Mitä mä teen? Mies ei pärjää mun kanssa
Ei voi olla rehellinen minulle päin siitä millainen mä hänen mielestään olen, ettei pahoita mun mieltä. Mikä tää tällainen ilmiö oikein on? Mitä mies saavuttaa sillä? Olen itsekäs jne. Haluaisin miehen, joka sanoo suoraan mitä ajattelee minusta. Jos en pidä kuulemastani en tietenkään jatka suhdetta. Voin koittaa muuttua, ja haluaisin, mutta se on vaikeaa ilman että toinen on tosi lempeä. Olen tulkinnut miehen hiljaaolemisen lempeydeksi, mutta ilmeisesti se ei sitä olekaan, vaan jonkinlaista vallankäyttöä minuun.
Kommentit (258)
Vierailija kirjoitti:
Jos tekin tällä palstalla välittäisitte vittuakaan toisten ihmisten tunteista, niin mulle ei olis huudeltu siten kuin huudettiin siihen ketjuun, jossa en halunnut alkaa siivota, kun äitini oli tunkemassa meille kutsumatta kun olin katkaissut välini häneen! Älkää perkele puhuko mulle tunteistani piittaamisesta tai siitä, että te ylipäätään ikinä välittäisitte kenenkään palstalaisen tunteista!!! Ellei se nuole kieli ruskeana persettänne.
Ap
Vittuakos tulet tänne ulisemaan sitten. Ei sunkaan persettä kukaan viitti nuolla, vaikka sun mielestä sulla on oikeus siihen. Ja tätä oikeutusta jaksat vatvoa täällä satojen viestien ajan. Voi jumalauta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtuuko siihen minä minä maahan ajatustakaan kenestäkään toisesta. Miltähän tuntuisi olla miehesi. Koko päivän akka istuu naama vääränä ja kirjoittaa kamalia asioita. Istuu autossa vieressä. Millainen tunnelma siellä on. Miten lapset pärjää.
Mieti miltä heistä tuntuuNo miltä tuntuisi. Kuka pakottaa olemaan mun kanssani ja ikinä pakotti? Miettikööt ihan itse sitä, millaista seuraa valitsi.
ApValitettavasti lapsesi ei ole saaneet valita.
Onko sinulla yhtään empatiakykyä. Ei taida olla (psykopaateilla ei ole)No ei sille voi mitään jos en jaksa olla hyvällä tuulella!!! Ei se nyt vielä ihmisestä psykopaattia tee perkele. Taidat tietää itse muiden tunteista välittämättömyydestä valtavasti kun heti sitä minulle huutelet. Sä et tiedä mitään siitä, paljonko mulle muiden tunteet merkitsevät. On eri asia osata järjestää elämänsä muita varten.
ApPäivittäin ketjuja eikä koskaan yhtään kenenkään muun tunteita huomioivaa viestiä. Täydellinen empatiakyvyttömyys on varma merkki persoonallisuushäiriöstä ja niissäkin harvinainen
Välitän muiden tunteista luultavasti enemmän kuin sinä, koska en ikinä tulisi pätemään tällaiseen ketjuun, jossa toisella on vaikeaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tekin tällä palstalla välittäisitte vittuakaan toisten ihmisten tunteista, niin mulle ei olis huudeltu siten kuin huudettiin siihen ketjuun, jossa en halunnut alkaa siivota, kun äitini oli tunkemassa meille kutsumatta kun olin katkaissut välini häneen! Älkää perkele puhuko mulle tunteistani piittaamisesta tai siitä, että te ylipäätään ikinä välittäisitte kenenkään palstalaisen tunteista!!! Ellei se nuole kieli ruskeana persettänne.
ApVittuakos tulet tänne ulisemaan sitten. Ei sunkaan persettä kukaan viitti nuolla, vaikka sun mielestä sulla on oikeus siihen. Ja tätä oikeutusta jaksat vatvoa täällä satojen viestien ajan. Voi jumalauta.
Minulla on oikeus kirjoittaa tänne mitä haluan ja siihen loppuvat oikeuteni. (Moderoinnin rajoissa). Mitä helvettiä sä olet tulkinnut sen niin, että persettäni pitäisi nuolla?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtuuko siihen minä minä maahan ajatustakaan kenestäkään toisesta. Miltähän tuntuisi olla miehesi. Koko päivän akka istuu naama vääränä ja kirjoittaa kamalia asioita. Istuu autossa vieressä. Millainen tunnelma siellä on. Miten lapset pärjää.
Mieti miltä heistä tuntuuNo miltä tuntuisi. Kuka pakottaa olemaan mun kanssani ja ikinä pakotti? Miettikööt ihan itse sitä, millaista seuraa valitsi.
Onko sinulla yhtään empatiakykyä. Ei taida olla (psykopaateilla ei ole)No ei sille voi mitään jos en jaksa olla hyvällä tuulella!!! Ei se nyt vielä ihmisestä psykopaattia tee perkele. Taidat tietää itse muiden tunteista välittämättömyydestä valtavasti kun heti sitä minulle huutelet. Sä et tiedä mitään siitä, paljonko mulle muiden tunteet merkitsevät. On eri asia osata järjestää elämänsä muita varten.
ApPäivittäin ketjuja eikä koskaan yhtään kenenkään muun tunteita huomioivaa viestiä. Täydellinen empatiakyvyttömyys on varma merkki persoonallisuushäiriöstä ja niissäkin harvinainen
Niin koska näissä ketjuissa en pohdi/ratko muiden ongelmia, vaan omiani.
Ap
Oletko koskaan miettinyt miltä jostain toisesta ihmisestä tuntuu (ilman oman edun tavoittelua)?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApOletko koskaan miettinyt miltä jostain toisesta ihmisestä tuntuu (ilman oman edun tavoittelua)?
Ei sitä voi tietää. Et sinäkään tiedä miltä minusta tuntuu tai nämä muutkaan palstalaiset, koska JOS HE TIETÄISIVÄT, he eivät olisi kirjoittaneet minulle pahasti IKINÄ. Joten miksi kannattaisi miettiä sitä? Jos sinä väität miettiväsi, niin voin sanoa, että olet siinä surkea!!!
Ap
Ja mieheni ja äitini ja isäni ja isäni vaimo ja jopa lapsenikin ovat siinä surkeita!!!!
Ap
Mitkä on ap:n aikaisempia ketjuja?
Vierailija kirjoitti:
Ja mieheni ja äitini ja isäni ja isäni vaimo ja jopa lapsenikin ovat siinä surkeita!!!!
Ap
Surkeita kokoajan huomioimaan sinun tunteita, mielialoja ja oikkuja.
Koska eihän millään muulla ole väliä kuin sinun palvomisella. (narsisti). Hyvä että huomasit ettet ole koskaan pystynyt empatiaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApSurkeita kokoajan huomioimaan sinun tunteita, mielialoja ja oikkuja.
Koska eihän millään muulla ole väliä kuin sinun palvomisella. (narsisti). Hyvä että huomasit ettet ole koskaan pystynyt empatiaan
Puhu vain itsestäsi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApSurkeita kokoajan huomioimaan sinun tunteita, mielialoja ja oikkuja.
^ Empatiakyvytön hyeena.
Ap
Miksi haluat pilata päiväsi ja meidän muiden päivän? Haastat riitaa, tuot samaa valitusta ja rumuutta.
Miksi ihmeessä? Ei tästä ainakaan sinulle hyvä olo tule. Miksi siis taas palstailet koko päivän ha avaat rumuuttasi.
Vierailija kirjoitti:
Mitkä on ap:n aikaisempia ketjuja?
Äitihullun= kivikissaäitin aikaisempia ketjuja on mm. hän kieltäytyy siivoamasta kotiaan, mies siivoaa. Mies hoitaa lapset ja viettä aikaa heidän kanssaan. Muitakin ketjukaupalla, yhtä ällöttäviä. Aina sama lopputulos, ap ei ymmärrä mitään ja tappelee kaikkien kanssa. Yleensä ap on loppuvaiheessa aggrressiivinen kaikkia kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluat pilata päiväsi ja meidän muiden päivän? Haastat riitaa, tuot samaa valitusta ja rumuutta.
Miksi ihmeessä? Ei tästä ainakaan sinulle hyvä olo tule. Miksi siis taas palstailet koko päivän ha avaat rumuuttasi.
No kun minua aletaan haukkua. Äitihulluksi jne. Ehkä sinä et mutta sattuuhan se. Se haukkuminen ei ratkaise ongelmaani kuitenkaan. Sitten nämä ketjut aina menevät vihanpuruksi. Alkuun kirjoitin tänne ihan vilpittömästi kysyen neuvoa äitini tunkeiluun ja minuaalettiinkin haukkua ilmeisesti kun olin avuton äidin kanssa. Suutuin siitä niin, että ssuollankin vihani tänne. Lukee kuka lukee ja vastaaa kuka vastaa, minä puran vihaani tänne.
Ap
En ymmärrä ketä loukkasin sillä ekalla ketjullani siis sen aloituksella, mutta joku loukkasi minua, reagoin siihen ja huomasin, että tännehän voi purkaa vihaa tossi kätevästi, vaikkatietty myötätuntoa olisi kivempi saada, mutta koskaei, niin sitten tätä.
Ap
Helkkarin typot, olen tyttären laitteella, joka on minun laitteellani, koska siinä on jokin peli. Ja tässä on ruutu ihan tahmainen.
Ap
Miten sä tulet yleensä toimeen muiden ihmisten kanssa? Työkavereiden? Naapureiden? Lastesi opettajien?
Ihan kiva keli tänään ollut ulkona. Ukkonen vähän jyrähteli ja satoikin hetken. Pieni kesäsade ei haittaa ihanan lämmintä kesää, vai mitä mammat! Mitä kivaa teidän päivään on kuulunut? Oletteko nauttineet sunnuntain sadekeleistä yhdessä rakkaiden lasten ja puolisonne kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Ihan kiva keli tänään ollut ulkona. Ukkonen vähän jyrähteli ja satoikin hetken. Pieni kesäsade ei haittaa ihanan lämmintä kesää, vai mitä mammat! Mitä kivaa teidän päivään on kuulunut? Oletteko nauttineet sunnuntain sadekeleistä yhdessä rakkaiden lasten ja puolisonne kanssa?
Lapset on leirillä ja sain miehen kanssa keittiön siivottua. Kaikki kaapit tyhjensin ja pesin myös vähän käytetyt astiat. Kauhee homma mutta nyt on hyvä mieli. Samalla vaihdettiin yhden seinän tapetti ja maalattiin
Vierailija kirjoitti:
Miten sä tulet yleensä toimeen muiden ihmisten kanssa? Työkavereiden? Naapureiden? Lastesi opettajien?
No ihan hyvin. En tyrkytä itseäni heille enkä kuvittele kenenkään välittävän minusta niin en pety. He varmaan taas ajattelevat, etten ole kauhean sosiaalinen. Vaikea sanoa. Äiti oli opettajan tytär, joten opethan on jumalasta seuraavia äidin mielestä. En voisi koskaan kritisoida tekivätpä he mitä tahansa, koska varmasti tietävät paremmin oman ammattinsa kuin minä. Jne.
Ap
Ap