Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mä teen? Mies ei pärjää mun kanssa

Vierailija
10.07.2016 |

Ei voi olla rehellinen minulle päin siitä millainen mä hänen mielestään olen, ettei pahoita mun mieltä. Mikä tää tällainen ilmiö oikein on? Mitä mies saavuttaa sillä? Olen itsekäs jne. Haluaisin miehen, joka sanoo suoraan mitä ajattelee minusta. Jos en pidä kuulemastani en tietenkään jatka suhdetta. Voin koittaa muuttua, ja haluaisin, mutta se on vaikeaa ilman että toinen on tosi lempeä. Olen tulkinnut miehen hiljaaolemisen lempeydeksi, mutta ilmeisesti se ei sitä olekaan, vaan jonkinlaista vallankäyttöä minuun.

Kommentit (258)

Vierailija
241/258 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu puhu sen äijäs kanssa. Teinipojatkin stana puhuu pippeliongelmistaan enemmän tyttöystävänsä kanssa avoimesti, kun sä äijäs tai muiden elävien kanssa mistään oleellisesta. Sä lässytät vaan itestäs, etkä tajua muita, ees äijääs tai lapsias. Vittu oon nähnyt tollasia mutseja, niillä on lapsia.

Vierailija
242/258 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä entiset lääkkeet takaisin ja kerro psykiatrillesi, ettei nämä uudet lääkkeet sovi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/258 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole lääkkeitä. Kävin nyt kevään lopussa ja kesän alussa yksityisellä psykiatrilla, mutta ei hän mitään lääkkeitä määrännyt.

Ap

Vierailija
244/258 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon ei auta kuin lobotomia.

Vierailija
245/258 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisestikin mainittu tästä ap:sta, että vauvan vastenmielisin tyyppi. Miksi sä äitihullu jatkat jatkat, kun aina, vaikka joku uusi sun ketjunkin lukija päätyy ihan samaan suhtautumiseen, ettet ymmärrä ja olet sekaisin? Narsistivanhemman uhreja täällä on käsitelty kautta viime vuosien säännöllisesti tulevilla ketjuilla ja niissä on sekaisin sekä jo aikuisia uhreja, sekä narsistiäitejä. Sä olet niin poikkeus, koska sä et ole aikuinen, vaikka sun pitäis olla, kommenteissakin, äitinä, puolisona. Sun ongelmas näyttää olevan se, että sä olet oikeasti tyhmä. Umpityhmälle emme mahda mitään, umpityhmä tulee tänne pätemään, eikä saa lopulta mitään tukea. Tämä vauvapalsta on erilainen kuin sun nyksäelämäs, aikuisena,. Täälä on tervepäisiä aikuisia, sekä miehiä että naisia. Kukaan ei hyväksy sitä, miten kohtelet omaa perhettäsi. Eikä sitä, että teutaroit tyhmyydessäsi vastoin lastesi hyvinvointia, saatika puolisosi.

Pakkaa se laukkusi ja jos yhtään, edes yhtään pystyt tuntemaan mitään, sun sijassasi jos yhtään välität lapsistasi ja miehestäsi, pakkaa se laukkusi. Kun asetut omillesi kasvamaan aikuiseksi ja tänne vetelemään samaa itsekeskeistä sontaa, niin hyvä asia ainakin on että lapsesi miehesi kasvatuksessa ja rinnalla voivat paremmin. Heistähän et ole pätkän vertaakaan tänne avautunut, miltä lapsistasi tuntuu, kun olet kusipäinen äiti. Miehelläkin on tunteet, järki ja selviytymismetodia paskassa perhepiirissä. Häivy valitsemallasi tielä oleva narsistii-äiti! Olet juuri sitä, miksi mm. minä en halunnut olla missään tekemissä enää vanhempieni kanssa. Äiti narsisti, isä välitti vielä tuon ikäisitä lapsista -isä tervepäinen tuohon asti. Aikaa menee, jos isän pitää olla pakkoliitossa hullun ämmän kanssa, lasten kaltoinkohtelu on lievemäärite. Tarkoitan, että ap, sulla on iso ongelma. Susta en välitä, mutta sun miehes ja lapset, ne pitäis viedä sulta poisl.

Vierailija
246/258 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleisestikin mainittu tästä ap:sta, että vauvan vastenmielisin tyyppi. Miksi sä äitihullu jatkat jatkat, kun aina, vaikka joku uusi sun ketjunkin lukija päätyy ihan samaan suhtautumiseen, ettet ymmärrä ja olet sekaisin? Narsistivanhemman uhreja täällä on käsitelty kautta viime vuosien säännöllisesti tulevilla ketjuilla ja niissä on sekaisin sekä jo aikuisia uhreja, sekä narsistiäitejä. Sä olet niin poikkeus, koska sä et ole aikuinen, vaikka sun pitäis olla, kommenteissakin, äitinä, puolisona. Sun ongelmas näyttää olevan se, että sä olet oikeasti tyhmä. Umpityhmälle emme mahda mitään, umpityhmä tulee tänne pätemään, eikä saa lopulta mitään tukea. Tämä vauvapalsta on erilainen kuin sun nyksäelämäs, aikuisena,. Täälä on tervepäisiä aikuisia, sekä miehiä että naisia. Kukaan ei hyväksy sitä, miten kohtelet omaa perhettäsi. Eikä sitä, että teutaroit tyhmyydessäsi vastoin lastesi hyvinvointia, saatika puolisosi.

Pakkaa se laukkusi ja jos yhtään, edes yhtään pystyt tuntemaan mitään, sun sijassasi jos yhtään välität lapsistasi ja miehestäsi, pakkaa se laukkusi. Kun asetut omillesi kasvamaan aikuiseksi ja tänne vetelemään samaa itsekeskeistä sontaa, niin hyvä asia ainakin on että lapsesi miehesi kasvatuksessa ja rinnalla voivat paremmin. Heistähän et ole pätkän vertaakaan tänne avautunut, miltä lapsistasi tuntuu, kun olet kusipäinen äiti. Miehelläkin on tunteet, järki ja selviytymismetodia paskassa perhepiirissä. Häivy valitsemallasi tielä oleva narsistii-äiti! Olet juuri sitä, miksi mm. minä en halunnut olla missään tekemissä enää vanhempieni kanssa. Äiti narsisti, isä välitti vielä tuon ikäisitä lapsista -isä tervepäinen tuohon asti. Aikaa menee, jos isän pitää olla pakkoliitossa hullun ämmän kanssa, lasten kaltoinkohtelu on lievemäärite. Tarkoitan, että ap, sulla on iso ongelma. Susta en välitä, mutta sun miehes ja lapset, ne pitäis viedä sulta poisl.

No ei mun tarvitse heistä avautua, koska olet saanut väärän käsityksen äitiydestäni. Siinä on vikoja, mutta ei noin järkyttäviä, kuin maalailet. Olen vähentänyt lapsille ärisemisen määrää, kaikki äidithän tai melkein ärisevät lapsilleen jonkunverran.

Ap

Vierailija
247/258 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai äitiydessä saa olla vikoja. "Äriseminen" ei ole se vika, joka sinun äitiydessä on kammottavaa, vaan täydellinen itsekkyys, kylmyys, empatiakyvyttömyys. Olet virtahepo, joka ei näe muita. Pilaat ilmapiirin kiukulla, vihalla. Kostat lapsillesi. Et huolehdi, et rakasta, sanot ettet kestä olla heidän kanssaan, koska he ovat epäviihdyttäviä.

Vierailija
248/258 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta mies ei pärjää kanssani tarkoittaa, että voisin ajaa miehen ottamaan eron, silleen se ei pärjää kanssani. Mutta ajaisinko, jos mies PUHUISI? Ehkä olisin itse silloin katsonut aikanaan, että meillä kahdella ei voi olla kivaa yhdessä, jos mies ei olisi minua säästääkseen ollut hiljaa ja kärsisi nyt itse?

Ap

Et sinä aina voi syyttää kaikkia muita. Ehkä miehesi ei yksinkertaisesti uskalla puhua sinulle, koska olet niin hiton dominoiva ja vihainen. Tyly, kylmä ja vihainen räyhäri. Helpompaa varmaan vaieta ja koittaa sietää.

Aika hassua, ihminen jolle en uskaltaisi puhua on viimeinen, jonka kanssa perustaisin perheen.

Ap

Niin sinä ajattelet noin. Miehesi on joskus ajatellut toisin. Ehkä hänellä on omassa perheessään ollut dominoiva vanhempi ja hän toistaa omalla tavallaan omaa fiksaatiotaan.

Vierailija
249/258 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän yhden ap:n kaltaisen naisen. Hänellä kolmas avioliitto menossa. 15 v sisällä. ... mies on todella mukava mutta tää nainen on erittäin luontaantyöntävä. Käyttäytymisen puolesta. No ei hänellä jostain syystä ystäviäkään oo...

Vierailija
250/258 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni mies suuttui, koska en jaksanut toteuttaa hänen lomasuunnitelmaansa sellaisena kuin hän olisi sen halunnut. Niin, en jaksanut, koska olen masentunut. Haluaisin, mutta en jaksa. Ja tämä masennus on äitini syytä, mies kääntykööt äitini puoleen jos haluaa valittaa siitä, ettei kumppani jaksa enää kohta elää.

Ap

Vierailija
251/258 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta mies ei pärjää kanssani tarkoittaa, että voisin ajaa miehen ottamaan eron, silleen se ei pärjää kanssani. Mutta ajaisinko, jos mies PUHUISI? Ehkä olisin itse silloin katsonut aikanaan, että meillä kahdella ei voi olla kivaa yhdessä, jos mies ei olisi minua säästääkseen ollut hiljaa ja kärsisi nyt itse?

Ap

Et sinä aina voi syyttää kaikkia muita. Ehkä miehesi ei yksinkertaisesti uskalla puhua sinulle, koska olet niin hiton dominoiva ja vihainen. Tyly, kylmä ja vihainen räyhäri. Helpompaa varmaan vaieta ja koittaa sietää.

Aika hassua, ihminen jolle en uskaltaisi puhua on viimeinen, jonka kanssa perustaisin perheen.

Ap

Niin sinä ajattelet noin. Miehesi on joskus ajatellut toisin. Ehkä hänellä on omassa perheessään ollut dominoiva vanhempi ja hän toistaa omalla tavallaan omaa fiksaatiotaan.

No tämäkin on totta. Muistutan hänen äitiään, jolla oli mt-sairaus, ei masennus. Mutta äiti oli kuulemma mukava ihminen silti! Vaikka ei kuulemma aina. Mun äiti ei ollut koskaan mukava, vaikka ei ollut edes mt-sairautta.

Mies suuttui näkemykseni mukaan siitä, että en toteuttanutkaan hänen suunnittelemaansa kesälomareissua sellaisena kuin se olisi hänelle sopinut. Olisin halunnut toteuttaa siksi oli vaikeaa sanoa heti ei, mutta en jaksanut masennukseltani. Silloin ei ole voimia uhrautua toisen eteen, vaikka haluaisikin.

Ap

Vierailija
252/258 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsittääkseni mies suuttui, koska en jaksanut toteuttaa hänen lomasuunnitelmaansa sellaisena kuin hän olisi sen halunnut. Niin, en jaksanut, koska olen masentunut. Haluaisin, mutta en jaksa. Ja tämä masennus on äitini syytä, mies kääntykööt äitini puoleen jos haluaa valittaa siitä, ettei kumppani jaksa enää kohta elää.

Ap

Vaihdat nyt lähestymistapaa vai?

Vierailija
253/258 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Pakkohan se on löytää joku syy olla paska ihminen ja sen kunniaksi tuore ketju numero 1005 on jo käynnistynyt

Vierailija
254/258 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei, vaan yön yli nukuttuani tajuan asian olevan tämä. Olin masentunut, en jaksanut toteuttaa miehen yksin pohtimaa suunnitelmaa, mies suuttui, kun tajusi sen, etten mä pysty siihen liian myöhään. Siis totta kai mä ymmärrän sen, että mies siitä pahastui, mutta onko minusta hauskaa kärsiä masennuksesta, mitä? Onko sekin minun vikani? Ei ole. Se on äitini vika sitäpaitsi.

Ap

Vierailija
255/258 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole äitisi vika. Olet vaan paha ihminen

Vierailija
256/258 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän vain ystävällisesti tarkoitti, että olet aivan saatanan sekaisin eikä halua jatkaa suhdetta.

Vierailija
257/258 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

ihan sivullisena lukijana tulee mieleen, että mene hyvä ap terapiaan. Lapsuudessasi vaikuttaa olleen haasteita, jotka heijastuvat tähän nykyiseen hukassaolemiseesi. Terapia voi oikeasti auttaa, mutta se vaatii aikaa ja rahaa. Hyvä terapia kolme kertaa viikossa pari kolme vuotta. 

Vierailija
258/258 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä ap olet kumppani joka kilahtaa estoitta jos KAIKKI ei mene kuin sinä haluat.

Mun mies on tällainen kilahtelija, ihan tasajalkaa hyppii ja huutaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä