Vierailija
150/258 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtuuko siihen minä minä maahan ajatustakaan kenestäkään toisesta. Miltähän tuntuisi olla miehesi. Koko päivän akka istuu naama vääränä ja kirjoittaa kamalia asioita. Istuu autossa vieressä. Millainen tunnelma siellä on. Miten lapset pärjää.

No miltä tuntuisi. Kuka pakottaa olemaan mun kanssani ja ikinä pakotti? Miettikööt ihan itse sitä, millaista seuraa valitsi.

Ap

Vierailija
151/258 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alat puhua järkeviä. Kommenttisi 145 oli jo tosi fiksu.

Vierailija
152/258 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten huomaat, keskustelet itsesi kanssa. Eli meille palstamammoillekin on aivan sama teetkö itsarin vai et. Se voisi tosin olla suotavaa.

Vierailija
153/258 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten huomaat, keskustelet itsesi kanssa. Eli meille palstamammoillekin on aivan sama teetkö itsarin vai et. Se voisi tosin olla suotavaa.

No hyvä jos ei häiritse teitä.

Ap

Vierailija
154/258 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miltä tuntuisi. Kuka pakottaa olemaan mun kanssani ja ikinä pakotti? Miettikööt ihan itse sitä, millaista seuraa valitsi.

Ap

Valitettavasti lapsesi ei ole saaneet valita.

Onko sinulla yhtään empatiakykyä. Ei taida olla (psykopaateilla ei ole)

Vierailija
155/258 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No ei sille voi mitään jos en jaksa olla hyvällä tuulella!!! Ei se nyt vielä ihmisestä psykopaattia tee perkele. Taidat tietää itse muiden tunteista välittämättömyydestä valtavasti kun heti sitä minulle huutelet. Sä et tiedä mitään siitä, paljonko mulle muiden tunteet merkitsevät. On eri asia osata järjestää elämänsä muita varten.

Ap

Vierailija
156/258 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tekin tällä palstalla välittäisitte vittuakaan toisten ihmisten tunteista, niin mulle ei olis huudeltu siten kuin huudettiin siihen ketjuun, jossa en halunnut alkaa siivota, kun äitini oli tunkemassa meille kutsumatta kun olin katkaissut välini häneen! Älkää perkele puhuko mulle tunteistani piittaamisesta tai siitä, että te ylipäätään ikinä välittäisitte kenenkään palstalaisen tunteista!!! Ellei se nuole kieli ruskeana persettänne.

Ap

Vierailija
157/258 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule juoppo narsisti p-a työnnä pääs sinne minne ei päivä paista ja jää sinne.

Vierailija
158/258 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä juoppo? Ettet taida vain puhua itsestäsi, 157.

Ap

Vierailija
159/258 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No ei sille voi mitään jos en jaksa olla hyvällä tuulella!!! Ei se nyt vielä ihmisestä psykopaattia tee perkele. Taidat tietää itse muiden tunteista välittämättömyydestä valtavasti kun heti sitä minulle huutelet. Sä et tiedä mitään siitä, paljonko mulle muiden tunteet merkitsevät. On eri asia osata järjestää elämänsä muita varten.

Ap

Päivittäin ketjuja eikä koskaan yhtään kenenkään muun tunteita huomioivaa viestiä. Täydellinen empatiakyvyttömyys on varma merkki persoonallisuushäiriöstä ja niissäkin harvinainen

Vierailija
160/258 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule juoppo narsisti p-a työnnä pääs sinne minne ei päivä paista ja jää sinne.

Ja näin osoitetaan omaa hienoa empatiakykyä ja inhimillisyyttä. Ai että miten tekeekin mieli ottaa onkeeni.

Ap